en dan?quote:
Waarom ga je niet weg uit dit topic.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef pietjemus het volgende:
[..]
probeer eens naar marokko te gaan en daar te blijven
vriend
Want in nederland ben je niet welkom met een andere cultuur?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef pietjemus het volgende:
[..]
en dan wel hier blijven ?
hypocrietje
Moet niet gekker worden, maar volgens mij doen jullie dit toch echt zelf!quote:het naar beneden halen van de moslims en de marokkanen!
Beter ga je terug naar Stormfront. Marokkanen zien hier voorgoed, leef er maar meequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef pietjemus het volgende:
[..]
en dan wel hier blijven ?
hypocrietje
Stigmatiserende vraagstelling...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef berber-mocro het volgende:
Ik stel voor dat iedereen even de reacties van pietjemus mee/naleest, is dat nou een nederlander waar wij allemaal voor klappen?
Tuurlijk wel.. maar het probleem zit hem in het niet willen aanpassen van jullie zijde.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Want in nederland ben je niet welkom met een andere cultuur?
geen kloon man, ik ken hemquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef jpg97 het volgende:
Ten eerste denk ik dat jij een (rel)kloon bent.
Ten tweede: iets met goede die onder de kwade lijden
Ten derde: hebben die kwade bijna nooit de intentie om zich te beteren/aan te passen in de maatschappij
Ten vierde: kansloos bashtopic gaat dit wordensucces verder.
Confronterende vraagstelling...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Stigmatiserende vraagstelling...
Je moet wel zat zelf mee nemen hequote:
Zoals ik al zei, lees de reacties van pietjemus voordat je hier serieus op in gaat...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. maar het probleem zit hem in het niet willen aanpassen van jullie zijde.
juist niet een stormfronter als je ook maar de titel had gelezen, de nazi's op stromfront beweren dat de islam een arische religie is, ik moet niks van nazi's en moslims hebben, is voor mij 1 pot nat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ahh een stormfronter.![]()
Wat moet ik nou denken van dat stukkie text??
Verwacht je dat ik die dwaze theorie van die racist ga lezen![]()
Omdat het type nederlander wat de arische nederlander naar beneden haalt nu in ons midden is!quote:
Absoluut niets met confronterend te maken. Het ligt meer aan het feit dat je vraagstelling er uit ziet alsof hij heel het Nederlandse gedachtegoed is.quote:
zijn z'n reacties zo belangrijk dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, lees de reacties van pietjemus voordat je hier serieus op in gaat...
Ik snap dat niet echt bijna allemaal spreken ze Nederlands, gaan ze naar school of hebben ze een baan. Dat is meer als genoeg aanpassing. Nederland is/was een vrij land waar je mag doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. maar het probleem zit hem in het niet willen aanpassen van jullie zijde.
Wat zul je eenzaam zijn met je rechterhand?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef pietjemus het volgende:
[..]
juist niet een stormfronter als je ook maar de titel had gelezen, de nazi's op stromfront beweren dat de islam een arische religie is, ik moet niks van nazi's en moslims hebben, is voor mij 1 pot nat.
en die link bewijst dat maar weer als te goed.
die heeft um al verlatenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Wat zul je eenzaam zijn met je rechterhand?
niet als het een cultuur is die de criminaliteit doet verhogen neequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Tss, gierig hoor. Ben jij soms een Ollander?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet wel zat zelf mee nemen he
Half man, wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tss, gierig hoor. Ben jij soms een Ollander?
Nou, dan zijn dus alle problemen opgelost. Slotjequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik snap dat niet echt bijna allemaal spreken ze Nederlands, gaan ze naar school of hebben ze een baan. Dat is meer als genoeg aanpassing. Nederland is/was een vrij land waar je mag doen waar je zin in hebt.
OMG.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef pietjemus het volgende:
[..]
niet als het een cultuur is die de criminaliteit doet verhogen nee
Hindoes zijn welkom, Chinezen ook en Japanners.
moslims hebben het verpest en moeten terug.
als er iemand is die ik "mee neem" ben jij het wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef pietjemus het volgende:
[..]
niet als het een cultuur is die de criminaliteit doet verhogen nee
Hindoes zijn welkom, Chinezen ook en Japanners.
moslims hebben het verpest en moeten terug.
Nee totaal niet, maar het is schijnbaar toch erg moeilijk om in te zien dat de rotte appels ook onder de "echt" nederlanders zijn. Ik vraag het jullie dan bij deze, hoe pakken jullie de rotte appels in de gemeenschap aan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Absoluut niets met confronterend te maken. Het ligt meer aan het feit dat je vraagstelling er uit ziet alsof hij heel het Nederlandse gedachtegoed is.
Jaja dat is het nieuwe riedeltje natuurlijk, "de islam is extreem rechts" dus alle Nederlandse extreem-rechtse kereltjes zijn nu plots "voorvechters van de democratie". Doorzichtig trucje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef pietjemus het volgende:
[..]
juist niet een stormfronter als je ook maar de titel had gelezen, de nazi's op stromfront beweren dat de islam een arische religie is, ik moet niks van nazi's en moslims hebben, is voor mij 1 pot nat.
en die link bewijst dat maar weer als te goed.
Dat is dus Bullshit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
samen met de moslims zeker, die hebben de laatste tijd ook last van het brengen van de hitler groet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Wat zul je eenzaam zijn met je rechterhand?
Hoog in de lucht natuurlijk![]()
boeiendquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als er iemand is die ik "mee neem" ben jij het wel.
Door ze te ridiculiseren met cartoons... maar dat ligt gevoelig onder Moslims...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar het is schijnbaar toch erg moeilijk om in te zien dat de rotte appels ook onder de "echt" nederlanders zijn. [b]Ik vraag het jullie dan bij deze, hoe pakken jullie de rotte appels in de gemeenschap aan?[/b]
Bepaalde culturen gaan nu eenmaal niet/nooit samen. Daar moet je maar mee zien te leven hier dan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik snap dat niet echt bijna allemaal spreken ze Nederlands, gaan ze naar school of hebben ze een baan. Dat is meer als genoeg aanpassing. Nederland is/was een vrij land waar je mag doen waar je zin in hebt.
Je zegt het eerlijk gezegt tegen de verkeerde, of bedoel je hier pietje mus mee?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is dus Bullshit.
Wij zijn hier gekomen ( mijn ouders ) vlak na de 2e wereld oorlog. Dus Nederlanders zaten toen al helemaal niet te wachten op "buitenlanders" ( dit terwijl mijn overgrootouders al een Nederlands paspoort hadden, dit was ook de reden dat mijn familie naar Nederland MOEST.
Mijn ouders werden ook geweldig gediscrimineerd, maar hoe dan ook: het was duidelijk dat wij hier moesten blijven. Ons nieuwe thuis.
Wij moesten ons dus maar aanpassen. Thuis werd er geen Maleis gesproken, maar Nederlands.
Tot zover het stukje geschiedenis.
Nu hebben wij ook de Indische Cultuur behouden, maar dat gecombineerd met de Nederlandse.
Je maakt mij niet wijs, dat een Marokkaan of een Marokkaanse vrouw die hier al 20 jaar woont zijn/haar best heeft gedaan om Nederlands te spreken, en dan na die 20 jaar nog altijd een zoon/dochter mee moet nemen naar de winkel als tolk.
Dan WIL je gewoon de culturen niet combineren, maar wel profiteren van de voordelen van dit land.
Zo is hetquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik vind dit hele slowchat-topic ook maar gezeik eigenlijk. Het is nauwelijks een discussie en voegt 0,0 toe aan het veranderen van denkbeelden of whatever.
Daarnaast komt het nogal slachtofferig over, waarmee je op Nederlanders ook niet echt een sterke indruk maakt.
homhobegrip voor jouw reactiesquote:
hier moet ik het idd mee eens zijn. en het ergste vind ik dat juist door jullie hechte band de rotte appels laten door kloten, en als er dan uiteindelijk na een jaar of 30 ellendequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Gast, hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef pietjemus het volgende:
[..]
samen met de moslims zeker, die hebben de laatste tijd ook last van het brengen van de hitler groet.
Ik heb weinig stormfront cartoons gezien eerlijk gezegtquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Door ze te ridiculiseren met cartoons... maar dat ligt gevoelig onder Moslims...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat is dus Bullshit.
Wij zijn hier gekomen ( mijn ouders ) vlak na de 2e wereld oorlog. Dus Nederlanders zaten toen al helemaal niet te wachten op "buitenlanders" ( dit terwijl mijn overgrootouders al een Nederlands paspoort hadden, dit was ook de reden dat mijn familie naar Nederland MOEST.
Mijn ouders werden ook geweldig gediscrimineerd, maar hoe dan ook: het was duidelijk dat wij hier moesten blijven. Ons nieuwe thuis.
Wij moesten ons dus maar aanpassen. Thuis werd er geen Maleis gesproken, maar Nederlands.
Tot zover het stukje geschiedenis.
Nu hebben wij ook de Indische Cultuur behouden, maar dat gecombineerd met de Nederlandse.
Je maakt mij niet wijs, dat een Marokkaan of een Marokkaanse vrouw die hier al 20 jaar woont zijn/haar best heeft gedaan om Nederlands te spreken, en dan na die 20 jaar nog altijd een zoon/dochter mee moet nemen naar de winkel als tolk.
Dan WIL je gewoon de culturen niet combineren, maar wel profiteren van de voordelen van dit land.
Net zoals jij vind ik dat gejullie niet zo leuk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar het is schijnbaar toch erg moeilijk om in te zien dat de rotte appels ook onder de "echt" nederlanders zijn. Ik vraag het jullie dan bij deze, hoe pakken jullie de rotte appels in de gemeenschap aan?
Ach, lees eens geenstijl.nlquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Ik heb weinig stormfront cartoons gezien eerlijk gezegt
hitler had niks tegen de moslims en deze dagen zijn veel neo nazi groepen ook pro islam, dus hoe achterlijk om mensen voor nazi uit te schelden als ze anti islam zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef pietjemus het volgende:
[..]
hitler had niks tegen de moslims en deze dagen zijn veel neo nazi groepen ook pro islam, dus hoe achterlijk om mensen voor nazi uit te schelden als ze anti islam zijn.
nazi is juist pro islam.
Nee, ik gooi het over de algemene boeg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:04 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Je zegt het eerlijk gezegt tegen de verkeerde, of bedoel je hier pietje mus mee?
Nee hij heeft het over Marokkaanse grootmoeders die hier al 20 jaar wonen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:04 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Je zegt het eerlijk gezegt tegen de verkeerde, of bedoel je hier pietje mus mee?
Ben jij dé MA ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Half man, wel rekening mee houden.![]()
het verschil ligt hem in de aantallen... dat verschil is zo enorm dat jullie de wel bekende naam hebben gekregen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:03 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar het is schijnbaar toch erg moeilijk om in te zien dat de rotte appels ook onder de "echt" nederlanders zijn. Ik vraag het jullie dan bij deze, hoe pakken jullie de rotte appels in de gemeenschap aan?
nu vraag ik me af wat het is?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben jij dé MA ?![]()
(en als je niet weet wat MA is, moet je deze post maar negeren.)
Natuurlijk is het provocatie, het is waarschijnlijk een klein jongetje met een brilletje op en een enorme internet bek, toch ben ik benieuwd naar het uiteindelijke proces waar de maassluiser tot leidt..quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Net zoals jij vind ik dat gejullie niet zo leuk.
Hoe wij de rotte appels aanpakken is een beetje te algemene vraag, maar over het algemeen (zoals die persoon in maassluis) wordt er een proces verbaal opgemaakt en kijken wat we via de rechter kunnen laten bepalen wat wel en niet kan.
Voor de rest moet je goed onthouden dat dit een forum is en dat je reacties als die van pietjenogwat gewoon moet negeren. Er tegen in gaan heeft geen nut omdat je a) tegen een muur lult b) je zelf helemaal opwind en c) je niet eens weet wie er achter de pc zit misschien is het wel pure provocatie.
Ben je nou 11 of 12 jaar ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef pietjemus het volgende:
[..]
hitler had niks tegen de moslims en deze dagen zijn veel neo nazi groepen ook pro islam, dus hoe achterlijk om mensen voor nazi uit te schelden als ze anti islam zijn.
nazi is juist pro islam.
Daar denken die racisten die ik ken wel anders over.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef pietjemus het volgende:
[..]
nazi is juist pro islam.
Waarschijnlijk gaat dat wel ergens tot leiden want die vlag is niet het enige wat hij gedaan heeft.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Natuurlijk is het provocatie, het is waarschijnlijk een klein jongetje met een brilletje op en een enorme internet bek, toch ben ik benieuwd naar het uiteindelijke proces waar de maassluiser tot leidt..
Volledig mee eens, beetje jezelf voordoen als voorbeeld-berber en verontwaardigd doen over de in jouw ogen volstrekt onterechte onheuse bejegening van marokkanen door nederlanders, maar vervolgens zelf de relnicht uithangen op dit forum. Om over je oogkleppen nog maar te zwijgen....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je opent een discussie door meteen in een slachtofferrol te kruipen, en vervolgens preventief te huilen over de reacties die je krijgtAls je het neutraal had gehouden, had ik dit topic een kans gegeven.
dus elke racist is gelijk een nazi ? toemaar, dus hun haten dan altijd Joodse mensen meer dan marokkanen als je beweert dat alle racisten nazi's zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daar denken die racisten die ik ken wel anders over.
Altijd Marokkanen dit, Moslims dat, Turken zo, het is gewoon irritant en je help zo echt niet aan een goede samenleving.
1x F5 en we zijn al 40 posts verderquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Even beter mijn posts lezen en dan weet je wat ik bedoel
Half marokkaan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iemand van een ander forum die ook een halve olllander was.![]()
Ja en de Duisters gebruikten wapens en dat doet het leger ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef pietjemus het volgende:
de Duisters waren ook verbaasd tijdens en na de oorlog dat ze niet zo gemogen werden door de rest van de wereld
vreemd vreemd
nu hebben moslims en islamitische landen daar last van
Da's waar...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1x F5 en we zijn al 40 posts verder![]()
Wie zegt dat ik Nederlander ben?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:40 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Beargumenteren is te moeilijk mijnheer de nederlander?
Dan moet je je maar snel aansluiten bij een nationalistisch ploegje die ons marokkaan nederlanders er snel uitgooit of in kampen stopt....:Wquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:09 schreef watdachtjezelf het volgende:
[..]
Volledig mee eens, beetje jezelf voordoen als voorbeeld-berber en verontwaardigd doen over de in jouw ogen volstrekt onterechte onheuse bejegening van marokkanen door nederlanders, maar vervolgens zelf de relnicht uithangen op dit forum. Om over je oogkleppen nog maar te zwijgen....
Word echt kotsmisselijk van die "piepkleine groep verpest het voor de overgrote meerderheid van goedwillende marokkaanse medelanders"-theorie. Vind het alleen wel oprecht triest voor die marokkanen & andere gestigmatiseerde allochtonen die er wel wat van proberen te maken & zich niet in hun eigen community afzonderen.
Nou wat ben je dan?quote:
zet je zelf niet zo voor schut zegquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en de Duisters gebruikten wapens en dat doet het leger ook.
OMG Het NL Leger is gewoon pro NAZI.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef pietjemus het volgende:
[..]
zet je zelf niet zo voor schut zeg![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef pietjemus het volgende:
en marokkanen zoals deze zijn wel geïntegreerd, alleen dan in de tmf cultuur, gezien de namen en quotes die ze gebruiken.
Makkie, zeg dat je buitenlander bent en je hebt er al een tig doodsverklaringenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Half Syrisch.
Op een extreem-rechts forum, een beetje aan het rellen.![]()
De TMF cultuur is toch ook Nederlands. In Marokko is er volgens mij geen TMF cultuur.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef pietjemus het volgende:
en marokkanen zoals deze zijn wel geïntegreerd, alleen dan in de tmf cultuur, gezien de namen en quotes die ze gebruiken.
Scarface heet datquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]![]()
Ja dit is er eentje die erg verbitterd is, gezien zijn onderschrift
Andersom net zo goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Makkie, zeg dat je buitenlander bent en je hebt er al een tig doodsverklaringen
The Maroc Factory?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
De TMF cultuur is toch ook Nederlands. In Marokko is er volgens mij geen TMF cultuur.
Het trieste is, dat dit ook nog waar is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:13 schreef berber-mocro het volgende:
[..]
Makkie, zeg dat je buitenlander bent en je hebt er al een tig doodsverklaringen
Dat zeg ik: Verbitterdquote:
halbloedjes zijn te toekomstquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Half Syrisch.
Op een extreem-rechts forum, een beetje aan het rellen.![]()
Het is wel zo, al die racisten houden van Hitler, en ze vinden het prachtig wat hij heeft gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:10 schreef pietjemus het volgende:
[..]
dus elke racist is gelijk een nazi ? toemaar, dus hun haten dan altijd Joodse mensen meer dan marokkanen als je beweert dat alle racisten nazi's zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |