Geloof het of niet, maar de Wii krijgt waarschijnlijk weer alleen maar Dolby Pro Logic IIquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat weet ik niet, zou ik moeten opzoeken en dat kan je best zelf ook luie flikker
Ik verwacht overigens niets minder dan 5.1
Dat bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat hij graag een remake met geheel nieuwe graphics ziet... "top-down 3D" of 3rd person...
Jammer maar helaasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de Wii krijgt waarschijnlijk weer alleen maar Dolby Pro Logic II.
Ik vond em wel interresantquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
wat een oninteressante titel
Maar toch wel cool natuurlijk, internetten op je tv.
Gamen gaat via Nintendo's Wifi Connection. Dus waarschijnlijk kun je ook weer een friendslist PER GAME aanmaken via friendcodes. De Wii heeft geen UTP-aansluiting.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:13 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik vond em wel interresant![]()
Hoe zit het trouwens met online gamen icm de Wii?
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd. Ben wel benieuwd of daar ook abbo's voor zijn? Of of het gewoon free is? Of het uberhaupt mogelijk is? (niet dat ik aan dat laatste twijfel maargoed)
De Wii was zelfs op CNN en BBC. En zelfs daar waren ze razend enthousiast. Zo'n vrouw die hetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:16 schreef Misanthropist het volgende:
ligt het aan mij of hoor je deze e3 veel meer over de wii dan over de ps3 en de xbox?
Wiiiifi dus?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamen gaat via Nintendo's Wifi Connection. Dus waarschijnlijk kun je ook weer een friendslist PER GAME aanmaken via friendcodes. De Wii heeft geen UTP-aansluiting.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef JapyDooge het volgende:
Overigens even een OP-logotje gemaakt:
[afbeelding]
hehe
quote:
Doe gelijk die oude foto's weg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Wiiiifi dus?
hmm wel flauw. Dan moet ik nog Wifi gaan regelen hier in huis
Overigens even een OP-logotje gemaakt:
[afbeelding]
hehe
Ik wilde em juist naar rechts laten wijzenquote:
Hmm...ben benieuwd hoe ik dan online moet komen (Heb zelf Multikabel abbo) en geen draadloos netwerk dus misschien valt ergens na te lezen hoe die Inet verbinding in zijn werk gaat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamen gaat via Nintendo's Wifi Connection. Dus waarschijnlijk kun je ook weer een friendslist PER GAME aanmaken via friendcodes. De Wii heeft geen UTP-aansluiting.
Ach, alle digitale inputs van m'n versterker zijn toch al in gebruik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar de Wii krijgt waarschijnlijk weer alleen maar Dolby Pro Logic II.
Die zal ik dan eerst maar even verkleinen hmm?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe gelijk die oude foto's weg.
-grote pic weg-
JAM JAM
-grote pic weg-
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ben benieuwd hoe ik dan online moet komen (Heb zelf Multikabel abbo) en geen draadloos netwerk dus misschien valt ergens na te lezen hoe die Inet verbinding in zijn werk gaat?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb nog interessante stukjes van meningen van IGN editors in de topic: Wii love you
Telegraaf heeft Wii op de voorpagina van hun site!!!
En sterker nog, het is gewoon een 'normaal' artikel en niet een artikel van die gameidioot Alex Roos!
Stuur ffe een berichtje ernaartoe.
(want meteen een of andere idoot die replyde 'XBOX en PS is sowieso beter', dat kunnen we niet hebben natuurlijk.)
quote:ik wil toch even kwijt dat die nantindo ondingen alleen voor mensen zonder waardenbesef en gezond verstand gemaakt kunnen worden. een schande, juist nu, dat zoveel kostbare media-aandacht naar zulke euro-verspillende onzin gaat, en niet naar de zeehondjes in de derde wereld. met die polsbewegingen kun je ook wat nuttigs doen
g.rutters, hoogeveen
Ah ja ik snap hem alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
USB wifi connector. Steek em in je PC of laptop en je kunt met je DS en of Wii online spelen. Dit kan ook als je een normale wifi-router hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:35 schreef Erwtensoep het volgende:
...met die polsbewegingen kun je ook wat nuttigs doen...
Dat kan sowiesoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ja ik snap hem alMaargoed, meestal zet ik de PC uit als ik hem niet gebruik dus dan is zo'n WiFi router mss beter, ik weet alleen niet of Multikabel dat ondersteund en of die router op mijn modem past/werkt
Er zit een UTP aansluiting op het modem en heb nog nooit met routers gewerkt dus daarom wist ik het ook niet
Geschreven door:quote:Playstation is voor de echte doorgewinterde gamer. Voor mensen die van het spel houden.... Wii/nintendo is meer voor de kids, maar ook zeker gameplay. Zij bedenken een nieuwe manier van gamen, en werken dit vervolgens zeer goed uit. Xbox is een speler die niets te zoeken heeft op de game markt. Microsoft maakt fout op fout op fout. Het is voor mensen die MS blind zijn en voor gamers die alles al hebben. Eerder zonde van je geld. Bij Microsoft moet je ook alles los erbij komen, en dan kom je hoger uit dan de PS3!
quote:G.M. (mainstream gamer!), Amsterdam
Ik heb dit typequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:39 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Dat kan sowiesoLigt er alleen aan welk modem je heb
Als het niet direct werkt misschien even klantenservice bellen om door te geven dat je MAC-adress veranderd is
euuhhh..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb dit type [afbeelding] (klik hier voor de normale grootte)
En ja, toen ik een andere PC kocht (en dus mn MAC veranderde) was ie gelocked, ik moest hem toen rebooten (het modem) en dan pakt ie hem wel, maargoed misschien dat de Nintendo een ander soort MAC heeft en ik neem aan dat tzt Multikabel dat wel gaat ondersteunen aangezien er hier ook genoeg Wii gebruikers zullen komen
Wii gezien op CNN met Tony Hawk, en die vond het echt geweldig, hij maakte echt opmerkingen van:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De Wii was zelfs op CNN en BBC. En zelfs daar waren ze razend enthousiast. Zo'n vrouw die het
hoste en nog nooit een gamecontroller had aangeraakt zei dat ze er meteen 1 ging halen als er een golfgame voor kwam. Dit kan nog wel eens heel groot worden.![]()
Ah okejquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:48 schreef BMH het volgende:
[..]
euuhhh..
Druk de UTP kabel die uit je modem komt in een Wifi router (40 euro o.i.d.). Druk UTP kabels vanaf de router in je PC's. Klaar
Ik had het niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik had het topic dicht gemaaktSorry
Ik zie anders wel aardig veel overeenkomsten.quote:
Iwata tijdens de persconferentie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Opera standaard op de Wii? Bron?
Laten we hopen dat het alsnog uiteindelijk wordt ondersteund.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef peristilius het volgende:
Geen 5.1?
Dat vind ik toch wel een beetje triest...
Die staat er inquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef King_of_cubes het volgende:
Opera standaard op de Wii? Bron?
Dan ist idd weer een kwestie (na aansluiten van router) van modem rebooten, klantenservice bellen, hun mac omzetten en modem weer rebooten en het werktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb dit type [afbeelding] (klik hier voor de normale grootte)
En ja, toen ik een andere PC kocht (en dus mn MAC veranderde) was ie gelocked, ik moest hem toen rebooten (het modem) en dan pakt ie hem wel, maargoed misschien dat de Nintendo een ander soort MAC heeft en ik neem aan dat tzt Multikabel dat wel gaat ondersteunen aangezien er hier ook genoeg Wii gebruikers zullen komen
quote:Atlus’s Trauma Centre: Second Opinion, the popular “surgery-based” game originally on the DS will be a Wii launch title.
http://www.cubed3.com/news/5179/
Sorry hoor.quote:
Dus toch ingebouwd in de Firmware.quote:users can visit Web sites in between gaming sessions.
Kan me niet voorstellen dat het echt duur is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het alsnog uiteindelijk wordt ondersteund.
Of is 5.1 ondersteuning een beetje duur?
Lang niet altijd zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:48 schreef BMH het volgende:
[..]
euuhhh..
Druk de UTP kabel die uit je modem komt in een Wifi router (40 euro o.i.d.). Druk UTP kabels vanaf de router in je PC's. Klaar
Wiiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Atlus’s Trauma Centre: Second Opinion, the popular “surgery-based” game originally on the DS will be a Wii launch title.
http://www.cubed3.com/news/5179/
npquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sorry hoor.
[..]
Dus toch ingebouwd in de Firmware.
Niet normaal zeg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aGlvLQzvJNA
JezusWat een rij zeg
Thnxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Dan ist idd weer een kwestie (na aansluiten van router) van modem rebooten, klantenservice bellen, hun mac omzetten en modem weer rebooten en het werkt
daarna kun je achter je router zoveel pc's hangen als je wil, je hoeft dan nix meer door te geven
voorkruipen!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
JezusWat een rij zeg
Nee, zeer goedkoop.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Of is 5.1 ondersteuning een beetje duur?
Damnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
JezusWat een rij zeg
een qoute uit de nieuwe N-Gamer:quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef speknek het volgende:
Hmja, maar een kleinere, en dan zit ie in het midden van het scherm.
quote:...al bij een kleine beweging zwenkt de crosshair soepel over het scherm. Het richtkruisje blijft dus niet precies in het midden van het beeldscherm, zoals bij traditionele First Person Shooters. Aanvankelijk hadden de makers het wel zo geprogrammeerd, maar aangezien je hand altijd wel een beetje trilt, leidde dat tot een schuddend scherm met 'motion sickness' tot gevolg. Nu zwenkt je blikveld pas als het richtkruisje zich een paar centimeter van het midden bevindt.
Idd, daarbij gaat er ongeveer een uurtje over het omzetten heenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thnx
Normaal komt het natuurlijk niet vaak voor dat het MAC gebeuren opnieuw ingesteld moest worden, als ik dus géén router zou gebruiken moet ik steeds switchen van MAC en dat is natuurlijk niet handig
dan zou je de kleine preciesere(?) manieren niet meer kunnen doen... dan beweeg je een klein beetje maar moet je wachten totdat je uit de deadzone bent...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:12 schreef Retuobak het volgende:
Waarom bouw je geen deadzone in en doe je het dan alsnog op de conventionele manier?
Klinkt erg handigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:10 schreef BroesWillems het volgende:
oude koeien uit de sloot halen:
we hadden het over FPS shooters met de crosshair altijd in het midden...
[..]
een qoute uit de nieuwe N-Gamer:
[..]
quote:Two new games coming to Japan
It is unknown at this point if the following titles will be out in North America however in the latest issue of Famitsu, two brand new titles have been announced. One is from Spike entitled “HERO’s” (al bekend) and the other is from the Success Corporation entitled “Machi Kuru Domino”.
http://revolution.ign.com/articles/708/708255p1.html
TGSquote:Video: IGN interviews Perrin Kaplan
Nintendo’s Perrin Kaplan was interviewed at E3 and was asked some important questions. Interestingly during the interview she admits that there were more “hardware secrets”. It seems to go along the line of what Reggie said a few months back that gamers will get a bulk of the information at E3, but even after E3 more would have to be revealed.
http://media.revolution.ign.com/articles/708/708093/vids_1.html
Omdat dat erg belabberd is voor je reactiesnelheid? Het lijkt mij zwaar irritant. Het voelt aan als een "vertraging" net als je op je 386 van die 486 games aan het spelen was. je pijl naar links en 3 secs erna het beeld pasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:12 schreef Retuobak het volgende:
Waarom bouw je geen deadzone in en doe je het dan alsnog op de conventionele manier?
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii. Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan zou je de kleine preciesere(?) manieren niet meer kunnen doen... dan beweeg je een klein beetje maar moet je wachten totdat je uit de deadzone bent...
Doe jij nooit sniperenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii. Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.
Ik had gelezen dat Metroid Prime 3 een mode had dat hetzelfde doet als een muis voor FPS games.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii. Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.
Wat klopt er niet dan? De game is niet op de E3 te zien, maar in Famitsu dus blijkbaar welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
Game van Killer 7 developer niet op E3
Wat klopt er dan nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
Game van Killer 7 developer niet op E3
ik neem aan dat ze alle mogelijkheden wel geprobeerd hebben, deze setup zal wel het beste werken... misschien valt het straks in de options wel aan of uit te zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
In een FPS beweeg je zelden superkleine stukjes hoor, tis meer dat je wat meer moet bewegen om op een precies puntje uit te komen. Maar goed, as it stands vind ik de besturing voor FPS games iig erg tegenvallen bij de Wii.
Mij ook, ziet er heel makkelijk uit, in de persconferentie.quote:
Bij tennis enzo valt het me dan weer 100% mee.
quote:Alleen de Wii
27.47% (50)
De Xbox 360 en Wii
24.18% (44)
De Wii en PlayStation 3
11.54% (21)
Ik sla even een generatie over
10.99% (20)
Alleen de Xbox 360
9.89% (18)
Alleen de PlayStation 3
8.24% (15)
De Xbox 360 en PlayStation 3
4.4% (8)
Alle drie de consoles
3.3% (6)
Er staat dat Hero's een game is van de maker van Spike. Maar in het 'scoop' van Fok!Games staat er dat de game van Killer 7 (Suda 51, Grasshopper) gewoon Heroes heet. Hero's = Heroes wat mij betreft (het zal wel om een klein foutje gaan). Dus de game van de Killer 7 makers is niet Hero's.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan? De game is niet op de E3 te zien, maar in Famitsu dus blijkbaar wel
Jawel, maar in 99% van de games wanneer je alleen superkleine bewegingen maakt dan doe je er zo lang over dat je doelwit al lang en breed voor je neus staat en 50 kogels in je heeft gejaagd.quote:
Oeh! Diepquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er staat dat Hero's een game is van de maker van Spike. Maar in het 'scoop' van Fok!Games staat er dat de game van Killer 7 (Suda 51, Grasshopper) gewoon Heroes heet. Hero's = Heroes wat mij betreft (het zal wel om een klein foutje gaan). Dus de game van de Killer 7 makers is niet Hero's.
Dus wat niet kan kloppen is:
- Hero's zou helemaal niet op E3 getoond worden.
- De game van de Killer 7 makers zou wel getoond worden op E3, maar het heet gewoon geen Hero's/Heroes.
- Hero's zou wel getoond worden (maar dat werd dus op het laatste moment geannuleerd), maar de makers zijn Spike, en niet Grasshopper.
Goed verstoppenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jawel, maar in 99% van de games wanneer je alleen superkleine bewegingen maakt dan doe je er zo lang over dat je doelwit al lang en breed voor je neus staat en 50 kogels in je heeft gejaagd.
En dan ook nog op een site die sterk leunt naar Nintendo- en in mindere mate Xbox-fans als bezoekers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:21 schreef BroesWillems het volgende:
een onderzoek onder 114 181 bezoekers
Dan is het doelwit alsnog weggelopenquote:
Wat een smoesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dan ook nog op een site die sterk leunt naar Nintendo- en in mindere mate Xbox-fans als bezoekers.
PlayStation fans heb je hier maar weinig.
Zo slecht ben je toch ook niet ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan is het doelwit alsnog weggelopen
Als je niet binnen zeeeer korte tijd kunt schieten ben je toch een sniper van niks en kun je beter die M60 pakken.
quote:Grappig was om te zien dat vrijwel iedereen aanvankelijk de controller vasthield alsof het een lightgun is: dus met gestrekte arm naar het scherm wijzend. Totdat je erachter komt dat je daar een ontzettend lamme arm van krijgt. En dat niet alleen: je bent op deze manier ook veel te langzaam en hebt te weinig overzicht. De meest comfortabele manier en efficiënte manier van spelen, lijkt vanuit de pols te zijn. Met een ontspannen arm, zodat je met minimale bewegingen een maximum aan resultaat bereikt. En of je nu recht voor het scherm zit of er schuin tegenover: je blijft even goed richten.
Ik niet, iemand die 10 seconden de tijd neemt om te aimen bij het sniperen wel.quote:
Heb je GAM al eens bekeken toevallig?quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik niet, iemand die 10 seconden de tijd neemt om te aimen bij het sniperen wel.
[..]
Heb je GAM al eens bekeken toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |