abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37772679
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Die geruchten over de spaceworld ook elk jaar weer
#winning
pi_37773297
http://www.kotaku.com/gam(...)-stampede-173469.php

De opening van de E3. Linker booth is sony, rechts is nintendo.
Leuk om te zien
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:24:17 #153
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37773499
Haha geweldig
Houd van een lijntje.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:31:17 #154
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37773761
Geen 5.1 . Geen HDTV vond ik al vreemd, maar kon ik nog enigzins begrijpen... Geen 5.1 is beschamend.

Leuk stukje over Wii Sports op Eurogamer trouwens: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=64694. Jammer dat het me eigenlijk helemaal niet leuk lijkt .
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:32:16 #155
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_37773789
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:56 schreef MacGreagor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)kt_veel_bekijks.html

bekijk eens dat filmpje bij de telegraaf en geef eens een mening ik weet niet of dat een goed filmpje was om de wii te promoten
Op het laatst zie je dat meisje met de controller spelen en daarna een beeld van dat vliegspel van de PS3, misschien een beetje misleidend..
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:35:03 #156
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_37773875
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef kipknots het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)-stampede-173469.php

De opening van de E3. Linker booth is sony, rechts is nintendo.
Leuk om te zien
jamar op E3 stikt het natuurlijk van de nintendo fanboys.
  Donald Duck held vrijdag 12 mei 2006 @ 22:43:24 #157
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_37774166
Ik las eerst de hele tijd Pixar
quote:
PIXART TEAMS WITH NINTENDO FOR SENSOR
TRACKING TECHNOLOGY FOR Wii™ CONTROLLER
Pixart’s Tracking Sensor Technology Provides
Quick, Responsive Play Experience on Wii Remote

May 11, 2006. PixArt Imaging Incorporation (PixArt), a market leader in CMOS sensor SoC (System-On-a-Chip) and related application semiconductors, today announces a strategic relationship with Nintendo Co., Ltd., to provide object tracking technology for Nintendo’s new-generation gaming controller, the Wii Remote. PixArt’s premium tracking technology will enable Nintendo to present innovative interaction gaming controllers for its new-generation gaming platform, Wii.
PixArt’s Multi-Object TrackingTM engine (MOT sensorTM) technology can track multiple objects in an unbelievably quick and responsive way. As a result, Nintendo can enable its new gaming controller to interact with people by tracking the movement of the Wii Remote. The playing experience will be unprecedented, exciting and easy, even for young children or older people who cannot operate the traditional gaming controllers.
“PixArt’s technology enables a quick, dynamic play experience,” commented Genyo Takeda, Senior Managing Director/General Manager, Integrated Research & Development Division, Nintendo Co., Ltd. “With PixArt’s technology, Nintendo will usher in a new era of video games.”
“It is PixArt’s pleasure to partner with Nintendo, a technology leader, to launch the most powerful and pleasing solution for a gaming platform,” said Sen Huang, Chief Executive Officer of PixArt. “The Multiple-Object TrackingTM engine (MOT sensorTM) has the highest performance ever in the market, and teaming with Nintendo means a gaming experience that is truly intuitive and inspiringly easy.”
“In the world of interaction, every realistic operation can be simulated in a computerized game. Through play of such simulation, any person can learn very quickly and efficiently in a virtual way. Integrated tracking technology from proven vendors like PixArt will enhance the gaming experience for the overwhelming majority of all-generation gamers.” said Sen Huang.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_37774448
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef kipknots het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)-stampede-173469.php

De opening van de E3. Linker booth is sony, rechts is nintendo.
Leuk om te zien
Prachtig blijft het toch
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:38:11 #159
66083 Platina
78th Element
pi_37775851
En toch baal ik er nu van dat ik meer dan 1000 euro aan mijn GameCube heb uitgegeven. Als ik al dat geld gespaard had, man dat had ik nu geen geldzorgen meer voor al die Wii games.

Ik weet niet waarom ik dit ding perse moet hebben, ik ben dan wel Nintendo fan. Maar de 'hebbeding' look alsmede de lage toegankelijkheidsdrempel doen het hem toch vrees ik. Daar Super Mario bovenop gekieperd, dat doet het hem gewoon. Super Mario Galaxy hoe ongelooflijk vet gaat dat spel worden, tenminste als ze de werelden wat groter maken, en genoeg arcade elementen erin stoppen (suikerklont lvl van sms).

Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
pi_37776091
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
En toch baal ik er nu van dat ik meer dan 1000 euro aan mijn GameCube heb uitgegeven. Als ik al dat geld gespaard had, man dat had ik nu geen geldzorgen meer voor al die Wii games.

Ik weet niet waarom ik dit ding perse moet hebben, ik ben dan wel Nintendo fan. Maar de 'hebbeding' look alsmede de lage toegankelijkheidsdrempel doen het hem toch vrees ik. Daar Super Mario bovenop gekieperd, dat doet het hem gewoon. Super Mario Galaxy hoe ongelooflijk vet gaat dat spel worden, tenminste als ze de werelden wat groter maken, en genoeg arcade elementen erin stoppen (suikerklont lvl van sms).

Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
Haha maar dat is met alles .. straks ga je weer zoveel uitgeven aan de Wii en dan zeg je weer als de volgende er is van Had ik maar niet zoveel uitgegeven
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:47:35 #161
66083 Platina
78th Element
pi_37776186
Daar zit een kern van waarheid in. Alleen als ik terugkijk vond ik de Cube zwaar tegenvallen. Super Mario Sunshine viel zwaar tegen uiteindelijk, Zelda vond ik vrij weinig aan, Mariokart was leuk maar te makkelijk. En geen titels als Burnout 3 op de Cube.

Dan zijn de controller en Pikmin + Starfox de eigenlijke redenen waarom ik een Cube met 18 games ofzo heb
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:08:33 #162
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37776949
Nieuwe videos van games:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=100326

Ik heb net Elebits gezien. Je kan zelfs met huizen gooien.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:12:26 #163
44906 merino
World of Sleepers
pi_37777062
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Platina het volgende:
Daar zit een kern van waarheid in. Alleen als ik terugkijk vond ik de Cube zwaar tegenvallen. Super Mario Sunshine viel zwaar tegen uiteindelijk, Zelda vond ik vrij weinig aan, Mariokart was leuk maar te makkelijk. En geen titels als Burnout 3 op de Cube.

Dan zijn de controller en Pikmin + Starfox de eigenlijke redenen waarom ik een Cube met 18 games ofzo heb
ik had het zelfde. Echt weinig op de Cube gegamed. Van alle spelen zelfs Fifa Street nog het meest gespeelt

Ben redelijke nintendo fanboy maar met de cube hebben ze me echt teleur gesteld. Gelukkig is door de DS en de voorlopige info over de Wii mijn vertrouwen weer helemaal terug
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37777164
Ik kwam dit net tegen op gamespot: http://www.gamespot.com/features/6146540/p-4.html

Tot nu toe hebben alle Nintendo consoles 199$ gekost bij de launch ,van de NES tot de gamecube. Grote kans dus dat hetzelfde gaat gelden voor de Wii.
Overigens, als je de inflatie mee rekent, wordt iedere generatie consoles van Nintendo goedkoper.
pi_37777181
http://www.computerandvideogames.com/player.php?mode=article&id=278

Hoop niet dat andere devvers ook soort gelijke bagger gaan maken...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37777196
Gamecube viel mij ook tegen vooral om dat Zelda zo lang duurt voordat die uitkomt
Maar wat ik nu heb gezien van de Wii is echt tof. Vooral met Budokai Tenkaichi 2 moet je ook echt een Khamehamea move doen met die Wii-mote Dat word funn !
pi_37777725
@ Tain:

Gelukkig komt ie alleen in Japan uit gok ik zo. Trouwens, je gebruikt de nunchuk en remote beide als een teugel in je hand, en das best cool bedacht.

Oh, en Elebits is echt meesterlijk.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:52:52 #168
44906 merino
World of Sleepers
pi_37778088
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:16 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Gamecube viel mij ook tegen vooral om dat Zelda zo lang duurt voordat die uitkomt
Maar wat ik nu heb gezien van de Wii is echt tof. Vooral met Budokai Tenkaichi 2 moet je ook echt een Khamehamea move doen met die Wii-mote Dat word funn !
ik hoop dat de e3 demo een tijdelijke ps2 poort is want ps2 graphics accepteer ik niet
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37778661
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:52 schreef merino het volgende:
[..]
ik hoop dat de e3 demo een tijdelijke ps2 poort is want ps2 graphics accepteer ik niet
Het moet er zeker real live goed uitzien. Je weet dat dbz een tekenfilm is hé
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:23:47 #170
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_37778717
Ik ga de Wii iig zeker kopen, alleen jammer dat ik nog een jaar (bijna) moet wachten....heb begrepen dat ie pas Maart 2007 hier te koop is
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:24:55 #171
44906 merino
World of Sleepers
pi_37778745
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef disjfa het volgende:

[..]

Het moet er zeker real live goed uitzien. Je weet dat dbz een tekenfilm is hé
ik vind het filmpje echt slechte graphics hebben voor een wii game (en slechte collision detection)
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:31:31 #172
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37778869
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de Wii iig zeker kopen, alleen jammer dat ik nog een jaar (bijna) moet wachten....heb begrepen dat ie pas Maart 2007 hier te koop is
Dit jaar nog volgens mij hoor. Ze gaan voor een wereldwijde release in het 4e kwartaal van dit jaar.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:32:45 #173
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_37778887
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:31 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dit jaar nog volgens mij hoor. Ze gaan voor een wereldwijde release in het 4e kwartaal van dit jaar.
Ik weet ff niet waar ik het precies gelezen heb maar ik hoorde geluiden Maart 2007 (meestal is een Nintendo release in maart dus ergens zou het misschien kunnen kloppen al hoop ik van niet natuurlijk)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_37779357


Ziet er beter uit dan ik dacht Moet een E3 trailer zijn blijkbaar
pi_37779606
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:33 schreef Redah het volgende:
Perrin interview in hi-res is online dus...
Leuk interview, ontspannen en informatief...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 08:14:50 #176
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_37780817
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
Pikmin Wii is een must!

Ik hoop zeer zeker dat ie gaat komen, en ik denk het wel, aangezien de 2 Cube versies behoorlijk populair zijn.

Pikmin mogen van mij ook naar de DS komen
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:52:44 #177
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37781424
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]

Ziet er beter uit dan ik dacht Moet een E3 trailer zijn blijkbaar
MP
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_37781468
Metroid Prime 3 Hands-on
quote:
After waiting a lovely three or so hours, I finally got my chance to get some hands-on time with the show's demo of Metroid Prime 3: Corruption, and now I've got some first-hand impressions to share with all of you faithful readers.

First off, I'llget this out of the way: I don't need to tell you that Metroid Prime 3 looks beautiful, do I? Because it does; it's like the first two games, but sharper and prettier. It was pretty much the most visually impressive Wii game on the floor, even though it was far from the only good-looking game.

Unfortunately, the much-touted "free-hand" gameplay has a little ways to go before it's totally ready. As you might have expected, you use the Nunchuk's analog stick to move Samus forward, backward, left, and right, and you use the remote's aiming capabilities to aim her arm cannon, which is fired with the A Button. Switching to the Scan Visor (plus more, eventually) is mapped to the remote's directional pad, while jumping is performed with the B Button. It's a great setup in theory, and if things are cleaned up by the final version, it really could be an incredible new way to play first-person shooters. But the way things are in the demo... well, it just didn't feel right. The remote's aiming is certainly functional, but it wasn't nearly as natural as I would have liked; small movements are the only movements the Wii's sensors recognized in the demo, meaning that aiming Samus' arm cannon means making very, VERY small movements with the remote, which can be jarring when you realize Samus isn't responding to your more pronounced, more natural movements. Also, turning around quickly wasn't possible in the demo; simply put, Samus will not match the speed with which you turn and aim the remote to fire at enemies. Even if you react quickly to an enemy on your right and point the remote in that direction immediately, for example, Samus still has a fixed rate at which she can turn, meaning that she and the screen will "scroll" to catch up with you if you've turned far enough to warrant it. Simply put, at least in the demo, the game and/or remote could not keep up with my movements, and that led to a lot of frustrating damage and a general feeling of disconnect between me and the game.

There were a few standout moments regarding the Wii controller, however. In one area, you're tasked with pulling out and turning a lever to open the door. The game has you accomplish this by literally having you perform the action with the Nunchuk controller; that is, you jerk it out towards you and then turn it to the right, which will open the door and allow you to proceed. Another such moment is when you must use the Grappling Beam to latch onto debris blocking your path and pull it out of your way. When faced with this obstacle, the game asks you to to lock-on to the debris (using the Nunchuk's Z Button) and "cast" the Nunchuk controller forward, which will cause Samus to latch onto the debris with her Grappling Beam (Cool.). Finally, you pull back on the Nunchuk's analog stick to pull the debris out of your path, allowing you to continue. These moments stood out to me as especially cool in that they literally put you inside the game and allowed you to (kind of) perform the same exact actions Samus was performing within the game world.

Overall, the control scheme felt intuitive but unfinished, and just playing Metroid Prime in such a new, innovative, and in-control way was a good feeling. If the final version of the Wii and/or Metroid Prime 3 will be able to handle quicker, more natural and more jerky human movements and truly keep up with the player, we could have an instant classic on our hands. As it stands, though, playing Metroid Prime 3 with the Wii controller just was not as automatic and second-nature as I would have liked it to be, though the remote aiming is still worlds beyond anything we've ever seen in a console game. The potential is there; now we just need to see it realized.
Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturing
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:02:02 #179
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37781543
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
Metroid Prime 3 Hands-on
[..]

Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturing
Logisch..... blijft natuurlijk maar een show. Komt wel goed
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_37781584
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Logisch..... blijft natuurlijk maar een show. Komt wel goed
Én Nintendo heeft al laten zien naar de wensen van de speler te luisteren. (Dat E3 interview met een mevrouw van Nintendo.. Kapla ofzo? Was ze heel duidelijk in).
Verder zien de graphics in de .gif er al vele malen beter uit als de trailer op de persconferentie. Wat vreemt. Maar wel mooi natuurlijk
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:29:23 #181
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37782836
de wii is dit jaar de grote winnaar van de E3,hopelijk zal dat ook met de verkoop zo wezen
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:31:26 #182
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37782883
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:36:55 #183
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37783025
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:43:14 #184
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37783193
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
Ik zie het niet echt als een gimmick,het is gewoon een nieuw soort manier om je game te besturen,
wat mij persoonlijk al erg aan spreekt,niet meer de heletijd op een paar knoppen rammen.
maar met de controller in het rond bewegen,lijkt mij een prima alternatief
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:47:48 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37783326
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
Was met de DS in het begin idd vaak zo, maar nu komen er betere games uit die er wel op een toffe manier gebruik van maken . Ben niet zo bang voor alleen maar gimmick games . Dat was ook niet zo met de introductie van de analoge stick
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:48:45 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37783355
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
De Wii een gimmick?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:53:52 #187
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37783492
quote:
I'm very interested in creating something for the Wii. I'd like to run away from MGS 4 creation and create something for the Wii - Kojima
Bron met dank aan Thomper.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:58:25 #188
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37783604
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
Het is een andere manier van gamen.... grotere impact dan een game waar je bongo's op kan aansluiten ! Dit kan wel eens heel groot gaan worden.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:59:01 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37783622


Die blik in die ogen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:59:19 #190
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37783634
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De Wii een gimmick?
De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:01:58 #191
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37783693
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:

[..]

De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.
Denk dat je het groter moet zien.... ik bedoel,.. na 10 minuten ben je je PS2 joypad toch ook niet zat Het zal om de games gaan......... Deze controls blijven en kunnen nu al niet meer uitgesloten worden.... denk serieus dat dit weer het begin is van iets nieuws.

Ik moet het ze wel geven hoor... eerst vinden ze de eerste 3D platformer uit en nu als eerste innovatieve controls
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:03:52 #192
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37783746
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:

[..]

De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.
Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...

Ja, lijken mij ook alleen maar leuk voor 10 minuten ja
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:05:30 #193
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37783804
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...

Ja, lijken mij ook alleen maar leuk voor 10 minuten ja
Metroid Prime heb ik nooit echt leuk gevonden, Mario ook niet, Zelda lijkt me wel heel leuk, maar dat heeft niks met die controller te maken, Sonic is ook gewoon vergane glorie en die laatste ken ik niet .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:06:12 #194
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37783831
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...

Ja, lijken mij ook alleen maar leuk voor 10 minuten ja
Monkey Ball. + aamgekondigd: Smash bros & FIRE EMBLEM!!!!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:08:02 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37783884
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...

Ja, lijken mij ook alleen maar leuk voor 10 minuten ja
Maja. Metroid, Excite Truck en Sonic hoef ik niet hoor Doe mij maar Monkey Ball
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:12:06 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_37784004
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Platina het volgende:
Daar zit een kern van waarheid in. Alleen als ik terugkijk vond ik de Cube zwaar tegenvallen. Super Mario Sunshine viel zwaar tegen uiteindelijk, Zelda vond ik vrij weinig aan, Mariokart was leuk maar te makkelijk. En geen titels als Burnout 3 op de Cube.

Dan zijn de controller en Pikmin + Starfox de eigenlijke redenen waarom ik een Cube met 18 games ofzo heb
Uh, Resident Evil, Metroid, Zelda, Eternal Darkness, Soul Calibur... Geen leuke spellen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:12:20 #197
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37784012
Sonic ziet er serieus tof uit Roy, maar hijs toch te snel voor je .

Maar Excite Truck hoef ik ook niet, en Metroid wacht ik wel mee. Eerst Zelda, dan SSBB, dan Mario .

Fuck daar ben k wel een tijdje mee bezig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:14:59 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37784086
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
Sonic ziet er serieus tof uit Roy, maar hijs toch te snel voor je .

Maar Excite Truck hoef ik ook niet, en Metroid wacht ik wel mee. Eerst Zelda, dan SSBB, dan Mario .

Fuck daar ben k wel een tijdje mee bezig
En wat denk je van die Cube games allemaal? Super Paper Mario ziet er fantastisch uit Die speel ik ook op de Wii denk ik
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:15:44 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37784103
Super Paper Mario ga ik zeker op de Wii spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:17:14 #200
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_37784152
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
Metroid Prime 3 Hands-on
[..]

Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturing
Retro heeft dat inderdaad zelf toegegeven. Ik heb er vertrouwen in.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')