Tis geen del, ze is heel leukquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Beer eet aapje op in de Beekse Bergen
Anders zetten ze er op de frontpage even foto's bij![]()
ik VROEG hetquote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis geen del, ze is heel leuk, en heel bezet ook helaas
[afbeelding]
Frikadellen misschienquote:Op maandag 15 mei 2006 13:17 schreef Hugster het volgende:
Ik zie sjoewe niet aan voor iemand met dellen in zijn vriendenkring
Maar ik kan het fout hebben...
[afbeelding]
Ik eet mijn vrienden niet opquote:Op maandag 15 mei 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Frikadellen misschien
[afbeelding]
Waarom niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik eet mijn vrienden niet op
[afbeelding]
niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik eet mijn vrienden niet op
[afbeelding]
Hij denkt dat hij geen vrouwen kan versieren als z'n adem naar sperma stinktquote:Op maandag 15 mei 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Aaaaah wil hij julie frikandel niet meer in zn mond nemen?
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij geen vrouwen kan versieren als z'n adem naar sperma stinkt
En ik heb niet genoeg overredingskracht om hem van die rare gedachte af te helpen
[afbeelding]
Mja, ik denk dat dat alleen gaat als ik jouw bek gewoon eens ff flink volblaf en dat jij daarna een stuk of "x" vrouwen gaat versieren.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:24 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe krijgen we dat zelfvertrouwen nou eens omhoog?
[afbeelding]
Plannetje hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat dat alleen gaat als ik jouw bek gewoon eens ff flink volblaf en dat jij daarna een stuk of "x" vrouwen gaat versieren.
[afbeelding]
NSFWquote:Op maandag 15 mei 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Aaaaah wil hij julie frikandel niet meer in zn mond nemen?
Heerlijke shit, zo'n mikpuntquote:Op maandag 15 mei 2006 13:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Plannetje hoor
Dan wissel ik wel even mijn zwarte tongpiercing om voor deze die dag
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat de laatste speculatie over de identiteit vcan Stiggie?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef Hugster het volgende:
tering heyStig rijd 1.44.4 en Ellen McArthur 1.46
![]()
Wat een wijf2 seconde van iemand die daar al duizende rondjes heeft gereden en professioneel toeringcar coureur is
![]()
![]()
No freakin' ideaquote:Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef Sjoewe het volgende:
hee maar Vinkiii, welke dag pakken we nou voor de biermeet?
Zeilster ehquote:Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef Hugster het volgende:
tering heyStig rijd 1.44.4 en Ellen McArthur 1.46
![]()
Wat een wijf2 seconde van iemand die daar al duizenden rondjes heeft gereden en professioneel toeringcar coureur is
![]()
![]()
Toppiequote:Op maandag 15 mei 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
No freakin' idea
Samstag?
[afbeelding]
Mijn kat maakt me iedere dag wakkerquote:Op maandag 15 mei 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die gast aait hem
Mijn kat heeft ook zo'n tic.
Ik schop hem dan altijd mijn kamer uit, maar dat kan jij nietquote:Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kat maakt me iedere dag wakkerMaar vanochtend stond ze erbij op mn borst te mauwen, ik schrok me de tiefus
Om 5:30 had ik er echt geen trek in, dus ik smijt d'r door de kamer, en ze bleef maar terug komen
[afbeelding]
Ik riep d'r nog na toen ze door de lucht vloog, als je nou nog terugkomt breng ik je naar het asielquote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik schop hem dan altijd mijn kamer uit, maar dat kan jij niet
Orealo haat me in het diepst van zn hartquote:Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toppie
En de Fok! opperhuilie heeft weer eens wat bedacht
All-round moderator! (+ open solicitatie!)
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik riep d'r nog na toen ze door de lucht vloog, als je nou nog terugkomt breng ik je naar het asielAlsof die kat het begrijpt O/-
Maar meestal doe ik d'r gewoon naar buiten, maar dat is een paar uur later als ik wakker genoeg ben om rationeel te handelen.
[afbeelding]
Dat wordt gezelligquote:Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toppie
En de Fok! opperhuilie heeft weer eens wat bedacht
All-round moderator! (+ open solicitatie!)
[afbeelding]
Om 5:30 ben ik nog behoorlijk slaapdronken / niet bereid om m'n bed uit te komen over het algemeenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Als je zin hebt om op te staan bedoel je
Toen ik vanochtend lag te lspaen werd ik wakker van een kat die Sandras kussen verkrachttequote:Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kat maakt me iedere dag wakkerMaar vanochtend stond ze erbij op mn borst te mauwen, ik schrok me de tiefus
Om 5:30 had ik er echt geen trek in, dus ik smijt d'r door de kamer, en ze bleef maar terug komen
[afbeelding]
Ik ook niet, maar af en toe krijgen ze het toch voor elkaarquote:Op maandag 15 mei 2006 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om 5:30 ben ik nog behoorlijk slaapdronken / niet bereid om m'n bed uit te komen over het algemeen
[afbeelding]
Het was hier een soort van 'pak de stok' alleen was het steeds de kat zelf die door de lucht vloogquote:Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend lag te lspaen werd ik wakker van een kat die Sandras kussen verkrachtte(Sandra was al wakker en beneden)
Niet gecastreerd?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend lag te lspaen werd ik wakker van een kat die Sandras kussen verkrachtte(Sandra was al wakker en beneden)
jawel, interesse voor alle poezen in ons huis heeft ie ook niet.. maar Sandras kussen daarentegenquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel, interesse voor alle poezen in ons huis heeft ie ook niet.. maar Sandras kussen daarentegen
Ik ging 'm net hier postenquote:
het is een sierkussen, word niet op geslapenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Ik mag toch hopen dat je er wel een nieuw kussensloop omheen doet eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |