Heb jij iets met een marokkaan meegemaakt? en nu niet aan komen zetten met de gemiddelde bullshit, beschrijf het dan maar eens heel specifiek in detail. Hiero zijn teveel verhalen van dingen die marokkanen hebben gedaan bij vrienden van vrienden van een vriend dus is het waargebeurd, Kappen met die zooi!quote:
Ow ja, en nu is het weer onze schuld ... lekker is dat, als je ons (de niet moslims) over een kam scheert.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Al die topics hiero over marokkanen die slecht zijn, Over marokkanen die jullie blonde meisjes afpakken, marokkanen die stenen op auto´s gooien, Ik vraag jullie dragen wij een bordje of een ster met daarin marokkaan?
Probeer eens dingen normaal te bekijken en niet meteen te roepen dat het een marokkaan was, jullie werken mee met het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
Als ik in een winkel door de beveiliging wordt achtervolgd voel ik me inderdaad aangesproken, vooral omdat ik nog nooit iets gestolen heb!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:16 schreef zhe-devilll het volgende:
voelt gij zich aangesproken?
hee nog een met een mening!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef Triggershot het volgende:
hij heeft wel gelijk
Ik zal je geschiedenis zo wel even doorlezen, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook jij een bash opmerking hebt gemaakt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ow ja, en nu is het weer onze schuld ... lekker is dat, als je ons (de niet moslims) over een kam scheert.
Eng he? en vooral omdat zich in nederlands kan uitdrukken, heel erg eng!quote:
Zegt iemand met het taalgebruik van maikuuul en een avater van maikuuulquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
leuk, zoeen kloon.
oh heb ik ook wel us last vanquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Als ik in een winkel door de beveiliging wordt achtervolgd voel ik me inderdaad aangesproken, vooral omdat ik nog nooit iets gestolen heb!
hierzo is het "Wat zei je over mn moeder?"quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef tralalala het volgende:
Waarom heb je mijn zusje geslagen is hier in Ede de openingszin van de mocro's
Ja vast wel, ook hier vraag ik je, dragen ze een bordje met marokkaan bij zich?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef tralalala het volgende:
Waarom heb je mijn zusje geslagen is hier in Ede de openingszin van de mocro's
Dus ... (stel) ik maak een bash opmerking, dan mag jij er ook een maken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:19 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik zal je geschiedenis zo wel even doorlezen, ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ook jij een bash opmerking hebt gemaakt!
9 van de tien keer noem ik persoonlijk!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh heb ik ook wel us last van
vooral als je te lang staat te dubben wat je nu gaat halen
kijken ze je aan van die wil vast wat jatten oid
das normaal heeft niks te maken met jou als persoon
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Al die topics hiero over marokkanen die slecht zijn, Over marokkanen die jullie blonde meisjes afpakken, marokkanen die stenen op auto´s gooien, Ik vraag jullie dragen wij een bordje of een ster met daarin marokkaan?
Probeer eens dingen normaal te bekijken en niet meteen te roepen dat het een marokkaan was, jullie werken mee met het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
zo, jij hebt je in nog geen dag al goed ingelezen zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zegt iemand met het taalgebruik van maikuuul en een avater van maikuuul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |