of maak wat in het land waar je vlag in je avatar van isquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
zit niet te janken. maak iets van het land waar je woont!
euhm, Een maronederlanderquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je bent toch Nederlander, of niet dan?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom overgens niet eens uit een dorp.
Nogmaals, probeer eens een inbreng te hebben in de discussie vriend!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef pietjemus het volgende:
[..]
of maak wat in het land waar je vlag in je avatar van is![]()
Het klinkt wel hip eigenlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:47 schreef pietjemus het volgende:
[..]
mocro's klinkt als een ziekte, of als een geestelijk gehandicapte marokkanen probeert uit te spreken
Ik ga mijn achtergrond niet verloochenen nee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dus je vind jezelf al niet gewoon Nederlander?
Hoe kun je je eigen Nederlander noemen, als je door iedereen als een mocro word gezien?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moeten wij jou dan Marokkaans bejegenen, Nederlands of MaroNederlands?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik ga mijn achtergrond niet verloochenen nee.
Het is natuurlijk een beetje 'vreemd' om eerst jezelf tot een afwijkende groep te rekenen en vervolgens te zeiken dat die groep door de rest van de bevolking als een groep gezien wordt en er over gegeneraliseerd wordtquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
medelanderquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
inderdaad, al die pro islam mensen hier.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tja de frontpage zit vol met Nazi`s, de FP had zo op Stormfront kunnen staan.
Hoeft ook niet per se.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met verlochenen te maken als jij jezelf Nederlander noemt? Je woont in Nederland, je werkt/studeert hier en hoogstwaarschijnlijk ben je hier zelfs geboren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Hoe jij het maar wilt...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moeten wij jou dan Marokkaans bejegenen, Nederlands of MaroNederlands?
Nee jij voegt veel toe met je narcistische gelul altijd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
zit niet te janken. maak iets van het land waar je woont!
Wat is er mis met een kaal hoofd? Misschien heeft hij wel een ziekte..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik begin een kaal hoofd voor me te zien, als ik jou reacties zo lees,
Waarom ben je bang de discussie aan te gaan, en eens dingen te beargumenteren en een bijdrage aan deze discussie te leveren?
Goede vraag.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe kun je je eigen Nederlander noemen, als je door iedereen als een mocro word gezien?
Daarom is het ook aan jullie om ons te benoemen, als jullie liever horen dat ik mijzelf nederlander noem vind ik het ook goed, ik voel mij een nederlander vandaar dat ik er graag naar behandeld wil worden...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met verlochenen te maken als jij jezelf Nederlander noemt? Je woont in Nederland, je werkt/studeert hier en hoogstwaarschijnlijk ben je hier zelfs geboren.
Marokkaanse Nederlander of Nederlandse Marokkaan klinkt al een stuk beter. Want als jij je marokkaan noemt verloochen jij wel het land waar je nu in woont.
sorry maar die eer ligt ECHT bij je broeders. laten we zeggen dat ze er kei en keihard aan hebben gewerkt om de reputatie kutmarokaan te krijgen. dus jullie hebben het verdiendquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Al die topics hiero over marokkanen die slecht zijn, Over marokkanen die jullie blonde meisjes afpakken, marokkanen die stenen op auto´s gooien, Ik vraag jullie dragen wij een bordje of een ster met daarin marokkaan?
Probeer eens dingen normaal te bekijken en niet meteen te roepen dat het een marokkaan was, jullie werken mee met het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
behalve als hij voor de ael isquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Best wel, toevallig kunnen we hier onze mening uiten.. Okee misschien gaat dit iets te ver en het mag niet.. maar als die gast het wil, waarom niet? Net zoals het ontkennen van de holocaust.. Als mensen het ontkennen laat ze. Jij en ik weten toch beter?
Alweer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Scorp[AM] het volgende:
Paar weken geleden was ik wintarsporten met mijn maten
Op de laatste dag besloten we de gletsjer op te gaan, eigenlijk was ons afgeraden om te gaan boarden die dag, wegens sneeuwstormen etc (zei onze snowboard leraar de dag ervoor)
maar ons testosteron was ons de baas.. en we gingen omhoog ... richting de witte hel..
we stapten uit de skilift en de "metro" die ons erheen bracht .. en we wisten niet precies wat we moesten verwachten..
Het was 1 witte waas voor ons ogen.. alles was wit..
de grond was wit
de lucht was wit
links was het wit
en rechts .. ja wit
(beetje de scene uit de matrix als neo zegt van "we need weapons" 1 witte ruimte waar die kasten in schuiven (maar dan zonder de kasten)
We probeerden toch af te dalen zonder besef voor snelheid en waar we heengingen ...
op een gegeven moment ging ik even zitten .. ik dacht dat ik praktisch stilstond .. maar ik schoof echt 6 meter door ofzo op mijn kont door de sneeuw.. kennelijk ging ik toch vrij rap
de gure wind blies de sneeuw maar in onze gezichten .. als er een hel is .. op aarde
dan is dat het..
Op een gegeven moment zie ik een vage schim voor me .. en ik rem net op tijd af.. dat was mijn maat Larss0n .. die met zijn armen over zijn hoofd zic hbeschermde tegen de sneeuwval en de wind..
but we survived.. na een lange tocht kwamen we eindelijk beneden aan
Rudi, Larss0n and the Guzzman
wat een helden
[afbeelding]
maak jij baklava?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Spreken we een keer af gaan we op bezoek![]()
Hollander klinkt toch mooier hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je bent een heel apart kereltje, ga gauw naar je bedje toe knul!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef pietjemus het volgende:
[..]
inderdaad, als die pro islam mensen hier.
*islam als arische religie*
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=126200
Que?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Scorp[AM] het volgende:
Op de laatste dag besloten we de gletsjer op te gaan, eigenlijk was ons afgeraden om te gaan boarden die dag, wegens sneeuwstormen etc (zei onze snowboard leraar de dag ervoor)
maar ons testosteron was ons de baas.. en we gingen omhoog ... richting de witte hel..
we stapten uit de skilift en de "metro" die ons erheen bracht .. en we wisten niet precies wat we moesten verwachten..
de grond was wit
de lucht was wit
links was het wit
en rechts .. ja wit
(beetje de scene uit de matrix als neo zegt van "we need weapons" 1 witte ruimte waar die kasten in schuiven (maar dan zonder de kasten)
We probeerden toch af te dalen zonder besef voor snelheid en waar we heengingen ...
op een gegeven moment ging ik even zitten .. ik dacht dat ik praktisch stilstond .. maar ik schoof echt 6 meter door ofzo op mijn kont door de sneeuw.. kennelijk ging ik toch vrij rap
de gure wind blies de sneeuw maar in onze gezichten .. als er een hel is .. op aarde
dan is dat het..
Op een gegeven moment zie ik een vage schim voor me .. en ik rem net op tijd af.. dat was mijn maat Larss0n .. die met zijn armen over zijn hoofd zic hbeschermde tegen de sneeuwval en de wind..
wat een helden
[afbeelding]
Dat wordt al veel gedaan... maar dan is het weer niet goed... (en de reden waarom jij dit topic hebt geopend)quote:
je bedoeld zoals die kaalgeschoren marokkanen in Rotterdam ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik begin een kaal hoofd voor me te zien, als ik jou reacties zo lees,
Waarom ben je bang de discussie aan te gaan, en eens dingen te beargumenteren en een bijdrage aan deze discussie te leveren?
Flauw.. TS wil een discussie aangaan..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Scorp[AM] het volgende:
de grond was wit
de lucht was wit
links was het wit
en rechts .. ja wit
dan is dat het..
wat een helden
[afbeelding]
Je opent een discussie door meteen in een slachtofferrol te kruipen, en vervolgens preventief te huilen over de reacties die je krijgtquote:
probeer eens naar marokko te gaan en daar te blijvenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Nogmaals, probeer eens een inbreng te hebben in de discussie vriend!
Ahh een stormfronter.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef pietjemus het volgende:
[..]
Holleder?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hollander klinkt toch mooier hoor
Stormfront.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef pietjemus het volgende:
[..]
geen kans geven en toch reageren? Merkwaardigquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je opent een discussie door meteen in een slachtofferrol te kruipen, en vervolgens preventief te huilen over de reacties die je krijgtAls je het neutraal had gehouden, had ik dit topic een kans gegeven.
Tot ziens dan maar!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je opent een discussie door meteen in een slachtofferrol te kruipen, en vervolgens preventief te huilen over de reacties die je krijgtAls je het neutraal had gehouden, had ik dit topic een kans gegeven.
en dan wel hier blijven ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |