Dat weet ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
In de Halo2 commercial zei die 'I need a weapon'
Jij bent suf.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:00 schreef H.Flick het volgende:
Halo is ook super suf... maar ja, dat is Mario ook dus dat heft elkaar op.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Maisnon het volgende:
Smash Broooos.!!! Ik kan niet wachten! No matter what, ik ga met Kid Icarus spelen
, die is wel zo cool, en aangezien ze hem terug brengen naar de Rev zal hij toch wel in SSB Mayhem zitten...
[afbeelding]
Pit
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van beiden is afaik nog niets zeker hoor
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Havok engine los van eventuele ingebouwde physics simulation.
Op de IGN boards vertelde een developer wel dat Nintendo een chipset in de Wii had gedaan die de physics regelen. Die chipset-instructies waren er nog niet op de oude devkits.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zit
quote:
Zoals ik al zei, leer mij Nintendo kennenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit zo oude topics te lezen...
Maisnon = Nostradamus?
[..]!
En dan komt Roy weer die de boel probeert te sussen:
[..]
Moet dan wel een heel erge budget chip zijn, physics chips zijn pas net uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Op de IGN boards vertelde een developer wel dat Nintendo een chipset in de Wii had gedaan die de physics regelen. Die chipset-instructies waren er nog niet op de oude devkits.
Mocht dit idd waar zijn dan is mijn voorspelling van een physicskaart niet helemaal far fetched gebleken. Laten we het hopen, t is namelijk niet een hele rare beslissing om die op de Wii te doen.
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet dan wel een heel erge budget chip zijn, physics chips zijn pas net uit
Beetje balrog Lord of the Rings achtigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:04 schreef kipknots het volgende:
Iemand deze MP3 video gezien?
http://www.gamevideos.com/video/id/3718
Dit is toch echt wel stukken beter dan de gamecube
Edit: Zit hem nu verder te bekijken en Ridley komt aan het eind langs. Erg vet! Het gevecht is wel een flinke spoiler.
Er staan nog meer handson filmpjes op, vaak 10+ minuten lang
Nou ja, PPU is niet echt onbekend ofzo onder de mensen van tegenwoordig, iedereen weet hoeveel het kost. Bewegingssensoren zijn nou niet echt bekende dingen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euroquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dacht men ook niet dat de bewegingssensor in de Wiimote duur was? Die is 5 dollar ofzo.
Waar ik de kosten bij echte massaproductie inschat op zo'n 50 euro per unit voor Ageia zelf. Iets wat niet echt past bij het waarschijnlijke prijsplaatje van de Wii (not to mention the fact dat een dermate krachtige physics chip totale overkill is, zou totaal niet in de pas lopen bij de rest van de hardware). Dus als er een physics chip in zit dan zal deze aanzienlijk minder krachtig zijn dan de Ageia PhysX chip.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euro
Als Nintendo zegt dat ze er een X miljoen gaan aanschaffen... betalen ze heus die prijs nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
Er is momenteel 1 fabrikant die physics kaarten maakt (AGEIA) en die kaart kost ongeveer 300 euro
Nee, maar ook geen 5 euro. Zoals kabouter al zegt past het dan alsnog niet bij het prijsniveau van de Wii.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:35 schreef Redah het volgende:
[..]
Als Nintendo zegt dat ze er een X miljoen gaan aanschaffen... betalen ze heus die prijs niet
Bluetooth en Wi-Fi zijn stroomvretersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe efficiënt is Bluetooth nou voor dingen zoals controllers op de battery life? Want ik lees net dat de PS3 controller een battery life heeft van 24 uur, en die heeft geen rumble.
3/4 uur vind ik al heel veel eigenlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef H.Flick het volgende:
Maar langer dan 3/4 uur achter elkaar speel je sowieso niet
Is het ook. Ik haal het alleen bij Japanse RPG's. Meestal doe ik korte sessie van een klein uurtje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
3/4 uur vind ik al heel veel eigenlijk
Ja precies, gewoon 'ff gamen'. Zo lang gamen doe ik echt alleen tegen het einde van sommige games, wanneer er lekker wat vaart in zit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is het ook. Ik haal het alleen bij Japanse RPG's. Meestal doe ik korte sessie van een klein uurtje.
Elebits werkt leuk met physicsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Die physicschip heeft waarschijnlijk niets van doen met die pckaart producent. t Is gewoon ontwikkeld door Nintendo, en nee, zo krachtig zal ie niet zijn. Noodzakelijk misschien wel aangezien de wiimote toch wel ingewikkelde actie-reacties opleverd in games.
Radiogolven, net als de Wavebird toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef H.Flick het volgende:
Hoe werkt de Xbox360 wireless controller eigenlijk? Geen Bluetooth, toch? En die werkt wel perfect en heeft een behoorlijke lange levensduur.
jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Radiogolven, net als de Wavebird toch?
Werkt prima in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Radiogolven, net als de Wavebird toch?
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.quote:
Ja, echt vreselijk. Jij was natuurlijk van plan langer dan 24 uur met je armen te gaan zwaaien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws?WTF!
Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
[..]
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Minder stroomvretend als Wi-Fi, maar een stuk intensiever dan 'normale' radiogolven zoals de wavebird gebruiktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws?WTF!
Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
[..]
Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk. Jij was natuurlijk van plan langer dan 24 uur met je armen te gaan zwaaien.
Ligt er maar net aan hoe groot de accu's in de controllers worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Mogelijk minder dan 24 uur voor de Wii controller is toch vreselijk nieuws?WTF!
Hopelijk heeft Sony gewoon zomaar wat verneukt en betekend dit niet dat de Wii controller een slechte battery life krijgt.
Bij een constante datastroom vreet het aardig wat energie en ik kan me voorstellen dat zoiets als een controller toch wel constant met de console moet communiceren tijden een intensieve speelsessie.quote:Ik dacht altijd dat Bluetooth wel meeviel als stroomvreter.
Precies, de gehele GB reeks en ook de DS reeks hebben uitstekende batterijen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.
Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
Een accu die je niet kan verwijderen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat je'm kunt verwijderen hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Het verschil is dus dat Sony een accu gebruikt die je niet kan verwijderen...
Misschien.quote:...en Nintendo (op dit moment) AA batterijen gebruikt. Misschien is het zo dat die accu van Sony gewoon te klein is? Wii Remote heeft een idealere vorm voor een grotere accu/batterijen, misschien.
ben jij dan echt van plan om lenger dan 24 uur an een stuk door te game zonder op te laden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wavebird was volgens mij 100 uur ofzo.
Laten we de lat hoog houden a.u.b., we hebben het over Nintendo, niet Sony.
Dat komt omdat mobiele telefoons niet constant data verzenden via bluetooth. Als je regelmatig bestanden wisselt tussen bijv. PC en mobiele telefoon via bluetooth dan zijn je batterijen veel sneller leeg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef Poit het volgende:
(kijk maar naar mobiel telefoons, met relatief kleine batterijen en nog een tal van andere stroomvretende dingen blijft zo'n ding ook een kleine week standby)
Tussentijds opladen is ongeacht wat voor soort batterij je hebt slecht voor de accuquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:41 schreef moomoo het volgende:
[..]
ben jij dan echt van plan om lenger dan 24 uur an een stuk door te game zonder op te laden?
!!quote:The graphics on Mario Galaxy were very good for its art style. I'd say a bit above Xbox quality, especially because everything looked so clean. The good Nintendo image quality track record seems still intact in the Wii.
I think it would have been possible to control Mario Galaxy with a regular pad, but the feel of the game would be drastically changed. You often have to point at things while simultaneously moving Mario, like the blue anti-grav stars. And it just feels cool and easy to flick your wrist and do a spin, rather than pressing a button.
The game is all about guiding Mario through outer space, and the free-floating nature of the controller really adds to the immersion. It sounds silly, but the game would control a little less intuitively with a normal gamepad, but it would feel a lot less fun.
1. De reden dat losse hardware altijd zo duur is is omdat er alle winst uit de verkoop van die eene kaart moet worden gehaald. Dus productie kosten, ontwikkelingskosten etc. Nintendo hoeft in princiepe niet veel winst te maken op de hardware omdat de winst uit de games komt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef Tain het volgende:
[..]
een insteekkaart voor de pc met een physics processor erop kost 300 euro, dus denk niet dat die in de Wii zit
quote:CVG: What are your impressions of Nintendo Wii and how did Snake appear in Smash Brothers?
Kojima: I’ve played Tennis, Zelda and Mario on Wii. I find Tennis very interesting. I played the early version but the E3 version is far more advanced. As a game designer, I’m very interested in creating something for the Wii. I’d like to run away from MGS 4 creation and create something for the Wii but unfortunately, I don’t have anything that I can announce at the moment. I have lots of ideas for Wii but I have a heavy schedule with MGS 4 and Metal Gear Online. Concerning Snake’s appearance on Wii in Smash Brothers, I’m friends with the designer of the game and I thought it would be nice if you could play as Snake - when I heard about the new game last year, I contacted the designer and we started working together.
CVG: Can you see people using the Wii controller to play as Snake at some point in the future?
Kojima: I haven’t thought about Snake with the Wii controller - I think about completely different things. If I created something for Wii, I would like to create something entirely different to a normal FPS. I don’t mind using the MGS world as a theme but currently I’m not thinking about that. I’d like to give Wii users a new experience - I think the Wii controller can be used in more innovative and fun ways.
Wat ben je bitter!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
Hij moet gewoon MGS Wii only maken. scheelt mij een PS3 kopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik begin Kojima irritant te vinden met z'n gezeik over de Wii telkens. Hij moet gewoon MGS blijven maken, dat is het enige dat hij goed kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |