quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ben benieuwd hoe ik dan online moet komen (Heb zelf Multikabel abbo) en geen draadloos netwerk dus misschien valt ergens na te lezen hoe die Inet verbinding in zijn werk gaat?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb nog interessante stukjes van meningen van IGN editors in de topic: Wii love you
Telegraaf heeft Wii op de voorpagina van hun site!!!
En sterker nog, het is gewoon een 'normaal' artikel en niet een artikel van die gameidioot Alex Roos!
Stuur ffe een berichtje ernaartoe.
(want meteen een of andere idoot die replyde 'XBOX en PS is sowieso beter', dat kunnen we niet hebben natuurlijk.)
quote:ik wil toch even kwijt dat die nantindo ondingen alleen voor mensen zonder waardenbesef en gezond verstand gemaakt kunnen worden. een schande, juist nu, dat zoveel kostbare media-aandacht naar zulke euro-verspillende onzin gaat, en niet naar de zeehondjes in de derde wereld. met die polsbewegingen kun je ook wat nuttigs doen
g.rutters, hoogeveen
Ah ja ik snap hem alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
USB wifi connector. Steek em in je PC of laptop en je kunt met je DS en of Wii online spelen. Dit kan ook als je een normale wifi-router hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:35 schreef Erwtensoep het volgende:
...met die polsbewegingen kun je ook wat nuttigs doen...
Dat kan sowiesoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ja ik snap hem alMaargoed, meestal zet ik de PC uit als ik hem niet gebruik dus dan is zo'n WiFi router mss beter, ik weet alleen niet of Multikabel dat ondersteund en of die router op mijn modem past/werkt
Er zit een UTP aansluiting op het modem en heb nog nooit met routers gewerkt dus daarom wist ik het ook niet
Geschreven door:quote:Playstation is voor de echte doorgewinterde gamer. Voor mensen die van het spel houden.... Wii/nintendo is meer voor de kids, maar ook zeker gameplay. Zij bedenken een nieuwe manier van gamen, en werken dit vervolgens zeer goed uit. Xbox is een speler die niets te zoeken heeft op de game markt. Microsoft maakt fout op fout op fout. Het is voor mensen die MS blind zijn en voor gamers die alles al hebben. Eerder zonde van je geld. Bij Microsoft moet je ook alles los erbij komen, en dan kom je hoger uit dan de PS3!
quote:G.M. (mainstream gamer!), Amsterdam
Ik heb dit typequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:39 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Dat kan sowiesoLigt er alleen aan welk modem je heb
Als het niet direct werkt misschien even klantenservice bellen om door te geven dat je MAC-adress veranderd is
euuhhh..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb dit type [afbeelding] (klik hier voor de normale grootte)
En ja, toen ik een andere PC kocht (en dus mn MAC veranderde) was ie gelocked, ik moest hem toen rebooten (het modem) en dan pakt ie hem wel, maargoed misschien dat de Nintendo een ander soort MAC heeft en ik neem aan dat tzt Multikabel dat wel gaat ondersteunen aangezien er hier ook genoeg Wii gebruikers zullen komen
Wii gezien op CNN met Tony Hawk, en die vond het echt geweldig, hij maakte echt opmerkingen van:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De Wii was zelfs op CNN en BBC. En zelfs daar waren ze razend enthousiast. Zo'n vrouw die het
hoste en nog nooit een gamecontroller had aangeraakt zei dat ze er meteen 1 ging halen als er een golfgame voor kwam. Dit kan nog wel eens heel groot worden.![]()
Ah okejquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:48 schreef BMH het volgende:
[..]
euuhhh..
Druk de UTP kabel die uit je modem komt in een Wifi router (40 euro o.i.d.). Druk UTP kabels vanaf de router in je PC's. Klaar
Ik had het niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik had het topic dicht gemaaktSorry
Ik zie anders wel aardig veel overeenkomsten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |