Op het laatst zie je dat meisje met de controller spelen en daarna een beeld van dat vliegspel van de PS3, misschien een beetje misleidend..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:56 schreef MacGreagor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)kt_veel_bekijks.html
bekijk eens dat filmpje bij de telegraaf en geef eens een mening ik weet niet of dat een goed filmpje was om de wii te promoten
jamar op E3 stikt het natuurlijk van de nintendo fanboys.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef kipknots het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)-stampede-173469.php
De opening van de E3. Linker booth is sony, rechts is nintendo.
Leuk om te zien
quote:PIXART TEAMS WITH NINTENDO FOR SENSOR
TRACKING TECHNOLOGY FOR Wii™ CONTROLLER
Pixart’s Tracking Sensor Technology Provides
Quick, Responsive Play Experience on Wii Remote
May 11, 2006. PixArt Imaging Incorporation (PixArt), a market leader in CMOS sensor SoC (System-On-a-Chip) and related application semiconductors, today announces a strategic relationship with Nintendo Co., Ltd., to provide object tracking technology for Nintendo’s new-generation gaming controller, the Wii Remote. PixArt’s premium tracking technology will enable Nintendo to present innovative interaction gaming controllers for its new-generation gaming platform, Wii.
PixArt’s Multi-Object TrackingTM engine (MOT sensorTM) technology can track multiple objects in an unbelievably quick and responsive way. As a result, Nintendo can enable its new gaming controller to interact with people by tracking the movement of the Wii Remote. The playing experience will be unprecedented, exciting and easy, even for young children or older people who cannot operate the traditional gaming controllers.
“PixArt’s technology enables a quick, dynamic play experience,” commented Genyo Takeda, Senior Managing Director/General Manager, Integrated Research & Development Division, Nintendo Co., Ltd. “With PixArt’s technology, Nintendo will usher in a new era of video games.”
“It is PixArt’s pleasure to partner with Nintendo, a technology leader, to launch the most powerful and pleasing solution for a gaming platform,” said Sen Huang, Chief Executive Officer of PixArt. “The Multiple-Object TrackingTM engine (MOT sensorTM) has the highest performance ever in the market, and teaming with Nintendo means a gaming experience that is truly intuitive and inspiringly easy.”
“In the world of interaction, every realistic operation can be simulated in a computerized game. Through play of such simulation, any person can learn very quickly and efficiently in a virtual way. Integrated tracking technology from proven vendors like PixArt will enhance the gaming experience for the overwhelming majority of all-generation gamers.” said Sen Huang.
Prachtig blijft het tochquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef kipknots het volgende:
http://www.kotaku.com/gam(...)-stampede-173469.php
De opening van de E3. Linker booth is sony, rechts is nintendo.
Leuk om te zien
Haha maar dat is met alles .. straks ga je weer zoveel uitgeven aan de Wii en dan zeg je weer als de volgende er is van Had ik maar niet zoveel uitgegevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
En toch baal ik er nu van dat ik meer dan 1000 euro aan mijn GameCube heb uitgegeven. Als ik al dat geld gespaard had, man dat had ik nu geen geldzorgen meer voor al die Wii games.
Ik weet niet waarom ik dit ding perse moet hebben, ik ben dan wel Nintendo fan. Maar de 'hebbeding' look alsmede de lage toegankelijkheidsdrempel doen het hem toch vrees ik. Daar Super Mario bovenop gekieperd, dat doet het hem gewoon. Super Mario Galaxy hoe ongelooflijk vet gaat dat spel worden, tenminste als ze de werelden wat groter maken, en genoeg arcade elementen erin stoppen (suikerklont lvl van sms).
Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
ik had het zelfde. Echt weinig op de Cube gegamed. Van alle spelen zelfs Fifa Street nog het meest gespeeltquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Platina het volgende:
Daar zit een kern van waarheid in. Alleen als ik terugkijk vond ik de Cube zwaar tegenvallen. Super Mario Sunshine viel zwaar tegen uiteindelijk, Zelda vond ik vrij weinig aan, Mariokart was leuk maar te makkelijk. En geen titels als Burnout 3 op de Cube.
Dan zijn de controller en Pikmin + Starfox de eigenlijke redenen waarom ik een Cube met 18 games ofzo heb
ik hoop dat de e3 demo een tijdelijke ps2 poort is want ps2 graphics accepteer ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:16 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Gamecube viel mij ook tegen vooral om dat Zelda zo lang duurt voordat die uitkomt
Maar wat ik nu heb gezien van de Wii is echt tof. Vooral met Budokai Tenkaichi 2 moet je ook echt een Khamehamea move doen met die Wii-moteDat word funn !
Het moet er zeker real live goed uitzien. Je weet dat dbz een tekenfilm is héquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:52 schreef merino het volgende:
[..]
ik hoop dat de e3 demo een tijdelijke ps2 poort is want ps2 graphics accepteer ik niet
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het moet er zeker real live goed uitzien. Je weet dat dbz een tekenfilm is hé
Dit jaar nog volgens mij hoor. Ze gaan voor een wereldwijde release in het 4e kwartaal van dit jaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de Wii iig zeker kopen, alleen jammer dat ik nog een jaar (bijna) moet wachten....heb begrepen dat ie pas Maart 2007 hier te koop is![]()
Ik weet ff niet waar ik het precies gelezen heb maar ik hoorde geluiden Maart 2007 (meestal is een Nintendo release in maart dus ergens zou het misschien kunnen kloppen al hoop ik van niet natuurlijk)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dit jaar nog volgens mij hoor. Ze gaan voor een wereldwijde release in het 4e kwartaal van dit jaar.
Leuk interview, ontspannen en informatief...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:33 schreef Redah het volgende:
Perrin interview in hi-res is online dus...
Pikmin Wii is een must!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Platina het volgende:
Trouwens ben ik de enige die hoopt op een nieuwe Pikmin game? Lijkt me ruig worden met de Wii controller
MPquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Ziet er beter uit dan ik dachtMoet een E3 trailer zijn blijkbaar
Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturingquote:After waiting a lovely three or so hours, I finally got my chance to get some hands-on time with the show's demo of Metroid Prime 3: Corruption, and now I've got some first-hand impressions to share with all of you faithful readers.
First off, I'llget this out of the way: I don't need to tell you that Metroid Prime 3 looks beautiful, do I? Because it does; it's like the first two games, but sharper and prettier. It was pretty much the most visually impressive Wii game on the floor, even though it was far from the only good-looking game.
Unfortunately, the much-touted "free-hand" gameplay has a little ways to go before it's totally ready. As you might have expected, you use the Nunchuk's analog stick to move Samus forward, backward, left, and right, and you use the remote's aiming capabilities to aim her arm cannon, which is fired with the A Button. Switching to the Scan Visor (plus more, eventually) is mapped to the remote's directional pad, while jumping is performed with the B Button. It's a great setup in theory, and if things are cleaned up by the final version, it really could be an incredible new way to play first-person shooters. But the way things are in the demo... well, it just didn't feel right. The remote's aiming is certainly functional, but it wasn't nearly as natural as I would have liked; small movements are the only movements the Wii's sensors recognized in the demo, meaning that aiming Samus' arm cannon means making very, VERY small movements with the remote, which can be jarring when you realize Samus isn't responding to your more pronounced, more natural movements. Also, turning around quickly wasn't possible in the demo; simply put, Samus will not match the speed with which you turn and aim the remote to fire at enemies. Even if you react quickly to an enemy on your right and point the remote in that direction immediately, for example, Samus still has a fixed rate at which she can turn, meaning that she and the screen will "scroll" to catch up with you if you've turned far enough to warrant it. Simply put, at least in the demo, the game and/or remote could not keep up with my movements, and that led to a lot of frustrating damage and a general feeling of disconnect between me and the game.
There were a few standout moments regarding the Wii controller, however. In one area, you're tasked with pulling out and turning a lever to open the door. The game has you accomplish this by literally having you perform the action with the Nunchuk controller; that is, you jerk it out towards you and then turn it to the right, which will open the door and allow you to proceed. Another such moment is when you must use the Grappling Beam to latch onto debris blocking your path and pull it out of your way. When faced with this obstacle, the game asks you to to lock-on to the debris (using the Nunchuk's Z Button) and "cast" the Nunchuk controller forward, which will cause Samus to latch onto the debris with her Grappling Beam (Cool.). Finally, you pull back on the Nunchuk's analog stick to pull the debris out of your path, allowing you to continue. These moments stood out to me as especially cool in that they literally put you inside the game and allowed you to (kind of) perform the same exact actions Samus was performing within the game world.
Overall, the control scheme felt intuitive but unfinished, and just playing Metroid Prime in such a new, innovative, and in-control way was a good feeling. If the final version of the Wii and/or Metroid Prime 3 will be able to handle quicker, more natural and more jerky human movements and truly keep up with the player, we could have an instant classic on our hands. As it stands, though, playing Metroid Prime 3 with the Wii controller just was not as automatic and second-nature as I would have liked it to be, though the remote aiming is still worlds beyond anything we've ever seen in a console game. The potential is there; now we just need to see it realized.
Logisch..... blijft natuurlijk maar een show. Komt wel goedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
Metroid Prime 3 Hands-on
[..]
Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturing
Én Nintendo heeft al laten zien naar de wensen van de speler te luisteren. (Dat E3 interview met een mevrouw van Nintendo.. Kapla ofzo? Was ze heel duidelijk in).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Logisch..... blijft natuurlijk maar een show. Komt wel goed
Ik zie het niet echt als een gimmick,het is gewoon een nieuw soort manier om je game te besturen,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
Was met de DS in het begin idd vaak zo, maar nu komen er betere games uit die er wel op een toffe manier gebruik van makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
De Wii een gimmick?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
Bron met dank aan Thomper.quote:I'm very interested in creating something for the Wii. I'd like to run away from MGS 4 creation and create something for the Wii - Kojima
Het is een andere manier van gamen.... grotere impact dan een game waar je bongo's op kan aansluiten ! Dit kan wel eens heel groot gaan worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:36 schreef H.Flick het volgende:
Uiteraard is het leuk in het begin. Maar zijn jullie niet bang dat zulke gimmicks heen snel heel suf worden. Ik heb ook die bongo's gekocht. 10 minuten mee gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor de Eyetoy en die singstar dingen. Project Rub op de DS is ook een perfect voorbeeld. De eerste dag was het leuk, daarna heb ik het nooit meer gespeeld.
De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.quote:
Denk dat je het groter moet zien.... ik bedoel,.. na 10 minuten ben je je PS2 joypad toch ook niet zatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.
Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De games die ze nu laten zien wel natuurlijk. Allemaal dingen die me wel leuk lijken voor 10 minuten, maar langer ook niet.
Metroid Prime heb ik nooit echt leuk gevonden, Mario ook niet, Zelda lijkt me wel heel leuk, maar dat heeft niks met die controller te maken, Sonic is ook gewoon vergane glorie en die laatste ken ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...
Ja, lijken mij ook alleen maar leuk voor 10 minuten ja
Monkey Ball. + aamgekondigd: Smash bros & FIRE EMBLEM!!!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...
Ja, lijken mij ook alleen maar leuk voor 10 minuten ja
Maja. Metroid, Excite Truck en Sonic hoef ik niet hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Metroid Prime 3, Mario Galaxy, Zelda, Sonic, ExciteTruck...
Ja, lijken mij ook alleen maar leuk voor 10 minuten ja
Uh, Resident Evil, Metroid, Zelda, Eternal Darkness, Soul Calibur... Geen leuke spellen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Platina het volgende:
Daar zit een kern van waarheid in. Alleen als ik terugkijk vond ik de Cube zwaar tegenvallen. Super Mario Sunshine viel zwaar tegen uiteindelijk, Zelda vond ik vrij weinig aan, Mariokart was leuk maar te makkelijk. En geen titels als Burnout 3 op de Cube.
Dan zijn de controller en Pikmin + Starfox de eigenlijke redenen waarom ik een Cube met 18 games ofzo heb
En wat denk je van die Cube games allemaal? Super Paper Mario ziet er fantastisch uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
Sonic ziet er serieus tof uit Roy, maar hijs toch te snel voor je![]()
.
Maar Excite Truck hoef ik ook niet, en Metroid wacht ik wel mee. Eerst Zelda, dan SSBB, dan Mario.
Fuck daar ben k wel een tijdje mee bezig
Retro heeft dat inderdaad zelf toegegeven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:56 schreef Tain het volgende:
Metroid Prime 3 Hands-on
[..]
Zit zo te lezen nog aardig wat werk in het optimaliseren van de besturing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |