Maaruhm, wordt buzzybee/alexmiedema.com niet gespiderd door google? Daar halen wel nl. ook een lading aan foto's vandaanquote:
ja toch welquote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maaruhm, wordt buzzybee/alexmiedema.com niet gespiderd door google? Daar halen wel nl. ook een lading aan foto's vandaanEn ongetwijfeld zijn wij niet de enigen daarin...
Anders is het een beetje een hopeloze zaak inderdaadquote:Op maandag 15 mei 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ja toch welDaarom tegenwoordig alles met copyright
en ik kan met alexmiedema.com gewoon sites niet toestaan mijn foto's te deeplinken, als ik dat wil
ik heb ook al eens op dat schot geparkeert, is van het politie bureau daar rechts van. Krappe shitquote:Op maandag 15 mei 2006 08:55 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Mooi wakker worden zo met Amsterdam erbij
[afbeelding]
Kleinere auto nemenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook al eens op dat schot geparkeert, is van het politie bureau daar rechts van. Krappe shit![]()
was met chauffeuren, je mag daar niet parkeren als je niet van de politie bentquote:Op maandag 15 mei 2006 10:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kleinere auto nemenParkeren in de binnensteden met hun krappe straatjes is overal vervelend
Wel mooie lokatie trouwens.
hihihiquote:Op maandag 15 mei 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gmail werkt hier wel eh?![]()
En op de pc's niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |