Zit jij ook in LA?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii. Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.
Nou dat valt toch echt hardstikke mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dan ook nog op een site die sterk leunt naar Nintendo- en in mindere mate Xbox-fans als bezoekers.
PlayStation fans heb je hier maar weinig.
omfg, dat is te ziek!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aGlvLQzvJNA
JezusWat een rij zeg
Hij post nog op het forum en nog redelijk vaak ookquote:
Dies wel geinig jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Sjotime het volgende:
Zal wel een giga baard zijn maar dit vond ik een coole Mario clip.... topic gaat te hard om bij te houden of het al gepost is
http://www.youtube.com/watch?v=U-Qw1ClCVN8&search=super%20mario%20galaxy
Ik vind het er zo cool uitzien, ben benieuwd naar de rest van de game. Naja, hoe dan ook. Ik koop mquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Sjotime het volgende:
Zal wel een giga baard zijn maar dit vond ik een coole Mario clip.... topic gaat te hard om bij te houden of het al gepost is
Doet me idd wel denken aan de N64, zoals ik het nu bekijk lijkt deze Mario game me veel leuker dan de Sunshine versie op de GCquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Sjotime het volgende:
Wat dacht je van het feit dat dit topic 81 delen heeft en het PS3 topic 32?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou dat valt toch echt hardstikke mee.
Ik herriner me nog polls en daaruit bleek wel gewoon een redelijk hoeveelheid van elke groep.
der is gewoon niks interressants over de PS3 te schrijven....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat dacht je van het feit dat dit topic 81 delen heeft en het PS3 topic 32?
Of het PS2 topic...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat wil echt niks zeggen. Wii was gewoon heel spannend met dat Revolution gebeuren en dat hele Megaton enzo. Dan lok je gewoon hardstikke veel posts.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zelfs het PS2 topic heeft nog minder delen dan deze reeks, 59 om precies te zijn.
quote:
quote:Which system's games most impressed you at E3 this year?
DS 2.32% 495
PC 2.75% 586
PlayStation 3 26.72% 5696
PSP 0.85% 182
Wii 57.3% 12217
Xbox 360 10.06% 2145
TOTAL VOTES 21321
quote:Which of the two upcoming next-gen systems are you going to buy?
Both of them 25.4% 18515
Just a PlayStation 3 32.15% 23441
Just a Wii 26.25% 19136
Neither one, I'm happy with my 360 6.22% 4533
Neither one, I'm happy with my older systems 9.98% 7278
TOTAL VOTES 72903
We zijn inderdaad in de meerderheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef Retuobak het volgende:
En ontkennen dat FOK! een overdadig grote hoeveelheid Nintendo (en in mindere mate Xbox) fans heeft is gewoon dom.
Maar uiteindelijk hebben die andere bedrijven dat toch maar weer niet voor elkaar gekregen... XBOX niet veel nieuws, PS3 al helemaaaal niet. Nintendo fanboys of niet, feit is dat de Wii deze E3 zeer zeker in z'n grip heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat wil echt niks zeggen. Wii was gewoon heel spannend met dat Revolution gebeuren en dat hele Megaton enzo. Dan lok je gewoon hardstikke veel posts.
De GC heeft het ook best goed gedaan hoor... als je bekijkt hoeveel reclamegeld Sony en Microsoft voor de XBOX/PS2 hebben uitgegeven... van de Gamecube zag je, op het begin na (die reclames met die kubussen met waverace erin bijvoorbeeld), echt helemaal niets op TV of waar dan ook. Bovendien was 3rd party support ook niet echt optimaal.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, die polls zijn leuk maar zeggen weinig. Kan me herinneren dat de GC er ook altijd goed voorstond rond de E3's.
quote:Resident Evil voor de Nintendo Wii is nog nog niet officieel bekendgemaakt, maar in de volgende Famitsu krijgen we de bekendmaking en de eerste beelden van de game.
wii_mariogalaxy_051106_wmvhd.wmv wmv 170 MB 12/05/2006 01:36:06quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:33 schreef Redah het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk hebben die andere bedrijven dat toch maar weer niet voor elkaar gekregen... XBOX niet veel nieuws, PS3 al helemaaaal niet. Nintendo fanboys of niet, feit is dat de Wii deze E3 zeer zeker in z'n grip heeft.
Dat die Amerikanen trouwens eens gaan slapen 's nachts, zo ben ik iedere keer te laat met filmpjes online zetten
Perrin interview in hi-res is online dus... Had ik trouwens al vermeld dat er een HD filmpje van Mario Galaxy gameplay op staat (geen direct-feed)?
Die zijn nu allemaal aan het huilen over de PS3.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef Bot13 het volgende:
Op dit moment he, met al die honderden positieve reacties hier, vraag ik me écht af waar die enorme groep nou toch gebleven is die zei dat Nintendo failliet ging en ging falen enzo, op de vorige E3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |