Geloof het of niet, maar de Wii krijgt waarschijnlijk weer alleen maar Dolby Pro Logic IIquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat weet ik niet, zou ik moeten opzoeken en dat kan je best zelf ook luie flikker
Ik verwacht overigens niets minder dan 5.1
Dat bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat hij graag een remake met geheel nieuwe graphics ziet... "top-down 3D" of 3rd person...
Jammer maar helaasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de Wii krijgt waarschijnlijk weer alleen maar Dolby Pro Logic II.
Ik vond em wel interresantquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een oninteressante titel
Maar toch wel cool natuurlijk, internetten op je tv.
Gamen gaat via Nintendo's Wifi Connection. Dus waarschijnlijk kun je ook weer een friendslist PER GAME aanmaken via friendcodes. De Wii heeft geen UTP-aansluiting.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:13 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik vond em wel interresant![]()
Hoe zit het trouwens met online gamen icm de Wii?
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd. Ben wel benieuwd of daar ook abbo's voor zijn? Of of het gewoon free is? Of het uberhaupt mogelijk is? (niet dat ik aan dat laatste twijfel maargoed)
De Wii was zelfs op CNN en BBC. En zelfs daar waren ze razend enthousiast. Zo'n vrouw die hetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:16 schreef Misanthropist het volgende:
ligt het aan mij of hoor je deze e3 veel meer over de wii dan over de ps3 en de xbox?
Wiiiifi dus?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamen gaat via Nintendo's Wifi Connection. Dus waarschijnlijk kun je ook weer een friendslist PER GAME aanmaken via friendcodes. De Wii heeft geen UTP-aansluiting.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef JapyDooge het volgende:
Overigens even een OP-logotje gemaakt:
[afbeelding]
hehe
quote:
Doe gelijk die oude foto's weg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Wiiiifi dus?
hmm wel flauw. Dan moet ik nog Wifi gaan regelen hier in huis
Overigens even een OP-logotje gemaakt:
[afbeelding]
hehe
Ik wilde em juist naar rechts laten wijzenquote:
Hmm...ben benieuwd hoe ik dan online moet komen (Heb zelf Multikabel abbo) en geen draadloos netwerk dus misschien valt ergens na te lezen hoe die Inet verbinding in zijn werk gaat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamen gaat via Nintendo's Wifi Connection. Dus waarschijnlijk kun je ook weer een friendslist PER GAME aanmaken via friendcodes. De Wii heeft geen UTP-aansluiting.
Ach, alle digitale inputs van m'n versterker zijn toch al in gebruik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de Wii krijgt waarschijnlijk weer alleen maar Dolby Pro Logic II.
Die zal ik dan eerst maar even verkleinen hmm?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe gelijk die oude foto's weg.
-grote pic weg-
JAM JAM
-grote pic weg-
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ben benieuwd hoe ik dan online moet komen (Heb zelf Multikabel abbo) en geen draadloos netwerk dus misschien valt ergens na te lezen hoe die Inet verbinding in zijn werk gaat?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb nog interessante stukjes van meningen van IGN editors in de topic: Wii love you
Telegraaf heeft Wii op de voorpagina van hun site!!!
En sterker nog, het is gewoon een 'normaal' artikel en niet een artikel van die gameidioot Alex Roos!
Stuur ffe een berichtje ernaartoe.
(want meteen een of andere idoot die replyde 'XBOX en PS is sowieso beter', dat kunnen we niet hebben natuurlijk.)
quote:ik wil toch even kwijt dat die nantindo ondingen alleen voor mensen zonder waardenbesef en gezond verstand gemaakt kunnen worden. een schande, juist nu, dat zoveel kostbare media-aandacht naar zulke euro-verspillende onzin gaat, en niet naar de zeehondjes in de derde wereld. met die polsbewegingen kun je ook wat nuttigs doen
g.rutters, hoogeveen
Ah ja ik snap hem alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
USB wifi connector. Steek em in je PC of laptop en je kunt met je DS en of Wii online spelen. Dit kan ook als je een normale wifi-router hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:35 schreef Erwtensoep het volgende:
...met die polsbewegingen kun je ook wat nuttigs doen...
Dat kan sowiesoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ja ik snap hem alMaargoed, meestal zet ik de PC uit als ik hem niet gebruik dus dan is zo'n WiFi router mss beter, ik weet alleen niet of Multikabel dat ondersteund en of die router op mijn modem past/werkt
Er zit een UTP aansluiting op het modem en heb nog nooit met routers gewerkt dus daarom wist ik het ook niet
Geschreven door:quote:Playstation is voor de echte doorgewinterde gamer. Voor mensen die van het spel houden.... Wii/nintendo is meer voor de kids, maar ook zeker gameplay. Zij bedenken een nieuwe manier van gamen, en werken dit vervolgens zeer goed uit. Xbox is een speler die niets te zoeken heeft op de game markt. Microsoft maakt fout op fout op fout. Het is voor mensen die MS blind zijn en voor gamers die alles al hebben. Eerder zonde van je geld. Bij Microsoft moet je ook alles los erbij komen, en dan kom je hoger uit dan de PS3!
quote:G.M. (mainstream gamer!), Amsterdam
Ik heb dit typequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:39 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Dat kan sowiesoLigt er alleen aan welk modem je heb
Als het niet direct werkt misschien even klantenservice bellen om door te geven dat je MAC-adress veranderd is
euuhhh..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb dit type [afbeelding] (klik hier voor de normale grootte)
En ja, toen ik een andere PC kocht (en dus mn MAC veranderde) was ie gelocked, ik moest hem toen rebooten (het modem) en dan pakt ie hem wel, maargoed misschien dat de Nintendo een ander soort MAC heeft en ik neem aan dat tzt Multikabel dat wel gaat ondersteunen aangezien er hier ook genoeg Wii gebruikers zullen komen
Wii gezien op CNN met Tony Hawk, en die vond het echt geweldig, hij maakte echt opmerkingen van:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De Wii was zelfs op CNN en BBC. En zelfs daar waren ze razend enthousiast. Zo'n vrouw die het
hoste en nog nooit een gamecontroller had aangeraakt zei dat ze er meteen 1 ging halen als er een golfgame voor kwam. Dit kan nog wel eens heel groot worden.![]()
Ah okejquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:48 schreef BMH het volgende:
[..]
euuhhh..
Druk de UTP kabel die uit je modem komt in een Wifi router (40 euro o.i.d.). Druk UTP kabels vanaf de router in je PC's. Klaar
Ik had het niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik had het topic dicht gemaaktSorry
Ik zie anders wel aardig veel overeenkomsten.quote:
Iwata tijdens de persconferentie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Opera standaard op de Wii? Bron?
Laten we hopen dat het alsnog uiteindelijk wordt ondersteund.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef peristilius het volgende:
Geen 5.1?
Dat vind ik toch wel een beetje triest...
Die staat er inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Opera standaard op de Wii? Bron?
Dan ist idd weer een kwestie (na aansluiten van router) van modem rebooten, klantenservice bellen, hun mac omzetten en modem weer rebooten en het werktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb dit type [afbeelding] (klik hier voor de normale grootte)
En ja, toen ik een andere PC kocht (en dus mn MAC veranderde) was ie gelocked, ik moest hem toen rebooten (het modem) en dan pakt ie hem wel, maargoed misschien dat de Nintendo een ander soort MAC heeft en ik neem aan dat tzt Multikabel dat wel gaat ondersteunen aangezien er hier ook genoeg Wii gebruikers zullen komen
quote:Atlus’s Trauma Centre: Second Opinion, the popular “surgery-based” game originally on the DS will be a Wii launch title.
http://www.cubed3.com/news/5179/
Sorry hoor.quote:
Dus toch ingebouwd in de Firmware.quote:users can visit Web sites in between gaming sessions.
Kan me niet voorstellen dat het echt duur is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het alsnog uiteindelijk wordt ondersteund.
Of is 5.1 ondersteuning een beetje duur?
Lang niet altijd zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:48 schreef BMH het volgende:
[..]
euuhhh..
Druk de UTP kabel die uit je modem komt in een Wifi router (40 euro o.i.d.). Druk UTP kabels vanaf de router in je PC's. Klaar
Wiiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Atlus’s Trauma Centre: Second Opinion, the popular “surgery-based” game originally on the DS will be a Wii launch title.
http://www.cubed3.com/news/5179/
npquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sorry hoor.
[..]
Dus toch ingebouwd in de Firmware.
Niet normaal zeg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aGlvLQzvJNA
JezusWat een rij zeg
Thnxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Dan ist idd weer een kwestie (na aansluiten van router) van modem rebooten, klantenservice bellen, hun mac omzetten en modem weer rebooten en het werkt
daarna kun je achter je router zoveel pc's hangen als je wil, je hoeft dan nix meer door te geven
voorkruipen!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
JezusWat een rij zeg
Nee, zeer goedkoop.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Of is 5.1 ondersteuning een beetje duur?
Damnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
JezusWat een rij zeg
een qoute uit de nieuwe N-Gamer:quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef speknek het volgende:
Hmja, maar een kleinere, en dan zit ie in het midden van het scherm.
quote:...al bij een kleine beweging zwenkt de crosshair soepel over het scherm. Het richtkruisje blijft dus niet precies in het midden van het beeldscherm, zoals bij traditionele First Person Shooters. Aanvankelijk hadden de makers het wel zo geprogrammeerd, maar aangezien je hand altijd wel een beetje trilt, leidde dat tot een schuddend scherm met 'motion sickness' tot gevolg. Nu zwenkt je blikveld pas als het richtkruisje zich een paar centimeter van het midden bevindt.
Idd, daarbij gaat er ongeveer een uurtje over het omzetten heenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thnx
Normaal komt het natuurlijk niet vaak voor dat het MAC gebeuren opnieuw ingesteld moest worden, als ik dus géén router zou gebruiken moet ik steeds switchen van MAC en dat is natuurlijk niet handig
dan zou je de kleine preciesere(?) manieren niet meer kunnen doen... dan beweeg je een klein beetje maar moet je wachten totdat je uit de deadzone bent...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:12 schreef Retuobak het volgende:
Waarom bouw je geen deadzone in en doe je het dan alsnog op de conventionele manier?
Klinkt erg handigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:10 schreef BroesWillems het volgende:
oude koeien uit de sloot halen:
we hadden het over FPS shooters met de crosshair altijd in het midden...
[..]
een qoute uit de nieuwe N-Gamer:
[..]
quote:Two new games coming to Japan
It is unknown at this point if the following titles will be out in North America however in the latest issue of Famitsu, two brand new titles have been announced. One is from Spike entitled “HERO’s” (al bekend) and the other is from the Success Corporation entitled “Machi Kuru Domino”.
http://revolution.ign.com/articles/708/708255p1.html
TGSquote:Video: IGN interviews Perrin Kaplan
Nintendo’s Perrin Kaplan was interviewed at E3 and was asked some important questions. Interestingly during the interview she admits that there were more “hardware secrets”. It seems to go along the line of what Reggie said a few months back that gamers will get a bulk of the information at E3, but even after E3 more would have to be revealed.
http://media.revolution.ign.com/articles/708/708093/vids_1.html
Omdat dat erg belabberd is voor je reactiesnelheid? Het lijkt mij zwaar irritant. Het voelt aan als een "vertraging" net als je op je 386 van die 486 games aan het spelen was. je pijl naar links en 3 secs erna het beeld pasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:12 schreef Retuobak het volgende:
Waarom bouw je geen deadzone in en doe je het dan alsnog op de conventionele manier?
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii. Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan zou je de kleine preciesere(?) manieren niet meer kunnen doen... dan beweeg je een klein beetje maar moet je wachten totdat je uit de deadzone bent...
Doe jij nooit sniperenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii. Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.
Ik had gelezen dat Metroid Prime 3 een mode had dat hetzelfde doet als een muis voor FPS games.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii. Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.
Wat klopt er niet dan? De game is niet op de E3 te zien, maar in Famitsu dus blijkbaar welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
Game van Killer 7 developer niet op E3
Wat klopt er dan nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
Game van Killer 7 developer niet op E3
ik neem aan dat ze alle mogelijkheden wel geprobeerd hebben, deze setup zal wel het beste werken... misschien valt het straks in de options wel aan of uit te zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii.
Mij ook, ziet er heel makkelijk uit, in de persconferentie.quote:
Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.
quote:Alleen de Wii
27.47% (50)
De Xbox 360 en Wii
24.18% (44)
De Wii en PlayStation 3
11.54% (21)
Ik sla even een generatie over
10.99% (20)
Alleen de Xbox 360
9.89% (18)
Alleen de PlayStation 3
8.24% (15)
De Xbox 360 en PlayStation 3
4.4% (8)
Alle drie de consoles
3.3% (6)
Er staat dat Hero's een game is van de maker van Spike. Maar in het 'scoop' van Fok!Games staat er dat de game van Killer 7 (Suda 51, Grasshopper) gewoon Heroes heet. Hero's = Heroes wat mij betreft (het zal wel om een klein foutje gaan). Dus de game van de Killer 7 makers is niet Hero's.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan? De game is niet op de E3 te zien, maar in Famitsu dus blijkbaar wel
Jawel, maar in 99% van de games wanneer je alleen superkleine bewegingen maakt dan doe je er zo lang over dat je doelwit al lang en breed voor je neus staat en 50 kogels in je heeft gejaagd.quote:
Oeh! Diepquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er staat dat Hero's een game is van de maker van Spike. Maar in het 'scoop' van Fok!Games staat er dat de game van Killer 7 (Suda 51, Grasshopper) gewoon Heroes heet. Hero's = Heroes wat mij betreft (het zal wel om een klein foutje gaan). Dus de game van de Killer 7 makers is niet Hero's.
Dus wat niet kan kloppen is:
- Hero's zou helemaal niet op E3 getoond worden.
- De game van de Killer 7 makers zou wel getoond worden op E3, maar het heet gewoon geen Hero's/Heroes.
- Hero's zou wel getoond worden (maar dat werd dus op het laatste moment geannuleerd), maar de makers zijn Spike, en niet Grasshopper.
Goed verstoppenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jawel, maar in 99% van de games wanneer je alleen superkleine bewegingen maakt dan doe je er zo lang over dat je doelwit al lang en breed voor je neus staat en 50 kogels in je heeft gejaagd.
En dan ook nog op een site die sterk leunt naar Nintendo- en in mindere mate Xbox-fans als bezoekers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:21 schreef BroesWillems het volgende:
een onderzoek onder 114 181 bezoekers
Dan is het doelwit alsnog weggelopenquote:
Wat een smoesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dan ook nog op een site die sterk leunt naar Nintendo- en in mindere mate Xbox-fans als bezoekers.
PlayStation fans heb je hier maar weinig.
Zo slecht ben je toch ook niet ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan is het doelwit alsnog weggelopen
Als je niet binnen zeeeer korte tijd kunt schieten ben je toch een sniper van niks en kun je beter die M60 pakken.
quote:Grappig was om te zien dat vrijwel iedereen aanvankelijk de controller vasthield alsof het een lightgun is: dus met gestrekte arm naar het scherm wijzend. Totdat je erachter komt dat je daar een ontzettend lamme arm van krijgt. En dat niet alleen: je bent op deze manier ook veel te langzaam en hebt te weinig overzicht. De meest comfortabele manier en efficiënte manier van spelen, lijkt vanuit de pols te zijn. Met een ontspannen arm, zodat je met minimale bewegingen een maximum aan resultaat bereikt. En of je nu recht voor het scherm zit of er schuin tegenover: je blijft even goed richten.
Ik niet, iemand die 10 seconden de tijd neemt om te aimen bij het sniperen wel.quote:
Heb je GAM al eens bekeken toevallig?quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik niet, iemand die 10 seconden de tijd neemt om te aimen bij het sniperen wel.
[..]
Heb je GAM al eens bekeken toevallig?
Zit jij ook in LA?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
Nou dat valt toch echt hardstikke mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dan ook nog op een site die sterk leunt naar Nintendo- en in mindere mate Xbox-fans als bezoekers.
PlayStation fans heb je hier maar weinig.
omfg, dat is te ziek!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
JezusWat een rij zeg
Hij post nog op het forum en nog redelijk vaak ookquote:
Dies wel geinig jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Sjotime het volgende:
Zal wel een giga baard zijn maar dit vond ik een coole Mario clip.... topic gaat te hard om bij te houden of het al gepost is
http://www.youtube.com/watch?v=U-Qw1ClCVN8&search=super%20mario%20galaxy
Ik vind het er zo cool uitzien, ben benieuwd naar de rest van de game. Naja, hoe dan ook. Ik koop mquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Sjotime het volgende:
Zal wel een giga baard zijn maar dit vond ik een coole Mario clip.... topic gaat te hard om bij te houden of het al gepost is
Doet me idd wel denken aan de N64, zoals ik het nu bekijk lijkt deze Mario game me veel leuker dan de Sunshine versie op de GCquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Sjotime het volgende:
Wat dacht je van het feit dat dit topic 81 delen heeft en het PS3 topic 32?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou dat valt toch echt hardstikke mee.
Ik herriner me nog polls en daaruit bleek wel gewoon een redelijk hoeveelheid van elke groep.
der is gewoon niks interressants over de PS3 te schrijven....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat dit topic 81 delen heeft en het PS3 topic 32?
Of het PS2 topic...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat wil echt niks zeggen. Wii was gewoon heel spannend met dat Revolution gebeuren en dat hele Megaton enzo. Dan lok je gewoon hardstikke veel posts.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zelfs het PS2 topic heeft nog minder delen dan deze reeks, 59 om precies te zijn.
quote:
quote:Which system's games most impressed you at E3 this year?
DS 2.32% 495
PC 2.75% 586
PlayStation 3 26.72% 5696
PSP 0.85% 182
Wii 57.3% 12217
Xbox 360 10.06% 2145
TOTAL VOTES 21321
quote:Which of the two upcoming next-gen systems are you going to buy?
Both of them 25.4% 18515
Just a PlayStation 3 32.15% 23441
Just a Wii 26.25% 19136
Neither one, I'm happy with my 360 6.22% 4533
Neither one, I'm happy with my older systems 9.98% 7278
TOTAL VOTES 72903
We zijn inderdaad in de meerderheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef Retuobak het volgende:
En ontkennen dat FOK! een overdadig grote hoeveelheid Nintendo (en in mindere mate Xbox) fans heeft is gewoon dom.
Maar uiteindelijk hebben die andere bedrijven dat toch maar weer niet voor elkaar gekregen... XBOX niet veel nieuws, PS3 al helemaaaal niet. Nintendo fanboys of niet, feit is dat de Wii deze E3 zeer zeker in z'n grip heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat wil echt niks zeggen. Wii was gewoon heel spannend met dat Revolution gebeuren en dat hele Megaton enzo. Dan lok je gewoon hardstikke veel posts.
De GC heeft het ook best goed gedaan hoor... als je bekijkt hoeveel reclamegeld Sony en Microsoft voor de XBOX/PS2 hebben uitgegeven... van de Gamecube zag je, op het begin na (die reclames met die kubussen met waverace erin bijvoorbeeld), echt helemaal niets op TV of waar dan ook. Bovendien was 3rd party support ook niet echt optimaal.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, die polls zijn leuk maar zeggen weinig. Kan me herinneren dat de GC er ook altijd goed voorstond rond de E3's.
quote:Resident Evil voor de Nintendo Wii is nog nog niet officieel bekendgemaakt, maar in de volgende Famitsu krijgen we de bekendmaking en de eerste beelden van de game.
wii_mariogalaxy_051106_wmvhd.wmv wmv 170 MB 12/05/2006 01:36:06quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:33 schreef Redah het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk hebben die andere bedrijven dat toch maar weer niet voor elkaar gekregen... XBOX niet veel nieuws, PS3 al helemaaaal niet. Nintendo fanboys of niet, feit is dat de Wii deze E3 zeer zeker in z'n grip heeft.
Dat die Amerikanen trouwens eens gaan slapen 's nachts, zo ben ik iedere keer te laat met filmpjes online zetten
Perrin interview in hi-res is online dus... Had ik trouwens al vermeld dat er een HD filmpje van Mario Galaxy gameplay op staat (geen direct-feed)?
Die zijn nu allemaal aan het huilen over de PS3.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Bot13 het volgende:
Op dit moment he, met al die honderden positieve reacties hier, vraag ik me écht af waar die enorme groep nou toch gebleven is die zei dat Nintendo failliet ging en ging falen enzo, op de vorige E3
Ik durf te wedden dat het zo'n bagger RE schiet spel word.. Zo'n Time crisis achtig spel.quote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het zo'n bagger RE schiet spel word.. Zo'n Time crisis achtig spel.
Die zijn waarschijnlijk erg blij dat Nintendo een man als Satoru Iwata aan het roer heeft ipv de veel te conservatieve en inzichtloze Yamauchi.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Bot13 het volgende:
Op dit moment he, met al die honderden positieve reacties hier, vraag ik me écht af waar die enorme groep nou toch gebleven is die zei dat Nintendo failliet ging en ging falen enzo, op de vorige E3
Wat begrijp je niet aan vorige E3quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die zijn waarschijnlijk erg blij dat Nintendo een man als Satoru Iwata aan het roer heeft ipv de veel te conservatieve en inzichtloze Yamauchi.
Wii officiele site. Dus je hoeft niet een WiFi router te kopenquote:Communication: Wii can communicate with the Internet even when the power is turned off. This WiiConnect24 service delivers a new surprise or game update, even if users do not play with Wii. Users can connect wirelessly using IEEE 802.11b/g, or with a USB 2.0 LAN adaptor. Wii also can communicate wirelessly with Nintendo DS.
Nee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
wii_mariogalaxy_051106_wmvhd.wmv wmv 170 MB 12/05/2006 01:36:06
wii_mariogalaxy_051106_wmvhighwide.wmv wmv 92.12 MB 12/05/2006 01:32:28
Zijn dat dezelfde ?
Uit een QA sessie die op het ign forum staat: http://boards.ign.com/nintendo_wii_lobby/b8270/117418092/p1/?0quote:Played Gears of War for a while tonight. Looks pretty nice. Galaxy is better.
Ik vind appels lekkerder dan perenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:55 schreef kipknots het volgende:
Nog een leuke quote van Matt:
[..]
Uit een QA sessie die op het ign forum staat: http://boards.ign.com/nintendo_wii_lobby/b8270/117418092/p1/?0
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wii officiele site. Dus je hoeft niet een WiFi router te kopen
Prachtig!quote:Ik vind appels lekkerder dan peren
Zal wel een ' geheim' zijn. Maar er moet ook haast wel iets met physics inzitten, voor het constant berekenen van die controllerposities etc..quote:IGN: Is the hardware as easy to use on the Wii as it was with the GameCube? The two systems are very similar is structure we're told.
Konami: Yes, the structure is very similar to GameCube, but you already knew that. The development was not that difficult, as the Wii system has built in physics simulation.
Havok op de Wiiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:36 schreef Tware het volgende:
Op IGN dat Elebits interview:
[..]
Zal wel een ' geheim' zijn. Maar er moet ook haast wel iets met physics inzitten, voor het constant berekenen van die controllerposities etc..
Huh?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:36 schreef Tware het volgende:
Maar er moet ook haast wel iets met physics inzitten, voor het constant berekenen van die controllerposities etc..
Klinkt goed, volledig artikel met een apart stuk voor elk onderdeel:quote:The Wii Sports titles really are an interesting bunch. Every single one is an incredibly fun, playable experience, and every single one cries out to be expanded to its absolute fullest, as the core mechanics are superb, with the system consistently responding to the controller the way you expect it to. Indeed, in a wildly insane occurrence, they're so individually lovely that I demand that Nintendo spend ages turning each one into full sports titles instead of leaving them as is (which is very under featured, but with bags of potential) and selling them in a single pack. Like the Wii itself, these titles have so much potential that is in danger of just not being realized correctly. Let's just cross our fingers and hope it is.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Monkey Ball: Banana Blitz screenshots
OEFF gelukkig een spel wat ik niet ga halen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Monkey Ball: Banana Blitz screenshots
Nee idd. "de Wii heeft niet dit, niet dat, niet zus, en niet zo, het gaat enkel om de gamesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:56 schreef MacGreagor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)kt_veel_bekijks.html
bekijk eens dat filmpje bij de telegraaf en geef eens een mening ik weet niet of dat een goed filmpje was om de wii te promoten
quote:Kotaku’s exclusive interview with Miyamoto also had an interesting point that was made, apparently Miyamoto stated that we’ll be finding out the price and release date before TGS-2006. The Tokyo Game Show will be held on September 22nd and runs till the 24th. Could this be a clue to Spaceworld? Lets hope so.
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=6444
Op het laatst zie je dat meisje met de controller spelen en daarna een beeld van dat vliegspel van de PS3, misschien een beetje misleidend..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:56 schreef MacGreagor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)kt_veel_bekijks.html
bekijk eens dat filmpje bij de telegraaf en geef eens een mening ik weet niet of dat een goed filmpje was om de wii te promoten
jamar op E3 stikt het natuurlijk van de nintendo fanboys.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef kipknots het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)-stampede-173469.php
De opening van de E3. Linker booth is sony, rechts is nintendo.
Leuk om te zien
quote:PIXART TEAMS WITH NINTENDO FOR SENSOR
TRACKING TECHNOLOGY FOR Wii™ CONTROLLER
Pixart’s Tracking Sensor Technology Provides
Quick, Responsive Play Experience on Wii Remote
May 11, 2006. PixArt Imaging Incorporation (PixArt), a market leader in CMOS sensor SoC (System-On-a-Chip) and related application semiconductors, today announces a strategic relationship with Nintendo Co., Ltd., to provide object tracking technology for Nintendo’s new-generation gaming controller, the Wii Remote. PixArt’s premium tracking technology will enable Nintendo to present innovative interaction gaming controllers for its new-generation gaming platform, Wii.
PixArt’s Multi-Object TrackingTM engine (MOT sensorTM) technology can track multiple objects in an unbelievably quick and responsive way. As a result, Nintendo can enable its new gaming controller to interact with people by tracking the movement of the Wii Remote. The playing experience will be unprecedented, exciting and easy, even for young children or older people who cannot operate the traditional gaming controllers.
“PixArt’s technology enables a quick, dynamic play experience,” commented Genyo Takeda, Senior Managing Director/General Manager, Integrated Research & Development Division, Nintendo Co., Ltd. “With PixArt’s technology, Nintendo will usher in a new era of video games.”
“It is PixArt’s pleasure to partner with Nintendo, a technology leader, to launch the most powerful and pleasing solution for a gaming platform,” said Sen Huang, Chief Executive Officer of PixArt. “The Multiple-Object TrackingTM engine (MOT sensorTM) has the highest performance ever in the market, and teaming with Nintendo means a gaming experience that is truly intuitive and inspiringly easy.”
“In the world of interaction, every realistic operation can be simulated in a computerized game. Through play of such simulation, any person can learn very quickly and efficiently in a virtual way. Integrated tracking technology from proven vendors like PixArt will enhance the gaming experience for the overwhelming majority of all-generation gamers.” said Sen Huang.
Prachtig blijft het tochquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef kipknots het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)-stampede-173469.php
De opening van de E3. Linker booth is sony, rechts is nintendo.
Leuk om te zien
Haha maar dat is met alles .. straks ga je weer zoveel uitgeven aan de Wii en dan zeg je weer als de volgende er is van Had ik maar niet zoveel uitgegevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
En toch baal ik er nu van dat ik meer dan 1000 euro aan mijn GameCube heb uitgegeven. Als ik al dat geld gespaard had, man dat had ik nu geen geldzorgen meer voor al die Wii games.
Ik weet niet waarom ik dit ding perse moet hebben, ik ben dan wel Nintendo fan. Maar de 'hebbeding' look alsmede de lage toegankelijkheidsdrempel doen het hem toch vrees ik. Daar Super Mario bovenop gekieperd, dat doet het hem gewoon. Super Mario Galaxy hoe ongelooflijk vet gaat dat spel worden, tenminste als ze de werelden wat groter maken, en genoeg arcade elementen erin stoppen (suikerklont lvl van sms).
Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
ik had het zelfde. Echt weinig op de Cube gegamed. Van alle spelen zelfs Fifa Street nog het meest gespeeltquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Platina het volgende:
Daar zit een kern van waarheid in. Alleen als ik terugkijk vond ik de Cube zwaar tegenvallen. Super Mario Sunshine viel zwaar tegen uiteindelijk, Zelda vond ik vrij weinig aan, Mariokart was leuk maar te makkelijk. En geen titels als Burnout 3 op de Cube.
Dan zijn de controller en Pikmin + Starfox de eigenlijke redenen waarom ik een Cube met 18 games ofzo heb
ik hoop dat de e3 demo een tijdelijke ps2 poort is want ps2 graphics accepteer ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:16 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Gamecube viel mij ook tegen vooral om dat Zelda zo lang duurt voordat die uitkomt
Maar wat ik nu heb gezien van de Wii is echt tof. Vooral met Budokai Tenkaichi 2 moet je ook echt een Khamehamea move doen met die Wii-moteDat word funn !
Het moet er zeker real live goed uitzien. Je weet dat dbz een tekenfilm is héquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:52 schreef merino het volgende:
[..]
ik hoop dat de e3 demo een tijdelijke ps2 poort is want ps2 graphics accepteer ik niet
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het moet er zeker real live goed uitzien. Je weet dat dbz een tekenfilm is hé
Dit jaar nog volgens mij hoor. Ze gaan voor een wereldwijde release in het 4e kwartaal van dit jaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de Wii iig zeker kopen, alleen jammer dat ik nog een jaar (bijna) moet wachten....heb begrepen dat ie pas Maart 2007 hier te koop is![]()
Ik weet ff niet waar ik het precies gelezen heb maar ik hoorde geluiden Maart 2007 (meestal is een Nintendo release in maart dus ergens zou het misschien kunnen kloppen al hoop ik van niet natuurlijk)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit jaar nog volgens mij hoor. Ze gaan voor een wereldwijde release in het 4e kwartaal van dit jaar.
Leuk interview, ontspannen en informatief...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:33 schreef Redah het volgende:
Perrin interview in hi-res is online dus...
Pikmin Wii is een must!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
MPquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Ziet er beter uit dan ik dachtMoet een E3 trailer zijn blijkbaar
Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturingquote:After waiting a lovely three or so hours, I finally got my chance to get some hands-on time with the show's demo of Metroid Prime 3: Corruption, and now I've got some first-hand impressions to share with all of you faithful readers.
First off, I'llget this out of the way: I don't need to tell you that Metroid Prime 3 looks beautiful, do I? Because it does; it's like the first two games, but sharper and prettier. It was pretty much the most visually impressive Wii game on the floor, even though it was far from the only good-looking game.
Unfortunately, the much-touted "free-hand" gameplay has a little ways to go before it's totally ready. As you might have expected, you use the Nunchuk's analog stick to move Samus forward, backward, left, and right, and you use the remote's aiming capabilities to aim her arm cannon, which is fired with the A Button. Switching to the Scan Visor (plus more, eventually) is mapped to the remote's directional pad, while jumping is performed with the B Button. It's a great setup in theory, and if things are cleaned up by the final version, it really could be an incredible new way to play first-person shooters. But the way things are in the demo... well, it just didn't feel right. The remote's aiming is certainly functional, but it wasn't nearly as natural as I would have liked; small movements are the only movements the Wii's sensors recognized in the demo, meaning that aiming Samus' arm cannon means making very, VERY small movements with the remote, which can be jarring when you realize Samus isn't responding to your more pronounced, more natural movements. Also, turning around quickly wasn't possible in the demo; simply put, Samus will not match the speed with which you turn and aim the remote to fire at enemies. Even if you react quickly to an enemy on your right and point the remote in that direction immediately, for example, Samus still has a fixed rate at which she can turn, meaning that she and the screen will "scroll" to catch up with you if you've turned far enough to warrant it. Simply put, at least in the demo, the game and/or remote could not keep up with my movements, and that led to a lot of frustrating damage and a general feeling of disconnect between me and the game.
There were a few standout moments regarding the Wii controller, however. In one area, you're tasked with pulling out and turning a lever to open the door. The game has you accomplish this by literally having you perform the action with the Nunchuk controller; that is, you jerk it out towards you and then turn it to the right, which will open the door and allow you to proceed. Another such moment is when you must use the Grappling Beam to latch onto debris blocking your path and pull it out of your way. When faced with this obstacle, the game asks you to to lock-on to the debris (using the Nunchuk's Z Button) and "cast" the Nunchuk controller forward, which will cause Samus to latch onto the debris with her Grappling Beam (Cool.). Finally, you pull back on the Nunchuk's analog stick to pull the debris out of your path, allowing you to continue. These moments stood out to me as especially cool in that they literally put you inside the game and allowed you to (kind of) perform the same exact actions Samus was performing within the game world.
Overall, the control scheme felt intuitive but unfinished, and just playing Metroid Prime in such a new, innovative, and in-control way was a good feeling. If the final version of the Wii and/or Metroid Prime 3 will be able to handle quicker, more natural and more jerky human movements and truly keep up with the player, we could have an instant classic on our hands. As it stands, though, playing Metroid Prime 3 with the Wii controller just was not as automatic and second-nature as I would have liked it to be, though the remote aiming is still worlds beyond anything we've ever seen in a console game. The potential is there; now we just need to see it realized.
Logisch..... blijft natuurlijk maar een show. Komt wel goedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
Metroid Prime 3 Hands-on
[..]
Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturing
Én Nintendo heeft al laten zien naar de wensen van de speler te luisteren. (Dat E3 interview met een mevrouw van Nintendo.. Kapla ofzo? Was ze heel duidelijk in).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Logisch..... blijft natuurlijk maar een show. Komt wel goed
Ik zie het niet echt als een gimmick,het is gewoon een nieuw soort manier om je game te besturen,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
Was met de DS in het begin idd vaak zo, maar nu komen er betere games uit die er wel op een toffe manier gebruik van makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
De Wii een gimmick?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Bron met dank aan Thomper.quote:I'm very interested in creating something for the Wii. I'd like to run away from MGS 4 creation and create something for the Wii - Kojima
Het is een andere manier van gamen.... grotere impact dan een game waar je bongo's op kan aansluiten ! Dit kan wel eens heel groot gaan worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.quote:
Denk dat je het groter moet zien.... ik bedoel,.. na 10 minuten ben je je PS2 joypad toch ook niet zatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.
Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.
Metroid Prime heb ik nooit echt leuk gevonden, Mario ook niet, Zelda lijkt me wel heel leuk, maar dat heeft niks met die controller te maken, Sonic is ook gewoon vergane glorie en die laatste ken ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...
Ja, lijken mij ook alleen maar leuk voor 10 minuten ja
Monkey Ball. + aamgekondigd: Smash bros & FIRE EMBLEM!!!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maja. Metroid, Excite Truck en Sonic hoef ik niet hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uh, Resident Evil, Metroid, Zelda, Eternal Darkness, Soul Calibur... Geen leuke spellen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Platina het volgende:
Daar zit een kern van waarheid in. Alleen als ik terugkijk vond ik de Cube zwaar tegenvallen. Super Mario Sunshine viel zwaar tegen uiteindelijk, Zelda vond ik vrij weinig aan, Mariokart was leuk maar te makkelijk. En geen titels als Burnout 3 op de Cube.
Dan zijn de controller en Pikmin + Starfox de eigenlijke redenen waarom ik een Cube met 18 games ofzo heb
En wat denk je van die Cube games allemaal? Super Paper Mario ziet er fantastisch uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
Sonic ziet er serieus tof uit Roy, maar hijs toch te snel voor je![]()
.
Maar Excite Truck hoef ik ook niet, en Metroid wacht ik wel mee. Eerst Zelda, dan SSBB, dan Mario.
Fuck daar ben k wel een tijdje mee bezig
Retro heeft dat inderdaad zelf toegegeven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
Metroid Prime 3 Hands-on
[..]
Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturing
Nou, aanvankelijk wel ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Alleen voor cube games volgens mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)
Lijkt me dat ie de schijfjes direct herkend en direct begint met afspelenquote:Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
Het lijkt me alleen bij Cube games. En bij SSB Brawl werkt hij dan ook...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)
Waarschijnlijk zal hij ze vanzelf afspelen denk ik. Misschien is er ook wel een startmenu, nobody knowsquote:Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
Sowieso is het best kut dat je zo moet draaienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef speknek het volgende:
Wat me opviel bij Red Steel is dat de draaisnelheid hetzelfde blijft zodra je buiten het binnenste gebied komt. Dat moeten ze dynamisch doen, dus hoe verder je hem van het scherm draait, hoe sneller je om je as draait.
Heb je toevallig een link van die target render?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ach jaa gelukkig hebben ze nog 5 maanden om het te tweaken. En final devkits krijgen ze ook pas na de E3, dus deze maand ongeveer. Graphics zullen er dan zo uitzien als in de Target Render
Ik hoop dat het echt wat wordt. Maar immersion komt voor mij toch vooral door een goed verhaal en characters waar je echt mee kunt meeleven en niet door een andere manier van besturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, aanvankelijk wel ja.
Maar wat veel mensen nu zeggen is dat er een muur weggebroken wordt, en je veel meer immersion hebt. Daar ben ik wel erg enthousiast over, dat is namelijk ook heel erg positief voor niet-gimmicky games.
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop dat het echt wat wordt. Maar immersion komt voor mij toch vooral door een goed verhaal en characters waar je echt mee kunt meeleven en niet door een andere manier van besturen.
Dat zou wel een first zijn voor Nintendo, want over het algemeen moeten de Nintendo games het daar niet van hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
* Urnie hoopt ook op een nieuwe Pikmin.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
Die avatar van jou!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
Nog beter hadden ze een soort shock protection in kunnen bouwen, die alle kleine bewegingen negeert, idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:28 schreef Tain het volgende:
Sowieso is het best kut dat je zo moet draaien
Ow en voordat je het gaat denken zoals sommige anderen, er zit geen Nunchuck addon aan de achterkantquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Ben ik blind of heeft deze lightgun geen trekker?
-edit- laat maar, je moet je vinger door dat gat stoppen denk ik
quote:
Dit is dan weer jammer.quote:CVG: Can you see people using the Wii controller to play as Snake at some point in the future?
Kojima: I haven't thought about Snake with the Wii controller - I think about completely different things. If I created something for Wii, I would like to create something entirely different to a normal FPS. I don't mind using the MGS world as a theme but currently I'm not thinking about that. I'd like to give Wii users a new experience - I think the Wii controller can be used in more innovative and fun ways.
Ik vind het op zich best goed dat hij liever een andere game maakt dan een 'standaard' MGS met wat Wiimote functionaliteit er inquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef H.Flick het volgende:
Kojima moet gewoon gedwongen worden om MGS te blijven maken.
MGS is nooit standaard.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het op zich best goed dat hij liever een andere game maakt dan een 'standaard' MGS met wat Wiimote functionaliteit er in
Waarschijnlijk rond November 2006.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Urnie het volgende:
Vanaf wanneer kunnen we de Wii in Nederland aanschaffen? Misschien is het al tig keer genoemd, maar ik kon het zo gauw niet vinden iig.![]()
quote:Oh man, the controller feels real natural. The funny thing is that I was expecting to be blown away by it, but instead you just get right into the game. With Mario Galaxy, it was very intuitive. I will have more detailed impressions soon of Mario Galaxy and others. now that E3 has wound down and I'm not going to the show all day and partying with E3 friends all night.
The best way I could describe it would be like a N64 controller broken in half. So nice to have the real Z-trigger back in a 3D Mario game!
Daarom ook 'standaard' tussen ''quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
MGS is nooit standaard.Alleen de gameplay vereist nog wat verbetering en de Wii kan daar imo prima voor zorgen.
Ik denk oktober. Ze willen denk ik per se voor de PS3 launchen.quote:
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk oktober. Ze willen denk ik per se voor de PS3 launchen.
O, vandaar dat ik het niet kon vinden...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn)
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn)
quote:The trick to good control in the E3 demo of Corruption is to enable “Expert" sensitivity in the pause menu. This setting allows you to perform all the aiming and turning with small, precise wrist movements, instead of larger movements of your entire arm which are required at the default sensitivity. Because you aren’t moving the remote nearly as much, it won’t drift outside of the sensor bar’s range, so you avoid the weird view-freeze bug and subsequent auto-calibration fix mentioned in my first set of impressions. It’s also just easier and more comfortable to play the game with smaller movements, and you can turn faster to keep up with quick flying enemies.
jij kan het wetenquote:
ZIe je de onderste regel van mn sig, die is er niet voor nietsquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZIe je de onderste regel van mn sig, die is er niet voor niets
quote:Q: What did you think about the name "Wii" when you heard it the first time?
A: I saw Wii as one candidate among many others, but the name Wii captured my attention so strongly, I thought, "This is it." At the same time I thought that probably Wii would have some controversy.
There were some criteria for us to come up with the name. It had to be short enough so that we didn't need any other nicknames or abbreviation. What we are targeting with Wii is not only existing gamers, but also people who have shown no interest in other games. These nongamers, for example, really cannot understand what GBA means, if GBA is something different from Game Boy Advance. We wanted something with a strong impact that people will remember as soon as they hear it.
Q: Do you think people will pay $600 for a PlayStation 3?
A: That's not something I should comment on as a corporate president. But as one single person, a potential customer for the PS3, I think it's a bit expensive. But it depends on how the general public is going to see it. So far, within two days now, a majority of people who have commented on the price point are saying the same thing: It's expensive.
Q: Do you think Sony copied Nintendo with its new controller?
A: (Laughs.) Actually before they made the announcement we already anticipated that they might do that, so I had to laugh. Even though I was laughing, it was with a grim face, I should add. (Laughs.)
Having said that, please know that putting the motion-sensor technology into the classic-style controller is one thing. Putting the motion-sensor technology into the Wii remote as well as the "nunchuck" controller, where you can use both hands freely and independently, this is quite another thing.
Q: Was it hard to add sound to the Wii's controller? [It has a speaker embedded in it.]
A: Technically speaking, it's not very difficult. But if you ask me if any company can do it, I think it would be difficult. That's a very unique advantage Nintendo has. In terms of hardware, we can work very quickly because Nintendo is the hardware manufacturer as well as the software developer and publisher.
In this case, when somebody suggested the idea of putting the speaker into the Wii remote, the trial software was made immediately so we could test what it would sound like.
We really want [filmmaker George] Lucas to think about making a game where this can be used as a light saber. It should be fun.
quote:Anyway about the controller issues I've read about - it seems people are holding it wrong. If you treat the FHC as a lightgun, of course things are going to be more sensitive and tiring. In the Dutch Nintendo mag [N]Gamer (a rather intelligent mag) they figured out in their Red Steel session that you shouldn't point the FHC straight in front of you, but rather hold it close to you and make small accurate movements with your wrist.
FHC???quote:
Free Hand Controller aka Wiimotequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:49 schreef Tware het volgende:
[..]
FHC???die term klinkt me niet bekend in de oren. Als iedereen het nou gewoon Wiimote noemt
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
In de Halo2 commercial zei die 'I need a weapon'
Jij bent suf.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef H.Flick het volgende:
Halo is ook super suf... maar ja, dat is Mario ook dus dat heft elkaar op.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Maisnon het volgende:
Smash Broooos.!!! Ik kan niet wachten! No matter what, ik ga met Kid Icarus spelen
, die is wel zo cool, en aangezien ze hem terug brengen naar de Rev zal hij toch wel in SSB Mayhem zitten...
[afbeelding]
Pit
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van beiden is afaik nog niets zeker hoor
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Havok engine los van eventuele ingebouwde physics simulation.
Op de IGN boards vertelde een developer wel dat Nintendo een chipset in de Wii had gedaan die de physics regelen. Die chipset-instructies waren er nog niet op de oude devkits.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zit
quote:
Zoals ik al zei, leer mij Nintendo kennenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit zo oude topics te lezen...
Maisnon = Nostradamus?
[..]!
En dan komt Roy weer die de boel probeert te sussen:
[..]
Moet dan wel een heel erge budget chip zijn, physics chips zijn pas net uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Op de IGN boards vertelde een developer wel dat Nintendo een chipset in de Wii had gedaan die de physics regelen. Die chipset-instructies waren er nog niet op de oude devkits.
Mocht dit idd waar zijn dan is mijn voorspelling van een physicskaart niet helemaal far fetched gebleken. Laten we het hopen, t is namelijk niet een hele rare beslissing om die op de Wii te doen.
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet dan wel een heel erge budget chip zijn, physics chips zijn pas net uit
Beetje balrog Lord of the Rings achtigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:04 schreef kipknots het volgende:
Iemand deze MP3 video gezien?
http://www.gamevideos.com/video/id/3718
Dit is toch echt wel stukken beter dan de gamecube
Edit: Zit hem nu verder te bekijken en Ridley komt aan het eind langs. Erg vet! Het gevecht is wel een flinke spoiler.
Er staan nog meer handson filmpjes op, vaak 10+ minuten lang
Nou ja, PPU is niet echt onbekend ofzo onder de mensen van tegenwoordig, iedereen weet hoeveel het kost. Bewegingssensoren zijn nou niet echt bekende dingen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euroquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.
Waar ik de kosten bij echte massaproductie inschat op zo'n 50 euro per unit voor Ageia zelf. Iets wat niet echt past bij het waarschijnlijke prijsplaatje van de Wii (not to mention the fact dat een dermate krachtige physics chip totale overkill is, zou totaal niet in de pas lopen bij de rest van de hardware). Dus als er een physics chip in zit dan zal deze aanzienlijk minder krachtig zijn dan de Ageia PhysX chip.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euro
Als Nintendo zegt dat ze er een X miljoen gaan aanschaffen... betalen ze heus die prijs nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euro
Nee, maar ook geen 5 euro. Zoals kabouter al zegt past het dan alsnog niet bij het prijsniveau van de Wii.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:35 schreef Redah het volgende:
[..]
Als Nintendo zegt dat ze er een X miljoen gaan aanschaffen... betalen ze heus die prijs niet
Bluetooth en Wi-Fi zijn stroomvretersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe efficiënt is Bluetooth nou voor dingen zoals controllers op de battery life? Want ik lees net dat de PS3 controller een battery life heeft van 24 uur, en die heeft geen rumble.
3/4 uur vind ik al heel veel eigenlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef H.Flick het volgende:
Maar langer dan 3/4 uur achter elkaar speel je sowieso niet
Is het ook. Ik haal het alleen bij Japanse RPG's. Meestal doe ik korte sessie van een klein uurtje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
3/4 uur vind ik al heel veel eigenlijk
Ja precies, gewoon 'ff gamen'. Zo lang gamen doe ik echt alleen tegen het einde van sommige games, wanneer er lekker wat vaart in zit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is het ook. Ik haal het alleen bij Japanse RPG's. Meestal doe ik korte sessie van een klein uurtje.
Elebits werkt leuk met physicsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Die physicschip heeft waarschijnlijk niets van doen met die pckaart producent. t Is gewoon ontwikkeld door Nintendo, en nee, zo krachtig zal ie niet zijn. Noodzakelijk misschien wel aangezien de wiimote toch wel ingewikkelde actie-reacties opleverd in games.
Radiogolven, net als de Wavebird toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef H.Flick het volgende:
Hoe werkt de Xbox360 wireless controller eigenlijk? Geen Bluetooth, toch? En die werkt wel perfect en heeft een behoorlijke lange levensduur.
jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Radiogolven, net als de Wavebird toch?
Werkt prima in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Radiogolven, net als de Wavebird toch?
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.quote:
Ja, echt vreselijk. Jij was natuurlijk van plan langer dan 24 uur met je armen te gaan zwaaien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws?WTF!
Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
[..]
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Minder stroomvretend als Wi-Fi, maar een stuk intensiever dan 'normale' radiogolven zoals de wavebird gebruiktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
[..]
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk. Jij was natuurlijk van plan langer dan 24 uur met je armen te gaan zwaaien.
Ligt er maar net aan hoe groot de accu's in de controllers worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Bij een constante datastroom vreet het aardig wat energie en ik kan me voorstellen dat zoiets als een controller toch wel constant met de console moet communiceren tijden een intensieve speelsessie.quote:Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Precies, de gehele GB reeks en ook de DS reeks hebben uitstekende batterijen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.
Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
Een accu die je niet kan verwijderen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat je'm kunt verwijderen hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen...
Misschien.quote:...en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
ben jij dan echt van plan om lenger dan 24 uur an een stuk door te game zonder op te laden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.
Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
Dat komt omdat mobiele telefoons niet constant data verzenden via bluetooth. Als je regelmatig bestanden wisselt tussen bijv. PC en mobiele telefoon via bluetooth dan zijn je batterijen veel sneller leeg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef Poit het volgende:
(kijk maar naar mobiel telefoons, met relatief kleine batterijen en nog een tal van andere stroomvretende dingen blijft zo'n ding ook een kleine week standby)
Tussentijds opladen is ongeacht wat voor soort batterij je hebt slecht voor de accuquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef moomoo het volgende:
[..]
ben jij dan echt van plan om lenger dan 24 uur an een stuk door te game zonder op te laden?
!!quote:The graphics on Mario Galaxy were very good for its art style. I'd say a bit above Xbox quality, especially because everything looked so clean. The good Nintendo image quality track record seems still intact in the Wii.
I think it would have been possible to control Mario Galaxy with a regular pad, but the feel of the game would be drastically changed. You often have to point at things while simultaneously moving Mario, like the blue anti-grav stars. And it just feels cool and easy to flick your wrist and do a spin, rather than pressing a button.
The game is all about guiding Mario through outer space, and the free-floating nature of the controller really adds to the immersion. It sounds silly, but the game would control a little less intuitively with a normal gamepad, but it would feel a lot less fun.
1. De reden dat losse hardware altijd zo duur is is omdat er alle winst uit de verkoop van die eene kaart moet worden gehaald. Dus productie kosten, ontwikkelingskosten etc. Nintendo hoeft in princiepe niet veel winst te maken op de hardware omdat de winst uit de games komt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zit
quote:CVG: What are your impressions of Nintendo Wii and how did Snake appear in Smash Brothers?
Kojima: I’ve played Tennis, Zelda and Mario on Wii. I find Tennis very interesting. I played the early version but the E3 version is far more advanced. As a game designer, I’m very interested in creating something for the Wii. I’d like to run away from MGS 4 creation and create something for the Wii but unfortunately, I don’t have anything that I can announce at the moment. I have lots of ideas for Wii but I have a heavy schedule with MGS 4 and Metal Gear Online. Concerning Snake’s appearance on Wii in Smash Brothers, I’m friends with the designer of the game and I thought it would be nice if you could play as Snake - when I heard about the new game last year, I contacted the designer and we started working together.
CVG: Can you see people using the Wii controller to play as Snake at some point in the future?
Kojima: I haven’t thought about Snake with the Wii controller - I think about completely different things. If I created something for Wii, I would like to create something entirely different to a normal FPS. I don’t mind using the MGS world as a theme but currently I’m not thinking about that. I’d like to give Wii users a new experience - I think the Wii controller can be used in more innovative and fun ways.
Wat ben je bitter!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
Hij moet gewoon MGS Wii only maken. scheelt mij een PS3 kopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |