Heb jij iets met een marokkaan meegemaakt? en nu niet aan komen zetten met de gemiddelde bullshit, beschrijf het dan maar eens heel specifiek in detail. Hiero zijn teveel verhalen van dingen die marokkanen hebben gedaan bij vrienden van vrienden van een vriend dus is het waargebeurd, Kappen met die zooi!quote:
Ow ja, en nu is het weer onze schuld ... lekker is dat, als je ons (de niet moslims) over een kam scheert.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Al die topics hiero over marokkanen die slecht zijn, Over marokkanen die jullie blonde meisjes afpakken, marokkanen die stenen op auto´s gooien, Ik vraag jullie dragen wij een bordje of een ster met daarin marokkaan?
Probeer eens dingen normaal te bekijken en niet meteen te roepen dat het een marokkaan was, jullie werken mee met het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
Als ik in een winkel door de beveiliging wordt achtervolgd voel ik me inderdaad aangesproken, vooral omdat ik nog nooit iets gestolen heb!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
voelt gij zich aangesproken?
hee nog een met een mening!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef Triggershot het volgende:
hij heeft wel gelijk
Ik zal je geschiedenis zo wel even doorlezen, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook jij een bash opmerking hebt gemaakt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ow ja, en nu is het weer onze schuld ... lekker is dat, als je ons (de niet moslims) over een kam scheert.
Eng he? en vooral omdat zich in nederlands kan uitdrukken, heel erg eng!quote:
Zegt iemand met het taalgebruik van maikuuul en een avater van maikuuulquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
leuk, zoeen kloon.
oh heb ik ook wel us last vanquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Als ik in een winkel door de beveiliging wordt achtervolgd voel ik me inderdaad aangesproken, vooral omdat ik nog nooit iets gestolen heb!
hierzo is het "Wat zei je over mn moeder?"quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef tralalala het volgende:
Waarom heb je mijn zusje geslagen is hier in Ede de openingszin van de mocro's
Ja vast wel, ook hier vraag ik je, dragen ze een bordje met marokkaan bij zich?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef tralalala het volgende:
Waarom heb je mijn zusje geslagen is hier in Ede de openingszin van de mocro's
Dus ... (stel) ik maak een bash opmerking, dan mag jij er ook een maken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik zal je geschiedenis zo wel even doorlezen, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook jij een bash opmerking hebt gemaakt!
9 van de tien keer noem ik persoonlijk!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh heb ik ook wel us last van
vooral als je te lang staat te dubben wat je nu gaat halen
kijken ze je aan van die wil vast wat jatten oid
das normaal heeft niks te maken met jou als persoon
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Al die topics hiero over marokkanen die slecht zijn, Over marokkanen die jullie blonde meisjes afpakken, marokkanen die stenen op auto´s gooien, Ik vraag jullie dragen wij een bordje of een ster met daarin marokkaan?
Probeer eens dingen normaal te bekijken en niet meteen te roepen dat het een marokkaan was, jullie werken mee met het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
zo, jij hebt je in nog geen dag al goed ingelezen zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zegt iemand met het taalgebruik van maikuuul en een avater van maikuuul
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
leuk, zoeen kloon.
HEY ! Je zit iemand belachelijk te maken ... conform je OP.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zegt iemand met het taalgebruik van maikuuul en een avater van maikuuul
tja... dan ben je een verdacht type he!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Als ik in een winkel door de beveiliging wordt achtervolgd voel ik me inderdaad aangesproken, vooral omdat ik nog nooit iets gestolen heb!
ik heb niks tegen normale marokkanen, ik heb iets tegen kut-marokkanen... netzoals ik iets heb tegen kut-nederlanders. Jij komt met een of andere vage beschuldiging zonder in te gaan op feiten, details en voorbeelden en dan moet iedereen het maar met je eens zijnquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Eng he? en vooral omdat zich in nederlands kan uitdrukken, heel erg eng!
ik zit al veel langer op fok alleen geen account, maikuuulquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo, jij hebt je in nog geen dag al goed ingelezen zeg.
Omdat ik zwart haar heb jaquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:21 schreef matjas het volgende:
[..]
tja... dan ben je een verdacht type he!
Onzin, turken zijn minstens zo crimineel, hoe weet iemand dat het geen turk is?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:21 schreef Camplo het volgende:
Ben jij hier de paus ofzo?
Wat weet je er zelf van?
Volgens mij niet veel meer, je kan wel roepen dat het geen Marokkaan was, je weet ook niet wat het wel was.
Die vooroordelen zijn er niet voor niks gekomen weetjewel.
Noem eens een aantal kenmerken aub!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Marokkanen zijn zo moeilijk te herkennen..![]()
Zegt de politie agent, dus als jij een verdachte oppak dan is het al meteen een marokkaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef kevin85 het volgende:
Nee..
Marokkanen zijn zo moeilijk te herkennen..![]()
dan ligt het aan hoe je je kleedt of gedraagt!?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:21 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
9 van de tien keer noem ik persoonlijk!
Ik heb een jaar lang in Slotervaart gewerkt..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:24 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Noem eens een aantal kenmerken aub!
de kaak , 5,7 cm
enz
Wel pot-ver-3quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Onzin, turken zijn minstens zo crimineel, hoe weet iemand dat het geen turk is?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Ben je zelf marokkaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Huh?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:24 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zegt de politie agent, dus als jij een verdachte oppak dan is het al meteen een marokkaan?
eh velen hebben zwart haar, niet alleen marokkanenquote:
Onzin, ik kleed mij zoals een gemiddeld persoon van mijn leeftijd, Waarom zou ik mij verdacht opstellen als ik niks te verbergen heb? en ik ben het niet alleen, hiero hebben genoeg allochtonen er last van!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dan ligt het aan hoe je je kleedt of gedraagt!?
Simpel, ken genoeg buitenlanders die nooit ergens last van hebben hoor!
Never zelfs geen discriminatie niks nada hoe kan dat dan?
Enne ze gedragen zich gewoon als ieder ander
nu weet ik nog steeds nie hoe jij er uit zietquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:25 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang in Slotervaart gewerkt..
Ik weet echt wel hoe ze eruit zien.
Probeer voor de grap eens de vraag te beantwoorden!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:25 schreef Speedski het volgende:
[..]
Wel pot-ver-3
Zit turken toch niet zo belachelijk te maken !
Het is dat je geen turk bent, anders was je echt pissed geweest, net als die gast die pissed is dat men zeikt vanwege de marocjes ..... ow JIJ
[..]
Onder Turken is criminaliteit een stuk minder hoor. Nog steeds veel hoger dan autochtone Nederlanders, maar het is totaal niet te vergelijken met de Mocros en de Antilianen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Gezien mijn werkzaamheden in het dagelijkse leven wil ik dat graag zo houdenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef Triggershot het volgende:
nu weet ik nog steeds nie hoe jij er uit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |