Nou, aanvankelijk wel ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
Alleen voor cube games volgens mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)
Lijkt me dat ie de schijfjes direct herkend en direct begint met afspelenquote:Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
Het lijkt me alleen bij Cube games. En bij SSB Brawl werkt hij dan ook...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)
Waarschijnlijk zal hij ze vanzelf afspelen denk ik. Misschien is er ook wel een startmenu, nobody knowsquote:Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
Sowieso is het best kut dat je zo moet draaienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef speknek het volgende:
Wat me opviel bij Red Steel is dat de draaisnelheid hetzelfde blijft zodra je buiten het binnenste gebied komt. Dat moeten ze dynamisch doen, dus hoe verder je hem van het scherm draait, hoe sneller je om je as draait.
Heb je toevallig een link van die target render?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ach jaa gelukkig hebben ze nog 5 maanden om het te tweaken. En final devkits krijgen ze ook pas na de E3, dus deze maand ongeveer. Graphics zullen er dan zo uitzien als in de Target Render
Ik hoop dat het echt wat wordt. Maar immersion komt voor mij toch vooral door een goed verhaal en characters waar je echt mee kunt meeleven en niet door een andere manier van besturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, aanvankelijk wel ja.
Maar wat veel mensen nu zeggen is dat er een muur weggebroken wordt, en je veel meer immersion hebt. Daar ben ik wel erg enthousiast over, dat is namelijk ook heel erg positief voor niet-gimmicky games.
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop dat het echt wat wordt. Maar immersion komt voor mij toch vooral door een goed verhaal en characters waar je echt mee kunt meeleven en niet door een andere manier van besturen.
Dat zou wel een first zijn voor Nintendo, want over het algemeen moeten de Nintendo games het daar niet van hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
* Urnie hoopt ook op een nieuwe Pikmin.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
Die avatar van jou!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
Nog beter hadden ze een soort shock protection in kunnen bouwen, die alle kleine bewegingen negeert, idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:28 schreef Tain het volgende:
Sowieso is het best kut dat je zo moet draaien
Ow en voordat je het gaat denken zoals sommige anderen, er zit geen Nunchuck addon aan de achterkantquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Ben ik blind of heeft deze lightgun geen trekker?
-edit- laat maar, je moet je vinger door dat gat stoppen denk ik
quote:
Dit is dan weer jammer.quote:CVG: Can you see people using the Wii controller to play as Snake at some point in the future?
Kojima: I haven't thought about Snake with the Wii controller - I think about completely different things. If I created something for Wii, I would like to create something entirely different to a normal FPS. I don't mind using the MGS world as a theme but currently I'm not thinking about that. I'd like to give Wii users a new experience - I think the Wii controller can be used in more innovative and fun ways.
Ik vind het op zich best goed dat hij liever een andere game maakt dan een 'standaard' MGS met wat Wiimote functionaliteit er inquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef H.Flick het volgende:
Kojima moet gewoon gedwongen worden om MGS te blijven maken.
MGS is nooit standaard.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het op zich best goed dat hij liever een andere game maakt dan een 'standaard' MGS met wat Wiimote functionaliteit er in
Waarschijnlijk rond November 2006.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Urnie het volgende:
Vanaf wanneer kunnen we de Wii in Nederland aanschaffen? Misschien is het al tig keer genoemd, maar ik kon het zo gauw niet vinden iig.![]()
quote:Oh man, the controller feels real natural. The funny thing is that I was expecting to be blown away by it, but instead you just get right into the game. With Mario Galaxy, it was very intuitive. I will have more detailed impressions soon of Mario Galaxy and others. now that E3 has wound down and I'm not going to the show all day and partying with E3 friends all night.
The best way I could describe it would be like a N64 controller broken in half. So nice to have the real Z-trigger back in a 3D Mario game!
Daarom ook 'standaard' tussen ''quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
MGS is nooit standaard.Alleen de gameplay vereist nog wat verbetering en de Wii kan daar imo prima voor zorgen.
Ik denk oktober. Ze willen denk ik per se voor de PS3 launchen.quote:
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk oktober. Ze willen denk ik per se voor de PS3 launchen.
O, vandaar dat ik het niet kon vinden...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn)
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn)
quote:The trick to good control in the E3 demo of Corruption is to enable “Expert" sensitivity in the pause menu. This setting allows you to perform all the aiming and turning with small, precise wrist movements, instead of larger movements of your entire arm which are required at the default sensitivity. Because you aren’t moving the remote nearly as much, it won’t drift outside of the sensor bar’s range, so you avoid the weird view-freeze bug and subsequent auto-calibration fix mentioned in my first set of impressions. It’s also just easier and more comfortable to play the game with smaller movements, and you can turn faster to keep up with quick flying enemies.
jij kan het wetenquote:
ZIe je de onderste regel van mn sig, die is er niet voor nietsquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZIe je de onderste regel van mn sig, die is er niet voor niets
quote:Q: What did you think about the name "Wii" when you heard it the first time?
A: I saw Wii as one candidate among many others, but the name Wii captured my attention so strongly, I thought, "This is it." At the same time I thought that probably Wii would have some controversy.
There were some criteria for us to come up with the name. It had to be short enough so that we didn't need any other nicknames or abbreviation. What we are targeting with Wii is not only existing gamers, but also people who have shown no interest in other games. These nongamers, for example, really cannot understand what GBA means, if GBA is something different from Game Boy Advance. We wanted something with a strong impact that people will remember as soon as they hear it.
Q: Do you think people will pay $600 for a PlayStation 3?
A: That's not something I should comment on as a corporate president. But as one single person, a potential customer for the PS3, I think it's a bit expensive. But it depends on how the general public is going to see it. So far, within two days now, a majority of people who have commented on the price point are saying the same thing: It's expensive.
Q: Do you think Sony copied Nintendo with its new controller?
A: (Laughs.) Actually before they made the announcement we already anticipated that they might do that, so I had to laugh. Even though I was laughing, it was with a grim face, I should add. (Laughs.)
Having said that, please know that putting the motion-sensor technology into the classic-style controller is one thing. Putting the motion-sensor technology into the Wii remote as well as the "nunchuck" controller, where you can use both hands freely and independently, this is quite another thing.
Q: Was it hard to add sound to the Wii's controller? [It has a speaker embedded in it.]
A: Technically speaking, it's not very difficult. But if you ask me if any company can do it, I think it would be difficult. That's a very unique advantage Nintendo has. In terms of hardware, we can work very quickly because Nintendo is the hardware manufacturer as well as the software developer and publisher.
In this case, when somebody suggested the idea of putting the speaker into the Wii remote, the trial software was made immediately so we could test what it would sound like.
We really want [filmmaker George] Lucas to think about making a game where this can be used as a light saber. It should be fun.
quote:Anyway about the controller issues I've read about - it seems people are holding it wrong. If you treat the FHC as a lightgun, of course things are going to be more sensitive and tiring. In the Dutch Nintendo mag [N]Gamer (a rather intelligent mag) they figured out in their Red Steel session that you shouldn't point the FHC straight in front of you, but rather hold it close to you and make small accurate movements with your wrist.
FHC???quote:
Free Hand Controller aka Wiimotequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:49 schreef Tware het volgende:
[..]
FHC???die term klinkt me niet bekend in de oren. Als iedereen het nou gewoon Wiimote noemt
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
In de Halo2 commercial zei die 'I need a weapon'
Jij bent suf.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef H.Flick het volgende:
Halo is ook super suf... maar ja, dat is Mario ook dus dat heft elkaar op.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Maisnon het volgende:
Smash Broooos.!!! Ik kan niet wachten! No matter what, ik ga met Kid Icarus spelen
, die is wel zo cool, en aangezien ze hem terug brengen naar de Rev zal hij toch wel in SSB Mayhem zitten...
[afbeelding]
Pit
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van beiden is afaik nog niets zeker hoor
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Havok engine los van eventuele ingebouwde physics simulation.
Op de IGN boards vertelde een developer wel dat Nintendo een chipset in de Wii had gedaan die de physics regelen. Die chipset-instructies waren er nog niet op de oude devkits.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zit
quote:
Zoals ik al zei, leer mij Nintendo kennenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit zo oude topics te lezen...
Maisnon = Nostradamus?
[..]!
En dan komt Roy weer die de boel probeert te sussen:
[..]
Moet dan wel een heel erge budget chip zijn, physics chips zijn pas net uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Op de IGN boards vertelde een developer wel dat Nintendo een chipset in de Wii had gedaan die de physics regelen. Die chipset-instructies waren er nog niet op de oude devkits.
Mocht dit idd waar zijn dan is mijn voorspelling van een physicskaart niet helemaal far fetched gebleken. Laten we het hopen, t is namelijk niet een hele rare beslissing om die op de Wii te doen.
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet dan wel een heel erge budget chip zijn, physics chips zijn pas net uit
Beetje balrog Lord of the Rings achtigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:04 schreef kipknots het volgende:
Iemand deze MP3 video gezien?
http://www.gamevideos.com/video/id/3718
Dit is toch echt wel stukken beter dan de gamecube
Edit: Zit hem nu verder te bekijken en Ridley komt aan het eind langs. Erg vet! Het gevecht is wel een flinke spoiler.
Er staan nog meer handson filmpjes op, vaak 10+ minuten lang
Nou ja, PPU is niet echt onbekend ofzo onder de mensen van tegenwoordig, iedereen weet hoeveel het kost. Bewegingssensoren zijn nou niet echt bekende dingen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euroquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.
Waar ik de kosten bij echte massaproductie inschat op zo'n 50 euro per unit voor Ageia zelf. Iets wat niet echt past bij het waarschijnlijke prijsplaatje van de Wii (not to mention the fact dat een dermate krachtige physics chip totale overkill is, zou totaal niet in de pas lopen bij de rest van de hardware). Dus als er een physics chip in zit dan zal deze aanzienlijk minder krachtig zijn dan de Ageia PhysX chip.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euro
Als Nintendo zegt dat ze er een X miljoen gaan aanschaffen... betalen ze heus die prijs nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euro
Nee, maar ook geen 5 euro. Zoals kabouter al zegt past het dan alsnog niet bij het prijsniveau van de Wii.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:35 schreef Redah het volgende:
[..]
Als Nintendo zegt dat ze er een X miljoen gaan aanschaffen... betalen ze heus die prijs niet
Bluetooth en Wi-Fi zijn stroomvretersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe efficiënt is Bluetooth nou voor dingen zoals controllers op de battery life? Want ik lees net dat de PS3 controller een battery life heeft van 24 uur, en die heeft geen rumble.
3/4 uur vind ik al heel veel eigenlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef H.Flick het volgende:
Maar langer dan 3/4 uur achter elkaar speel je sowieso niet
Is het ook. Ik haal het alleen bij Japanse RPG's. Meestal doe ik korte sessie van een klein uurtje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
3/4 uur vind ik al heel veel eigenlijk
Ja precies, gewoon 'ff gamen'. Zo lang gamen doe ik echt alleen tegen het einde van sommige games, wanneer er lekker wat vaart in zit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is het ook. Ik haal het alleen bij Japanse RPG's. Meestal doe ik korte sessie van een klein uurtje.
Elebits werkt leuk met physicsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Die physicschip heeft waarschijnlijk niets van doen met die pckaart producent. t Is gewoon ontwikkeld door Nintendo, en nee, zo krachtig zal ie niet zijn. Noodzakelijk misschien wel aangezien de wiimote toch wel ingewikkelde actie-reacties opleverd in games.
Radiogolven, net als de Wavebird toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef H.Flick het volgende:
Hoe werkt de Xbox360 wireless controller eigenlijk? Geen Bluetooth, toch? En die werkt wel perfect en heeft een behoorlijke lange levensduur.
jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Radiogolven, net als de Wavebird toch?
Werkt prima in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Radiogolven, net als de Wavebird toch?
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.quote:
Ja, echt vreselijk. Jij was natuurlijk van plan langer dan 24 uur met je armen te gaan zwaaien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws?WTF!
Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
[..]
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Minder stroomvretend als Wi-Fi, maar een stuk intensiever dan 'normale' radiogolven zoals de wavebird gebruiktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws?WTF!
Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
[..]
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk. Jij was natuurlijk van plan langer dan 24 uur met je armen te gaan zwaaien.
Ligt er maar net aan hoe groot de accu's in de controllers worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws?WTF!
Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
Bij een constante datastroom vreet het aardig wat energie en ik kan me voorstellen dat zoiets als een controller toch wel constant met de console moet communiceren tijden een intensieve speelsessie.quote:Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Precies, de gehele GB reeks en ook de DS reeks hebben uitstekende batterijen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.
Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
Een accu die je niet kan verwijderen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat je'm kunt verwijderen hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen...
Misschien.quote:...en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
ben jij dan echt van plan om lenger dan 24 uur an een stuk door te game zonder op te laden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.
Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
Dat komt omdat mobiele telefoons niet constant data verzenden via bluetooth. Als je regelmatig bestanden wisselt tussen bijv. PC en mobiele telefoon via bluetooth dan zijn je batterijen veel sneller leeg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef Poit het volgende:
(kijk maar naar mobiel telefoons, met relatief kleine batterijen en nog een tal van andere stroomvretende dingen blijft zo'n ding ook een kleine week standby)
Tussentijds opladen is ongeacht wat voor soort batterij je hebt slecht voor de accuquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef moomoo het volgende:
[..]
ben jij dan echt van plan om lenger dan 24 uur an een stuk door te game zonder op te laden?
!!quote:The graphics on Mario Galaxy were very good for its art style. I'd say a bit above Xbox quality, especially because everything looked so clean. The good Nintendo image quality track record seems still intact in the Wii.
I think it would have been possible to control Mario Galaxy with a regular pad, but the feel of the game would be drastically changed. You often have to point at things while simultaneously moving Mario, like the blue anti-grav stars. And it just feels cool and easy to flick your wrist and do a spin, rather than pressing a button.
The game is all about guiding Mario through outer space, and the free-floating nature of the controller really adds to the immersion. It sounds silly, but the game would control a little less intuitively with a normal gamepad, but it would feel a lot less fun.
1. De reden dat losse hardware altijd zo duur is is omdat er alle winst uit de verkoop van die eene kaart moet worden gehaald. Dus productie kosten, ontwikkelingskosten etc. Nintendo hoeft in princiepe niet veel winst te maken op de hardware omdat de winst uit de games komt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zit
quote:CVG: What are your impressions of Nintendo Wii and how did Snake appear in Smash Brothers?
Kojima: I’ve played Tennis, Zelda and Mario on Wii. I find Tennis very interesting. I played the early version but the E3 version is far more advanced. As a game designer, I’m very interested in creating something for the Wii. I’d like to run away from MGS 4 creation and create something for the Wii but unfortunately, I don’t have anything that I can announce at the moment. I have lots of ideas for Wii but I have a heavy schedule with MGS 4 and Metal Gear Online. Concerning Snake’s appearance on Wii in Smash Brothers, I’m friends with the designer of the game and I thought it would be nice if you could play as Snake - when I heard about the new game last year, I contacted the designer and we started working together.
CVG: Can you see people using the Wii controller to play as Snake at some point in the future?
Kojima: I haven’t thought about Snake with the Wii controller - I think about completely different things. If I created something for Wii, I would like to create something entirely different to a normal FPS. I don’t mind using the MGS world as a theme but currently I’m not thinking about that. I’d like to give Wii users a new experience - I think the Wii controller can be used in more innovative and fun ways.
Wat ben je bitter!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
Hij moet gewoon MGS Wii only maken. scheelt mij een PS3 kopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |