Jerrycan benzine, wat pikhouwelen, condoom om de uitlaat, whateverquote:Op maandag 15 mei 2006 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Een of andere pauper Opel rijder heeft zijn Astra voor mijn deur geparkeerd
Tss, het is ook niet jouw parkeerplekkiequote:Op maandag 15 mei 2006 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Een of andere pauper Opel rijder heeft zijn Astra voor mijn deur geparkeerd
Ik geloof dat de buren daar niet zo positief op reageren. Desondanks is't best lomp dat ik nu niet voor mijn huis kan parkeren door zo'n heikneuter.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jerrycan benzine, wat pikhouwelen, condoom om de uitlaat, whatever
wel dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, het is ook niet jouw parkeerplekkie
Had je maar een Lada Niva met Bullbar moeten kopen.. had je m gewoon weggeduwdquote:Op maandag 15 mei 2006 19:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik geloof dat de buren daar niet zo positief op reageren. Desondanks is't best lomp dat ik nu niet voor mijn huis kan parkeren door zo'n heikneuter.
Te zien aan de foto van Peu's alfa, redelijk grootquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
had ik al eens verteld hoe groot onze oprit is?
Als ik de kinderen in de straat een snoepje geef willen ze die er vast wel neerkalken met stoepkrijtquote:
heu, Peu hd hem heelmaal aan de voorkant gezet hoor. passen nog 3 alfa's achterquote:Op maandag 15 mei 2006 19:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Te zien aan de foto van Peu's alfa, redelijk groot
patserquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
wij hebben niet eens een opritquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, jij bent dan ook een randstedelingquote:
Zelfs Peu was onder de indruk van de lengte van onze opritquote:
Fryslân Boppequote:Op maandag 15 mei 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelfs Peu was onder de indruk van de lengte van onze oprit
Een quote van Peu over ons uitzicht:
"Wow, je kunt hier net zo ver kijkena sl op de kerktoren van Groenlo!"
Dus! Dat jullie het maar even weten
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelfs Peu was onder de indruk van de lengte van onze oprit
Een quote van Peu over ons uitzicht:
"Wow, je kunt hier net zo ver kijkena sl op de kerktoren van Groenlo!"
Dus! Dat jullie het maar even weten
we hebben nog maar 2 auto's. Ook wij zijn getroffen door de euroquote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan ook een randstedelingDaar parkeer je de auto op straat
Meestals zelfs een paar straten verderop omdat al je nurne ook drie auto's hebben
![]()
![]()
mijn zusje heeft nog verschillende auto;s gehad.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
wat hadden jullie eerst nog naast de 206 en de ML dan?
[afbeelding]
Jeh, die ziet d'r vertiefde baasjequote:
Bij ons volgende huis komt een schuur om te sleutelenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:37 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens Alexxxx, eigenlijk heb jij de ideale achtertuin, een grote sleutelruimte![]()
Wat moet ik daarquote:Op maandag 15 mei 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, je mailtje voor POL mod al klaar liggen?
Helpen Fok van zn rechtse imago af te helpen. Het is toch niet best als de meest linkse mod op een rechtsachtig iets als PTA zit?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat moet ik daarBeetje banrequests voor rascime uitschrijven?
[afbeelding]
flieft?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jeh, die ziet d'r vertiefde baasje
[afbeelding]
Neequote:
Flevoland?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef PeuRac het volgende:
ik zit morgen gewoon de hele dag in de middle of fucking nowhere, en dan bedoel ik niet eens friesland
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat moet ik daarBeetje banrequests voor rascime uitschrijven?
[afbeelding]
Edit: Post 17 666![]()
Blijf je thuis?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef PeuRac het volgende:
ik zit morgen gewoon de hele dag in de middle of fucking nowhere, en dan bedoel ik niet eens friesland
de solli is nog niet openquote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik ben te moe om een motivatie te schrijven
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |