Heb jij iets met een marokkaan meegemaakt? en nu niet aan komen zetten met de gemiddelde bullshit, beschrijf het dan maar eens heel specifiek in detail. Hiero zijn teveel verhalen van dingen die marokkanen hebben gedaan bij vrienden van vrienden van een vriend dus is het waargebeurd, Kappen met die zooi!quote:
Ow ja, en nu is het weer onze schuld ... lekker is dat, als je ons (de niet moslims) over een kam scheert.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Al die topics hiero over marokkanen die slecht zijn, Over marokkanen die jullie blonde meisjes afpakken, marokkanen die stenen op auto´s gooien, Ik vraag jullie dragen wij een bordje of een ster met daarin marokkaan?
Probeer eens dingen normaal te bekijken en niet meteen te roepen dat het een marokkaan was, jullie werken mee met het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
Als ik in een winkel door de beveiliging wordt achtervolgd voel ik me inderdaad aangesproken, vooral omdat ik nog nooit iets gestolen heb!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
voelt gij zich aangesproken?
hee nog een met een mening!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef Triggershot het volgende:
hij heeft wel gelijk
Ik zal je geschiedenis zo wel even doorlezen, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook jij een bash opmerking hebt gemaakt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ow ja, en nu is het weer onze schuld ... lekker is dat, als je ons (de niet moslims) over een kam scheert.
Eng he? en vooral omdat zich in nederlands kan uitdrukken, heel erg eng!quote:
Zegt iemand met het taalgebruik van maikuuul en een avater van maikuuulquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
leuk, zoeen kloon.
oh heb ik ook wel us last vanquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Als ik in een winkel door de beveiliging wordt achtervolgd voel ik me inderdaad aangesproken, vooral omdat ik nog nooit iets gestolen heb!
hierzo is het "Wat zei je over mn moeder?"quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef tralalala het volgende:
Waarom heb je mijn zusje geslagen is hier in Ede de openingszin van de mocro's
Ja vast wel, ook hier vraag ik je, dragen ze een bordje met marokkaan bij zich?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef tralalala het volgende:
Waarom heb je mijn zusje geslagen is hier in Ede de openingszin van de mocro's
Dus ... (stel) ik maak een bash opmerking, dan mag jij er ook een maken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik zal je geschiedenis zo wel even doorlezen, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook jij een bash opmerking hebt gemaakt!
9 van de tien keer noem ik persoonlijk!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh heb ik ook wel us last van
vooral als je te lang staat te dubben wat je nu gaat halen
kijken ze je aan van die wil vast wat jatten oid
das normaal heeft niks te maken met jou als persoon
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Al die topics hiero over marokkanen die slecht zijn, Over marokkanen die jullie blonde meisjes afpakken, marokkanen die stenen op auto´s gooien, Ik vraag jullie dragen wij een bordje of een ster met daarin marokkaan?
Probeer eens dingen normaal te bekijken en niet meteen te roepen dat het een marokkaan was, jullie werken mee met het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
zo, jij hebt je in nog geen dag al goed ingelezen zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zegt iemand met het taalgebruik van maikuuul en een avater van maikuuul
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
leuk, zoeen kloon.
HEY ! Je zit iemand belachelijk te maken ... conform je OP.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zegt iemand met het taalgebruik van maikuuul en een avater van maikuuul
tja... dan ben je een verdacht type he!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Als ik in een winkel door de beveiliging wordt achtervolgd voel ik me inderdaad aangesproken, vooral omdat ik nog nooit iets gestolen heb!
ik heb niks tegen normale marokkanen, ik heb iets tegen kut-marokkanen... netzoals ik iets heb tegen kut-nederlanders. Jij komt met een of andere vage beschuldiging zonder in te gaan op feiten, details en voorbeelden en dan moet iedereen het maar met je eens zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Eng he? en vooral omdat zich in nederlands kan uitdrukken, heel erg eng!
ik zit al veel langer op fok alleen geen account, maikuuulquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo, jij hebt je in nog geen dag al goed ingelezen zeg.
Omdat ik zwart haar heb jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:21 schreef matjas het volgende:
[..]
tja... dan ben je een verdacht type he!
Onzin, turken zijn minstens zo crimineel, hoe weet iemand dat het geen turk is?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:21 schreef Camplo het volgende:
Ben jij hier de paus ofzo?
Wat weet je er zelf van?
Volgens mij niet veel meer, je kan wel roepen dat het geen Marokkaan was, je weet ook niet wat het wel was.
Die vooroordelen zijn er niet voor niks gekomen weetjewel.
Noem eens een aantal kenmerken aub!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Marokkanen zijn zo moeilijk te herkennen..![]()
Zegt de politie agent, dus als jij een verdachte oppak dan is het al meteen een marokkaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Marokkanen zijn zo moeilijk te herkennen..![]()
dan ligt het aan hoe je je kleedt of gedraagt!?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:21 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
9 van de tien keer noem ik persoonlijk!
Ik heb een jaar lang in Slotervaart gewerkt..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:24 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Noem eens een aantal kenmerken aub!
de kaak , 5,7 cm
enz
Wel pot-ver-3quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Onzin, turken zijn minstens zo crimineel, hoe weet iemand dat het geen turk is?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Ben je zelf marokkaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Huh?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:24 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zegt de politie agent, dus als jij een verdachte oppak dan is het al meteen een marokkaan?
eh velen hebben zwart haar, niet alleen marokkanenquote:
Onzin, ik kleed mij zoals een gemiddeld persoon van mijn leeftijd, Waarom zou ik mij verdacht opstellen als ik niks te verbergen heb? en ik ben het niet alleen, hiero hebben genoeg allochtonen er last van!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dan ligt het aan hoe je je kleedt of gedraagt!?
Simpel, ken genoeg buitenlanders die nooit ergens last van hebben hoor!
Never zelfs geen discriminatie niks nada hoe kan dat dan?
Enne ze gedragen zich gewoon als ieder ander
nu weet ik nog steeds nie hoe jij er uit zietquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:25 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang in Slotervaart gewerkt..
Ik weet echt wel hoe ze eruit zien.
Probeer voor de grap eens de vraag te beantwoorden!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Wel pot-ver-3
Zit turken toch niet zo belachelijk te maken !
Het is dat je geen turk bent, anders was je echt pissed geweest, net als die gast die pissed is dat men zeikt vanwege de marocjes ..... ow JIJ
[..]
Onder Turken is criminaliteit een stuk minder hoor. Nog steeds veel hoger dan autochtone Nederlanders, maar het is totaal niet te vergelijken met de Mocros en de Antilianen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Gezien mijn werkzaamheden in het dagelijkse leven wil ik dat graag zo houdenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef Triggershot het volgende:
nu weet ik nog steeds nie hoe jij er uit ziet
Je zult je erop verkijken hoevaak een turkse vriend van mij voor marokkaan of zelfs antiliaan wordt aangezien!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben je zelf marokkaan?
Een Turk ziet er trouwens heel anders uit als een marokkaan.
Ik ben het met je eens wat je zegt alleen niet de manier waarop.
met ben jezelf een marokkaan bedoelde ik dat je zelf toch wel het verschil moet zien tussen een turk en een marokkaan?
Aivd?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Gezien mijn werkzaamheden in het dagelijkse leven wil ik dat graag zo houden![]()
Marokkanen komen helaas door eigen toedoen vaak negatief in het nieuws. Neemt natuurlijk niet weg dat er ook genoeg fatsoenlijke Marokkanen zijn. De slechte naam die Marokkanen als bevolkingsgroep hebben is niet onverdiend en goedwillende Marokkanen worden daar helaas vaak op afgerekend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Geloof mij maar, turken zijn veel crimineler en georganiseerder meer hoef ik niet te zeggen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Onder Turken is criminaliteit een stuk minder hoor. Nog steeds veel hoger dan autochtone Nederlanders, maar het is totaal niet te vergelijken met de Mocros en de Antilianen.
Vroeger was iedere buitenlander een Turk, maar gelukkig hebben de Nederlanders zich ontwikkeld in de laatste jaren en kunnen ze over het algemeen wel het onderscheid maken hoor.
Bronnen ? Of ga je weer over 1 kam scheren ???quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Geloof mij maar, turken zijn veel crimineler en georganiseerder meer hoef ik niet te zeggen!
Ja en helaas krijgen de fatsoenlijken niet even veel aandacht hequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Marokkanen komen helaas door eigen toedoen vaak negatief in het nieuws. Neemt natuurlijk niet weg dat er ook genoeg fatsoenlijke Marokkanen zijn. De slechte naam die Marokkanen als bevolkingsgroep hebben is niet onverdiend en goedwillende Marokkanen worden daar helaas vaak op afgerekend.
Volgens mij is de Turkse maffia idd een tikkeltje erger als een zoot opgeschoten gastjesquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Geloof mij maar, turken zijn veel crimineler en georganiseerder meer hoef ik niet te zeggen!
In jeugdgevangenissen zitten minder Turken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Hierop zul je mij moeten vertrouwen, gezien het feit dat ik het zelf van dichtbij heb meegemaakt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:29 schreef Speedski het volgende:
[..]
Bronnen ? Of ga je weer over 1 kam scheren ???
Turken doen meer aan georganiseerde misdaad en gokken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zou het toejuichen als deze ook aandacht kregen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en helaas krijgen de fatsoenlijken niet even veel aandacht he
turken marokkanen. 1 pot nat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Is dit een oproep?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Turken doen meer aan georganiseerde misdaad en gokken.
Marokkanen helaas meer aan straatcriminaliteit, maar dat neemt niet weg dat mensen moeten gaan generaliseren.
Als je het over georganiseerde misdaad hebt, heb je helemaal gelijk. De Turken pakken het veel "professioneler" aan, die gaan niet voor de overlast veroorzakende dingen, maar houden het liever ondergrondsquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Verre daarvan, verdiep je eens in de culturen in bijvoorbeeld de nederlandse maatschappij!quote:
Yeah baby, eindelijk een positief geluidquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zou het toejuichen als deze ook aandacht kregen.
nee, dank jequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Verre daarvan, verdiep je eens in de culturen in bijvoorbeeld de nederlandse maatschappij!
sure...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef seto het volgende:
Ik schop soms weleens Marokkanen in elkaar met mijn vrienden whehe.
Niet echt.quote:
Alleen rennen ze meestal weg he?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef seto het volgende:
Ik schop soms weleens Marokkanen in elkaar met mijn vrienden whehe.
Ik ken een halvequote:
tokkies? Gristenen?Eo gangsters?Asoos. ordinairen, straatvlegels?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Verre daarvan, verdiep je eens in de culturen in bijvoorbeeld de nederlandse maatschappij!
Gewoon als turk of marokkaan, maar niet gelijk een vies gezicht erbij trekken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tokkies? Gristenen?Eo gangsters?Asoos. ordinairen, straatvlegels?
Kakkers, zeiklui?
oh er zijn zoveel mensen en zoveel soorten en maten als ze maar een naam hebben toch?
Hoe moeten we dan bv een turk of marokkaan aanduiden?
quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zou het toejuichen als deze ook aandacht kregen.
Dat komt doordat een aantal van jouw leeftijds (en nationaliteits)genootjes het voor jullie heeft verziekt. Beter ga je bij hun klagenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Onzin, ik kleed mij zoals een gemiddeld persoon van mijn leeftijd, Waarom zou ik mij verdacht opstellen als ik niks te verbergen heb? en ik ben het niet alleen, hiero hebben genoeg allochtonen er last van!
ik doe niksquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Gewoon als turk of marokkaan, maar niet gelijk een vies gezicht erbij trekken.
En jij denkt dat ik dat niet doe? ik kies mijn vrienden uit, doormiddel van raakvlakken met persoonlijkheid en hobby´s niet op de mate van criminaliteit, dus kom niet aan met dat ik de reddende engel moet zijn!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat komt doordat een aantal van jouw leeftijds (en nationaliteits)genootjes het voor jullie hebben verziekt. Beter ga je bij hun klagen
Dat is de frontpage, verzamelplaats van VMBO'ers. Dat telt nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef berber-mocro het volgende:
Voor iedereen die niet overtuigt is van bijv. het opkomende fascisme en rascisme in nederland moet de reacties in dit nieuwsbericht van vandaag even nalezen, naar mijn mening duidelijk genoeg!
Maassluizer laat hakenkruis wapperen
Zeg, allochtoon, probeer je nu een wit voetje te halen bij de autochtonen door Turken te discrimeren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
alleen jij kan zo een baggerreactie achterlatenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef SlodderJos het volgende:
Alleen een marokkaan kan zo'n baggertopic openen.
Wie dan wel?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet doe? ik kies mijn vrienden uit, doormiddel van raakvlakken met persoonlijkheid en hobby´s niet op de mate van criminaliteit, dus kom niet aan met dat ik de reddende engel moet zijn!
Heb je ook sterk afkeurende de reacties van de meeste autochtonen er op gezien?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef berber-mocro het volgende:
Voor iedereen die niet overtuigt is van bijv. het opkomende fascisme en rascisme in nederland moet de reacties in dit nieuwsbericht van vandaag even nalezen, naar mijn mening duidelijk genoeg!
Beargumenteren is te moeilijk mijnheer de nederlander?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef SlodderJos het volgende:
nee we denken steeds dat het marokkanen zijn maar elke keer zagen we Japanners aan voor marokkanenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ja vast wel, ook hier vraag ik je, dragen ze een bordje met marokkaan bij zich?
Die ziet hij natuurlijk even snel over het hoofd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Heb je ook sterk afkeurende de reacties van de meeste autochtonen er op gezien?
Het geval van die ene lonsdaler lijkt me niet bepaald representatief voor de totale Nederlandse bevolking. Ik snap wel dat je af en toe met vooroordelen te maken hebt, criminaliteitscijfers liegen er echter niet om.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef berber-mocro het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef SlodderJos het volgende:
neequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:40 schreef ScienceFriction het volgende:
berber-mocro... die zijn toch inferieur aan de arabo-mocro's?
Tja de frontpage zit vol met Nazi`s, de FP had zo op Stormfront kunnen staan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef berber-mocro het volgende:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Of doe je dit opzettelijk zodat je wilt dat we happen?
Iedereen is gelijk!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:40 schreef ScienceFriction het volgende:
berber-mocro... die zijn toch inferieur aan de arabo-mocro's?
Absoluut, maar het is toch niet normaal als iemand het goedpraat dat iemand een hakenkruis vlag in zijn tuin hangt?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Heb je ook sterk afkeurende de reacties van de meeste autochtonen er op gezien?
en nu nemen we je niet meer serieusquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Je zult je erop verkijken hoevaak een turkse vriend van mij voor marokkaan of zelfs antiliaan wordt aangezien!
Ik ben ook voor een keiharde aanpak van autochtone en allochtone criminelen. Willen zij zich niet verbeteren dan moeten zij steeds harder worden aangepakt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Absoluut.
Neemt natuurlijk niet weg dat er, en ik spreek in deze voor Amsterdam, een hele grote groep 'kakkerlakken' zit die helaas wat groter is dan de groep autochtoonse kakkerlakken, de meeste zijn niet bepaald van plan om ook maar enigzins te veranderen in de positieve zin.
Deze groep kan wat mij betreft niet hard genoeg aangepakt worden..
Hij had voor de gezelligheid ook een Duitse vlag opgehangen op 5 meiquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Absoluut, maar het is toch niet normaal als iemand het goedpraat dat iemand een hakenkruis vlag in zijn tuin hangt?
Dat klopt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Absoluut, maar het is toch niet normaal als iemand het goedpraat dat iemand een hakenkruis vlag in zijn tuin hangt?
Da's heel slecht... net zoiets als een rode vlag met een groene ster...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Dan doe je het niet, probeer de discussie eens aan te gaan ipv weg te lopen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef pietjemus het volgende:
[..]
en nu nemen we je niet meer serieus![]()
liever een boer dan een marokkaanse hoerquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zij de boer uit -insert willekeurig dorp.
Open er een KLB topic over!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Speak for your selfquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef pietjemus het volgende:
[..]
en nu nemen we je niet meer serieus![]()
De vergelijking die jij nu maakt is echt te idioot voor woorden, heel erg triestquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Da's heel slecht... net zoiets als een rode vlag met een groene ster...
...![]()
Best wel, toevallig kunnen we hier onze mening uiten.. Okee misschien gaat dit iets te ver en het mag niet.. maar als die gast het wil, waarom niet? Net zoals het ontkennen van de holocaust.. Als mensen het ontkennen laat ze. Jij en ik weten toch beter?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Dan krijg je thee van Cohen... Jodenthee...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werk jezelf maar weer in de slachtofferrol ja, TS
Nee ik open een discussie!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werk jezelf maar weer in de slachtofferrol ja, TS
okequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:43 schreef pietjemus het volgende:
[..]
liever een boer dan een marokkaanse hoer![]()
ja, sorry...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
De vergelijking die jij nu maakt is echt te idioot voor woorden, heel erg triest
Daar heb je zeker wel een punt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
De vergelijking die jij nu maakt is echt te idioot voor woorden, heel erg triest
toemaar, 1 voorbeeld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef berber-mocro het volgende:
Ik zou het met veel trots willen zeggen, maar het gaat zo vaak mis met de Mocro jeugd. Nog laatst heeft de vriendin van een goede vriend een schop in haar rug gekregen van een Mocro en heeft daar een tijd last van gehad. Echt jammer dat je dat soort mensen hun Mocro zijn niet kunt afnemen ofzo. En mijn laatste en tevens ook eerste persoonlijke negatieve aanvaring met een Mocro was ook weer een gek verhaal.quote:
Het is gewoon te respectloos, als ik als marokkaan de nederlanders toch moet zeggen dat ik een hakenkruis ophangen te ver vind gaan, dan is er iets fundamenteels mis in de gedachtegang niet?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Best wel, toevallig kunnen we hier onze mening uiten.. Okee misschien gaat dit iets te ver en het mag niet.. maar als die gast het wil, waarom niet? Net zoals het ontkennen van de holocaust.. Als mensen het ontkennen laat ze. Jij en ik weten toch beter?
leer tussen de regels doorlezen... ik zeg niet dat je de reddende engel moet zijn, ik zeg dat hier gaan piepen nogal kansloos isquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet doe? ik kies mijn vrienden uit, doormiddel van raakvlakken met persoonlijkheid en hobby´s niet op de mate van criminaliteit, dus kom niet aan met dat ik de reddende engel moet zijn!
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:43 schreef pietjemus het volgende:
[..]
liever een boer dan een marokkaanse hoer![]()
mocro's klinkt als een ziekte, of als een geestelijk gehandicapte marokkanen probeert uit te sprekenquote:
Je bent toch Nederlander, of niet dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:46 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Het is gewoon te respectloos, als ik als marokkaan de nederlanders toch moet zeggen dat ik een hakenkruis ophangen te ver vind gaan, dan is er iets fundamenteels mis in de gedachtegang niet?
Ik begin een kaal hoofd voor me te zien, als ik jou reacties zo lees,quote:
of maak wat in het land waar je vlag in je avatar van isquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
zit niet te janken. maak iets van het land waar je woont!
euhm, Een maronederlanderquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je bent toch Nederlander, of niet dan?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom overgens niet eens uit een dorp.
Nogmaals, probeer eens een inbreng te hebben in de discussie vriend!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef pietjemus het volgende:
[..]
of maak wat in het land waar je vlag in je avatar van is![]()
Het klinkt wel hip eigenlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:47 schreef pietjemus het volgende:
[..]
mocro's klinkt als een ziekte, of als een geestelijk gehandicapte marokkanen probeert uit te spreken
Ik ga mijn achtergrond niet verloochenen nee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus je vind jezelf al niet gewoon Nederlander?
Hoe kun je je eigen Nederlander noemen, als je door iedereen als een mocro word gezien?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moeten wij jou dan Marokkaans bejegenen, Nederlands of MaroNederlands?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik ga mijn achtergrond niet verloochenen nee.
Het is natuurlijk een beetje 'vreemd' om eerst jezelf tot een afwijkende groep te rekenen en vervolgens te zeiken dat die groep door de rest van de bevolking als een groep gezien wordt en er over gegeneraliseerd wordtquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
medelanderquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
inderdaad, al die pro islam mensen hier.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tja de frontpage zit vol met Nazi`s, de FP had zo op Stormfront kunnen staan.
Hoeft ook niet per se.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met verlochenen te maken als jij jezelf Nederlander noemt? Je woont in Nederland, je werkt/studeert hier en hoogstwaarschijnlijk ben je hier zelfs geboren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Hoe jij het maar wilt...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moeten wij jou dan Marokkaans bejegenen, Nederlands of MaroNederlands?
Nee jij voegt veel toe met je narcistische gelul altijd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
zit niet te janken. maak iets van het land waar je woont!
Wat is er mis met een kaal hoofd? Misschien heeft hij wel een ziekte..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik begin een kaal hoofd voor me te zien, als ik jou reacties zo lees,
Waarom ben je bang de discussie aan te gaan, en eens dingen te beargumenteren en een bijdrage aan deze discussie te leveren?
Goede vraag.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe kun je je eigen Nederlander noemen, als je door iedereen als een mocro word gezien?
Daarom is het ook aan jullie om ons te benoemen, als jullie liever horen dat ik mijzelf nederlander noem vind ik het ook goed, ik voel mij een nederlander vandaar dat ik er graag naar behandeld wil worden...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met verlochenen te maken als jij jezelf Nederlander noemt? Je woont in Nederland, je werkt/studeert hier en hoogstwaarschijnlijk ben je hier zelfs geboren.
Marokkaanse Nederlander of Nederlandse Marokkaan klinkt al een stuk beter. Want als jij je marokkaan noemt verloochen jij wel het land waar je nu in woont.
sorry maar die eer ligt ECHT bij je broeders. laten we zeggen dat ze er kei en keihard aan hebben gewerkt om de reputatie kutmarokaan te krijgen. dus jullie hebben het verdiendquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
behalve als hij voor de ael isquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Best wel, toevallig kunnen we hier onze mening uiten.. Okee misschien gaat dit iets te ver en het mag niet.. maar als die gast het wil, waarom niet? Net zoals het ontkennen van de holocaust.. Als mensen het ontkennen laat ze. Jij en ik weten toch beter?
Alweer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Scorp[AM] het volgende:
Paar weken geleden was ik wintarsporten met mijn maten
Op de laatste dag besloten we de gletsjer op te gaan, eigenlijk was ons afgeraden om te gaan boarden die dag, wegens sneeuwstormen etc (zei onze snowboard leraar de dag ervoor)
maar ons testosteron was ons de baas.. en we gingen omhoog ... richting de witte hel..
we stapten uit de skilift en de "metro" die ons erheen bracht .. en we wisten niet precies wat we moesten verwachten..
Het was 1 witte waas voor ons ogen.. alles was wit..
de grond was wit
de lucht was wit
links was het wit
en rechts .. ja wit
(beetje de scene uit de matrix als neo zegt van "we need weapons" 1 witte ruimte waar die kasten in schuiven (maar dan zonder de kasten)
We probeerden toch af te dalen zonder besef voor snelheid en waar we heengingen ...
op een gegeven moment ging ik even zitten .. ik dacht dat ik praktisch stilstond .. maar ik schoof echt 6 meter door ofzo op mijn kont door de sneeuw.. kennelijk ging ik toch vrij rap
de gure wind blies de sneeuw maar in onze gezichten .. als er een hel is .. op aarde
dan is dat het..
Op een gegeven moment zie ik een vage schim voor me .. en ik rem net op tijd af.. dat was mijn maat Larss0n .. die met zijn armen over zijn hoofd zic hbeschermde tegen de sneeuwval en de wind..
but we survived.. na een lange tocht kwamen we eindelijk beneden aan
Rudi, Larss0n and the Guzzman
wat een helden
[afbeelding]
maak jij baklava?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Spreken we een keer af gaan we op bezoek![]()
Hollander klinkt toch mooier hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je bent een heel apart kereltje, ga gauw naar je bedje toe knul!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef pietjemus het volgende:
[..]
inderdaad, als die pro islam mensen hier.
*islam als arische religie*
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=126200
Que?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Scorp[AM] het volgende:
Op de laatste dag besloten we de gletsjer op te gaan, eigenlijk was ons afgeraden om te gaan boarden die dag, wegens sneeuwstormen etc (zei onze snowboard leraar de dag ervoor)
maar ons testosteron was ons de baas.. en we gingen omhoog ... richting de witte hel..
we stapten uit de skilift en de "metro" die ons erheen bracht .. en we wisten niet precies wat we moesten verwachten..
de grond was wit
de lucht was wit
links was het wit
en rechts .. ja wit
(beetje de scene uit de matrix als neo zegt van "we need weapons" 1 witte ruimte waar die kasten in schuiven (maar dan zonder de kasten)
We probeerden toch af te dalen zonder besef voor snelheid en waar we heengingen ...
op een gegeven moment ging ik even zitten .. ik dacht dat ik praktisch stilstond .. maar ik schoof echt 6 meter door ofzo op mijn kont door de sneeuw.. kennelijk ging ik toch vrij rap
de gure wind blies de sneeuw maar in onze gezichten .. als er een hel is .. op aarde
dan is dat het..
Op een gegeven moment zie ik een vage schim voor me .. en ik rem net op tijd af.. dat was mijn maat Larss0n .. die met zijn armen over zijn hoofd zic hbeschermde tegen de sneeuwval en de wind..
wat een helden
[afbeelding]
Dat wordt al veel gedaan... maar dan is het weer niet goed... (en de reden waarom jij dit topic hebt geopend)quote:
je bedoeld zoals die kaalgeschoren marokkanen in Rotterdam ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik begin een kaal hoofd voor me te zien, als ik jou reacties zo lees,
Waarom ben je bang de discussie aan te gaan, en eens dingen te beargumenteren en een bijdrage aan deze discussie te leveren?
Flauw.. TS wil een discussie aangaan..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Scorp[AM] het volgende:
de grond was wit
de lucht was wit
links was het wit
en rechts .. ja wit
dan is dat het..
wat een helden
[afbeelding]
Je opent een discussie door meteen in een slachtofferrol te kruipen, en vervolgens preventief te huilen over de reacties die je krijgtquote:
probeer eens naar marokko te gaan en daar te blijvenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Nogmaals, probeer eens een inbreng te hebben in de discussie vriend!
Ahh een stormfronter.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef pietjemus het volgende:
[..]
Holleder?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hollander klinkt toch mooier hoor
Stormfront.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef pietjemus het volgende:
[..]
geen kans geven en toch reageren? Merkwaardigquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je opent een discussie door meteen in een slachtofferrol te kruipen, en vervolgens preventief te huilen over de reacties die je krijgtAls je het neutraal had gehouden, had ik dit topic een kans gegeven.
Tot ziens dan maar!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je opent een discussie door meteen in een slachtofferrol te kruipen, en vervolgens preventief te huilen over de reacties die je krijgtAls je het neutraal had gehouden, had ik dit topic een kans gegeven.
en dan wel hier blijven ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
en dan?quote:
Waarom ga je niet weg uit dit topic.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef pietjemus het volgende:
[..]
probeer eens naar marokko te gaan en daar te blijven
vriend
Want in nederland ben je niet welkom met een andere cultuur?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef pietjemus het volgende:
[..]
en dan wel hier blijven ?
hypocrietje
Moet niet gekker worden, maar volgens mij doen jullie dit toch echt zelf!quote:het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
Beter ga je terug naar Stormfront. Marokkanen zien hier voorgoed, leef er maar meequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef pietjemus het volgende:
[..]
en dan wel hier blijven ?
hypocrietje
Stigmatiserende vraagstelling...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef berber-mocro het volgende:
Ik stel voor dat iedereen even de reacties van pietjemus mee/naleest, is dat nou een nederlander waar wij allemaal voor klappen?
Tuurlijk wel.. maar het probleem zit hem in het niet willen aanpassen van jullie zijde.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Want in nederland ben je niet welkom met een andere cultuur?
geen kloon man, ik ken hemquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef jpg97 het volgende:
Ten eerste denk ik dat jij een (rel)kloon bent.
Ten tweede: iets met goede die onder de kwade lijden
Ten derde: hebben die kwade bijna nooit de intentie om zich te beteren/aan te passen in de maatschappij
Ten vierde: kansloos bashtopic gaat dit wordensucces verder.
Confronterende vraagstelling...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Stigmatiserende vraagstelling...
Je moet wel zat zelf mee nemen hequote:
Zoals ik al zei, lees de reacties van pietjemus voordat je hier serieus op in gaat...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. maar het probleem zit hem in het niet willen aanpassen van jullie zijde.
juist niet een stormfronter als je ook maar de titel had gelezen, de nazi's op stromfront beweren dat de islam een arische religie is, ik moet niks van nazi's en moslims hebben, is voor mij 1 pot nat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ahh een stormfronter.![]()
Wat moet ik nou denken van dat stukkie text??
Verwacht je dat ik die dwaze theorie van die racist ga lezen![]()
Omdat het type nederlander wat de arische nederlander naar beneden haalt nu in ons midden is!quote:
Absoluut niets met confronterend te maken. Het ligt meer aan het feit dat je vraagstelling er uit ziet alsof hij heel het Nederlandse gedachtegoed is.quote:
zijn z'n reacties zo belangrijk dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, lees de reacties van pietjemus voordat je hier serieus op in gaat...
Ik snap dat niet echt bijna allemaal spreken ze Nederlands, gaan ze naar school of hebben ze een baan. Dat is meer als genoeg aanpassing. Nederland is/was een vrij land waar je mag doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. maar het probleem zit hem in het niet willen aanpassen van jullie zijde.
Wat zul je eenzaam zijn met je rechterhand?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef pietjemus het volgende:
[..]
juist niet een stormfronter als je ook maar de titel had gelezen, de nazi's op stromfront beweren dat de islam een arische religie is, ik moet niks van nazi's en moslims hebben, is voor mij 1 pot nat.
en die link bewijst dat maar weer als te goed.
die heeft um al verlatenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Wat zul je eenzaam zijn met je rechterhand?
niet als het een cultuur is die de criminaliteit doet verhogen neequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Tss, gierig hoor. Ben jij soms een Ollander?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet wel zat zelf mee nemen he
Half man, wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tss, gierig hoor. Ben jij soms een Ollander?
Nou, dan zijn dus alle problemen opgelost. Slotjequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik snap dat niet echt bijna allemaal spreken ze Nederlands, gaan ze naar school of hebben ze een baan. Dat is meer als genoeg aanpassing. Nederland is/was een vrij land waar je mag doen waar je zin in hebt.
OMG.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef pietjemus het volgende:
[..]
niet als het een cultuur is die de criminaliteit doet verhogen nee
Hindoes zijn welkom, Chinezen ook en Japanners.
moslims hebben het verpest en moeten terug.
als er iemand is die ik "mee neem" ben jij het wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef pietjemus het volgende:
[..]
niet als het een cultuur is die de criminaliteit doet verhogen nee
Hindoes zijn welkom, Chinezen ook en Japanners.
moslims hebben het verpest en moeten terug.
Nee totaal niet, maar het is schijnbaar toch erg moeilijk om in te zien dat de rotte appels ook onder de "echt" nederlanders zijn. Ik vraag het jullie dan bij deze, hoe pakken jullie de rotte appels in de gemeenschap aan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Absoluut niets met confronterend te maken. Het ligt meer aan het feit dat je vraagstelling er uit ziet alsof hij heel het Nederlandse gedachtegoed is.
Jaja dat is het nieuwe riedeltje natuurlijk, "de islam is extreem rechts" dus alle Nederlandse extreem-rechtse kereltjes zijn nu plots "voorvechters van de democratie". Doorzichtig trucje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef pietjemus het volgende:
[..]
juist niet een stormfronter als je ook maar de titel had gelezen, de nazi's op stromfront beweren dat de islam een arische religie is, ik moet niks van nazi's en moslims hebben, is voor mij 1 pot nat.
en die link bewijst dat maar weer als te goed.
Dat is dus Bullshit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
samen met de moslims zeker, die hebben de laatste tijd ook last van het brengen van de hitler groet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Wat zul je eenzaam zijn met je rechterhand?
Hoog in de lucht natuurlijk![]()
boeiendquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als er iemand is die ik "mee neem" ben jij het wel.
Door ze te ridiculiseren met cartoons... maar dat ligt gevoelig onder Moslims...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar het is schijnbaar toch erg moeilijk om in te zien dat de rotte appels ook onder de "echt" nederlanders zijn. [b]Ik vraag het jullie dan bij deze, hoe pakken jullie de rotte appels in de gemeenschap aan?[/b]
Bepaalde culturen gaan nu eenmaal niet/nooit samen. Daar moet je maar mee zien te leven hier dan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik snap dat niet echt bijna allemaal spreken ze Nederlands, gaan ze naar school of hebben ze een baan. Dat is meer als genoeg aanpassing. Nederland is/was een vrij land waar je mag doen waar je zin in hebt.
Je zegt het eerlijk gezegt tegen de verkeerde, of bedoel je hier pietje mus mee?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is dus Bullshit.
Wij zijn hier gekomen ( mijn ouders ) vlak na de 2e wereld oorlog. Dus Nederlanders zaten toen al helemaal niet te wachten op "buitenlanders" ( dit terwijl mijn overgrootouders al een Nederlands paspoort hadden, dit was ook de reden dat mijn familie naar Nederland MOEST.
Mijn ouders werden ook geweldig gediscrimineerd, maar hoe dan ook: het was duidelijk dat wij hier moesten blijven. Ons nieuwe thuis.
Wij moesten ons dus maar aanpassen. Thuis werd er geen Maleis gesproken, maar Nederlands.
Tot zover het stukje geschiedenis.
Nu hebben wij ook de Indische Cultuur behouden, maar dat gecombineerd met de Nederlandse.
Je maakt mij niet wijs, dat een Marokkaan of een Marokkaanse vrouw die hier al 20 jaar woont zijn/haar best heeft gedaan om Nederlands te spreken, en dan na die 20 jaar nog altijd een zoon/dochter mee moet nemen naar de winkel als tolk.
Dan WIL je gewoon de culturen niet combineren, maar wel profiteren van de voordelen van dit land.
Zo is hetquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind dit hele slowchat-topic ook maar gezeik eigenlijk. Het is nauwelijks een discussie en voegt 0,0 toe aan het veranderen van denkbeelden of whatever.
Daarnaast komt het nogal slachtofferig over, waarmee je op Nederlanders ook niet echt een sterke indruk maakt.
homhobegrip voor jouw reactiesquote:
hier moet ik het idd mee eens zijn. en het ergste vind ik dat juist door jullie hechte band de rotte appels laten door kloten, en als er dan uiteindelijk na een jaar of 30 ellendequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Gast, hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef pietjemus het volgende:
[..]
samen met de moslims zeker, die hebben de laatste tijd ook last van het brengen van de hitler groet.
Ik heb weinig stormfront cartoons gezien eerlijk gezegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Door ze te ridiculiseren met cartoons... maar dat ligt gevoelig onder Moslims...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is dus Bullshit.
Wij zijn hier gekomen ( mijn ouders ) vlak na de 2e wereld oorlog. Dus Nederlanders zaten toen al helemaal niet te wachten op "buitenlanders" ( dit terwijl mijn overgrootouders al een Nederlands paspoort hadden, dit was ook de reden dat mijn familie naar Nederland MOEST.
Mijn ouders werden ook geweldig gediscrimineerd, maar hoe dan ook: het was duidelijk dat wij hier moesten blijven. Ons nieuwe thuis.
Wij moesten ons dus maar aanpassen. Thuis werd er geen Maleis gesproken, maar Nederlands.
Tot zover het stukje geschiedenis.
Nu hebben wij ook de Indische Cultuur behouden, maar dat gecombineerd met de Nederlandse.
Je maakt mij niet wijs, dat een Marokkaan of een Marokkaanse vrouw die hier al 20 jaar woont zijn/haar best heeft gedaan om Nederlands te spreken, en dan na die 20 jaar nog altijd een zoon/dochter mee moet nemen naar de winkel als tolk.
Dan WIL je gewoon de culturen niet combineren, maar wel profiteren van de voordelen van dit land.
Net zoals jij vind ik dat gejullie niet zo leuk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar het is schijnbaar toch erg moeilijk om in te zien dat de rotte appels ook onder de "echt" nederlanders zijn. Ik vraag het jullie dan bij deze, hoe pakken jullie de rotte appels in de gemeenschap aan?
Ach, lees eens geenstijl.nlquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik heb weinig stormfront cartoons gezien eerlijk gezegt
hitler had niks tegen de moslims en deze dagen zijn veel neo nazi groepen ook pro islam, dus hoe achterlijk om mensen voor nazi uit te schelden als ze anti islam zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef pietjemus het volgende:
[..]
hitler had niks tegen de moslims en deze dagen zijn veel neo nazi groepen ook pro islam, dus hoe achterlijk om mensen voor nazi uit te schelden als ze anti islam zijn.
nazi is juist pro islam.
Nee, ik gooi het over de algemene boeg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:04 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Je zegt het eerlijk gezegt tegen de verkeerde, of bedoel je hier pietje mus mee?
Nee hij heeft het over Marokkaanse grootmoeders die hier al 20 jaar wonen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:04 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Je zegt het eerlijk gezegt tegen de verkeerde, of bedoel je hier pietje mus mee?
Ben jij dé MA ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Half man, wel rekening mee houden.![]()
het verschil ligt hem in de aantallen... dat verschil is zo enorm dat jullie de wel bekende naam hebben gekregen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar het is schijnbaar toch erg moeilijk om in te zien dat de rotte appels ook onder de "echt" nederlanders zijn. Ik vraag het jullie dan bij deze, hoe pakken jullie de rotte appels in de gemeenschap aan?
nu vraag ik me af wat het is?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben jij dé MA ?![]()
(en als je niet weet wat MA is, moet je deze post maar negeren.)
Natuurlijk is het provocatie, het is waarschijnlijk een klein jongetje met een brilletje op en een enorme internet bek, toch ben ik benieuwd naar het uiteindelijke proces waar de maassluiser tot leidt..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Net zoals jij vind ik dat gejullie niet zo leuk.
Hoe wij de rotte appels aanpakken is een beetje te algemene vraag, maar over het algemeen (zoals die persoon in maassluis) wordt er een proces verbaal opgemaakt en kijken wat we via de rechter kunnen laten bepalen wat wel en niet kan.
Voor de rest moet je goed onthouden dat dit een forum is en dat je reacties als die van pietjenogwat gewoon moet negeren. Er tegen in gaan heeft geen nut omdat je a) tegen een muur lult b) je zelf helemaal opwind en c) je niet eens weet wie er achter de pc zit misschien is het wel pure provocatie.
Ben je nou 11 of 12 jaar ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef pietjemus het volgende:
[..]
hitler had niks tegen de moslims en deze dagen zijn veel neo nazi groepen ook pro islam, dus hoe achterlijk om mensen voor nazi uit te schelden als ze anti islam zijn.
nazi is juist pro islam.
Daar denken die racisten die ik ken wel anders over.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef pietjemus het volgende:
[..]
nazi is juist pro islam.
Waarschijnlijk gaat dat wel ergens tot leiden want die vlag is niet het enige wat hij gedaan heeft.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Natuurlijk is het provocatie, het is waarschijnlijk een klein jongetje met een brilletje op en een enorme internet bek, toch ben ik benieuwd naar het uiteindelijke proces waar de maassluiser tot leidt..
Volledig mee eens, beetje jezelf voordoen als voorbeeld-berber en verontwaardigd doen over de in jouw ogen volstrekt onterechte onheuse bejegening van marokkanen door nederlanders, maar vervolgens zelf de relnicht uithangen op dit forum. Om over je oogkleppen nog maar te zwijgen....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
dus elke racist is gelijk een nazi ? toemaar, dus hun haten dan altijd Joodse mensen meer dan marokkanen als je beweert dat alle racisten nazi's zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daar denken die racisten die ik ken wel anders over.
Altijd Marokkanen dit, Moslims dat, Turken zo, het is gewoon irritant en je help zo echt niet aan een goede samenleving.
1x F5 en we zijn al 40 posts verderquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Even beter mijn posts lezen en dan weet je wat ik bedoel
Half marokkaan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iemand van een ander forum die ook een halve olllander was.![]()
Ja en de Duisters gebruikten wapens en dat doet het leger ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef pietjemus het volgende:
de Duisters waren ook verbaasd tijdens en na de oorlog dat ze niet zo gemogen werden door de rest van de wereld
vreemd vreemd
nu hebben moslims en islamitische landen daar last van
Da's waar...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1x F5 en we zijn al 40 posts verder![]()
Wie zegt dat ik Nederlander ben?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:40 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Beargumenteren is te moeilijk mijnheer de nederlander?
Dan moet je je maar snel aansluiten bij een nationalistisch ploegje die ons marokkaan nederlanders er snel uitgooit of in kampen stopt....:Wquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef watdachtjezelf het volgende:
[..]
Volledig mee eens, beetje jezelf voordoen als voorbeeld-berber en verontwaardigd doen over de in jouw ogen volstrekt onterechte onheuse bejegening van marokkanen door nederlanders, maar vervolgens zelf de relnicht uithangen op dit forum. Om over je oogkleppen nog maar te zwijgen....
Word echt kotsmisselijk van die "piepkleine groep verpest het voor de overgrote meerderheid van goedwillende marokkaanse medelanders"-theorie. Vind het alleen wel oprecht triest voor die marokkanen & andere gestigmatiseerde allochtonen die er wel wat van proberen te maken & zich niet in hun eigen community afzonderen.
Nou wat ben je dan?quote:
zet je zelf niet zo voor schut zegquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en de Duisters gebruikten wapens en dat doet het leger ook.
OMG Het NL Leger is gewoon pro NAZI.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef pietjemus het volgende:
[..]
zet je zelf niet zo voor schut zeg![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef pietjemus het volgende:
en marokkanen zoals deze zijn wel geïntegreerd, alleen dan in de tmf cultuur, gezien de namen en quotes die ze gebruiken.
Makkie, zeg dat je buitenlander bent en je hebt er al een tig doodsverklaringenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Half Syrisch.
Op een extreem-rechts forum, een beetje aan het rellen.![]()
De TMF cultuur is toch ook Nederlands. In Marokko is er volgens mij geen TMF cultuur.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef pietjemus het volgende:
en marokkanen zoals deze zijn wel geïntegreerd, alleen dan in de tmf cultuur, gezien de namen en quotes die ze gebruiken.
Scarface heet datquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]![]()
Ja dit is er eentje die erg verbitterd is, gezien zijn onderschrift
Andersom net zo goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Makkie, zeg dat je buitenlander bent en je hebt er al een tig doodsverklaringen
The Maroc Factory?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
De TMF cultuur is toch ook Nederlands. In Marokko is er volgens mij geen TMF cultuur.
Het trieste is, dat dit ook nog waar is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Makkie, zeg dat je buitenlander bent en je hebt er al een tig doodsverklaringen
Dat zeg ik: Verbitterdquote:
halbloedjes zijn te toekomstquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Half Syrisch.
Op een extreem-rechts forum, een beetje aan het rellen.![]()
Het is wel zo, al die racisten houden van Hitler, en ze vinden het prachtig wat hij heeft gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef pietjemus het volgende:
[..]
dus elke racist is gelijk een nazi ? toemaar, dus hun haten dan altijd Joodse mensen meer dan marokkanen als je beweert dat alle racisten nazi's zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |