 
		 
			 
			
			
			Nou, aanvankelijk wel ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Alleen voor cube games volgens mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)
Lijkt me dat ie de schijfjes direct herkend en direct begint met afspelenquote:Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
 
			 
			
			
			Het lijkt me alleen bij Cube games. En bij SSB Brawl werkt hij dan ook...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)
Waarschijnlijk zal hij ze vanzelf afspelen denk ik. Misschien is er ook wel een startmenu, nobody knowsquote:Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
 
			 
			
			
			Sowieso is het best kut dat je zo moet draaienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef speknek het volgende:
Wat me opviel bij Red Steel is dat de draaisnelheid hetzelfde blijft zodra je buiten het binnenste gebied komt. Dat moeten ze dynamisch doen, dus hoe verder je hem van het scherm draait, hoe sneller je om je as draait.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Heb je toevallig een link van die target render?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ach jaa gelukkig hebben ze nog 5 maanden om het te tweaken. En final devkits krijgen ze ook pas na de E3, dus deze maand ongeveer. Graphics zullen er dan zo uitzien als in de Target Render
 
			 
			
			
			Ik hoop dat het echt wat wordt. Maar immersion komt voor mij toch vooral door een goed verhaal en characters waar je echt mee kunt meeleven en niet door een andere manier van besturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, aanvankelijk wel ja.
Maar wat veel mensen nu zeggen is dat er een muur weggebroken wordt, en je veel meer immersion hebt. Daar ben ik wel erg enthousiast over, dat is namelijk ook heel erg positief voor niet-gimmicky games.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop dat het echt wat wordt. Maar immersion komt voor mij toch vooral door een goed verhaal en characters waar je echt mee kunt meeleven en niet door een andere manier van besturen.
 
			 
			
			
			Dat zou wel een first zijn voor Nintendo, want over het algemeen moeten de Nintendo games het daar niet van hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
 
			 
			
			
			* Urnie hoopt ook op een nieuwe Pikmin.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
 
			 
			
			
			Die avatar van jou!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
 
			 
			
			
			Nog beter hadden ze een soort shock protection in kunnen bouwen, die alle kleine bewegingen negeert, idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:28 schreef Tain het volgende:
Sowieso is het best kut dat je zo moet draaien
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ow en voordat je het gaat denken zoals sommige anderen, er zit geen Nunchuck addon aan de achterkantquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Ben ik blind of heeft deze lightgun geen trekker?
-edit- laat maar, je moet je vinger door dat gat stoppen denk ik
 
			 
			
			
			quote:
Dit is dan weer jammer.quote:CVG: Can you see people using the Wii controller to play as Snake at some point in the future?
Kojima: I haven't thought about Snake with the Wii controller - I think about completely different things. If I created something for Wii, I would like to create something entirely different to a normal FPS. I don't mind using the MGS world as a theme but currently I'm not thinking about that. I'd like to give Wii users a new experience - I think the Wii controller can be used in more innovative and fun ways.
 
			 
			
			
			Ik vind het op zich best goed dat hij liever een andere game maakt dan een 'standaard' MGS met wat Wiimote functionaliteit er inquote:
 
			 
			
			
			Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef H.Flick het volgende:
Kojima moet gewoon gedwongen worden om MGS te blijven maken.
MGS is nooit standaard.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind het op zich best goed dat hij liever een andere game maakt dan een 'standaard' MGS met wat Wiimote functionaliteit er in
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Waarschijnlijk rond November 2006.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Urnie het volgende:
Vanaf wanneer kunnen we de Wii in Nederland aanschaffen? Misschien is het al tig keer genoemd, maar ik kon het zo gauw niet vinden iig.![]()
 
			 
			
			
			quote:Oh man, the controller feels real natural. The funny thing is that I was expecting to be blown away by it, but instead you just get right into the game. With Mario Galaxy, it was very intuitive. I will have more detailed impressions soon of Mario Galaxy and others. now that E3 has wound down and I'm not going to the show all day and partying with E3 friends all night.
The best way I could describe it would be like a N64 controller broken in half. So nice to have the real Z-trigger back in a 3D Mario game!
 
			 
			
			
			Daarom ook 'standaard' tussen ''quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
MGS is nooit standaard.Alleen de gameplay vereist nog wat verbetering en de Wii kan daar imo prima voor zorgen.
 
			 
			
			
			Ik denk oktober. Ze willen denk ik per se voor de PS3 launchen.quote:
 
			 
			
			
			Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk oktober. Ze willen denk ik per se voor de PS3 launchen.
 
			 
			
			
			O, vandaar dat ik het niet kon vinden...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn)
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn)
 
			 
			
			
			quote:The trick to good control in the E3 demo of Corruption is to enable “Expert" sensitivity in the pause menu. This setting allows you to perform all the aiming and turning with small, precise wrist movements, instead of larger movements of your entire arm which are required at the default sensitivity. Because you aren’t moving the remote nearly as much, it won’t drift outside of the sensor bar’s range, so you avoid the weird view-freeze bug and subsequent auto-calibration fix mentioned in my first set of impressions. It’s also just easier and more comfortable to play the game with smaller movements, and you can turn faster to keep up with quick flying enemies.
 
			 
			
			
			jij kan het wetenquote:
 
			 
			
			
			ZIe je de onderste regel van mn sig, die is er niet voor nietsquote:
 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZIe je de onderste regel van mn sig, die is er niet voor niets
 
			 
			
			
			quote:Q: What did you think about the name "Wii" when you heard it the first time?
A: I saw Wii as one candidate among many others, but the name Wii captured my attention so strongly, I thought, "This is it." At the same time I thought that probably Wii would have some controversy.
There were some criteria for us to come up with the name. It had to be short enough so that we didn't need any other nicknames or abbreviation. What we are targeting with Wii is not only existing gamers, but also people who have shown no interest in other games. These nongamers, for example, really cannot understand what GBA means, if GBA is something different from Game Boy Advance. We wanted something with a strong impact that people will remember as soon as they hear it.
Q: Do you think people will pay $600 for a PlayStation 3?
A: That's not something I should comment on as a corporate president. But as one single person, a potential customer for the PS3, I think it's a bit expensive. But it depends on how the general public is going to see it. So far, within two days now, a majority of people who have commented on the price point are saying the same thing: It's expensive.
Q: Do you think Sony copied Nintendo with its new controller?
A: (Laughs.) Actually before they made the announcement we already anticipated that they might do that, so I had to laugh. Even though I was laughing, it was with a grim face, I should add. (Laughs.)
Having said that, please know that putting the motion-sensor technology into the classic-style controller is one thing. Putting the motion-sensor technology into the Wii remote as well as the "nunchuck" controller, where you can use both hands freely and independently, this is quite another thing.
Q: Was it hard to add sound to the Wii's controller? [It has a speaker embedded in it.]
A: Technically speaking, it's not very difficult. But if you ask me if any company can do it, I think it would be difficult. That's a very unique advantage Nintendo has. In terms of hardware, we can work very quickly because Nintendo is the hardware manufacturer as well as the software developer and publisher.
In this case, when somebody suggested the idea of putting the speaker into the Wii remote, the trial software was made immediately so we could test what it would sound like.
We really want [filmmaker George] Lucas to think about making a game where this can be used as a light saber. It should be fun.
 
			 
			
			
			quote:Anyway about the controller issues I've read about - it seems people are holding it wrong. If you treat the FHC as a lightgun, of course things are going to be more sensitive and tiring. In the Dutch Nintendo mag [N]Gamer (a rather intelligent mag) they figured out in their Red Steel session that you shouldn't point the FHC straight in front of you, but rather hold it close to you and make small accurate movements with your wrist.
 
			 
			
			
			FHC???quote:
 
			 
			
			
			Free Hand Controller aka Wiimotequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:49 schreef Tware het volgende:
[..]
FHC???die term klinkt me niet bekend in de oren. Als iedereen het nou gewoon Wiimote noemt
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Dat weet ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
In de Halo2 commercial zei die 'I need a weapon'
 
			 
			
			
			Jij bent suf.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef H.Flick het volgende:
Halo is ook super suf... maar ja, dat is Mario ook dus dat heft elkaar op.
 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Maisnon het volgende:
Smash Broooos.!!! Ik kan niet wachten! No matter what, ik ga met Kid Icarus spelen
, die is wel zo cool, en aangezien ze hem terug brengen naar de Rev zal hij toch wel in SSB Mayhem zitten...
[afbeelding]
Pit
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van beiden is afaik nog niets zeker hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |