abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:17:51 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_37784170
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
Nou, aanvankelijk wel ja.
Maar wat veel mensen nu zeggen is dat er een muur weggebroken wordt, en je veel meer immersion hebt. Daar ben ik wel erg enthousiast over, dat is namelijk ook heel erg positief voor niet-gimmicky games.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:21:26 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37784281
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)

Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:21:26 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_37784282
Wat me opviel bij Red Steel is dat de draaisnelheid hetzelfde blijft zodra je buiten het binnenste gebied komt. Dat moeten ze dynamisch doen, dus hoe verder je hem van het scherm draait, hoe sneller je om je as draait.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_37784416
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)
Alleen voor cube games volgens mij
quote:
Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
Lijkt me dat ie de schijfjes direct herkend en direct begint met afspelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:28:30 #205
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37784483
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het werkt met de Cube controller aansluitingen op de Wii? Wanneer kan je die gebruiken? Enkel bij Cube games? Of ook bij de VC (dit ivm met mn Hori Digital SNES controller voor de Cube)
Het lijkt me alleen bij Cube games. En bij SSB Brawl werkt hij dan ook...
quote:
Herkent de Wii trouwens de Cube games als je ze erin schuift? Of moet je de Cube 'opstarten' vanuit de VC?
Waarschijnlijk zal hij ze vanzelf afspelen denk ik. Misschien is er ook wel een startmenu, nobody knows
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_37784489
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef speknek het volgende:
Wat me opviel bij Red Steel is dat de draaisnelheid hetzelfde blijft zodra je buiten het binnenste gebied komt. Dat moeten ze dynamisch doen, dus hoe verder je hem van het scherm draait, hoe sneller je om je as draait.
Sowieso is het best kut dat je zo moet draaien
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:30:49 #207
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37784542
Ach jaa gelukkig hebben ze nog 5 maanden om het te tweaken . En final devkits krijgen ze ook pas na de E3, dus deze maand ongeveer. Graphics zullen er dan zo uitzien als in de Target Render
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:36:10 #208
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_37784670
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ach jaa gelukkig hebben ze nog 5 maanden om het te tweaken . En final devkits krijgen ze ook pas na de E3, dus deze maand ongeveer. Graphics zullen er dan zo uitzien als in de Target Render
Heb je toevallig een link van die target render?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:47:59 #209
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37784932
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou, aanvankelijk wel ja.
Maar wat veel mensen nu zeggen is dat er een muur weggebroken wordt, en je veel meer immersion hebt. Daar ben ik wel erg enthousiast over, dat is namelijk ook heel erg positief voor niet-gimmicky games.
Ik hoop dat het echt wat wordt. Maar immersion komt voor mij toch vooral door een goed verhaal en characters waar je echt mee kunt meeleven en niet door een andere manier van besturen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:48:34 #210
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37784946
Eeehm ff zoeken dan maar.

http://media.revolution.ign.com/media/821/821973/vids_2.html

Gewoon E3 2006 trailer, ik heb alleen de 100mb op m'n HDD staan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:51:02 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37784996
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:47 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik hoop dat het echt wat wordt. Maar immersion komt voor mij toch vooral door een goed verhaal en characters waar je echt mee kunt meeleven en niet door een andere manier van besturen.
Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:52:58 #212
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37785036
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
Dat zou wel een first zijn voor Nintendo, want over het algemeen moeten de Nintendo games het daar niet van hebben .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:57:41 #213
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37785145
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
* Urnie hoopt ook op een nieuwe Pikmin.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:04:07 #214
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37785293
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat Nintendo die feature nog aan het inbouwen is in de Wii. Zodat ook Wii gamers strax games met een goed verhaal en toffe characters kunnen spelen
Die avatar van jou!
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:11:27 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_37785518
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:28 schreef Tain het volgende:
Sowieso is het best kut dat je zo moet draaien
Nog beter hadden ze een soort shock protection in kunnen bouwen, die alle kleine bewegingen negeert, idd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:15:55 #216
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37785638

Ben ik blind of heeft deze lightgun geen trekker?

-edit- laat maar, je moet je vinger door dat gat stoppen denk ik
pi_37785880
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Ben ik blind of heeft deze lightgun geen trekker?

-edit- laat maar, je moet je vinger door dat gat stoppen denk ik
Ow en voordat je het gaat denken zoals sommige anderen, er zit geen Nunchuck addon aan de achterkant
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:27:32 #218
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_37785945
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bron met dank aan Thomper.
quote:
CVG: Can you see people using the Wii controller to play as Snake at some point in the future?

Kojima: I haven't thought about Snake with the Wii controller - I think about completely different things. If I created something for Wii, I would like to create something entirely different to a normal FPS. I don't mind using the MGS world as a theme but currently I'm not thinking about that. I'd like to give Wii users a new experience - I think the Wii controller can be used in more innovative and fun ways.
Dit is dan weer jammer.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:28:52 #219
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37785987
Kojima moet gewoon gedwongen worden om MGS te blijven maken .
pi_37786082
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:27 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]


[..]

Dit is dan weer jammer.
Ik vind het op zich best goed dat hij liever een andere game maakt dan een 'standaard' MGS met wat Wiimote functionaliteit er in
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:36:07 #221
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_37786195
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef H.Flick het volgende:
Kojima moet gewoon gedwongen worden om MGS te blijven maken .
Inderdaad.
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik vind het op zich best goed dat hij liever een andere game maakt dan een 'standaard' MGS met wat Wiimote functionaliteit er in
MGS is nooit standaard. Alleen de gameplay vereist nog wat verbetering en de Wii kan daar imo prima voor zorgen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:36:24 #222
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37786203
Vanaf wanneer kunnen we de Wii in Nederland aanschaffen? Misschien is het al tig keer genoemd, maar ik kon het zo gauw niet vinden iig.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:38:57 #223
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37786270
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Urnie het volgende:
Vanaf wanneer kunnen we de Wii in Nederland aanschaffen? Misschien is het al tig keer genoemd, maar ik kon het zo gauw niet vinden iig.
Waarschijnlijk rond November 2006.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:40:33 #224
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37786320
Even gevraagd aan Teddman wat hij nou van de controller vind omdat iedereen het alleen maar over de games heeft:
quote:
Oh man, the controller feels real natural. The funny thing is that I was expecting to be blown away by it, but instead you just get right into the game. With Mario Galaxy, it was very intuitive. I will have more detailed impressions soon of Mario Galaxy and others. now that E3 has wound down and I'm not going to the show all day and partying with E3 friends all night.

The best way I could describe it would be like a N64 controller broken in half. So nice to have the real Z-trigger back in a 3D Mario game!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:40:46 #225
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37786323
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarschijnlijk rond November 2006.
Ah, bedankt. Dit jaar nog!
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_37786411
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Inderdaad.
[..]

MGS is nooit standaard. Alleen de gameplay vereist nog wat verbetering en de Wii kan daar imo prima voor zorgen.
Daarom ook 'standaard' tussen ''
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:54:25 #227
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37786707
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarschijnlijk rond November 2006.
Ik denk oktober. Ze willen denk ik per se voor de PS3 launchen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:55:34 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37786740
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk oktober. Ze willen denk ik per se voor de PS3 launchen.
Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn )
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:58:37 #229
71384 Urnie
.... is een zij
pi_37786818
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn )
O, vandaar dat ik het niet kon vinden...
I wish I were you, so I can be friends with me...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:06:07 #230
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37787011
18 oktober
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:10:33 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37787134
Neuh, zal wel 28e worden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:11:12 #232
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37787152
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Daarom hebben ze het ook niet bekend gemaakt, anders zou Sony misschien de launch ook naar voren halen (copycats die ze zijn )
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:12:49 #233
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37787202
Hier nog ff over MP3
quote:
The trick to good control in the E3 demo of Corruption is to enable “Expert" sensitivity in the pause menu. This setting allows you to perform all the aiming and turning with small, precise wrist movements, instead of larger movements of your entire arm which are required at the default sensitivity. Because you aren’t moving the remote nearly as much, it won’t drift outside of the sensor bar’s range, so you avoid the weird view-freeze bug and subsequent auto-calibration fix mentioned in my first set of impressions. It’s also just easier and more comfortable to play the game with smaller movements, and you can turn faster to keep up with quick flying enemies.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:13:01 #234
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37787209
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neuh, zal wel 28e worden
jij kan het weten
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:21:21 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37787427
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:13 schreef ikookhier het volgende:

[..]

jij kan het weten
ZIe je de onderste regel van mn sig, die is er niet voor niets
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:23:08 #236
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37787478
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

ZIe je de onderste regel van mn sig, die is er niet voor niets
ik hou je er aan kan niet meer wachten tot ze staat te glimmen in mijn kamer
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:45:14 #237
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37788041
quote:
Q: What did you think about the name "Wii" when you heard it the first time?

A: I saw Wii as one candidate among many others, but the name Wii captured my attention so strongly, I thought, "This is it." At the same time I thought that probably Wii would have some controversy.

There were some criteria for us to come up with the name. It had to be short enough so that we didn't need any other nicknames or abbreviation. What we are targeting with Wii is not only existing gamers, but also people who have shown no interest in other games. These nongamers, for example, really cannot understand what GBA means, if GBA is something different from Game Boy Advance. We wanted something with a strong impact that people will remember as soon as they hear it.

Q: Do you think people will pay $600 for a PlayStation 3?

A: That's not something I should comment on as a corporate president. But as one single person, a potential customer for the PS3, I think it's a bit expensive. But it depends on how the general public is going to see it. So far, within two days now, a majority of people who have commented on the price point are saying the same thing: It's expensive.

Q: Do you think Sony copied Nintendo with its new controller?

A: (Laughs.) Actually before they made the announcement we already anticipated that they might do that, so I had to laugh. Even though I was laughing, it was with a grim face, I should add. (Laughs.)

Having said that, please know that putting the motion-sensor technology into the classic-style controller is one thing. Putting the motion-sensor technology into the Wii remote as well as the "nunchuck" controller, where you can use both hands freely and independently, this is quite another thing.

Q: Was it hard to add sound to the Wii's controller? [It has a speaker embedded in it.]

A: Technically speaking, it's not very difficult. But if you ask me if any company can do it, I think it would be difficult. That's a very unique advantage Nintendo has. In terms of hardware, we can work very quickly because Nintendo is the hardware manufacturer as well as the software developer and publisher.

In this case, when somebody suggested the idea of putting the speaker into the Wii remote, the trial software was made immediately so we could test what it would sound like.

We really want [filmmaker George] Lucas to think about making a game where this can be used as a light saber. It should be fun.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:45:21 #238
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37788042
Nog even wat "non-nieuws"...
quote:
Anyway about the controller issues I've read about - it seems people are holding it wrong. If you treat the FHC as a lightgun, of course things are going to be more sensitive and tiring. In the Dutch Nintendo mag [N]Gamer (a rather intelligent mag) they figured out in their Red Steel session that you shouldn't point the FHC straight in front of you, but rather hold it close to you and make small accurate movements with your wrist.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_37788123
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:45 schreef Tomasso het volgende:
Nog even wat "non-nieuws"...
[..]

FHC??? die term klinkt me niet bekend in de oren. Als iedereen het nou gewoon Wiimote noemt
#winning
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:55:47 #240
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37788258
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:49 schreef Tware het volgende:

[..]

FHC??? die term klinkt me niet bekend in de oren. Als iedereen het nou gewoon Wiimote noemt
Free Hand Controller aka Wiimote
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:00:15 #241
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37788346
Wat mij betreft is het gewoon Wiimote of Wii Remote.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:18:52 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37788755
Wiimote = Remote in het japans/engels
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:50:03 #244
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37789481
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_37789582
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ach, moest toch iets posten om m'n nieuwe avatar te laten zien
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:56:19 #246
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37789623
In de Halo2 commercial zei die 'I need a weapon'
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:56:57 #247
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37789642
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
In de Halo2 commercial zei die 'I need a weapon'
Dat weet ik.

Het blijft ook een pauper, die Master Chief.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:00:47 #248
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37789727
Halo is ook super suf... maar ja, dat is Mario ook dus dat heft elkaar op .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:14:45 #249
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37790076
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef H.Flick het volgende:
Halo is ook super suf... maar ja, dat is Mario ook dus dat heft elkaar op .
Jij bent suf.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:21:00 #250
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37790217
Ik zit zo oude topics te lezen...

Maisnon = Nostradamus?
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Maisnon het volgende:
Smash Broooos.!!! Ik kan niet wachten ! No matter what, ik ga met Kid Icarus spelen , die is wel zo cool, en aangezien ze hem terug brengen naar de Rev zal hij toch wel in SSB Mayhem zitten...

[afbeelding]
Pit
!

En dan komt Roy weer die de boel probeert te sussen:
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Van beiden is afaik nog niets zeker hoor
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')