abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37708306
Dan gaan we hier maar weer verder..

Weet er trouwens nog iemand of er op internet een lijst te krijgen is met alle id's van de spelers in het spel, dit is namelijk makkelijk met het maken van facepacks.
"Never grow up my friends"
pi_37711747
Mooie OP, had je er niet wat meer van kunnen maken?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_37712059
Nee niet echt, maar zag dat het vorige topic dicht was dus ik dacht ik zal vast een nieuwe openen.

Ondertussen ben ik weer lekker aan het spelen met mijn Shaktar Donetsk.

In de competitie nog steeds ongeslagen 12 gespeeld, 11 gewonne, 1 gelijk.

In de UEFA cup de eerste ronde overleefd. Zit nu in de poule ronde bij Feyenoord, Palermo, Pasching en AEK dus dat biedt ook zeker perspectief.

Verder een aantal goeie spelers bij Shaktar
- Fernandinho
- Aghahowa
- Jadson
- Elano
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:25:18 #4
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37714337
Even een tv
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_37715097
tv?
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:07:11 #6
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37715295
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:58 schreef MichielMiddelbos het volgende:
tv?

TVP
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:15:06 #7
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37715509
Vinnie weer terug bij zijn jeugdliefde Fiorentina is..

even een korte flashback:
begonnen bij Fiorentina, 3 seizoenen.. (1 CL Beker, 1 Serie A)
Daarna contract gekregen van Mr.Galliani
4 prachtige seizoenen bij Milan( 4 keer Serie A, 2 maal CL, 2 Coppa Italia )

Alleen werd het bij Milan dus zo makkelijk dat ik toe was aan een nieuwe uitdaging.
Bij Roma gesolliciteerd, die hebben iemand anders aangesteld als trainer..

Daarna aangeklopt bij Fiorentina.(waar het na mijn vertrek niet echt meer draaide) Die vervolgens de dag erop hun trainer Stoichkov de laan uitstuurden om mee weer aan te stellen als trainer.
Krantenkop : Legendarische VinnieJones terug in Antemio Franchi

Na 14 speeldagen sta ik 2e, achter Milan.
Wordt spanned
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_37716120
Ik ben nu bezig met Barcelona. Het is nu januari in het eerste seizoen/
Sta 1ste in de competitie, volgende ronde in de beker en de CL.

Ik heb veel spelers gekocht, waaronder Deco (25 miljoen aan Man Utd).
Hiervoor in de plaats heb ik alleen maar talenten gekocht: sneijder, schultz (9 mijoen, VL van Werder Bremen), Adu.

Ik vond namelijk dat de leeftijd te hoog lag en ik wil meer jonge spelers kopen voor wat minder geld en dan als ze 30 jaar zijn weer verkopen, omdat hierna de waarde erg gaat dalen.

Verder heb ik nog een speler aangetrokken (leonardo, 150.000) en 2 weken later weer verkocht voor 3 miljoen. Ik denk dat ik in de toekomst vaker transfervrije spelers of hele goedkope spelers ga kopen, omdat ik deze toch gemakkelijk weer voor 20x zoveel verkoop.

Op dit moment ben ik nog op zoek naar een VC, VR, VM, MR en S.
Allen wil ik dat ze hoogstens 23 jaar zijn.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:09:01 #9
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37720823
Weet iemand een goede keeper? Ik heb elke wedstrijd 1-2 tegentreffers
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:13:07 #10
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37720994
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand een goede keeper? Ik heb elke wedstrijd 1-2 tegentreffers
Curci van Roma .. Kost alleen wel wat.
Sebastian Frey.
Zanonni, jeugd Milan.. Wordt een goede keeper

en anders Stekelenburg
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:18:57 #11
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37721212
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Curci van Roma .. Kost alleen wel wat.
Sebastian Frey.
Zanonni, jeugd Milan.. Wordt een goede keeper

en anders Stekelenburg
Ik heb Stekelenburg, wat een ramp
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:23:54 #12
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37723577
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:18 schreef X-fi het volgende:

[..]

Ik heb Stekelenburg, wat een ramp
Niet goed ??
Wou hem paar seizoen terug naar Fiorentina halen, toen Frey wegging.. Maar Ajax vond 15 Miljoen Euri te weinig
Leek opzich een goede keeper, met goede stats..
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:32:37 #13
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37723807
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Niet goed ??
Wou hem paar seizoen terug naar Fiorentina halen, toen Frey wegging.. Maar Ajax vond 15 Miljoen Euri te weinig
Leek opzich een goede keeper, met goede stats..
Nu in mijn 2e seizoen bezig (totaal 10 wedstrijden, niet eens de 0 )
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:35:13 #14
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37725540
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef X-fi het volgende:

[..]

Nu in mijn 2e seizoen bezig (totaal 10 wedstrijden, niet eens de 0 )
Nou 't kan ook aan je verdedigers liggen..

Waar ik me nu aan irriteer is dat ik telkens een voorsprong weggeef bij Fiorentina..
Al 5 keer of zo al dit seizoen.. Laatste 10 minuten altijd een domme goal tegen..

"t lijkt er ook op, dat wanneer ik een extra verdediger erin gooi. Dat het dan juist nog erger wordt..
Misschien moet ik slotfase gewoon 2 spitsen erbij doen

ps: Scholz ! wat een klasse speler. Real Madrid, Juve, Milan heeft al interesse zie ik.. Minder dan 30 Miljoen doe ik 'm iig niet weg
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:40:04 #15
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37725642
Ik heb dan wel FM2005, maar toch even een vraagje: resulteert een "ultimatum" stellen aan het bestuur eigenlijk min of meer automatisch in ontslag, of niet? (Weet ook niet of dat hetzelfde werkt in FM2005 en 2006).

Ik wil namelijk meer geld voor salarissen, maar ze willen het me niet geven... In een vorig spel ben ik al eens op staande voet ontslagen omdat ik een ultimatum durfde te stellen.
---verdwijnt---
pi_37725687
Beetje afhankelijk van welke reputatie je hebt opgebouwd denk ik. Plus het feit of het uberhaupt mogelijk is natuurlijk.

Binnenkort ook weer eens een spelletje oppakken, ben alleen bang dat het weer te verslavend gaat werken .

Overgens zou je je spel ff kunnen saven van te voren natuurlijk.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:50:35 #17
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37725863
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Overgens zou je je spel ff kunnen saven van te voren natuurlijk.
Ja, zo'n "games-toerist" ben ik dan wel weer, dat ik daar niet eens aan gedacht had.
---verdwijnt---
pi_37728374
Ik heb bij Partizan Dida(inmiddels 34 jaar en stopt binnenkort) en die begon dit seizoen met de 0 in de 1e 6 duels.
Gister geen duels met Partizan kunnen spelen, alleen een met Nederland. Met 2-1 van mijn concurent Kroatië gewonnen. Doelpunten van Kuyt en Robben.
Na 3 duels in de WK kwallificatie nu op 7 punten(van Gaal had 0-0 gespeeld tegen IJsland), Oostenrijk staat op 9 punten.
pi_37731883
tvp
pi_37736107
Ik wil ook maar weer een nieuw spel starten, het begint te jeuken.

Ik ga zeker met Nederland beginnen, maar wil er ook een club bij hebben. Belangrijk is dat ik redelijk veel kan kopen, dat vind ik nu eenmaal leuk . Ook moet er al een goede selectie staan. Ik heb deze teams al gehad:

Betis, Barcelona, Fiorentina, Ajax, HSV, Lyon en nog wat meer gehad.

Iemand tips? Het mag best een team zijn uit een minder bekende competitie, als ik maar leuk kan kopen en de selectie al goed te doen is.
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:49:30 #21
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37736852
Ik heb zojuist mijn 4 seizoen bij de Wolves voltooid belangrijke punten van het staartje van dit seizoen waren:
- de 4-3 en 3-0 verliespartijen tegen Liverpool in de halve finale van de champions league, die daarna Chelsea in de finale met 3-0 klop gaven.
- de winst in de laatste wedstrijd van de titel Fullham moest er met 2-0 aan geloven
- titelwinst moet je vanuit de jeugd opbouwen, mijn -18 team is dan ook voor de 4e maal op rij kampioen geworden.

Dit seizoen:
- Community Shield met 2-1 van Man. City gewonnnen
- Aantal jeugdspelers + Adu vastgelegd (laatste was gratis)
- eerste wedstrijd tegen Leicester met 4-2 gewonnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_37737804
Ben tussendoor even een potje als bondscoach begonnen, voor ik deze zomer de transfers ga doorwerken in de editor. Bondscoach van Oranje.

Best leuk, 2-2 oefenen tegen de Duitsers, daarna 0-2 in Armenië en dan thuis tegen Andorra. Ik ben 3-3-4 gaan spelen, vol op de aanval, zeer hoog tempo, breed veld, overal pressing.... Resultaat was er naar:

Even op klikken, dan werkt ie ook als kikker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:14:24 #23
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37739244
Ik vind dat bondscoach gedoe maar niks..

1 keer van Frankrijk geweest, WK kwart finale gekomen..
Daarna gestopt..

Kreeg wel aanbiedingen van Tscjechie, Engeland, Argentinie...
Maar had er geen zin in, heb m'n handen al vol aan Serie A, Coppa Italia en Europees voetbal...

Wil wel een keer squadra Azurra leiden, alleen die verdomde Donadoni wil maar niet opstappen..(onddanks slechte resultaten)
pi_37739658
Ben begonnen met Liverpool en Nederland. Nederland heb ik nog niet veel mee te maken gehad, dus kan er nog niks over zeggen. Liverpool heeft natuurlijk een leuk team en moet Europees halen. Is te doen dus. Wil nog wat verdedigers, een middenvelder en een spits kopen. De eerste wedstrijd om CL-voetbal gewonnen met 5-0.
pi_37741633
Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar het is wel even een leuk tussendoortje.
www.thuisuiteten.nl
pi_37742495
Ik kan wederom opnieuw beginnen met m'n spel, pc weer vastgelopen door 'n oververhitte processor of zo. Hij valt regelmatig uit, ik zit nu echt te twijfelen of ik 'n nieuw spel ga spelen. Alleen maar frustratie als ie weer es uitvalt en ik m'n bestand niet meer kan openen
pi_37742586
Zijn jullie wel zeker over football manager bezig?

Keepers uiteraard (als je geld hebt) Akinfeev, de sanctis, kameni, franco.
Als je kan is akinfeev de beste natuurlijk.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_37742663
Overigens, voor de paar die het misschien niet kennen:
FM scout
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:54:41 #29
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37743524
Bestaat er al een patch, waarmee je ergens in mei kan beginnen, met de juiste WK-deelnemers en het juiste programma?
pi_37744823
In mijn 2e seizoen gepromoveerd met de Eagles, op 10 punten van Emmen kampioen geworden.

In mijn 1e seizoen in de eredivisie gratis Jaap Stam & Dennis Bergkamp gecontracteerd. Erg blij mee. . Heb nu 3 van de 4 wedstrijden gewonnen tegen Heerenveen, Vitesse & Twente. Verloren van Willem2.
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:55:13 #31
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37744968
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Zijn jullie wel zeker over football manager bezig?

Keepers uiteraard (als je geld hebt) Akinfeev, de sanctis, kameni, franco.
Als je kan is akinfeev de beste natuurlijk.
Ik probeer hem nu aan te trekken... is wonderbaarlijk reserve keeper bij Real Madrid... alleen proberen Inter en Milan hem ook te halen dus het zal wel niet lukken
Bernie en ik zijn tof.
pi_37745103
Libris Arenas moet je ook es proberen, 18 jaar en behoorlijk wat potentie
pi_37745408
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:15:17 #34
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_37745453
Nu eindelijk na 7 jaar zwoegen KAMPIOEN MET NAC

Uiteindelijk met 2 punten voorsprong op Ajax geeindigd. Dit seizoen ga ik voor succes in de CL.
Helaas wel 1 van mijn 2 sterke spelers centraal op het middenveld kwijt geraakt (Ghali) maar met dit elftal denk ik wel een eindje te komen.

Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_37745511
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef TomHoofd het volgende:
Nu eindelijk na 7 jaar zwoegen KAMPIOEN MET NAC

Uiteindelijk met 2 punten voorsprong op Ajax geeindigd. Dit seizoen ga ik voor succes in de CL.
Helaas wel 1 van mijn 2 sterke spelers centraal op het middenveld kwijt geraakt (Ghali) maar met dit elftal denk ik wel een eindje te komen.

[afbeelding]
Dit is geen football manager!!!!!!!
Dat is championship manager, als ik me niet vergis
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:17:25 #36
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_37745513
quote:
Lijkt me nou niet echt leuk om dit te gebruiken. Toch een beetje goedkoop om alles zo af te kunnen lezen vind ik.
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:18:23 #37
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_37745543
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Dit is geen football manager!!!!!!!
Dat is championship manager, als ik me niet vergis
Volgens mij staat er toch echt football manager 2006 in m'n taskbar hoor
pi_37745565
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef TomHoofd het volgende:

[..]

Lijkt me nou niet echt leuk om dit te gebruiken. Toch een beetje goedkoop om alles zo af te kunnen lezen vind ik.
Sjah, het heeft wel voordelen van tegen 2010 te weten welke nieuwe onbekende spelers gaan doorgroeien tot wereldspelers en welke voor altijd zullen zuigen...
Ook is het heel handig om te weten welke spelers precies hoeveel geld moeten kosten...
Er zijn nog wel een hoop redenen. Bijvoorbeeld dat je geen 30miljoen uitgeeft aan een speler die constant geblesseerd zal zijn...
pi_37745587
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef TomHoofd het volgende:

[..]

Volgens mij staat er toch echt football manager 2006 in m'n taskbar hoor
Football manager 2006 toch niet?
2005 ofzo dan?

edit: of misschien heb je hem via settings terug op oudere skins gezet?
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:21:13 #40
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_37745631
Nope. Gewoon 2006. Championship Man heb ik ook de laatste versie wel eens van geprobeerd maar die zoog toch zooooo ongeloofelijk dat ik hem gelijk heb verwijderd
pi_37745793
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef TomHoofd het volgende:
Nope. Gewoon 2006. Championship Man heb ik ook de laatste versie wel eens van geprobeerd maar die zoog toch zooooo ongeloofelijk dat ik hem gelijk heb verwijderd
Ok, je hebt gelijk ik heb me vergist
Wil je me je safe-file is doorsturen? Van dat spel met NAC?
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:26:04 #42
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_37745816
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:19 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

edit: of misschien heb je hem via settings terug op oudere skins gezet?
Zie nu pas dat je verschillende skins kan kiezen Zitten wel erg lelijke tussen moet ik zeggen
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:55:07 #43
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37746618
2007 is aangekondigd vandaag
pi_37747245
Een eigen goal van 40 meter afstand gemaakt. .
pi_37747410
Is dit spel een beetje speelbaar of verlies je ook hier weer al je vrije tijd in micromanagement van van alles en nog wat?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_37747465
Iemand een idee wat voor goede stats scouts nodig hebben? Judging player potential & ability is logisch..maar verder?
pi_37747556
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:22 schreef SuperUli het volgende:
Iemand een idee wat voor goede stats scouts nodig hebben? Judging player potential & ability is logisch..maar verder?
tactische kennis, omgaan met jongeren, man management, determination

edit: ik heb scouts nog nooit nuttig weten zijn overigens. Dus gebruik ik mijn wonderbaarlijke FM scout programmatje. Veeel efficienter
pi_37748589
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:24 schreef methodmich het volgende:
Ben tussendoor even een potje als bondscoach begonnen, voor ik deze zomer de transfers ga doorwerken in de editor. Bondscoach van Oranje.

Best leuk, 2-2 oefenen tegen de Duitsers, daarna 0-2 in Armenië en dan thuis tegen Andorra. Ik ben 3-3-4 gaan spelen, vol op de aanval, zeer hoog tempo, breed veld, overal pressing.... Resultaat was er naar:

[[url=http://img89.imageshack.us/img89/620/dikkewinst3kv.th.jpg]afbeelding][/URL]

Even op klikken, dan werkt ie ook als kikker.
Ik moest nu ook thuis tegen Andorra. Heb geen zin om hem nog up te loaden, maar het is 14-0 geworden.
5 x Nistel
2 x Makaay
2 x Sneijder
2 x Seedorf
1 x van der Vaart
1 x Bouhla
pi_37748674
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

tactische kennis, omgaan met jongeren, man management, determination

edit: ik heb scouts nog nooit nuttig weten zijn overigens. Dus gebruik ik mijn wonderbaarlijke FM scout programmatje. Veeel efficienter
Dat maakt het weer te makkelijk, en ik ben te lui om zelf iets op te zoeken.
  Moderator donderdag 11 mei 2006 @ 22:15:59 #50
42184 crew  DaMart
pi_37748939
Ik ben maar een nieuw spel begonnen... even pauze in mijn Feyenoordcarrière. Ben nu in de Schotse tweede divisie aan de slag gegaan met Raith. Geen geld, een kwalitatief niet echt hoogstaand team, en het bestuur wil in de top 5 eindigen. Dat wordt een hele uitdaging, als je je bedenkt dat ik 2 oefenwedstrijden heb gespeeld tegen teams uit lagere leagues, en het in beide erg lastig had.

Nog maar even zoeken naar de juiste tactiek dan. Ik zal me immers moeten aanpassen aan de spelers die er zijn, en kan mijn eigen favoriete tactiek niet gebruiken omdat ik niet de juiste spelers heb. En spelers aantrekken is vrijwel onmogelijk
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:46:35 #51
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37752459
Paar vraagjes.
Waar kan ik aangeven wie de penalties moet nemen?
Worden (jonge) coaches ook beter in de loop van tijd?
-
pi_37754085
Ben nu met de Partizan manager ook trainer van Servie en Montenegro.
Twee oefenduels gespeeld 2 winst partijen. Nikola Grubjesic scoorde zijn 1e interland goal.

Met Partizan gaat het lekker. Onder andere door een overwinning op Rode Ster en op OFK Belgrado sta ik nu 1e, 7punten voor op OFK en 17!! op Rode Ster.. Rode Ster werd uitgeschakeld in de 2e ronde beker en ik zit nu voor de 4e keer op rij in de Halve Finale.
De CL liep stroever, ik kom tegen Ajax en Chelsea nog duidelijk krachten te kort. Lille heb ik 2x verslagen waardoor ik na 5 duels zeker ben van UEFA Cup.

Met Excelsior mijn 1e overwinning gehaald, en nog wel tegen Ajax Verder is het niet zo goed...
pi_37754325
Ben nu bezig met Tranmere Rovers, waar ik overigens ook in de 2005 versie heel ver mee ben gekomen.

Nu ben ik het eerste seizoen tweede geworden in de League one, zodoende ben ik gepromoveerd naar The Championship. Hier heb ik 1 wedstrijd gespeeld, gelijk tegen Wigan Athletic.

Ook heb ik een paar redelijke spelers: McAteer, De Jong (van helmond), pascal Cygan, jeroen Ketting en Sebastian Larsson van Arsenal. Hiermee moet ik wel in de championship kunnen blijven
pi_37755262
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Paar vraagjes.
Waar kan ik aangeven wie de penalties moet nemen?
Worden (jonge) coaches ook beter in de loop van tijd?
Bij tactics heb je een drop-down menu met View erop, daaronder staat Penalty Takers.

Voor zover ik weet kunnen coaches wel beter worden, maar weet niet precies of dat zo is, want ik let er eerlijk gezegd nooit op.
pi_37757020
GAE Cupfighters!

Eerst PSV uitgeschakeld in de 3e ronde:
http://i2.tinypic.com/zirby9.jpg

en daarna ook nog Feyenoord uitgeschakeld in de 4e ronde:

http://i2.tinypic.com/zirc0k.jpg

. .
pi_37761206
Speelt iemand hier trouwens Football Manager Handheld op de PSP?

Is eigenlijk gewoon Cm 01/02 met nieuwe selecties en wat kleine aanpassingen. Best aardig!
pi_37762474
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:00 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik moest nu ook thuis tegen Andorra. Heb geen zin om hem nog up te loaden, maar het is 14-0 geworden.
5 x Nistel
2 x Makaay
2 x Sneijder
2 x Seedorf
1 x van der Vaart
1 x Bouhla
Ook zeer aanvallende tactiek gedaan?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:33:06 #58
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37762841
Huntelaar draait bij mij bijna 1 op 1.
42 wedstrijden, 39 goals. .
En de enige aankoop die ik heb gedaan heeft het hoogste gemiddelde. Katsouranis.
Erg relaxed spel, sinds de 2003 versie niet meer gespeeld maar nu ben ik er helemaal ingezogen.
Parra (AM R) uit Mexico is trouwens ook echt een topper. .
-
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:09:46 #59
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37764039
Ik heb Huntelaar 5 seizoenen terug naar Fiorentina gehaald.. Hij viel wat tegen, maar ik had al 2 aan de lopende band scorende spitsten, dus echt veel speelminuten kreeg ie ook niet..

Wie 't wel goed doet bij mij is Ugur Yildirim.. Bij Milan als Pinchhitter, heeft zovaak mijn ass gered in de slotfase met een magische vrije trap.. En flexibel, gebruik m als rechtsbuiten of als spits..
Nu heb ik 'm meegenomen naar Fiorentina weer, al 31 maar 6 goals uit 16 wedstrijden.. EN 8 assists

pi_37765281
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ook zeer aanvallende tactiek gedaan?
Nee, ik had helemaal niks veranderd ten opzichte van wat ik normaal doe.

Ik speelde zo:
Sar
Kromkamp - Maduro - Bouhla - Gio
vdV - Cocu - Sneijder
Seedorf
Makaay - Nistelrooy

De taktiek stond op attacking en op counter spelen, verder niks bijzonders.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:13:56 #61
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37766066
Met Fiorentina in de beker tegen Bologna..
1-0 thuis gewonnen..

uit staat het 2-2..
90ste minuut maakt zo'n mongool een eigen doelpunt. Verdediger speelt terug, keeper rent z'n goal uit

en 90 +2
Krijg ik een een doelpunt tegen van 40 meter vanuit de zijkant.. Krult ie 'm zomaar in de kruising

2-4 uitgeschakeld..
Ik ga m'n hoerige keeper verkopen aan Leyton Orient

http://www.youtube.com/watch?v=mKvztQBlraQ`

Dit was ik net..
pi_37766352
quote:
Mijn god..
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:29:19 #63
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37766507
Vinnie, maak eens een screen van je elftal, ben benieuwd hoe het eruit ziet. Of is het huidige Fiorentina er niet meer in te herkennen?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:32:03 #64
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37766562
Net maar Lastuvka gekocht als keeper, Akinfeev wilde niet tekenen voor 5 miljoen tekengeld, 100.000 per week en 10k per wedstrijd/clean sheet
Zijn eerste wedstrijd 1-1 gespeeld tegen Liverpool, daar mag ik niet klagen want die Djibril is toch wel extreem goed in mijn game op het moment pas na 3 wedstrijden gedeeld eerste mede door de 5-0 overwinning op de Spurs
Bernie en ik zijn tof.
pi_37766568
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Nee, ik had helemaal niks veranderd ten opzichte van wat ik normaal doe.

Ik speelde zo:
Sar
Kromkamp - Maduro - Bouhla - Gio
vdV - Cocu - Sneijder
Seedorf
Makaay - Nistelrooy

De taktiek stond op attacking en op counter spelen, verder niks bijzonders.
Opmerkelijk, counteren tegen Andorra.
www.thuisuiteten.nl
pi_37766730
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Opmerkelijk, counteren tegen Andorra.
Tsja, ik verander eigenlijk nooit wat voor welke tegenstander dan ook. En volgens mij houdt het niet in dat ze alleen maar op de counter loeren, maar als ze een keer de mogelijkheid hebben er met een counter uitgaan.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 17:50:11 #67
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37766976
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef Afunados het volgende:
Vinnie, maak eens een screen van je elftal, ben benieuwd hoe het eruit ziet. Of is het huidige Fiorentina er niet meer in te herkennen?
Nee haast niemand behalve Donadel enMontolivio..
Piet v d Horst hebben ze net gekocht, voordat ik werd aangesteld.. Voor 21 miljoen van Inter, is hij echt niet waard
Winterstop ga ik iig paar spelers verkopen, en misschien een spits erbij..

Trouwens moet ik dit doen.. Montolivio vervangt 'm wel..
Zoveel geld kan ik niet weigeren, en die Altintop scoort aan de lopende band..
pi_37767033
Dan kan je ook wel erg mooie andere aankopen doen, denk ik, voor dat geld. Lastig.

Ik had een potje met Lecce en toen had ik Mirko Vucinic, die er voor de winterstop 20 in 20 duels inschoot ongeveer. Toen kwam Milan ook met navraag, dus vroeg ik 22 miljoen en dat wilden ze betalen. Leek me voor Lecce fijn, maar heb ik toch niet gedaan uiteindelijk. Ik was te bang dat ik geen vervanger zou kunnen vinden en zou wegzakken. Ik stond 6e en eindigde uiteindelijk 9e, dus misschien had ik het achteraf toen net zo goed wel kunnen doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37767041
Is er misschien een patch te downloaden waar je alleen het wk kan spelen, ik wil wel weer eens een nationaal team leiden, alleen heb ik geen zin om in juli te beginnen en eerst al die andere wedstrijden te laten spelen.
Цой жив
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:06:09 #70
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37767297
Sholz voor 50 Miljoen euri verkocht aan Milan..
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:46:01 #71
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37774244
Nice Vinnie
Helaas na een format c: moet ik opnieuw beginnen
pi_37774972
tvp
Sigloos...
pi_37775106
Na het 3e seizoen (de eerste in de eredivisie) ben ik 10e geeindigd met de Eagles met 45 punten.
Jammer is wel dat ik een negatief doelsaldo had, dus ik zal wat moeten sleutelen aan mijn verdediging.

Dit seizoen ga ik dus voor Europees voetbal. Hopen dat het gaat lukken.
  Moderator vrijdag 12 mei 2006 @ 23:36:20 #74
42184 crew  DaMart
pi_37775790
Ligt het aan mij, of klopt er hier iets niet?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:13:52 #75
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37777102
Als je onder je totale loonbudget zit, is dat dan positief of negatief?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:17:50 #76
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37777231
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:13 schreef X-fi het volgende:
Als je onder je totale loonbudget zit, is dat dan positief of negatief?
Positief denk ik. (In de veronderstelling dat je goede resultaten haalt met je club.)

Als je erboven zit, dan vraagt het bestuur je om minder aan lonen te gaan uitgeven. Je kan dan ook minder voordelige contracten aanbieden aan spelers, omdat je geen "surplus" meer hebt in je budget. Beste is waarschijnlijk om nét onder je totale budget te zitten, je kan er altijd lichtjes over gaan, en als je goed speelt dan wil het bestuur vaak nog wel eens een paar miljoen cash "injecteren" om je uit de rode cijfers te houden.
---verdwijnt---
  zaterdag 13 mei 2006 @ 00:31:08 #77
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_37777599
Nieuw deeltje alweer .

Ik ben Man Utd.
Door vele blessures geen prijs gepakt eerste seizoen.
Competitie 2e op 1 punt van Chelsea.
Cl Finale van Arsenal verloren (3-1).

Uitblinkers eerste seizoen: Katsouranis Evra & Rooney.

Nu eerste wedstrijd v/h nieuwe seizoen gespeeld.
Community Shield tegen Chelsea
6-2 gewonnen, door hattricks van Bent (Darren gekocht voor 16 milj) en Rooney.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 01:17:55 #78
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37778601
ik heb het spel nu ook maar snap er vrij weinig van ben manager van NEC
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37782506
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Raar ja. Misschien een Schotse regel??
www.thuisuiteten.nl
pi_37782796
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Gewoon bosman arrest toch
  Moderator zaterdag 13 mei 2006 @ 11:34:07 #81
42184 crew  DaMart
pi_37782950
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Gewoon bosman arrest toch
Dus als een speler minder kan verdienen bij een andere club, mag hij gratis weg, en als hij meer kan verdienen niet? Met andere woorden: voor verbetering positie moet betaald worden, voor verslechtering niet!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:05:21 #82
112897 wouter1988
Twente Enschede
pi_37783797
Speel nu mijn 4e seizoen met Feyenoord:

1e seizoen: 2e plaats + bekerwinnaar
2e seizoen: kampioen, halve finalist beker, finalist champions league
3e seizoen: johan cruyff schaal + kampioen + bekerwinnaar + champions league winnaar
4e seizoen: johan cruyff schaal (seizoen is net begonnen)

Heb dit seizoen verkocht:
Collins John (30 miljoen > Chelsea) Shaun Wright-Phillips (17.75 miljoen > Villareal) Wayne Bridge (22 miljoen > Barcelona) Theo Janssen (3 miljoen > Villareal) Andre Bahia (2.6 miljoen > Espanyol) Alexis Sanchez (15 miljoen > Juventus)

Gekocht:
Vincent Kompany (15 miljoen < Anderlecht) Lukas Podolski (11.25 miljoen < Chelsea) Fabio Santos (8.5 miljoen < Sao Paulo) Lula (2.3 miljoen < Sao Paulo) Mark Noble (29 miljoen < West Ham United) Leyrielton (8.25 miljoen < Atletico Paranaense) Taianan (13.75 miljoen < Internacional)

Opstelling seizoen 08/09

Andreas Isaksson
Gianni Zuiverloon - Vincent Kompany - Nik Besagno - Fabio Santos
Lucas Biglia
Michel Poldervaart - Mark Noble - Sherman Andres Cardenaz
Dirk Kuyt - Lukas Podolski
pi_37783827
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dus als een speler minder kan verdienen bij een andere club, mag hij gratis weg, en als hij meer kan verdienen niet? Met andere woorden: voor verbetering positie moet betaald worden, voor verslechtering niet!
Ik denk dat ze hem alleen gratis kunnen weg jatten aan het einde vh seizoen. Ik heb heel wat seizoenen in Schotland gespeeld maar dit ken ik niet . Volgens mij moet je normaal gesproken zelfs betalen voor een speler die onder bosman arrest weg kan, mits hij onder de 24 is. Ik zou FM is in het Engels gaan spelen als ik jou was. De Nederlandse taal bevat te veel domme fouten als dit.

Edit: ff mijn domme fouten eruit gehaald .
  Moderator zaterdag 13 mei 2006 @ 12:08:52 #84
42184 crew  DaMart
pi_37783909
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem alleen gratis kunnen weg jatten aan het einde vh seizoen. Ik heb heel wat seizoenen in Schotland gespeeld maar dit ken ik niet . Volgens mij moet je normaal gesproken zelfs betalen voor een speler die onder bosman arrest weg kan, mits hij onder de 24 is. Ik zou FM is in het Engels gaan spelen als ik jou was. De Nederlandse taal bevat te veel domme fouten als dit.

Edit: ff mijn domme fouten eruit gehaald .
Het probleem is alleen dat als ik in het engels speel, er op de een of andere manier toch Nederlandse berichten doorheen komen. Erg irritant, dus speel ik maar in het Nederlands.
  Moderator zaterdag 13 mei 2006 @ 12:12:08 #85
42184 crew  DaMart
pi_37784007
Ik moet trouwens zeggen dat dat LLM nog best lastig is, trouwens. Ik ben de laatste versies gewend om met wat betere teams te spelen, dus het is nu even hele frustrerend dat ik kwalitatief minderwaardige spelers heb, te weinig goede spelers om blessures op te vangen, geen geld om aankopen te doen en dat niemand op uitleenbasis of via een vrije transfer wil komen...
pi_37784128
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef DaMart het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat dat LLM nog best lastig is, trouwens. Ik ben de laatste versies gewend om met wat betere teams te spelen, dus het is nu even hele frustrerend dat ik kwalitatief minderwaardige spelers heb, te weinig goede spelers om blessures op te vangen, geen geld om aankopen te doen en dat niemand op uitleenbasis of via een vrije transfer wil komen...
Dat is iig meer FM dan met een topclub en FMscout ff alles winnen . Gan dan Fifa manager ( ) doen ofzo . Met FM is het juist zo gaaf om met een kleine club te beginnen en carriere te maken zonder te cheaten omdat het zo'n gedetailleerd en realistisch (oke, soms niet ) spel is .

Maar goed, ik ben dan ook al sinds 98 ofzo aan dit spel verslaafd .
  Moderator zaterdag 13 mei 2006 @ 12:20:18 #87
42184 crew  DaMart
pi_37784243
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dat is iig meer FM dan met een topclub en FMscout ff alles winnen . Gan dan Fifa manager ( ) doen ofzo . Met FM is het juist zo gaaf om met een kleine club te beginnen en carriere te maken zonder te cheaten omdat het zo'n gedetailleerd en realistisch (oke, soms niet ) spel is .

Maar goed, ik ben dan ook al sinds 98 ofzo aan dit spel verslaafd .
Ik wil niet zeggen dat ik alleen maar topteams onder mijn hoede neem, maar in ieder geval clubs met wat geld voor transfers en waar tenminste wat spelers naartoe wilden. FMscout gebruik ik ook niet, net als dat ik het niet echt leuk vind om spelers aan te trekken die door iedereen al genoemd worden als toppers in spé. Ik zoek mijn eigen goede spelers wel

overigens ben ik al verslaafd sinds CM2... da's al erg lang dus
pi_37784473
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen dat ik alleen maar topteams onder mijn hoede neem, maar in ieder geval clubs met wat geld voor transfers en waar tenminste wat spelers naartoe wilden. FMscout gebruik ik ook niet, net als dat ik het niet echt leuk vind om spelers aan te trekken die door iedereen al genoemd worden als toppers in spé. Ik zoek mijn eigen goede spelers wel

overigens ben ik al verslaafd sinds CM2... da's al erg lang dus
Nerd .

Ik doelde ook niet op jou maar zo'n kereltje eerder in het topic.

Ik ben op ditmoment bezig met een carriere die is begonnen in Australie . 1e seizoen in de finale van de playoffs naast de titel gegrepen. 2e seizoen de beker gewonnen en heel makkelijk kampioen geworden. (Edit: dit was met Central Coast btw )

Daarna had ik het eigenlijk wel gezien daar, ik domineerde best wel in Australie . Heb gesolliciteerd bij Getafe die toen ergens onderin de second div bungelde (10 potjes oid) na 32 potjes sta ik inmiddels ruim 1e . Nu nog 'even' een schuld van 10m weg werken . In de winter heb ik al 3 belangrijke basisspelers verkocht voor 5m in totaal, aangezien de salaris kosten ook veel te hoog waren. Nu nog 1 grootverdiener dumpen en volgend jaar in de Primera division met Guti, Marti en nog 6 andere versterkingen op bosman arrest .

[ Bericht 2% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 13-05-2006 12:42:08 ]
  Moderator zaterdag 13 mei 2006 @ 15:32:48 #89
42184 crew  DaMart
pi_37789063
Ik denk dat ik die rare regel al begrijp... spelen in het Engels (die bug met nederlandse tekst tussen Engelse door lijkt te zijn opgelost) heeft een hoop verhelderd.

Als je een speler jonger dan 24 hebt wiens contract afloopt, en je biedt hem niet minimaal evenveel of meer dan hij nu verdient, dan mag hij transfervrij vertrekken.
pi_37791249
Damn, mijn ambitie is gedaald tot 1. Weet iemand hoe dit snel omhoog gaat?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_37792996
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef RayMania het volgende:
Damn, mijn ambitie is gedaald tot 1. Weet iemand hoe dit snel omhoog gaat?
Das een bug ofzo, bekend probleem iig. Je krijgt nooit alles op 20, vaak is er dan een heel laag en dat is meestal ambition.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:47:28 #92
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37793900
Zo. Ben weer opnieuw begonnen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 22:50:06 #93
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37801141

pi_37806012
Ik ga ook weer eens beginnen denk ik. Nadat ik Wereldkampioen was geworden met Jack Tuyp als topscoorder ben ik gestopt
pi_37809062
Tuyp is echt een van de meest over-rated spelers van het spel . Sowieso de hele Nederlandse (en vooral de gouden gids) competitie is te goed.

Ik heb gisteren Getafe naar de Primera terug gebracht . Maar niet zoals ik had gehoopt . Gvd, toen ik promotie al zeker had gestel een paar wedstrijden van te voren (de eerste 3 promoveren) vond men het allemaal wel goed en verloren we alle wedstrijden met grote cijfers . Geen kampioen maar 2e dus.. Ik stond 1e.

Volgend jaar met Guti en Marti op eht middenveld .
pi_37820799
Romaric zeurt altijd dat hij wil spelen, geef ik hem de kans raakt hij geblesseerd. Is nu al drie keer in 2 maanden tijd gebeurt..
  zondag 14 mei 2006 @ 18:43:45 #97
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37821455
staat er ergens op internet een handleiding om te beginnen?
pi_37821828
Ik word echt schijtziek van clubs als Bayern, die gewoon ALLES winnen, 0 goals tegenkrijgen.
  zondag 14 mei 2006 @ 19:01:39 #99
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37822061
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:43 schreef WEST het volgende:
staat er ergens op internet een handleiding om te beginnen?
Ik heb een handleiding
  zondag 14 mei 2006 @ 19:30:52 #100
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37823112
Milan lijkt ook zonder mij kampioen te worden, staan 2 punten voor op Juve met nog 5 speeldagen..
Ik sta met Fiorentina nu 4e, 7 punten achter Milan..CL voorronde lijkt bijna binnen.

ps: heb Milan wel met 1-0 verslagen thuis
  zondag 14 mei 2006 @ 20:38:36 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37825078
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:01 schreef X-fi het volgende:

[..]

Ik heb een handleiding
in PDF formaat?
  zondag 14 mei 2006 @ 21:07:11 #102
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37825953
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:38 schreef WEST het volgende:

[..]

in PDF formaat?
Nee, echt bij het spel gekregen. Ik zal wel mee zoeken
  zondag 14 mei 2006 @ 21:21:11 #103
109194 Dubnobasswithmyheadman
Pardon My Freedom
pi_37826445
quote:
Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef VinnieJones het volgende:
Milan lijkt ook zonder mij kampioen te worden, staan 2 punten voor op Juve met nog 5 speeldagen..
Ik sta met Fiorentina nu 4e, 7 punten achter Milan..CL voorronde lijkt bijna binnen.

ps: heb Milan wel met 1-0 verslagen thuis
Welk jaar zit je eigenlijk?
  zondag 14 mei 2006 @ 21:35:22 #104
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37826934
2012
  zondag 14 mei 2006 @ 21:55:27 #105
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37827698
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef VinnieJones het volgende:
2012

Heb het zelf nog nooit zo lang volgehouden.
pi_37828798
http://www.sigames.com/downloads.php?type=download&id=358&file=409

Kopieer deze link even in je browser, hier kun je een Tips en Hints guide downloaden
pi_37828997
En ik heb gelezen dat SI op de E3 beurs ook reclame heeft gemaakt voor de nieuwe FM2007
  zondag 14 mei 2006 @ 22:48:31 #108
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37830092
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef MichielMiddelbos het volgende:
En ik heb gelezen dat SI op de E3 beurs ook reclame heeft gemaakt voor de nieuwe FM2007
Klopt Er zijn al wat afbeeldingen gevonden.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:52:58 #109
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_37830291
M'n nieuwe game met Man Utd gaat tot nu toe zeer voortvarend. Ik heb 1 wedstrijd verloren, in de CL tegen Fenerbache thuis Heb enkele jonge talenten aangetrokken, Aissati, Afellay, v.d. Borre, Svensson en Pazzini. Vooral Pazzini valt op dit moment positief op, scoort regelmatig.

Zit nu met de gedachte om van Man Utd 'n tweede Nederlands Elftal te maken

Sar
de Jong Maduro Boulahrouz Emanuelson
Afellay Sneijder vd. Vaart Aissati
Huntelaar Nistelrooij

Ben benieuwd of ik de ontbrekende spelers snel kan aantrekken, voor bijv. Sar met pensioen gaat
pi_37830899
Ik ben in de zomer van 2007 overgestapt naar Roma van Ajax. Vind 't wel jammer want was net bezig met Bojinov, maar 't is toch een nieuwe uitdaging. Ben ook coach bij Slovenië (:P) en ben bezig om Heitinga en Maxwell los te weken bij Ajax.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:59:19 #111
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37832913
Ben weer thuis. Nog even een half uur spelen en dan ga ik maar slapen.
  maandag 15 mei 2006 @ 00:08:54 #112
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37833158
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:19 schreef Ruudt het volgende:
Romaric zeurt altijd dat hij wil spelen, geef ik hem de kans raakt hij geblesseerd. Is nu al drie keer in 2 maanden tijd gebeurt..
Bij mij is hij maar één keer 3 maanden geblesseerd geweest, en verder niet (soms een een paar dagen of zo).

Je moet er wel rekening mee houden dat dit spel de kwaliteiten van je spelers afweegt tegen die van alle andere spelers in je selectie, én tegen de kwaliteiten van spelers van andere clubs uit je competitie.

Dus als je een ploeg hebt vol met spelers die hoge stats hebben wbt "natural fitness", dan zal Romaric sneller en misschien zelfs voortdurend geblesseerd zijn. Ook mogelijk is dat de competitie waarin je speelt erg "fysiek" gericht is, en dat je speler daardoor altijd geblesseerd is.

Ik speel nu al een tijdje met FM2005, waar Romaric bij aanvang van het spel bij het Belgische Beveren zit. Hij is bij mij de absolute ster van het team, en ik ben in mijn derde seizoen op weg om kampioen van België te worden (het vorige seizoen was Romaric trouwens topscorer, dat gaat hij nu niet halen, maar dat komt gedeeltelijk omdat ik een hele goede vervanger voor hem heb.)

Bij mij is het bv. dan weer Marcus Rosenberg die niet presteert, en ik vermoed dat dat komt omdat zijn "strenght" zo laag is.
---verdwijnt---
pi_37836792
Mijn 4e seizoen is afgelopen en is een topjaar gebleken.

Rode Ster is geen schim van het vorig seizoen toen ze met 83 punten kampioen werden. Ze verloren in de 2e ronde beker en werden 4e met ong. 50 punten. Ze moeten dit seizoen Inter-Toto spelen.

Ik leidde Partizan naar de 2e titel in de 4 jaar onder mijn leiding. Ik eindigde 10 punten voor OFK en bijna 20 voor Rode Ster.
In de beker ben ik bijna niet in problemen geweest en die werd voor de 3e keer in 4 jaar gewonnen. Al die 4 jaar in de finale gekomen Zo pakte ik voor de 2e maal de dubbel.
Europees wil het niet lukken om mijn prestatie van mijn 2e jaar(via groepsronde CL tot halve finale UEFA Cup). Dit jaar 3e in de poule(verloren van Chelsea en Ajax, gewonnen van Lille) en in 1e Ronde Rechtstreekse uitschakeling met 2-1 nederlaag en 0-0 door Betis uitgeschakeld.

Voor de lol de 2e en 4e keeper van Rode Ster weggekocht, de 3e keeper ging al naar een andere club en de 1e keeper werd me te duur. Als ze geen extra keeper kopen hebben ze alleen een goede 1e keep en 2 slechte van 16 jaar

Ga dit jaar er weer voor om wederom kampioen te worden en de beker te winnen. Ook wil ik de groepsronde CL overleven. En zo dus verder stijgen op de Europese Ranglijst, stond 37 nu 33e.
pi_37848049
Ben in seizoen 2007-2008 4e geworden met PSV.
Met de reserves ben ik kampioen geworden en ook met de -21 ben ik kampioen geworden
pi_37850386
Weet iemand nog een goede niet al te dure spits voor AS Roma?
  maandag 15 mei 2006 @ 17:48:04 #116
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37850533
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef Rnnz het volgende:
Weet iemand nog een goede niet al te dure spits voor AS Roma?
Huntelaar .
Wel erg kut dit. Net al m'n belangrijke spelers bij Ajax een nieuw contract gegeven.
Huntelaar, Heitinga, Sneijder en Emanuelson.. Ben ik inmiddels coach van Milan en nu zijn ze met geen mogelijkheid te paaien om te tekenen. Ik MOET en ZAL Heitinga en Urby binnenhalen.
Van de Vaart is mn eerste aankoop bij Milan iig. De fans waren blij .
-
pi_37850938
Nou ik ben me spel met Shaktar voorlopig maar gestopt. Dit vooral omdat ik met shaktar ondanks alle geld dat ik had geen enkele speler kon kopen omdat niemand interesse had in een avontuur in oekraine.
pi_37854353
In de Eredivisie is bij mij FC Omniworld 15de geworden, maar omdat ze de minste gele/rode kaarten hebben mogen ze UEFA Cup spelen

pi_37854513
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:20 schreef Ruudt het volgende:
Ben in seizoen 2007-2008 4e geworden met PSV.
Met de reserves ben ik kampioen geworden en ook met de -21 ben ik kampioen geworden
Ik ben nu ook coach van Nederland
pi_37855044
Ik heb net de eerste periode in de Gouden Gids Divisie gewonnen met FC Eindhoven. Ik heb Sparta al uit de beker geknikkerd en in de volgende ronde wacht Heerenveen (vrij ongemogelijke opgave volgens mij) In de competitie gaat het verder eigenlijk behoorlijk.. Met dank aan Othman Bakkal en Quincy Allee..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_37855440
Ik heb me geplaatst voor het WK 2010 .
Acht gespeeld, acht gewonnen, 6 punten voor op Turkije, maar de laatste 2 wedstrijden doen er toch niet meer toe (onderling beter, doelsaldo beter).
  maandag 15 mei 2006 @ 20:41:08 #122
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37855680
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:32 schreef RayMania het volgende:
Ik heb me geplaatst voor het WK 2010 .
Acht gespeeld, acht gewonnen, 6 punten voor op Turkije, maar de laatste 2 wedstrijden doen er toch niet meer toe (onderling beter, doelsaldo beter).
Gefeliciteerd
Ik wil dat ook nog steeds BC van Nederland
pi_37855933
Is best leuk ja, ik werd al in m'n 2e seizoen gevraagd.
EK 2008 ging niet lekker, kwartfinale eruit tegen Spanje (1-0, 88')

Spelers selecteren is ook wel grappig, gewoon echt voor elke positie apart filter maken en dan 2 kiezen (22 man dus + extra keeper). Zo heb ik nu spelers erin staan die normaal echt nooit een kans maken (Mendes da Silva, ene Booggaart, Biseswar ).
pi_37861059
Is er een topic over football manager handheld voor de psp?
  maandag 15 mei 2006 @ 22:38:07 #125
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37861120
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er een topic over football manager handheld voor de psp?
Nee, volgens mij niet! Is er dan een spel van?
pi_37863400
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef X-fi het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet! Is er dan een spel van?
Ja, heb um het net gekocht. Is best leuk, alleen zijn er maar 7 competities. Spelers database is wel best groot.
  maandag 15 mei 2006 @ 23:28:26 #127
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37863426
Ik heb de topscorer van Ajax (charisteas) in de wintestop van het eerste seizoen verkocht voor 7 miljoen euro. Huntelaar wordt volgens mij zijn vervanger. Charisteas gaat naar Spurs

Zojuist bekedn. Huntelaar voor 10.750.000 naar Ajax
pi_37870294
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Knoekie het volgende:
In de Eredivisie is bij mij FC Omniworld 15de geworden, maar omdat ze de minste gele/rode kaarten hebben mogen ze UEFA Cup spelen

Bij mijn Partizan game was vorig seizoen de halve finales Gatorade Cup:
Argon(Ama) - FC Eindhoven(GGD)
Volendam(GGD) - Feyenoord
Feyenoord won de finale van Eindhoven. Eindhoven is al in de 1e ronde UEFA Cup uitgeschakeld

Verloor dit seizoen het 2e competitie duel van Rode Ster dacht ik dat het weer een strijd tussen RS en Partizan zou worden. Maar ik won de andere 9 duels en Rode Ster strooide met punten in 10 duel dat ik nu geloof ik alweer 11 punten voor sta op RS. OFK staat 2e op een punt of 4.
Rode Ster verllor ook de finale Inter-toto.
Ik moest in de 3e voorrnde CL tegen Club Brugge. Thuis 2-1 gewonnen, en uit met 8-2 gewonnen
In de poule bij Chelsea, Villareal en Shaktar.
Gestart met 3-1 winst uit bij Villareal. Vervolgens door een goal in de 90e minuut verloren van Shaktar.

Heb Scorza voor 4,5m verkocht, wilde zijn contract niet verlengen wat eind dit seizoen zou aflopen..
pi_37872273
Ik ben begonnen bij Willem II. De spelers daar waren wel zo uitermate goed, dat zo ver overrated waren en gewild door topclubs: Bobson (Feyenoord), Redan (PSV), Ceesay(Ajax), Reuser(Aston Villa), Moens(PSV) en Hadouir(Rangers).

Ik ben met W II landskampioen geworden met 1 punt voorsprong op Ajax . Het defensieve 4-3-3 was de sleutel tot succes. Helaas verloor ik de bekerfinale van PSV (2 treffers van Redan die ik net had verkocht aan ze ). Daarna het 2e seizoen in.

Na een wedstrijd of 10 werd ik gevraagd door Ken Bates of ik geen zin had in Leeds United (dat speelde toen nog Championship middenmoot). Na een flinke schuld weggewerkt te hebben (18 miljoen!!) en een goede tactiek 3e geworden, wat betekende dat Leeds play offs moest spelen. De finale eindigde in pingels en gelukkig in mijn voordeel Ook nog een talentje gespot die niemand hier nog heeft genoemd, Maarten Koster van Willem II. Op zijn 17e al opgeroepen door Marco van Basten .

Na promotie heb ik Romaric, Mendoza (DC), Jensen(AMC), De Ceulear, Owusu Abeyi (huur), Loovens, Koster (gratis van W II) en Alvaros (ST van Ajax) overgenomen. Simon Walton (DC) groeide uit tot een van de steunpilaren van het team en ook Keeper Lund ontwikkelde zich razendsnel. Dit elftal draaide enorm goed, alleen tegen de groten werd telkens verloren. Dit resulteerde uiteindelijk in een gedeeld 5e plaats met nog 8 wedstrijden te spelen. Het nadeel is dan wel altijd dat er aan je spelers getrokken wordt en dat ze uiteindelijk unsettled zijn of ze willen de stap maken naar een grote club. Op dat moment kun je er niet veel meer aandoen, en meestal mogen ze dan ook opzouten van mij

Toen kreeg ik een aanbod van Feyenoord, ze hadden net in de beker met 2-0 van Katwijk!!!! verloren en Koeman was ontslagen. Ze hadden ook nog eens brandhout aan spelers en 0,0 knaken. Toch de uitdaging aangegaan en alvast gaan bouwen voor volgend seizoen. Kalou en Guzman verkocht (leuke dribbels maar het rendement was serieus 3x niks) aan Valencia en Schalke. Vincken verhuurd aan Hanover. Greene, Aerts, Saidi, Boussaboun en nog meer van dat spul allemaal de deur uitgedaan. Dit leidde tot wat meer euri's en daar tegenover stond de komst van Romaric (heeft na mijn vertrek geen wedstrijd meer gespeeld), Scorza (gratis), Owusu (gratis), Lobont (gratis van Ajax en in mijn spel een wereldkeeper), Affalay, Aissati (voor een prikkie overgenomen van PSV), Zonneveld (gratis van NAC) en Yakubu (VItesse, 2 mln) want het team miste nogal strength. Helaas heeft Owusu zijn poot gebroken en is er 8 maanden uitgeweest en heb Aissati weer verhuurd aan Heerenveen. Met dit soort spelers is het toch altijd afwachten hoe het uitpakt omdat het op dat moment nog geen wereldtop is, maar vooral Scorza, Affalay, Lobont en Zonneveld hebben mij positief verrast. Ook nog eens een talentje aangetrokken in het 2e seizoen, Eric Kabongo uit DR Congo. Hij gaat als een komeet, heeft pas 7 wedstrijden gespeeld, 2 doelpunten en is nu al 4,5 mln waard.

Wat me trouwens wel opgevalt is de random pouleindeling van de CL. Feyenoord zit bij Juventus, Bayern en Olympiakos, terwijl Utrecht bij Furth, Liverpool en Lille zit....
  dinsdag 16 mei 2006 @ 16:47:42 #130
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37883288
Gefeliciteerd trikkie
pi_37885779
Mijn huidige opstelling met AS Roma (4-2-3-1):

----------------------- Curci -------------------------
-- Caneira --- Mexès -- van Buyten --- Chivu --
------------ De Rossi ----- Mascherano ----------
------ Mancini -------- Totti ------------ Alex ------
------------------------ Mido -------------------------

Reserves:

1. Júlio César
2. Cufré
3. Bovo
4. Emanuelson
5. Aquilani
6. G. dos Santos
7. Montella/Abeyie/Nonda

Ik sta eerste alleen jammer dat ik in de UEFA Cup zit (dit is m'n 1e seizoen dus komt niet door mij )

[ Bericht 9% gewijzigd door Rnnz op 16-05-2006 18:35:39 ]
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:55:29 #132
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37886917
Met 10 wedstrijden te gaan is dit tot nu de stand.

dinsdag 16 mei 2006 @ 22:25:12 #133
112897 wouter1988
Twente Enschede
pi_37895403
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef wouter1988 het volgende:
Speel nu mijn 4e seizoen met Feyenoord:

1e seizoen: 2e plaats + bekerwinnaar
2e seizoen: kampioen, halve finalist beker, finalist champions league
3e seizoen: johan cruyff schaal + kampioen + bekerwinnaar + champions league winnaar
4e seizoen: johan cruyff schaal (seizoen is net begonnen)
Inmiddels het 4e seizoen afgerond en won naast de JC schaal ook de Europese super cup (4-0 tegen Manchester United), wereldbeker voor clubteams (11-0 tegen Auckland City en 6-0 tegen Orlando Pirates) en werd kampioen door in de ArenA Ajax te verslaan met 0-3
Champions League en beker waren dit seizoen niet veel waard. Halve finale beker werd verloren van PSV (2-1) en Champions league al in de 1e ronde R.U. van Lyon (1-4 en 3-2)

Voor het laatste competitieduel kreeg ik de aanbieding om Henk ten Cate op te volgen bij Barcelona, die kans heb ik aangegrepen omdat ik met Feyenoord alles gewonnne heb en het plezier er na een tijdje af ging
pi_37895642
Ga zowaar een keer niet de finale van de beker halen.
Verloor na penaltys van Vozdovac... jammer want ik had heel graag een 4e beker aan het rijtje toegevoegd.
Competitie gaat nog steeds goed, nu 13 duels 32 punten tegen OFK: 14 duels 28 punten, Rode Ster 14 duels 20 punten.
In de Champions League heb ik Chelsea een punt afgesnoept. Thuis speelde ik 2-2. Uit verloor ik me 5-0.
Sta nu laatste met 4 punten. Shaktar heeft ook 4 punten en Villareal 5. Moeet nog tegen Villareal en Shaktar.
pi_37900167
hmz leuk spel dat FM...
Moest 1 punt meer halen dan Shaktar en 2 dan Villareal, en dat in 2 duels.

Moest eerst tegen Villareal. Villareal was beter maar ik won Chelsea versloeg Shaktar.
Bij een nederlaag gaat Shaktar door(onderlinge duels) en anders Partizan.
Ik kwam met 0-1 voor door Grubjesic. Maar Shaktar kwam gelijk, en toen Maksimovic een pingel veroorzaakte zelfs voor. In de 90e minuut scoorde ze ook nog de 3-1. Erg zuur aangezien ik 9 kansen had en Shaktar maar 5.

Nu ga ik door naar de UEFA Cup. Sta nu geloof ik 5 punten voor en 2 duels achter in de competitie.
Inmiddels is Walter Zenga ontslagen bij Rode Ster.
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:22:15 #136
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37901000
Mijn CL-avontuur in eerste seizoen met Ajax is gestrand. 0-0 thuis en 1-0 uit verloren van Bayern (Kwartfinale). Niet slecht zeg ik zelf
  woensdag 17 mei 2006 @ 08:26:48 #137
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_37905117
Eindelijk heb ik hem
Ben begonnen met mijn clubbie Ajax.

Heb eindelijk the Hunter weg gehaald bij Heerenveen voor 10,75mil alleen komt tie pas 1 jan 2007 ARGH...1dag na sluiting van transferperiode
Echter doet Manuchry (weet ik veel wie...) het behoorlijk goed en is topscorder met 11 doelpunten (zit pas ongeveer bij 1 okt)
pi_37905120
Kan in mijn eerste seizoen VVV het kampioenschap wel vergeten. Met nog twee wedstrijden te gaan sta ik 6 punten achter op de nummer 1 Emmen. Alleen een wonder kan me nog redden
Misschien succes in de play-off, anders het jaar erna weer proberen. Mijn selectie is moeilijk uit te breiden. Velen willen niet komen of zijn te duur. Het bestuur wil ook nog eens dat ik de salarissen naar beneden trek... zucht...
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:07:25 #139
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37911318
Mijn seizoen loopt tot dusverre ook uitstekend, doordat ik een wat bredere selectie heb ivm het vorige seizoen kan ik een boel schuiven en hoewel ik pas 10 wedstrijden heb bespeeld is er pas een keer puntenverlies opgetreden in het gelijke spel tegen Liverpool.
Rosenberg heeft op dit moment 11 duels gespeeld en daarin 13x gescoord
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:45:22 #140
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_37912486
Begin 2006 koop ik Mido voor 6 miljoen.
Halverwege 2007 koopt Juve em van mij voor 25 miljoen
Begin 2008 wordt Mido na 4 wedstrijden en 1 goal voor Juve uitgeleend aan Udinese
Na dat jaar lenen koop ik em terug voor 5,5 miljoen

Wie het snapt mag het zeggen

Vorig jaar trouwens Coppa Italia en Serie A gewonnen met Fiorentina. Toni met 34 goals overall (en 4 maanden eruit met een blessure ) clubtopscorer, Pazzini met 33 er kort achter. Matteo Carboni, 2 jaar geleden transfervrij overgenomen is 21, maar scoorde er vorig jaar al 20, voornamelijk als invaller. Finale Champions Leaugue ging met 2-1 verloren van Liverpool. Je ken niet alles hebben.

Vorig jaar hele trainersstaf op de schop genomen, nieuwe mensen aangesteld, rest is nu "werkvee"

Ook bondscoach van Portugal geworden. Carlos Queiroz daar als assistent, Figo en Rui Costa als coaches

Mijn update dus
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_37912653
Wat is zo het beste systeem om in te spelen.

Ik speel het liefst 4-4-2

Met aanvallende backs en flanken, maar met deze opstelling wil het nog weleens mis gaan ( PSV )
Ik hou niet zo van 4-3-3
  woensdag 17 mei 2006 @ 12:54:10 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37912798
Ik speel 4 - 2 - 1 - 3.
Met opkomende backs. Gaat meer dan uitstekend moet ik zeggen.
-
pi_37912955
Vroeger speelde ik altijd 4-4-1-1 maar dit gaat echt niet meer
Eens kijken wat ik met jou op stelling kan

Volgend seizoen komen Kromkamp en Zenden transfervrij naar PSV.
Op de flanken heb ik niet veel bijzonders
pi_37913038
Ik speel 4-1-2-3 Met de 2 MC's en de 2 buitenste spitsen een pijl naar de zijkant.

Nu in 4 seizoenen 2x kampioen en 3x beker met Partizan.
Nu weer een eind voor op de rest.
  Redactie Games woensdag 17 mei 2006 @ 13:20:41 #145
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_37913739
Ik snap nog steeds neit echt hoe je makkelijk kan zoeken op spelers die transfervrij zijn aan eht einde van een seizoen.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_37914230
Ik speel altijd 4-1-2-1-2 met vleugelverdedigers. Het is een verkapte 4-4-2 met een VM en AMC. De rechter- en linkermiddenvelder spelen aanvallend (met zo'n pijl naar voren). Ik heb met dit systeem altijd veel succes gehad.

@Fathom: Een filter instellen met contractstatus "loopt af" is de manier om die spelers te vinden!
pi_37914611
Als ik met aanvallende backs speel kost me dit niet zelden de lulligste tegendoelpunten omdat er een hoop ruimte op de flanken ligt ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_37915401
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik met aanvallende backs speel kost me dit niet zelden de lulligste tegendoelpunten omdat er een hoop ruimte op de flanken ligt ...
Ik heb wel een pijltje naar achteren voor de vleugelverdedigers. Misschien werkt dat?
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:15:36 #149
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37923562
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:35 schreef Neoktheone het volgende:
Ik speel altijd 4-1-2-1-2 met vleugelverdedigers. Het is een verkapte 4-4-2 met een VM en AMC. De rechter- en linkermiddenvelder spelen aanvallend (met zo'n pijl naar voren). Ik heb met dit systeem altijd veel succes gehad.

@Fathom: Een filter instellen met contractstatus "loopt af" is de manier om die spelers te vinden!
Zitten veel goede spelers in
pi_37923628
Ik ben op zoek naar de Creased Shirts voor de Spanish Segunda Division B. Iemand die die toevallig heeft liggen, aangezien Susie een grote schoonmaak heeft gehouden ofzo en de meeste bestanden verwijderd zijn daar...

- Standaard shirts zijn zó lelijk...

BVD
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:21:15 #151
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37928076
Landskampioen met Ajax in de 33 speelronde!

Nu nog de bekerfinale tegen Feyenoord ! Super seizoen gedraaid met een jeugdelftal (20 jaar gemiddeld!!)
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:18:38 #152
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37930437
weet iemand een goeie werkende save game editor? ik wil een fungame starten met RBC met Henry en Ronaldinho enzo

MCFM werkt niet met 6.03
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:57:47 #153
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37935311
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef X-fi het volgende:
Landskampioen met Ajax in de 33 speelronde!

Nu nog de bekerfinale tegen Feyenoord ! Super seizoen gedraaid met een jeugdelftal (20 jaar gemiddeld!!)
En ook die is binnen 3-0 gewonnen!!
  woensdag 17 mei 2006 @ 23:16:33 #154
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37936169
De eerste aankopen zijn alweer gedaan

Yapi Yopo komt voor 10.000.000 van Nantes naar Ajax
Edgar Davids komt voor 7.000.000 van Everton naar Ajax

Olaf Lindenbergh verkocht voor 525.000 van Ajax naar FC Utrecht
Thomas Galasek is gestopt met voetballen.
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:13:22 #155
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37938364
Ik heb nu ook Osmar Ferreyra van CSKA aangetrokken (1.800.000)
pi_37941839
Heb gister maar heel even gespeeld, zit nu halverwege seizoen 5 en sta 13 punten voor op de nummer 2.
In de UEFA Cup moet ik in de 1e ronde RU tegen Teplice, als ik dat overleeft tegen Heerenveen of Fenerbache.

Probeerde Nikola Zigic, topspeler van Rode Ster transfervrij te halen maar die wilde nog niet.
Waarschijnlijk raak ik in de zomer Guarin en Cardenas kwijt. Beide hebben nu nog een contract voor 1,5 seizoen maar willen niet bijtekenen. Dus waarschijnlijk van de zomer nog maals proberen en anders verkopen dat ik er nog wat aan verdien..
Denk wel dat ik het op kan vangen met jeugdige Serviers maar die zijn nog niet zo goed als zij..
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:38:56 #157
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37943252
De 15miljoen die ik voor Jan Lastuvka heb neergelegd is een welbesteed bedrag, al 15 wedstrijden op rij ongeslagen na 10 wedstrjiden ook prima op kop in de premier legaue met nog maar 7 tegendoelpunten, vorig jaar lagen er rond dit tijdstip al ongeveer 15 bij mij in
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:09:25 #158
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_37944209
Heeft er iemand nog een beetje goede tactiek voor Omniworld , het gaat niet zo best
Ik ben inmiddels overleden
pi_37944545
zo ben ook maar weer eens begonnen met FM, een carriere begonnen met Willem II, leuk team en geen geld-schuld, de doelstelling is om niet te degraderen, dat moet easy te doen zijn!
zelf hoop ik op europees voebal

[ Bericht 3% gewijzigd door Euvermaniac... op 18-05-2006 11:40:21 ]
pi_37947427
Concurrentie is er nu ook:

LMA Manager 2007 aangekondigd voor PC en Xbox 360

Zijn de FM liefhebbers hier ook zo enthousiast over? Zo niet dan hoor ik graag waarom FM dan zoveel beter is, want ik heb het eerlijk gezegd zelf niet zo kunnen ontdekken nog..
pi_37947578
Ziet er leuk uit, maar of het aan FM kan tippen...

Het gaat ten slotte niet om de grafische kwaliteiten, maar om de gameplay en die is bij FM bijna superieur
pi_37952898
Ik vond het juist iets te uitgebreid, waardoor het onoverzichtelijk werd. En ik denk dat graphics wel degelijk belangrijk zijn. Ik vind het ook leuk om mn stadion uit te breiden en een wedstrijd in 3D te zien en niet rondjes die over een groen vlak heen en weer bewegen.

FIFA Manager uit 1996 ofzo vond ik als voorbeeld wel erg leuk, terwijl FM me nog niet echt lang heeft weten te boeien.
pi_37953816
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Ik vond het juist iets te uitgebreid, waardoor het onoverzichtelijk werd. En ik denk dat graphics wel degelijk belangrijk zijn. Ik vind het ook leuk om mn stadion uit te breiden en een wedstrijd in 3D te zien en niet rondjes die over een groen vlak heen en weer bewegen.

FIFA Manager uit 1996 ofzo vond ik als voorbeeld wel erg leuk, terwijl FM me nog niet echt lang heeft weten te boeien.
De meeste mensen in dit topic zullen het niet met je eens zijn denk ik... Maar we zullen zien wat het gaat worden
pi_37954761
Al die opties zijn leuk maar feit is dat CM/FM al tientallen jaren bezig is met een en dezelfde game en die lui nog niet zo lang bezig zijn. Ik durf te wedden dat daar veel meer fouten en onrealitische dingen in voorkomen dan in FM. Dat zal misschien nog niet in de eerste seizoenen naar voren komen maar na 10 seizoenen zullen je toch veel dingen krijgen waarvan je denkt. Bij FM is dat eigenlijk vrij weinig, zeker in deze versie. De topclubs zijn bij mij na 12 seizoenen nog steeds de topclubs (zoals dat ook irl zo is), natuurlijk wat verrassingen hier en daar, maar dat is normaal. En dat maakt FM zo sterk, het is zo realistisch dat het ook na 12 seizoenen nog leuk is om te spelen. Dit omdat zij na al die jaren de game steeds beter weten te maken zonder er steeds meer frutsels bij te krijgen (afgezien van het 2d veld ).

Dat geld dan voor mij . En ik heb die andere nog nooit gespeeld dus wat lul ik , maar dat zou ik FM ook niet aan kunnen doen .

Natuurlijk zijn er versies geweest dat het niet goed was. De vorige vond ik zelfs matigjes met een slecht werkende training, geen nieuwe jeugdspelers die bruikbaar zijn (heeel zeldzaam dan) en topclubs die na 10 seizoenen nog steeds dezelfde namen kochten als Seedorf, Nedved maar die dan ook hoogbejaard rondliepen . Dan is het in deze versie, afgezien dat nieuwe jeugdspelers vaak uit het buitenland komen, toch weer ijzersterk en ga ik nog weer wat seizoenen verder in mijn game .
pi_37957067
Ik ben van PSV naar Valencia gegaan.

Openingswedstrijd met 2-0 gewonnen van Zaragoza
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:06:32 #166
51794 Rahl
pi_37962183
Ik wil juist geen 3D graphics en al die shit, ik wil cijfertjes en statistieken, die wedstrijden zelf maken me eigenlijk niet zoveel uit, het alles eromheen dat het zo leuk maakt voor mij. Wedstrijden zo snel mogelijk spelen met zo min mogelijk poespas. Speel ook altijd alleen met commentaar, geen wedstrijdbeelden.
last.fm
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:06:58 #167
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37962195
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:06 schreef Rahl het volgende:
Ik wil juist geen 3D graphics en al die shit, ik wil cijfertjes en statistieken, die wedstrijden zelf maken me eigenlijk niet zoveel uit, het alles eromheen dat het zo leuk maakt voor mij. Wedstrijden zo snel mogelijk spelen met zo min mogelijk poespas. Speel ook altijd alleen met commentaar, geen wedstrijdbeelden.
Het is wel verrekte handig
pi_37964607
In 'n ware thriller de League Cup finale van Everton gewonnen:

Zo'n lullig bekertje en dan vol spanning achter je pc zitten

pi_37968627
Zoals ik al eerder aangaf kon ik met VVV geen kampioen meer worden in mijn eerste seizoen. Maar ik ben wel ten koste van NAC, MVV en Veendam gepromoveerd naar de eredivisie. Ze dragen me daar nu al op handen. Ik heb flink wat transfervrije en goedkope spelers gehaald, anders red ik het volgend jaar nooit. Gelukkig komen Besagno en Marcus Berg me nu eindelijk versterken. Nu ik in de eredivisie speel, willen ze allemaal wel komen. Ook heb ik gratis Quansah over kunnen nemen van Ajax (handige speler) en nog wat onbekende getalenteerde spelers (Etafia als keeper). Ik hoop dat ik me weet te handhaven, want dat is mijn doel.
pi_37992213
Ik speel nu gewoon 4-4-2 met defensief voetbal met Valencia en het gaat de goede kant op

Eerst speelde ik aanvallend, maar kreeg ik de doelpunten om de oren en dan scoorde ik minder dan dat ik nu scoor

Nu hou ik fijn de 0 en scoor minimaal 1 keer.
pi_37994962
Zo eventjes een nieuwe game starten na lange tijd, nog boeiende dingen langs gekomen de laatste 3 maanden?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_37999808
Mannen,
Het zal vast ergens te vinden zijn, maar het is mij nog niet gelukt om te vinden. Dus.....
Waar kun je de nieuwe Football Manager downloaden?
Dan kan ik eindelijk mijn game uit het seizoen 2004 afbreken, na 3 dagen, 12 uur en 5 min ermee bezig te zijn geweest . Ben toe aan iets nieuws geloof ik.

Thnxalot...
pi_38001471
In de winkel schijnt ie te koop te zijn.

Als je het spel leuk vindt, koop 'm dan gewoon.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:42:03 #174
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38001646
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:33 schreef Didammer het volgende:
Mannen,
Het zal vast ergens te vinden zijn, maar het is mij nog niet gelukt om te vinden. Dus.....
Waar kun je de nieuwe Football Manager downloaden?
Dan kan ik eindelijk mijn game uit het seizoen 2004 afbreken, na 3 dagen, 12 uur en 5 min ermee bezig te zijn geweest . Ben toe aan iets nieuws geloof ik.

Thnxalot...
Dat bespreken we hier niet
pi_38017736
He-j ook goed! Tjooww...
pi_38019913
Ik ben het even zat met die slome klutcomputer van mij. Ben nu 2,5 seizoenen ver, heb grote database en 3 landen geselecteerd. En hij doet een minuut om van 12 mei naar 14 mei te gaan. Ik noem maar wat. Om maar niet te spreken over de interlands. Dan zijn we gauw 5-7 minuten verder.
pi_38020237
Ik zit nu in mijn 5e seizoen en duurt 5 seconden om wedstrijden te spelen .
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:27:24 #178
51794 Rahl
pi_38025993
Net na een reeks van 17 overwinningen op rij met Juventus verloren van Messina.
last.fm
pi_38026725
Die Ciprian Marica van Shaktar is echt f*****g goed. Heeft er bij mij (PSV-4-5-1) al 12 inliggen in 8 wedstrijden.
pi_38027785
mijn spel is tenminster realistisch: ik verlies als ajax zijnde met 5-4 van RBC, 4 doelpunten van elkhatabi
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:25:40 #181
51794 Rahl
pi_38027898
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:22 schreef KansloosForEver het volgende:
mijn spel is tenminster realistisch: ik verlies als ajax zijnde met 5-4 van RBC, 4 doelpunten van elkhatabi
mijne ook, ibrahimovic schopte er 53 goals in in 1 seizoen (50 wedstrijden).

topspits, het volgende seizoen (ben ik nu mee bezig) gaat ie er gewoon overheen, staat nu op 43 uit 32.
last.fm
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:27:00 #182
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38027941
Zo. Ben gepromoveerd Van Ajax naar Barcelona
pi_38054956
Seizoen 2009/2010:

- Duitse beker Werder Bremen (geprolongeerd)

- Verloren UEFA Cup Finale (2-2 tegen in 90') tegen Lyon .

- Derde in competitie (als ik won op laatste speeldag werd ik 2e)

- Wereldkampioen met Nederland

Moderator zondag 21 mei 2006 @ 20:29:38 #184
42184 crew  DaMart
pi_38057640
Een gebrek aan spelers in de lagere divisies kan best irritant zijn. Gelukkig komen er voor volgend seizoen wat spelers via vrije transfers anar Raith toe. Bijna het hele seizoen heb ik iedere week maar maximaal 2 aanvallers tot mijn beschikking, ik heb weken met 1 keeper moeten zien te overleven, en ook andere spelers trekken het niet zo.

Daarbij komt dat ze niks gewend zijn in de Schotse tweede divisie. Ik had het trainingsschema op heavy gezet, en nu beginnen ze te piepen dat ze te hard moeten werken tijdens de training

Ik sta overigens wel vierde, en zie eigenlijk mijn ploeg niet snel stijgen of dalen... wat betekent dat we in ieder geval play-offs voor promotie mogen gaan spelen!
  zondag 21 mei 2006 @ 20:40:20 #185
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38058298
Ik snap echt helemaal niks van dit spel Welke tactiek ik ook probeer, het is allemaal ruk... Als ik naar mijn spelersmateriaal kijk moet ik in de eredivisie over 90% van de tegenstanders gewoon heenwalsen, niks is echter minder waar...
  zondag 21 mei 2006 @ 20:45:14 #186
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_38058557
Eerste seizoen met Man Utd beëindigd, kampioen geworden en de League Cup veroverd. FA-cup halve finale tegen Liverpool (kansloos 5-1) eruit geknikkerd en Champions League kwartfinale tegen Juventus verloren (2-1 over beide wedstrijden).

Voor 't nieuwe seizoen o.a. Huntelaar, Maduro, Frey en Guarin aangetrokken. Verschillende spelers moesten daarvoor vertrekken: Scholes, Heinze, Park, Saha en O'Shea. Ook Neville, Brown en Vidic mogen vertrekken. Zelfs Ferdinand heb ik niet nodig als ik daar 'n redelijke vervanger voor heb. Ik heb 'm nooit 'n geweldige voetballer gevonden, hij maakt af en toe kapitale fouten helaas. Ik heb nu nog 15 mln om een transfer te regelen, ik weet alleen niet 1-2-3 wie ik moet aantrekken. Ik wacht denk ik met uitgeven

Selectie op dit moment:
GK: Sar, Arenas, Frey
VD: Borre, Maduro, Ferdinand, Svensson, Evra, Richardson, Brown, Neville, Vidic
MV: Affelay, Aissati, Guarin, Fletcher
AM: Ronaldo, Rooney, Adu, Giggs
AV: Huntelaar, Nistelrooij, Pazzini

Ik moet wel weer 'n redelijke stap vooruit kunnen zetten
pi_38062612
Je hebt een luxe probleem

Dat heb ik ook met Valencia
pi_38068100
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:42 schreef devv05 het volgende:
Concurrentie is er nu ook:

LMA Manager 2007 aangekondigd voor PC en Xbox 360

Zijn de FM liefhebbers hier ook zo enthousiast over? Zo niet dan hoor ik graag waarom FM dan zoveel beter is, want ik heb het eerlijk gezegd zelf niet zo kunnen ontdekken nog..
Vind opzich leuke game.
voordat ik fm vaker ging spelen, deed ik voornamelijk
total club manager 2005

dat is dus nu die fifa manager geworden..

dat stadium uitbouwen is mooi bij lma
bij total club manager vond ik de talentjes opbouwen, en contract voorstellen leuker

Ga nu toch weer verder met me portsmouth game, sta nog steeds 4de, 1ste competitie helft zit erop
Alleen heb ik hem ook @ xbox360 binnen gekregen, maar die zit nog in de verpakking
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_38069961
Portsmouth

Daar ga ik na mijn Valencia tijd heen.
Weet ik nu al
pi_38070334
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Portsmouth

Weet ik nu al
Portsmouth heb ik met CM 03/04 nog gespeelt
pi_38070580
haha, ben dus niet de enigste die zich wel vermaakt met die club ?
Heb tot nu toe, alleen een contract voor dit seizoen, hopelijk krijg ik een nieuwe !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_38070585
Die heb ik niet, maar met 2001 - 2002 en 2002 - 2003 was ik altijd PSV , Spurs , Newcastle , Chelsea ( nu ) , Inter , Lazio , AS Roma of Valencia
Al vond ik Spaanse competitie minder op die ouwe delen...
Nu gaat wel prima met Valencia

Maar mijn liefde voor Pompey is redelijk laat gekomen
pi_38070627
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha, ben dus niet de enigste die zich wel vermaakt met die club ?
Heb tot nu toe, alleen een contract voor dit seizoen, hopelijk krijg ik een nieuwe !
Met een 4de plek lukt dat wel
pi_38070869
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Met een 4de plek lukt dat wel
season is nog niet over.
moest alleen voor degradatie vechten van het bestuur
Als zo door gaat, speel ik volgend jaar, europees voetbal , mits ik mag blijven
  maandag 22 mei 2006 @ 00:17:39 #195
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_38070890
Ik ga donderdag (hemelvaartsdag.) maar weer eens verder met mn ManUtd game.
Eerste 4 weds dik gewonnen.

Rooney 4 wedstrijden 11 goals
  maandag 22 mei 2006 @ 00:27:07 #196
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38071168
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga donderdag (hemelvaartsdag.) maar weer eens verder met mn ManUtd game.
Eerste 4 weds dik gewonnen.

Rooney 4 wedstrijden 11 goals
Mijn god, wat voor tactiek gebruik jij dan in hemelsnaam?
pi_38071205
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

season is nog niet over.
moest alleen voor degradatie vechten van het bestuur
Als zo door gaat, speel ik volgend jaar, europees voetbal , mits ik mag blijven
ALs je dan niet mag blijven dan zijn ze gek geworden
  maandag 22 mei 2006 @ 00:40:01 #198
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38071544
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Portsmouth

Weet ik nu al
Ik wil na mijn Barcelona tijd weer terug waar ik was begonnen
pi_38071718
Barcelona is niks

Slechte club net als Real Madrid
  maandag 22 mei 2006 @ 01:09:28 #200
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38072251
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Barcelona is niks

Slechte club net als Real Madrid
Kan je wel zeggen. Ik rolde met Barcelona Real Madrid met 0-4 op! Zelfs in de periode met Ajax!
pi_38080904
Ik wist Barca 2 maal te kloppen met 1-5 ( beker en competitie )

In 1 duel scoorde Mista 4 maal.
pi_38081508
M'n allereeste game met Feyenoord is een behoorlijk succes; Eerste seizoen kampioen, de beker en verliezend finalist van de UEFA Cup tegen Real Madrid (4-2 na verlenging). In het 2e seizoen gaat het redelijk naar wens. In de competitie sta ik wederom eerste,28 gespeeld, 21 winst, 7 gelijkspel en 0 verloren. Tel daarbij de 34 ongeslagen van vorig seizoen en ik kom op een prachtige reeks van 62 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie
In de Champions League gaat het ook goed. Sta in de halve finale tegen Arsenal, de eerste wedstrijd, thuis, met 1-0 gewonnen. Ik vrees dat ik er hierna uitlig:( De andere wedstrijd is overigens Juventus - Werder Bremen . Voor de beker doe ik ook nog altijd mee, de finale tegen RBC staat me te wachten aan het einde van het seizoen. Kennelijk zijn mijn succes opgevallen, naar een teleurstellende vroege uitschakeling tijdens het WK stond de bond op de stoep met de vraag of ik bondscoach wilde worden
Ook financieel gaat het prima, een dik saldo van 33 miljoen, waarvan 17 miljoen beschikbaar voor transfers. Salaris zit ik 130k per week onder de max, dus ook daar ruim voldoende te besteden. De transfers:

(In)
Bergkamp, Simoes, Shkjezi, Baroni, Costil, Maximiliano Moralez, Tommy Hoiland, Emiliano Vecchio, Igor Petkovic, Jesper Hansen, Karl-John Tern, Pablo Vitti en Steven Defour.
(Uit)
Danko Lazovic (daar heb ik er kennelijk 2 van, de slechtste verkocht), Timon van Leeuwen, Gianni Zuiverloon, Edwin de Graaf, Patrick Mtiliga, Harbuzi, Saidi, Schreuder, Acuna en een zooi aan talentloze jeugd.

Verder speelt een groot deel op lening bij andere clubs. In totaal 15 spelers, waarvan deze de noemenswaardige spelers zijn:
Derijk @ VVV
Vincken @ West Ham
Gérson Magrao @ Köln
Defour @ Brugge
Petkovic @ Q.P.R.
Vitti @ VVV

De meest spelende spelers per linie:

GK: Costil (Aerts)
D: Greene, Bosschaart, Vlaar, Gibbs, Paauwe, Biseswar, Bahia
M: Kalou, de Guzman, Janssen, Leonardo, Shkjezi, Bergkamp, Castelen, Pardo
F/ST: van Hooijdonk, Kuyt, Lazovic, Hoiland
pi_38083805
ben toch maar niet door gegaan met Willem II,
inmiddels overnieuw begonnen met Fenerbahce, ze hebben een sterk elftal en een goed
transferbudget mag zo ong. 18 miljoen euro uitgeven aan transfers.
Heb nu een betere links en rechtsbak gehaald want die waren nogal matig. verder een sterk middenveld (Alex, Appiah) en een goede spits Anelka.
pi_38086589
Ben in het tweede seizoen gepromoveerd met Emmen! Nadat ik in het eerste seizoen had gekozen om niet te promoveren. Heb het elftal redelijk onder handen genomen, heb mezelf nu al voorgenomen om volgend jaar meer Nederlandse spelers aan te kopen. Anyway, ik wou dit laten zien:

klikbaar
Al is het nog vroeg in het seizoen, Emmen dat in zowel de Eredivisie, de hoogste reservedivisie als de hoogste U21-competitie bovenaan staat is best wel goed, dacht ik zo.
  maandag 22 mei 2006 @ 15:54:10 #205
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38086951
Ben ik nou de enige die dit spel veel te moeilijk vindt? Ik kan de hele wedstrijd domineren en 15 kansen krijgen zonder te scoren (vijandelijke keeper lijkt wel een magneet) om vervolgens in 1 counter een doelpunt om de oren te krijgen waar de keeper totaal kansloos op is .
  maandag 22 mei 2006 @ 16:27:20 #206
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_38088392
Ik heb juist meestal veel minder kansen maar win toch vaak.

Ik ben nadat het met nac niet zo lekker ging. (3e in CL poule en 2e in competitie) overgestapt naar het in degradatienood verkerende Southampton.
  maandag 22 mei 2006 @ 16:33:59 #207
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_38088667
Net trouwens wel een grappig resultaat
  maandag 22 mei 2006 @ 16:46:11 #208
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38089156
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef TomHoofd het volgende:
Ik heb juist meestal veel minder kansen maar win toch vaak.
Wat voor tactiek gebruik je dan?
  maandag 22 mei 2006 @ 18:48:18 #209
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_38093833
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat voor tactiek gebruik je dan?
Speel 3 5 2 met 2 DM's, 1 AM en 2 opkomende middenvelders op de vleugel. Ik zoek ook altijd 2 DM's die goed van afstand kunnen schieten en zo ook regelmatig scoren.
pi_38094751
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:21 schreef Klicina het volgende:
M'n allereeste game met Feyenoord is een behoorlijk succes; Eerste seizoen kampioen, de beker en verliezend finalist van de UEFA Cup tegen Real Madrid (4-2 na verlenging). In het 2e seizoen gaat het redelijk naar wens. In de competitie sta ik wederom eerste,28 gespeeld, 21 winst, 7 gelijkspel en 0 verloren. Tel daarbij de 34 ongeslagen van vorig seizoen en ik kom op een prachtige reeks van 62 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie
In de Champions League gaat het ook goed. Sta in de halve finale tegen Arsenal, de eerste wedstrijd, thuis, met 1-0 gewonnen. Ik vrees dat ik er hierna uitlig:( De andere wedstrijd is overigens Juventus - Werder Bremen . Voor de beker doe ik ook nog altijd mee, de finale tegen RBC staat me te wachten aan het einde van het seizoen. Kennelijk zijn mijn succes opgevallen, naar een teleurstellende vroege uitschakeling tijdens het WK stond de bond op de stoep met de vraag of ik bondscoach wilde worden
Ook financieel gaat het prima, een dik saldo van 33 miljoen, waarvan 17 miljoen beschikbaar voor transfers. Salaris zit ik 130k per week onder de max, dus ook daar ruim voldoende te besteden. De transfers:

(In)
Bergkamp, Simoes, Shkjezi, Baroni, Costil, Maximiliano Moralez, Tommy Hoiland, Emiliano Vecchio, Igor Petkovic, Jesper Hansen, Karl-John Tern, Pablo Vitti en Steven Defour.
(Uit)
Danko Lazovic (daar heb ik er kennelijk 2 van, de slechtste verkocht), Timon van Leeuwen, Gianni Zuiverloon, Edwin de Graaf, Patrick Mtiliga, Harbuzi, Saidi, Schreuder, Acuna en een zooi aan talentloze jeugd.

Verder speelt een groot deel op lening bij andere clubs. In totaal 15 spelers, waarvan deze de noemenswaardige spelers zijn:
Derijk @ VVV
Vincken @ West Ham
Gérson Magrao @ Köln
Defour @ Brugge
Petkovic @ Q.P.R.
Vitti @ VVV

De meest spelende spelers per linie:

GK: Costil (Aerts)
D: Greene, Bosschaart, Vlaar, Gibbs, Paauwe, Biseswar, Bahia
M: Kalou, de Guzman, Janssen, Leonardo, Shkjezi, Bergkamp, Castelen, Pardo
F/ST: van Hooijdonk, Kuyt, Lazovic, Hoiland
Atijd als ik Feyenoord neem dan doe ik het zo slecht dat ik ontslagen word Wat is je geheim :p
Sigloos...
pi_38099692
Ik ben benieuwd of jullie een goede 4-3-3 kunnen maken met FM2006, ik heb dan altijd het idee dat ik het middenveld te veel verwaarloos, zodat ik geen kansen kan maken.

Speel nu met barça in de volgende opstelling:

-------------Eto'o---------------
Ronaldinho---------------Giuly
-----Xavi-V.Bommel-Deco-----
------------------------------------
Gio - Puyol - Marquez - Beletti
-------V.Valdes----------

En nu ben ik dus op zoek naar de juiste instellingen van de schuifjes per speler enzo, speel nu vooral op de vleugelaanval met als target man Eto'o.

V.Bommel heeft verminderde forward runs, zodat hij veel verdedigende taken op zich neemt.

Iemand een idee over de teaminstellingen die ik verder moet gebruiken hiervoor? En instructies per speler?
pi_38100007
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik nou de enige die dit spel veel te moeilijk vindt? Ik kan de hele wedstrijd domineren en 15 kansen krijgen zonder te scoren (vijandelijke keeper lijkt wel een magneet) om vervolgens in 1 counter een doelpunt om de oren te krijgen waar de keeper totaal kansloos op is .
Dat heb ik ook gehad.

Maar ik speel nu defensief voetbal, maar net zoveel kansen als dat ik aanvallend speel
Alleen nu vallen de goals

En ik krijg bijna niets tegen.

Iets van 11 in 34 wedstrijden waar een 5-2 uit verlies tegen Betis bij zit
Enigste wedstrijd die ik heb verloren.

Net Juve in kwartfinale CL
0-0 thuis
Maar uit 0-1 gewonnen door een penal van Di Vaio in de 88ste minuut

Net 2-0 thuis gewonnen van Chelsea in de halve finale.
Nu de return

Titel is alweer binnen ( 2 jaar op rij )
En in de beker halve finale ( over 2 wedstrijden de return in en tegen Betis Sevilla ik verdedig een 2-0 voorsprong )

En ik ga Mista verkopen voor zo'n 25 miljoen.
Hij wil alweer een nieuw contract.
pi_38101088
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef SuperUli het volgende:

En nu ben ik dus op zoek naar de juiste instellingen van de schuifjes per speler enzo, speel nu vooral op de vleugelaanval met als target man Eto'o.
Schuifjes is toch niet moeilijk. Dat betekent waar een speler heengaat in balbezit. Arrows naar achter (barrows) heeft naar mijn idee niet veel zin, omdat je in balbezit op zoek gaat naar een aanval en dan moeten je spelers niet naar achteren gaan.

Ik bepaal mijn arrows aan de hand van de beste positie van een speler. Heeft bijvoorbeeld Gio bij jou de VL positie het groenste, dan doe ik geen pijl naar VVL. Is deze wel groener dan de VL, dan doe ik wel een pijl, etc.

En waarom heb je Eto'o als targetman? Dat betekent dat je spelers hem zoeken op allerlei manieren en zijn taak is om de bal vast te houden (goed koppen, kracht zijn belangrijke punten). Eto'o is niet zo'n soort type speler, daarbij moet je denken aan een Larsson, Kuijt, Klose . Daarom speel ik het liefste met twee spitsen, één die iets aanvallender is dan de ander (die presst meer op verdediging) en de andere aanvaller zit er kort achter en is het aanspeelpunt. Goed koppel is bijvoorbeeld Klose - Huntelaar bij mij geweest, met Klose als target man (25 goals, 20 assists).
pi_38101547
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef SuperUli het volgende:

Iemand een idee over de teaminstellingen die ik verder moet gebruiken hiervoor? En instructies per speler?
Je spelersinstructies moet je afstemmen op de kwaliteiten van je spelers. Heeft een AMR bijvoorbeeld een lage "Off The Bal / Zonder Bal" waarde, waarom zou je hem dan aanvallende impulsen gaan geven? Zelfde geldt voor bijvoorbeeld Afstandschoten, Voorzetten, Passing. Deze stats zijn voor elke spelers verschillend, je moet dus niet lukraak iets aanvinken wat jij denkt wat wel een leuke wedstrijd oplevert. Nee, dan krijgen je spelers lage ratings, omdat ze doen wat jij wilt wat ze doen, maar wat ze niet kunnen. Snap je het nog .

Vroeger deed ik ook altijd AMR/AML op veel voorzetten en dribbels, maar dat werkt dus niet als ze het gewoon niet kunnen. Bij een topclub heb je er minder last van, omdat bijna alle spelers wel hoge stats hebben, maar als je een laag team managt, dan moet je er echt op letten.

Pressing (Closing Down) is ook ontzettend belangrijk. Zet je je verdedigers op teveel pressen, dan lopen ze uit positie en kunnen de aanvallers van je tegenstander makkelijk doorkomen. Zelfde voor je backs. Ik laat daarom alleen mijn VMC (veel), AMR/AML (gedeeltelijk) en één van de twee SC pressen.
  maandag 22 mei 2006 @ 22:55:46 #215
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38104803
Woei!

na 2 wedstrijden bovenaan in de Spaanse League (Barcelona). 6 punten

Heb zojuist Real Madrid afgedroogd met 2-4 in Bernabeau.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:08:02 #216
149645 Mahsun
Feyenoord Rotterdam
pi_38108246
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:13 schreef Belthazor het volgende:

[..]

Atijd als ik Feyenoord neem dan doe ik het zo slecht dat ik ontslagen word Wat is je geheim :p
Bij Feyenoord moet je een aantal spelers kopen om goed te draaien.Vitti,Sivok,Barretto(NEC)Agger etc etc
  dinsdag 23 mei 2006 @ 01:12:58 #217
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_38109884
Lol stelletje n00bs..

Ben in m'n leven nog nooit ontslagen..
Nee ik speel niet met top clubs alleen..

(Milan, Fiorentina, Lecce, Atlanta Bergamo)

Ben trouwens nu gestopt.. ff geen zin meer, wacht wel op nieuwe FM weer
  dinsdag 23 mei 2006 @ 07:59:44 #218
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38111508
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad.

Maar ik speel nu defensief voetbal, maar net zoveel kansen als dat ik aanvallend speel
Alleen nu vallen de goals
En wat voor systeem en spelersinstructies gebruik je dan? Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kan de juiste combinatie niet vinden. Of ik word ondanks een 5-3-2 opstelling bijna overlopen of 9 van de 10 wedstrijden eindigen in een gelijk spel...
pi_38111559
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 07:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En wat voor systeem en spelersinstructies gebruik je dan? Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kan de juiste combinatie niet vinden. Of ik word ondanks een 5-3-2 opstelling bijna overlopen of 9 van de 10 wedstrijden eindigen in een gelijk spel...
Misschien moet je een systeem even de tijd geven. Je bent net nieuw bij een club en de spelers moeten dus nog wennen aan een systeem. Mijn begin is ook nooit denderend, maar als het eenmaal begint te draaien... Ik ben bij FM nog nooit ontslagen, dus het werkt wel (overigens speel ik altijd aanvallend voetbal).
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:46:57 #220
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38113363
Ja hoor, weer zo'n fijne wedstrijd... Binnen 11 minuten thuis met 2-0 achter staan tegen Werder Bremen. 2 schoten on target, 2 doelpunten. Rest van de wedstrijd volledig gedomineerd, hele rits kansen, resultaat: 1-2 verlies...
pi_38114921
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:44 schreef captain.lefteye het volgende:
Ben in het tweede seizoen gepromoveerd met Emmen! Nadat ik in het eerste seizoen had gekozen om niet te promoveren. Heb het elftal redelijk onder handen genomen, heb mezelf nu al voorgenomen om volgend jaar meer Nederlandse spelers aan te kopen. Anyway, ik wou dit laten zien:
[[url=http://picserv.pixio.nl/~picserver/i.php?/E758125Y5M9452W2/M0C7K0ZEG330/JPEG/1148304658//1j69]afbeelding][/URL]
klikbaar
Al is het nog vroeg in het seizoen, Emmen dat in zowel de Eredivisie, de hoogste reservedivisie als de hoogste U21-competitie bovenaan staat is best wel goed, dacht ik zo.
welke skin gebruik jij oo
pi_38115138
Heb ik ook... Die heet toch Turnstyle?
pi_38118617
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 10:41 schreef martjin het volgende:

[..]

welke skin gebruik jij oo
Tis inderdaad Turnstyle 06 en ik heb hem van Sortitoutsi gehaald, maar daar staat hij nu niet meer. Iets met een servercrash ofzo In ieder geval, ik ben zo vriendelijk geweest hem even te googlen en hier kun je hem ook halen!
pi_38118796
Het 6e seizoen is in gang!
Mijn voornemens om de 2e ronde CL te halen werden al meteen in de grond getrapt.
Met 2-1 werd uit van Steaua gewonnen, maar thuis werd met 2-3 verloren(3e van sTeaua ion laatste minuut)
De 1e ronde UEFA Cup werd met 0-0 en 5-0 Legia verslagen.

De beker was al ten einde in de 1e ronde, promovendus Napredak won met 1-0.

In de competitie werd gestart met 5 winstpartijen. Javor en Napredak konden me als enige enigzinds volgen. Na een nederlaag tegen Rode Ster en Sartid verloor ik de kop aan Napredak, maar die is inmiddels weer terug. Rode Ster staat, ondanks de winst op mij, alweer op flinke achterstand.
Het lijkt er dus op dat de kans vrij groot is dat de titel naar Partizan gaat. Of ik na dit seizoen nog trainer ben weet ik nog niet, misschien als 1 vna de 3 NL toppers ontslagen wordt ga ik daar heen
pi_38127466
Ik ben zojuist Wereldkampioen geworden met Nederlands na strafschoppen in de finale tegen spanje.

Ik zat in de poule bij Japan, Kroatie en Paraquay.

2e ronde tegen Oekraine
Kwartfinale tegen Frankrijk
Halve finale tegen Zweden
Finale tegen Spanje
pi_38132156
Bedankt voor je replies, RayMania.
pi_38137466
Met 5 punten achterstand en nog 5 wedstrijden te spelen sta ik 2e achter Inter. Inter moet dus punten verliezen maar gelukkig deden ze dat al in de vorige wedstrijd. Ik sta ook in de halve finale van de UEFA cup, terwijl Inter in de halve finale van de CL staat.
pi_38138471
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 07:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

4-4-2 Met op de flanken pijltjes naar voor

Met flanken en spitsen als enigste vol op de aanval.

Maar teaminstructie's verdedigend.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:38:38 #229
112897 wouter1988
Twente Enschede
pi_38139053
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef wouter1988 het volgende:

[..]

Inmiddels het 4e seizoen afgerond en won naast de JC schaal ook de Europese super cup (4-0 tegen Manchester United), wereldbeker voor clubteams (11-0 tegen Auckland City en 6-0 tegen Orlando Pirates) en werd kampioen door in de ArenA Ajax te verslaan met 0-3
Champions League en beker waren dit seizoen niet veel waard. Halve finale beker werd verloren van PSV (2-1) en Champions league al in de 1e ronde R.U. van Lyon (1-4 en 3-2)

Voor het laatste competitieduel kreeg ik de aanbieding om Henk ten Cate op te volgen bij Barcelona, die kans heb ik aangegrepen omdat ik met Feyenoord alles gewonnne heb en het plezier er na een tijdje af ging
Ontslag genomen bij Barcelona. Bestuur stond niet volledig achter mij en de prestaties waren in mijn ogen nog redelijk. Stond in de winterstop in de 2e ronde Uefa cup en op een 2e plaats (3 punten achter Betis) in de competitie. Toch stond mijn status op onzeker.
Ajax bood mij een baan aan en zo begon ik daar aan een onmogelijke missie, ze stonden immers al ver achter op Feyenoord. Ben toch nog 2e geworden

Dit seizoen (2010/2011) maar is investeren in de selectie want mijn voorganger heeft rare spelers aangetrokken (Pa Madu-Kah, Dwight Tiendalli, Cristiano)
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:47:18 #230
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38139405
Zo. Ben net thuis, even weer een paar wedstrijden met barcelona voetballen (competitie wedstrijd 3 met 1-0 gewonnen van Betis). Sta nu gedeeld 1e met Sociedad. 9 uit 3 wedstrijden.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:54:55 #231
112897 wouter1988
Twente Enschede
pi_38139759
Wel lelijk door mijn 4 topjaren bij Feyenoord is die club zo erg gegroeid dat ze alleen maar toppers hebben. Die talenten die ik toen haalde zijn nu gewoon top

Lastig om tegen te spelen
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:56:24 #232
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38139829
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef wouter1988 het volgende:
Wel lelijk door mijn 4 topjaren bij Feyenoord is die club zo erg gegroeid dat ze alleen maar toppers hebben. Die talenten die ik toen haalde zijn nu gewoon top

Lastig om tegen te spelen

Ajax wil me graag terug als trainer omdat ze nu middenmoter zijn geworden
pi_38139972
Ik weet niet wat het is maar ik raakte 2 van mijn topmiddenvelders kwijt(Guarin Cardenas(zeg maar Bommel en Vogel van vorig seizoen PSV)) en het blijft top gaan.

Ik mag mezelf ook gelukkig prijzen dat Grubjesic in 6 jaar tijd nog nooit heeft lopen muiten dat hij weg wil, en dat terwijl hij jaar in jaar uit voor veel goals zorgt. Staat nu na 12 competitie duels(4 duels gemist wegens blessure) ook alweer op 15 goals.
Naast Popovic en Grubjesic is er nu een 3e spits opgestaan. Bojan Cukic is de naam, 22 jaar en 7 goals in 11 duels.

Zojuist 1-1 gespeeld tegen nummer 2 OFK Belgrado. Sta nu 4 punten voor OFK, maar ik heb nog een duel extra te gaan.

In Europa gaat het stroef. Na de uitschakeling in de voorronde cl en de makkelijke 1e ronde UEFA Cup moest ik in de groepsronde tegen
M. Irony Ashdod(Isr) 1-0 winst
St Ettiene 2-1 nederlaag
VFB Stuttgart 3-0 nederlaag
Anderlecht, moet nog gespeeld worden.
Als ik win van Anderlecht ben ik zo goed als zeker door, maar anders wordt het heel lastig..
pi_38140221
Net CL finale gewonnen van Milan

1-0 achter door vrije trap van Pirlo, maar Di Vaio 2 maal met een doelpunt.
60ste en 90ste minuut

Prima koppel met Villa samen.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:44:03 #235
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38142083
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

4-4-2 Met op de flanken pijltjes naar voor

Met flanken en spitsen als enigste vol op de aanval.

Maar teaminstructie's verdedigend.
En zaken als closing down, passing, defensive line?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:45:17 #236
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38142150
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Net CL finale gewonnen van Milan

1-0 achter door vrije trap van Pirlo, maar Di Vaio 2 maal met een doelpunt.
60ste en 90ste minuut

Prima koppel met Villa samen.
Congratuliere! Tegen Milan, altijd heeeeerlijk
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:49:20 #237
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_38142349
Net begonnen met Ajax en meteen de supercup gewonnen van PSV. Hoewel met penalties, maar dat maakt niet uit. Nu fris de competitie in. Opvallend trouwens dat de PSP-versie nog behoorlijk uitgebreid is.
pi_38143537
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En zaken als closing down, passing, defensive line?
Ik laat alles meestal alles gewoon zoals het is.

Middenvelder en spitsen laat ik dan wel altijd vaak van ver schieten.
Pressing veel en hard tackelen
pi_38158214
Heb een nieuwe game gestart met Real Madrid. Ben vrij tevreden over het spel, maar het zal een taak worden voor Barca te eindigen. Ik verloor ongelukkig van ze met 2-1, omdat Raul van het veld werd gestuurd.

http://img163.imageshack.us/my.php?image=real9xv.jpg

formatie:

http://img126.imageshack.us/my.php?image=realtactic6hx.jpg

[ Bericht 12% gewijzigd door PPWB84 op 24-05-2006 12:53:28 ]
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:54:16 #240
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_38165858

Wordt echt spannend, kampioenschap nadert maar ik mag echt geen fouten veroorloven en Utrecht heeft nou niet de allerbeste selectie. En psv weigert maar punten te verspelen. Durf bijna geen wedstrijd meer te spelen uit angst om punten te verspelen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_38170590
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:46 schreef PPWB84 het volgende:
Heb een nieuwe game gestart met Real Madrid. Ben vrij tevreden over het spel, maar het zal een taak worden voor Barca te eindigen. Ik verloor ongelukkig van ze met 2-1, omdat Raul van het veld werd gestuurd.

http://img163.imageshack.us/my.php?image=real9xv.jpg

formatie:

http://img126.imageshack.us/my.php?image=realtactic6hx.jpg
Hoezo gebruik jij Gravesen als een soort van AMC terwijl je daar betere spelers voor hebt voor die positie??
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:28:25 #242
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38171586
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef ethiraseth het volgende:
[afbeelding]

Wordt echt spannend, kampioenschap nadert maar ik mag echt geen fouten veroorloven en Utrecht heeft nou niet de allerbeste selectie. En psv weigert maar punten te verspelen. Durf bijna geen wedstrijd meer te spelen uit angst om punten te verspelen.
Het is in ieder geval een prestatie
pi_38173361
welke opstelling en tactieken heb jij met Utrecht?
pi_38178521
2e geworden achter Inter, beker verloren tegen Inter (6-4 over 2 wedstrijden).. Enig lichtpuntje is dat ik de UEFA Cup heb gewonnen. Toch redelijk met een niet al te sterke selectie

Edit: domme fout gemaakt.. Had openlijk interesse getoond in de baan bij Barcelona.. m'n status ging van heel veilig naar heel onzeker. Oftewel; ik zal waarschijnlijk ontslagen worden. Nu maar hopen dat Rijkaard oprot bij Barça want anders ben ik werkloos.

[ Bericht 46% gewijzigd door Rnnz op 24-05-2006 22:15:48 ]
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:24:41 #245
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38181504
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:18 schreef Rnnz het volgende:
2e geworden achter Inter, beker verloren tegen Inter (6-4 over 2 wedstrijden).. Enig lichtpuntje is dat ik de UEFA Cup heb gewonnen. Toch redelijk met een niet al te sterke selectie

Edit: domme fout gemaakt.. Had openlijk interesse getoond in de baan bij Barcelona.. m'n status ging van heel veilig naar heel onzeker. Oftewel; ik zal waarschijnlijk ontslagen worden. Nu maar hopen dat Rijkaard oprot bij Barça want anders ben ik werkloos.
Hoe kan dat dan?? Ik doe dat ook vaak, maar blijf op heel zeker.
pi_38181724
Ik weet niet, had het al een keer eerder gehad bij Ajax. Toen werd het ook opeens 'heel onzeker'. Maar, ik ben nog niet ontslagen dus misschien loopt het met een sisser af. Hoewel ik toch het liefste naar Barcelona ga.
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:31:00 #247
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38181802
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:29 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet niet, had het al een keer eerder gehad bij Ajax. Toen werd het ook opeens 'heel onzeker'. Maar, ik ben nog niet ontslagen dus misschien loopt het met een sisser af. Hoewel ik toch het liefste naar Barcelona ga.
Ik zit nu bij Barcelona, en jij krijgt mijn stokje niet
pi_38183032
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 22:31 schreef X-fi het volgende:

[..]

Ik zit nu bij Barcelona, en jij krijgt mijn stokje niet

Roma krijgt ¤80,000,000

Roma heeft ¤80,000,000 gekregen voor de televisierechten van de Serie A het komende seizoen.

80 miljoen? Ik dacht dat het een foutje was, en het ¤80.000 moest zijn.. maar ik krijg dus 80 miljoen.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:06:36 #249
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38183186
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Roma krijgt ¤80,000,000

Roma heeft ¤80,000,000 gekregen voor de televisierechten van de Serie A het komende seizoen.

80 miljoen? Ik dacht dat het een foutje was, en het ¤80.000 moest zijn.. maar ik krijg dus 80 miljoen.
Ik kreeg bij barcelona maar 6.
pi_38184010
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:06 schreef X-fi het volgende:

[..]

Ik kreeg bij barcelona maar 6.
Mja, bij Ajax kreeg ik geloof ik ook zoiets. Best raar Heb inmiddels Adu (gratis), Van Persie (7.25 milj), Walcott (7.5 milj), Fabio Santos (8 milj), Oscar Trejo (4.5 milj) & Maduro (gratis) aangetrokken. Heb ook een aantal sollicitaties ingediend bij landenteams.. en krijg nu 5 aanbiedingen van Nederland, Engeland, Zweden, Roemenië en Zweden. Ik zit te twijfelen tussen de eerste 3.. welke zal ik kiezen?

Heeft iemand al eens een speler gezien met 44 geïnteresseerde clubs? Een spits genaamd Santos van Gremio is dus vrij gewild bij mij..
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:50:07 #251
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_38184792
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:15 schreef KansloosForEver het volgende:
welke opstelling en tactieken heb jij met Utrecht?
4-4-2 tegen de wat mindere ploegen.
http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/utrecht4-4-2.jpg

4-5-1 counter tegen ploegen als PSV, Ajax en Az
http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/utrecht4-5-1.jpg

4-2-3-1 als ik in de wedstrijd wat meer druk moet zetten om te scoren.
http://i6.photobucket.com(...)h/utrecht4-2-3-1.jpg

Leandros, Stoica en Yegros zijn 3 spelers die ik gratis heb gehaald, enige versterking verder aangezien utrecht totaal geen geld heeft.

**edit**

net de laatste wedstrijden zitten spelen, en dankzij puntverlies van psv is het me gelukt kampioen te worden. Champions League beware, FC Utrecht is coming.

http://i6.photobucket.com/albums/y236/Ethiraseth/woehoe.jpg

[ Bericht 15% gewijzigd door ethiraseth op 25-05-2006 00:56:59 ]
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_38187278
Lost: 0

lol in wat voor droomwereld leef jij?
pi_38187334
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Rnnz het volgende:
en krijg nu 5 aanbiedingen van Nederland, Engeland, Zweden, Roemenië en Zweden. Ik zit te twijfelen tussen de eerste 3.. welke zal ik kiezen?
Ohja, had ik ook laatst, krijg ik 5 aanbiedingen van: Roma, roma, roma, roma en roma, wist ook niet welke ik zou kiezen:P
  donderdag 25 mei 2006 @ 01:14:52 #254
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_38187415
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 01:08 schreef martjin het volgende:

In een wereld van 4-5-1 counteren en een hele grote dosis geluk.

Maar zo moeilijk is het niet. Utrecht heeft best een aardige ploeg, je hoeft eigenlijk alleen op te passen voor Ajax, PSV en Az. Feyenoord is te zwak om echt gevaarlijk te zijn als je Kuijt weet af te stoppen. Tegen de andere 3 zette ik een blok neer van 4 verdedigers en 3 verdedigende middenvelders en dan maar bidden dat je de nul weet te houden of een lullige 1-0 eruit weet te slepen uit een counter met een spits en 2 aanvallende middenvelders met pace 18+.
  donderdag 25 mei 2006 @ 01:16:07 #255
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_38187453
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 01:08 schreef martjin het volgende:

Met iets van 8 x exit game.. en dan wedstrijd opnieuw gespeeld zeker
pi_38197808
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 01:11 schreef martjin het volgende:

[..]

Ohja, had ik ook laatst, krijg ik 5 aanbiedingen van: Roma, roma, roma, roma en roma, wist ook niet welke ik zou kiezen:P
Zwitserland dus, ipv Zweden. Ben inmiddels aangesteld bij Nederland.
pi_38198040
Ben begonnen met De Graafschap, 3 potjes in de voorbereiding.
2 gewonnen en 1 gelijk, waaronder 1 x gewonnen van Beveren en gelijk tegen Livirno.

Speel 4-5-1 met een aanvallende middenvelder en 2 verdedigende.

Heb Marcus Berg en Scorza gehaald, laatst genoemde vooral voor de toekomst.
Ben bezig met Guarin voor volgend jaar.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_38198758
Hier kun je een savegame downloaden, waarmee je het WK kunt spelen met alle gekwalificeerde landen. Je begint in mei, vlak voor de deadline om 23 spelers voor het wk door te geven.
Цой жив
pi_38198819
Leuk, maar ben al wereldkampioen in 2010 geworden met NL .
pi_38201363
Yoechei De 4e titel met Partizan(en 3e op rij) is binnen. Ben met 83 punten 17 punten voor OFK Geindigd.
In de 1e ronde RU UEFA Cup moest ik tegen VFB Stuttgart(moest ook al tegen ze in groepsronde UEFA Cup). Thuis won ik met 2-1, maar uit werd er met 3-1 verloren.

Verdere nieuwtjes:
Doordat SenM nu 2 CL plekken en 4 UEFA Cup plekken heeft ben ik rechtstreeks voor CL geplaatst. OFK moet in de 3e voorronde tegen Hertha BSC.
Rode Ster speelt voor het 1-st in 3 jaar weer Europees, door een 3e plaats gingen ze de UEFA Cup in. De 2 voorgaande jaren strandde ze in de InterToto cup.
Een speeldag voor het einde stond in Nederland Ajax 1e, 1 punt daarachter PSV en 1 punt daar weer achter Feyenoord. Door een gelijkspel van Ajax en een overwinning werd PSV kampioen. Sinds de start van de game is Feyenoord 3 keer kampioen, Ajax 2 en PSV 1.
Twente werd dit jaar Kampioen van de GGD en won de Gatorade Cup.
Utrecht werd vorig seizoen laatste in de CL poule en moet het dit seizoen doen met InterToto.

Ik heb overigens mijn contract verlengd tot 2015. Het nieuwe(7e) seizoen staat op het punt te beginnen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:52:32 #261
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_38202974
Heeft iemand al de Nederlandse handleiding voor FM 2006 in pdf-formaat gevonden?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_38205249
Ik had met Valencia een superselectie gekocht dus ben maar op 0 begonnen met Portsmouth.

Wat spelers gekocht die op de transferlijst stonden

Net nipt 2-2 uit tegen Man City
pi_38212994
Ja hoor, het is weer zover, elke wedstrijd eindigt weer in een slecht resultaat, van mijn 12 punten voorsprong zijn er ineens nog maar 6 over, niemand weet nog een bal in de goal te schieten en bij de tegenstander lukt alles...
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:07:01 #264
53760 Silverado
Da Animator
pi_38213077
Heb een aparte bug ontdekt. Heb Manucharyan van Ajax verkocht aan Heerenveen, maar hij blijft wel staan in mijn team, én kan hem gewoon opstellen. Terwijl hij ook voor Heerenveen zijn wedstrijden speelt... Echt wazig...
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_38213923
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Heb een aparte bug ontdekt. Heb Manucharyan van Ajax verkocht aan Heerenveen, maar hij blijft wel staan in mijn team, én kan hem gewoon opstellen. Terwijl hij ook voor Heerenveen zijn wedstrijden speelt... Echt wazig...
Wtf

Dit vraagt om screens (gewoon om te zien hoor)
pi_38214810
Nog maar 2 punten voorsprong over, en ineens elke wedstrijd penalties tegen en het regent rode kaarten. Helemaal niks verandert aan m'n instellingen, maar ineens gaat gewoon alles mis... Ben benieuwd of ik nog 2e word als dit zo doorgaat...
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:34:35 #267
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38216490
quote:
  vrijdag 26 mei 2006 @ 02:04:06 #268
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_38220586
weet iemand wanneer FM2007 zo'n beetje zal uitkomen
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 02:10:24 #269
42184 crew  DaMart
pi_38220724
quote:
Weet je zeker dat hij niet twee keer in je team voorkwam? Ik heb in mijn huidige spel ook een keeper die dubbel in het spel zit... zelfde naam, leeftijd, positie en statistieken.
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 02:11:08 #270
42184 crew  DaMart
pi_38220746
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:04 schreef VinnieJones het volgende:
weet iemand wanneer FM2007 zo'n beetje zal uitkomen
Ik meen te hebben gelezen dat FM2007 ergens in november/december zo ongeveer uiterlijk zal verschijnen.
pi_38220782
quote:
Haal jij Manucharyan & Medunjanin niet door elkaar?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 02:14:14 #272
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38220812
Zo. Heerlijke aankopen gedaan bij Ajax

Steven Defour ¤ 975.000 (AM/AC)
Klaas-Jan Huntelaar ¤ 8.250.000 (S)
Soumaïla Tassembedo ¤ 10.000 (VC)
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:15:13 #273
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38233082
Eerste wedstrijd zit er op met Ajax in de CL eerste ronde. Ik droog even een Portugeese club op. Damn

Gewoon 6-0
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 15:20:55 #274
42184 crew  DaMart
pi_38233282
Weet iemand hoe ik het spel small screen kan maken? Ik heb de instructies van de SI website al opgevolgd, maar hij blijft vrolijk full screen weergeven.
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 15:22:37 #275
42184 crew  DaMart
pi_38233343
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand hoe ik het spel small screen kan maken? Ik heb de instructies van de SI website al opgevolgd, maar hij blijft vrolijk full screen weergeven.
Oh, laat maar... tegenwoordig moet je (in tegenstelling tot vorige versies) ook in het spel fullscreen uitvinken.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:22:41 #276
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38233345
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef DaMart het volgende:
Instellingen -> Volledige scherm uitvinken
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:23:07 #277
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38233360
Gisteren mijn seizoen verziekt. Stond met HSV 1e, 2 punten voor op Bayeren, met nog 7 wedstrijden. En dan verlies ik en speel een keer gelijk
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:01:57 #278
149901 Gallacher
Wielerfreak
pi_38234717
Kreeg net 5 leuke aanbiedingen:

Ik ben zelf HK (Ijslandse ploeg) en ik heb gekozen voor een baan bij Zweden erbij
pi_38235219
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Roma krijgt ¤80,000,000

Ik zit nu in 2010 met Roma en ik krijg elke seizoen zoveel geld als jou
Sigloos...
pi_38235491
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:01 schreef Gallacher het volgende:
Kreeg net 5 leuke aanbiedingen:

[afbeelding]

Ik ben zelf HK (Ijslandse ploeg) en ik heb gekozen voor een baan bij Zweden erbij
Wat een mooie skin!

Waar haal je die vandaan?!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:40:23 #281
149901 Gallacher
Wielerfreak
pi_38236006
Die heb ik al heel lang en hij heet: Aurora 2006. Waar ik hem vandaan heb weet ik niet meer
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:40:28 #282
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38236013
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:24 schreef martjin het volgende:

[..]

Wat een mooie skin!

Waar haal je die vandaan?!
Wat hij zegt.
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 16:49:10 #283
42184 crew  DaMart
pi_38236305
Volgens mij wordt het tijd dat ik wat meer op penalties ga trainen. We kregen er 4 in de wedstrijd, en er werd er maar eentje gescoord
pi_38236539
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:49 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij wordt het tijd dat ik wat meer op penalties ga trainen. We kregen er 4 in de wedstrijd, en er werd er maar eentje gescoord
Dat heb ik ook al mijn hele carriere gehad, penlaties missen, maar sinds ik bij Brescia zit heb ik een kereltje die er maar 1 heeft gemist van de 15 ofzo .
pi_38237554
Heb een data update gedaan dus ben nu maar begonnen met de spurs..

1e wedstrijd verloren..
2e wedstrijd chelsea uit.. dat ging echt helemaal nergens over

vrijdag 26 mei 2006 @ 17:58:50 #286
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38238769
Tering wat een score.!!

Mag ik vragen welke skin je hebt?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:27:38 #287
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_38242027
Dat is Turnstyle 06. Heb ik ook, best relaxed
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:46:02 #288
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38242757
Mijn 1e seizoen met HSV af, de doelstelling van het bestuur gehaald en dus speel ik komend seizoen weer europees.

Resultaten:
2e geworden in de competitie (4 punten achter Bayeren Munchen)
Uefacup finale verloren van Chelsea na strafschoppen
Nationale beker gewonnen
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:14:34 #289
53760 Silverado
Da Animator
pi_38248423
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 02:12 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Haal jij Manucharyan & Medunjanin niet door elkaar?
Medunjanin zit in 2009 bij Birmingham City. Het wordt steeds raarder. Manucharyan is dus verkocht aan Heerenveen, en is uitgeleend aan Darmstadt. En toch wil Manucharyan niet uit mijn team verdwijnen. Voordeel blijft wel dat ik hem kan blijven opstellen
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:19:26 #290
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38251526
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat is Turnstyle 06. Heb ik ook, best relaxed
Waar te downloaden?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:20:12 #291
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38251568
Waarom zegt mijn assistent dat de aankoop van Henry niet de moeite waard is
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 23:20:59 #292
42184 crew  DaMart
pi_38251615
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Assistenten hebben geen verstand van spelers. Ik ga altijd vooral op mijn eigen gevoel af, en negeer de negatieve meldingen van scouts en assistenten over spelers die ik wil aantrekken.
pi_38252444
Wie is er wel eens onterecht ontslagen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38252471
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe oud is ie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:37:49 #295
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38252523
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:36 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:

[..]

Hoe oud is ie?
Seizoen 2006-2007

Geen idee hou oud hij daar is eigenlijk
pi_38252811
Met welk team speel je?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:44:31 #297
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38252945
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Met welk team speel je?
HSV
Mijn huidige spitsen zijn Huntelaar en Lauth.
En die assistent had een aflopen contract. Zo meteen heeft hij geen contract meer
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 23:46:44 #298
42184 crew  DaMart
pi_38253102
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:44 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

HSV
Mijn huidige spitsen zijn Huntelaar en Lauth.
En die assistent had een aflopen contract. Zo meteen heeft hij geen contract meer
Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:48:37 #299
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38253194
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.
Iemand die zegt dat henry geen goede aankoop is moet gewoon weg

Ik wacht even tot na het WK, misschien kan ik van Basten weer krijgen als assistent (dat is eerder gelukt in een Ajax game). Zo niet ga ik daar idd naar kijken, thx
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:43:10 #300
149901 Gallacher
Wielerfreak
pi_38255135
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:19 schreef X-fi het volgende:

[..]

Waar te downloaden?
http://www.sortitoutsi.net/

Hier is tie vast wel te downloaden
pi_38255295
En ook hier een slotje! Dit wordt mijn nieuwe hobby!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')