ja, dat wist ikquote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef BoJo het volgende:
zeg aLex wist je trouwens dat jij in je cpanel/fantastico scripts ook ergens helpdesk scripts hebt waar je live chat hebt ?![]()
maar ship je wel naar Nederland dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
maar daar verkopen ze geen Volvo PVC Oil Trap
open dag?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
Mensen ik ben naar Eintove De Gekste
[afbeelding]
Masteravond idd ( www.tue.nl/masterdag )quote:Op maandag 15 mei 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
open dag?
Vele plezier en doe de groeten aan de gebroeders Van Doorne
Je wilt nog wel een tijdje met een heel hoofd rondlopen hoop ikquote:
oooooooooooooooooooooooh, zeg dat dan... gewoon een Lidl helm kopen of zoquote:Op maandag 15 mei 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
ja maar dit gaat voor die 2x een trackday per jaar waar je verplicht bent een helm te dragen
ga echt geen 500 euro o.i.d. voor neerleggen![]()
Kun je niet een lenen van een kennis?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
ja maar dit gaat voor die 2x een trackday per jaar waar je verplicht bent een helm te dragen
ga echt geen 500 euro o.i.d. voor neerleggen![]()
voor Viva Italia bijvoorbeeld... ik vind dat zo'n onzinquote:Op maandag 15 mei 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooh, zeg dat dan... gewoon een Lidl helm kopen of zo![]()
in je auto is het toch meer voor de sier
neuh niet voor de ring, voor sommige track days en groeps indelingen ben je verplicht een helm op te hebben. Maar wat is al dat race kleding duur zegquote:Op maandag 15 mei 2006 15:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kun je niet een lenen van een kennis?
Nodig voor de ring zeker?Da's toch een mooie investering voor je ring-racer?
valt wel mee toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef BoJo het volgende:
enne ik ken niemand met een helm en een kop net zo groot als de mijne![]()
open deur, maarquote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef BoJo het volgende:
enne ik ken niemand met een helm en een kop net zo groot als de mijne![]()
anders koop ik wel een cheap ass ding van eBay voor 60 eurie ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
En kun je geen helm huren dan op zo'n dag? lijkt me wel toch? daar al naar geïnformeerd?
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
open deur, maar
Mijn hoofd is te groot! Kan geen helm vinden!
Bij de sponsordag op Zandvoort hadden de 'rijdende' coureurs de helmen van andere coureurs uit hun team meegenomen. Aan de andere kant moet het mogelijk zijn een motorhelm te huren, er zijn immers genoeg mensen met motorrijbewijs die een paar dagen/jaar een motor huren. Het lijkt me dat die ook niet allemaal in het bezit zijn van een helm.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
En kun je geen helm huren dan op zo'n dag? lijkt me wel toch? daar al naar geïnformeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |