Yeah baby, eindelijk een positief geluidquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zou het toejuichen als deze ook aandacht kregen.
nee, dank jequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Verre daarvan, verdiep je eens in de culturen in bijvoorbeeld de nederlandse maatschappij!
sure...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef seto het volgende:
Ik schop soms weleens Marokkanen in elkaar met mijn vrienden whehe.
Niet echt.quote:
Alleen rennen ze meestal weg he?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef seto het volgende:
Ik schop soms weleens Marokkanen in elkaar met mijn vrienden whehe.
Ik ken een halvequote:
tokkies? Gristenen?Eo gangsters?Asoos. ordinairen, straatvlegels?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Verre daarvan, verdiep je eens in de culturen in bijvoorbeeld de nederlandse maatschappij!
Gewoon als turk of marokkaan, maar niet gelijk een vies gezicht erbij trekken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tokkies? Gristenen?Eo gangsters?Asoos. ordinairen, straatvlegels?
Kakkers, zeiklui?
oh er zijn zoveel mensen en zoveel soorten en maten als ze maar een naam hebben toch?
Hoe moeten we dan bv een turk of marokkaan aanduiden?
quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zou het toejuichen als deze ook aandacht kregen.
Dat komt doordat een aantal van jouw leeftijds (en nationaliteits)genootjes het voor jullie heeft verziekt. Beter ga je bij hun klagenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:26 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Onzin, ik kleed mij zoals een gemiddeld persoon van mijn leeftijd, Waarom zou ik mij verdacht opstellen als ik niks te verbergen heb? en ik ben het niet alleen, hiero hebben genoeg allochtonen er last van!
ik doe niksquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Gewoon als turk of marokkaan, maar niet gelijk een vies gezicht erbij trekken.
En jij denkt dat ik dat niet doe? ik kies mijn vrienden uit, doormiddel van raakvlakken met persoonlijkheid en hobby´s niet op de mate van criminaliteit, dus kom niet aan met dat ik de reddende engel moet zijn!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat komt doordat een aantal van jouw leeftijds (en nationaliteits)genootjes het voor jullie hebben verziekt. Beter ga je bij hun klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |