quote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Paladijn het volgende:
Sjoewe,
afgezien van een domme opmerking ontgaat je logica me compleet.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Paladijn het volgende:waar is die rebelse spirit gebleven Alexxx?
Het is maar waar je je ego mee moet strelenquote:
quote:
t ontwerp kon niet slechter, dus verneuken kan je m ook nietquote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Virus.NL het volgende:
Horror
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moet binnenkort wat meer vulling voor komen, maar dat lukt wel met viva italia op komst en de plaatjes die virus spammedquote:
Mij de saus aangeven en kijken hoe ik een frikandel naar binnenschuif 14.gifquote:
Jouw foto staat op een pagina vol met internetgriezelsquote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Paladijn het volgende:
Sjoewe,
afgezien van een domme opmerking ontgaat je logica me compleet.
Wat hij zegtquote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mij de saus aangeven en kijken hoe ik een frikandel naar binnenschuif 14.gif
[afbeelding]
je wilt tuningedrochten op die site?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er moet binnenkort wat meer vulling voor komen, maar dat lukt wel met viva italia op komst en de plaatjes die virus spammed
Kijk eens in de title tag van de sitequote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jouw foto staat op een pagina vol met internetgriezels
[afbeelding]
http://www.silverraven.com/AGD/agdgallery.htmquote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Uw zoekbewerking - internetgriezel - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Er staan volgens mij zelfs een paar van jou tussen (van voor je watermerk-tijd)quote:Op zondag 14 mei 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja dus
Als je foto's van me wilt gebruiken geef je maar een gil he?
Die focus op pagina 34 is van een collega van me..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er moet binnenkort wat meer vulling voor komen, maar dat lukt wel met viva italia op komst en de plaatjes die virus spammed
ik ben bekend met de site dellenbakkertje van mequote:Op zondag 14 mei 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.silverraven.com/AGD/agdgallery.htm
[afbeelding]
Dief! Dief!quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er staan volgens mij zelfs een paar van jou tussen (van voor je watermerk-tijd)
En zelfs String-Emil heeft er een gastoptreden
Volgens mij staat die er al tussenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Die focus op pagina 34 is van een collega van me..
http://tuning.nhlrebel.com/showpage.php?pagenumber=34
[afbeelding]
We kopieren ze een-op-een. Dus als er een (C) inzit, al dan niet in watermerk, zit ie er nog steeds inquote:
die foto had ik met mn telefoon gemaakt.quote:
Kan kloppen.. we vullen de site met foto's die we zelf maken of tegenkomen op random forumsquote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en op pagina 12 en 13 een heleboel plaatjes die ik op fok heb gepost maar dieik niet zelf heb gemaakt
Is goed Alexxxquote:Op zondag 14 mei 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
maar volgende keer voor de tijd even vragen he?
whehehe, er zijn wel meer Bronto Niva's geleverd hoorquote:
goedzoquote:Op zondag 14 mei 2006 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is goed Alexxx
Kan zijn dat Keizer ze hier ook wegplukt, dus zal't ook wel even tegen hem zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |