Je zult je erop verkijken hoevaak een turkse vriend van mij voor marokkaan of zelfs antiliaan wordt aangezien!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben je zelf marokkaan?
Een Turk ziet er trouwens heel anders uit als een marokkaan.
Ik ben het met je eens wat je zegt alleen niet de manier waarop.
met ben jezelf een marokkaan bedoelde ik dat je zelf toch wel het verschil moet zien tussen een turk en een marokkaan?
Aivd?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Gezien mijn werkzaamheden in het dagelijkse leven wil ik dat graag zo houden![]()
Marokkanen komen helaas door eigen toedoen vaak negatief in het nieuws. Neemt natuurlijk niet weg dat er ook genoeg fatsoenlijke Marokkanen zijn. De slechte naam die Marokkanen als bevolkingsgroep hebben is niet onverdiend en goedwillende Marokkanen worden daar helaas vaak op afgerekend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:14 schreef berber-mocro het volgende:
Al die topics hiero over marokkanen die slecht zijn, Over marokkanen die jullie blonde meisjes afpakken, marokkanen die stenen op auto´s gooien, Ik vraag jullie dragen wij een bordje of een ster met daarin marokkaan?
Probeer eens dingen normaal te bekijken en niet meteen te roepen dat het een marokkaan was, jullie werken mee met het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
Geloof mij maar, turken zijn veel crimineler en georganiseerder meer hoef ik niet te zeggen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Onder Turken is criminaliteit een stuk minder hoor. Nog steeds veel hoger dan autochtone Nederlanders, maar het is totaal niet te vergelijken met de Mocros en de Antilianen.
Vroeger was iedere buitenlander een Turk, maar gelukkig hebben de Nederlanders zich ontwikkeld in de laatste jaren en kunnen ze over het algemeen wel het onderscheid maken hoor.
Bronnen ? Of ga je weer over 1 kam scheren ???quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Geloof mij maar, turken zijn veel crimineler en georganiseerder meer hoef ik niet te zeggen!
Ja en helaas krijgen de fatsoenlijken niet even veel aandacht hequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Marokkanen komen helaas door eigen toedoen vaak negatief in het nieuws. Neemt natuurlijk niet weg dat er ook genoeg fatsoenlijke Marokkanen zijn. De slechte naam die Marokkanen als bevolkingsgroep hebben is niet onverdiend en goedwillende Marokkanen worden daar helaas vaak op afgerekend.
Volgens mij is de Turkse maffia idd een tikkeltje erger als een zoot opgeschoten gastjesquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Geloof mij maar, turken zijn veel crimineler en georganiseerder meer hoef ik niet te zeggen!
In jeugdgevangenissen zitten minder Turken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Hierop zul je mij moeten vertrouwen, gezien het feit dat ik het zelf van dichtbij heb meegemaakt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:29 schreef Speedski het volgende:
[..]
Bronnen ? Of ga je weer over 1 kam scheren ???
Turken doen meer aan georganiseerde misdaad en gokken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zou het toejuichen als deze ook aandacht kregen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en helaas krijgen de fatsoenlijken niet even veel aandacht he
turken marokkanen. 1 pot nat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Is dit een oproep?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Turken doen meer aan georganiseerde misdaad en gokken.
Marokkanen helaas meer aan straatcriminaliteit, maar dat neemt niet weg dat mensen moeten gaan generaliseren.
Als je het over georganiseerde misdaad hebt, heb je helemaal gelijk. De Turken pakken het veel "professioneler" aan, die gaan niet voor de overlast veroorzakende dingen, maar houden het liever ondergrondsquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:28 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Verre daarvan, verdiep je eens in de culturen in bijvoorbeeld de nederlandse maatschappij!quote:
Yeah baby, eindelijk een positief geluidquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zou het toejuichen als deze ook aandacht kregen.
nee, dank jequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Verre daarvan, verdiep je eens in de culturen in bijvoorbeeld de nederlandse maatschappij!
sure...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef seto het volgende:
Ik schop soms weleens Marokkanen in elkaar met mijn vrienden whehe.
Niet echt.quote:
Alleen rennen ze meestal weg he?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef seto het volgende:
Ik schop soms weleens Marokkanen in elkaar met mijn vrienden whehe.
Ik ken een halvequote:
tokkies? Gristenen?Eo gangsters?Asoos. ordinairen, straatvlegels?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Verre daarvan, verdiep je eens in de culturen in bijvoorbeeld de nederlandse maatschappij!
Gewoon als turk of marokkaan, maar niet gelijk een vies gezicht erbij trekken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tokkies? Gristenen?Eo gangsters?Asoos. ordinairen, straatvlegels?
Kakkers, zeiklui?
oh er zijn zoveel mensen en zoveel soorten en maten als ze maar een naam hebben toch?
Hoe moeten we dan bv een turk of marokkaan aanduiden?
quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zou het toejuichen als deze ook aandacht kregen.
Dat komt doordat een aantal van jouw leeftijds (en nationaliteits)genootjes het voor jullie heeft verziekt. Beter ga je bij hun klagenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Onzin, ik kleed mij zoals een gemiddeld persoon van mijn leeftijd, Waarom zou ik mij verdacht opstellen als ik niks te verbergen heb? en ik ben het niet alleen, hiero hebben genoeg allochtonen er last van!
ik doe niksquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Gewoon als turk of marokkaan, maar niet gelijk een vies gezicht erbij trekken.
En jij denkt dat ik dat niet doe? ik kies mijn vrienden uit, doormiddel van raakvlakken met persoonlijkheid en hobby´s niet op de mate van criminaliteit, dus kom niet aan met dat ik de reddende engel moet zijn!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat komt doordat een aantal van jouw leeftijds (en nationaliteits)genootjes het voor jullie hebben verziekt. Beter ga je bij hun klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |