Maaruhm, wordt buzzybee/alexmiedema.com niet gespiderd door google? Daar halen wel nl. ook een lading aan foto's vandaanquote:
ja toch welquote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maaruhm, wordt buzzybee/alexmiedema.com niet gespiderd door google? Daar halen wel nl. ook een lading aan foto's vandaanEn ongetwijfeld zijn wij niet de enigen daarin...
Anders is het een beetje een hopeloze zaak inderdaadquote:Op maandag 15 mei 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ja toch welDaarom tegenwoordig alles met copyright
en ik kan met alexmiedema.com gewoon sites niet toestaan mijn foto's te deeplinken, als ik dat wil
ik heb ook al eens op dat schot geparkeert, is van het politie bureau daar rechts van. Krappe shitquote:Op maandag 15 mei 2006 08:55 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Mooi wakker worden zo met Amsterdam erbij
[afbeelding]
Kleinere auto nemenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook al eens op dat schot geparkeert, is van het politie bureau daar rechts van. Krappe shit![]()
was met chauffeuren, je mag daar niet parkeren als je niet van de politie bentquote:Op maandag 15 mei 2006 10:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kleinere auto nemenParkeren in de binnensteden met hun krappe straatjes is overal vervelend
Wel mooie lokatie trouwens.
hihihiquote:Op maandag 15 mei 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gmail werkt hier wel eh?![]()
En op de pc's niet
![]()
Ik vind hem niet grappigquote:Op maandag 15 mei 2006 11:56 schreef Paladijn het volgende:
Beer verslindt aapje voor ogen publiek safaripark"Mama, wat doet die beer nou?"
Tijd om weer blond in je haar te smeren dan 14gifquote:Op maandag 15 mei 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind hem niet grappig
Ook niet triest
Ik heb geen mening erover
Dit staat beterquote:Op maandag 15 mei 2006 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tijd om weer blond in je haar te smeren dan 14gif
[afbeelding]
ja ik ben maar even top gear gaan kijken hoorquote:
Zat je weer te MSN'en?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik ben maar even top gear gaan kijken hoor
Ik heb gisteren niet helemaal goed op zitten letten
[afbeelding]
o.a.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zat je weer te MSN'en?![]()
[afbeelding]
Ik ook, daarom gaat de lap ook uit tijdens TGquote:Op maandag 15 mei 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
o.a.
En ik kan echt slecht letten op meerdere dingen tegelijk
[afbeelding]
Ja dat doe ik ook meestalquote:Op maandag 15 mei 2006 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, daarom gaat de lap ook uit tijdens TG
[afbeelding]
Qtyquote:Op maandag 15 mei 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
hUnKiiii
over anderhalf uur moet je weg
Zit het er allemaal in?
[afbeelding]
Whehe, die klinkt leuk om even te submitten, als dat niet al is gebeurdquote:Op maandag 15 mei 2006 11:56 schreef Paladijn het volgende:
Beer verslindt aapje voor ogen publiek safaripark"Mama, wat doet die beer nou?"
delletje?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Qty
Ja hoor en daarna gezellig eten met m'n chickmattie 14.gif
[afbeelding]
je bent het allebei mallerdquote:Op maandag 15 mei 2006 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Qty
Ja hoor en daarna gezellig eten met m'n chickmattie 14.gif
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |