Curci van Roma .. Kost alleen wel wat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand een goede keeper? Ik heb elke wedstrijd 1-2 tegentreffers
Ik heb Stekelenburg, wat een rampquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Curci van Roma .. Kost alleen wel wat.
Sebastian Frey.
Zanonni, jeugd Milan.. Wordt een goede keeper
en anders Stekelenburg![]()
Niet goed ??quote:
Nu in mijn 2e seizoen bezig (totaal 10 wedstrijden, niet eens de 0quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Niet goed ??
Wou hem paar seizoen terug naar Fiorentina halen, toen Frey wegging.. Maar Ajax vond 15 Miljoen Euri te weinig![]()
Leek opzich een goede keeper, met goede stats..
Nou 't kan ook aan je verdedigers liggen..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nu in mijn 2e seizoen bezig (totaal 10 wedstrijden, niet eens de 0)
Ja, zo'n "games-toerist" ben ik dan wel weer, dat ik daar niet eens aan gedacht had.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Overgens zou je je spel ff kunnen saven van te voren natuurlijk.
Ik probeer hem nu aan te trekken... is wonderbaarlijk reserve keeper bij Real Madrid... alleen proberen Inter en Milan hem ook te halen dus het zal wel niet lukkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Zijn jullie wel zeker over football manager bezig?
Keepers uiteraard (als je geld hebt) Akinfeev, de sanctis, kameni, franco.
Als je kan is akinfeev de beste natuurlijk.
Dit is geen football manager!!!!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef TomHoofd het volgende:
Nu eindelijk na 7 jaar zwoegen KAMPIOEN MET NAC
Uiteindelijk met 2 punten voorsprong op Ajax geeindigd. Dit seizoen ga ik voor succes in de CL.
Helaas wel 1 van mijn 2 sterke spelers centraal op het middenveld kwijt geraakt (Ghali) maar met dit elftal denk ik wel een eindje te komen.
[afbeelding]
Lijkt me nou niet echt leuk om dit te gebruiken. Toch een beetje goedkoop om alles zo af te kunnen lezen vind ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:13 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Als er iemand FM scout niet kent en er wat screenies uit wilt zien:
Een algemeen overzicht van chelsea in 2008
Een close-up van akinfeev met een aantal hidden stats
Nog meer hidden stats van akinfeev
Een hoop precieze stats over robben, die in-game ook niet zo gemakkelijk toegankelijk zijn
Volgens mij staat er toch echt football manager 2006 in m'n taskbar hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Dit is geen football manager!!!!!!!![]()
Dat is championship manager, als ik me niet vergis
Sjah, het heeft wel voordelen van tegen 2010 te weten welke nieuwe onbekende spelers gaan doorgroeien tot wereldspelers en welke voor altijd zullen zuigen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt leuk om dit te gebruiken. Toch een beetje goedkoop om alles zo af te kunnen lezen vind ik.
Football manager 2006 toch niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch echt football manager 2006 in m'n taskbar hoor
Ok, je hebt gelijk ik heb me vergistquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef TomHoofd het volgende:
Nope. Gewoon 2006. Championship Man heb ik ook de laatste versie wel eens van geprobeerd maar die zoog toch zooooo ongeloofelijk dat ik hem gelijk heb verwijderd
Zie nu pas dat je verschillende skins kan kiezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:19 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
edit: of misschien heb je hem via settings terug op oudere skins gezet?
tactische kennis, omgaan met jongeren, man management, determinationquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:22 schreef SuperUli het volgende:
Iemand een idee wat voor goede stats scouts nodig hebben? Judging player potential & ability is logisch..maar verder?
Ik moest nu ook thuis tegen Andorra. Heb geen zin om hem nog up te loaden, maar het is 14-0 geworden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:24 schreef methodmich het volgende:
Ben tussendoor even een potje als bondscoach begonnen, voor ik deze zomer de transfers ga doorwerken in de editor. Bondscoach van Oranje.
Best leuk, 2-2 oefenen tegen de Duitsers, daarna 0-2 in Armenië en dan thuis tegen Andorra. Ik ben 3-3-4 gaan spelen, vol op de aanval, zeer hoog tempo, breed veld, overal pressing.... Resultaat was er naar:
[[url=http://img89.imageshack.us/img89/620/dikkewinst3kv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Even op klikken, dan werkt ie ook als kikker.
Dat maakt het weer te makkelijk, en ik ben te lui om zelf iets op te zoeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
tactische kennis, omgaan met jongeren, man management, determination
edit: ik heb scouts nog nooit nuttig weten zijn overigens. Dus gebruik ik mijn wonderbaarlijke FM scout programmatje. Veeel efficienter![]()
Bij tactics heb je een drop-down menu met View erop, daaronder staat Penalty Takers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Paar vraagjes.
Waar kan ik aangeven wie de penalties moet nemen?
Worden (jonge) coaches ook beter in de loop van tijd?
Ook zeer aanvallende tactiek gedaan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik moest nu ook thuis tegen Andorra. Heb geen zin om hem nog up te loaden, maar het is 14-0 geworden.
5 x Nistel
2 x Makaay
2 x Sneijder
2 x Seedorf
1 x van der Vaart
1 x Bouhla
Nee, ik had helemaal niks veranderd ten opzichte van wat ik normaal doe.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook zeer aanvallende tactiek gedaan?
Mijn god..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:13 schreef VinnieJones het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mKvztQBlraQ`
Opmerkelijk, counteren tegen Andorra.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, ik had helemaal niks veranderd ten opzichte van wat ik normaal doe.
Ik speelde zo:
Sar
Kromkamp - Maduro - Bouhla - Gio
vdV - Cocu - Sneijder
Seedorf
Makaay - Nistelrooy
De taktiek stond op attacking en op counter spelen, verder niks bijzonders.
Tsja, ik verander eigenlijk nooit wat voor welke tegenstander dan ook. En volgens mij houdt het niet in dat ze alleen maar op de counter loeren, maar als ze een keer de mogelijkheid hebben er met een counter uitgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opmerkelijk, counteren tegen Andorra.
Nee haast niemand behalve Donadel enMontolivio..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef Afunados het volgende:
Vinnie, maak eens een screen van je elftal, ben benieuwd hoe het eruit ziet. Of is het huidige Fiorentina er niet meer in te herkennen?
Positief denk ik. (In de veronderstelling dat je goede resultaten haalt met je club.)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:13 schreef X-fi het volgende:
Als je onder je totale loonbudget zit, is dat dan positief of negatief?
Raar ja. Misschien een Schotse regel??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij, of klopt er hier iets niet?
Gewoon bosman arrest tochquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij, of klopt er hier iets niet?
Dus als een speler minder kan verdienen bij een andere club, mag hij gratis weg, en als hij meer kan verdienen niet? Met andere woorden: voor verbetering positie moet betaald worden, voor verslechtering niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Gewoon bosman arrest toch
Ik denk dat ze hem alleen gratis kunnen weg jatten aan het einde vh seizoen. Ik heb heel wat seizoenen in Schotland gespeeld maar dit ken ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als een speler minder kan verdienen bij een andere club, mag hij gratis weg, en als hij meer kan verdienen niet? Met andere woorden: voor verbetering positie moet betaald worden, voor verslechtering niet!
Het probleem is alleen dat als ik in het engels speel, er op de een of andere manier toch Nederlandse berichten doorheen komen. Erg irritant, dus speel ik maar in het Nederlands.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem alleen gratis kunnen weg jatten aan het einde vh seizoen. Ik heb heel wat seizoenen in Schotland gespeeld maar dit ken ik niet. Volgens mij moet je normaal gesproken zelfs betalen voor een speler die onder bosman arrest weg kan, mits hij onder de 24 is. Ik zou FM is in het Engels gaan spelen als ik jou was. De Nederlandse taal bevat te veel domme fouten als dit.
Edit: ff mijn domme fouten eruit gehaald.
Dat is iig meer FM dan met een topclub en FMscout ff alles winnenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef DaMart het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat dat LLM nog best lastig is, trouwens. Ik ben de laatste versies gewend om met wat betere teams te spelen, dus het is nu even hele frustrerend dat ik kwalitatief minderwaardige spelers heb, te weinig goede spelers om blessures op te vangen, geen geld om aankopen te doen en dat niemand op uitleenbasis of via een vrije transfer wil komen...![]()
Ik wil niet zeggen dat ik alleen maar topteams onder mijn hoede neem, maar in ieder geval clubs met wat geld voor transfers en waar tenminste wat spelers naartoe wilden. FMscout gebruik ik ook niet, net als dat ik het niet echt leuk vind om spelers aan te trekken die door iedereen al genoemd worden als toppers in spé. Ik zoek mijn eigen goede spelers welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is iig meer FM dan met een topclub en FMscout ff alles winnen. Gan dan Fifa manager (
) doen ofzo
. Met FM is het juist zo gaaf om met een kleine club te beginnen en carriere te maken zonder te cheaten omdat het zo'n gedetailleerd en realistisch (oke, soms niet
) spel is
.
Maar goed, ik ben dan ook al sinds 98 ofzo aan dit spel verslaafd.
Nerdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik alleen maar topteams onder mijn hoede neem, maar in ieder geval clubs met wat geld voor transfers en waar tenminste wat spelers naartoe wilden. FMscout gebruik ik ook niet, net als dat ik het niet echt leuk vind om spelers aan te trekken die door iedereen al genoemd worden als toppers in spé. Ik zoek mijn eigen goede spelers wel
overigens ben ik al verslaafd sinds CM2... da's al erg lang dus
Das een bug ofzo, bekend probleem iig. Je krijgt nooit alles op 20, vaak is er dan een heel laag en dat is meestal ambition.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef RayMania het volgende:
Damn, mijn ambitie is gedaald tot 1. Weet iemand hoe dit snel omhoog gaat?
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:43 schreef WEST het volgende:
staat er ergens op internet een handleiding om te beginnen?
in PDF formaat?quote:
Nee, echt bij het spel gekregen. Ik zal wel mee zoekenquote:
Welk jaar zit je eigenlijk?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef VinnieJones het volgende:
Milan lijkt ook zonder mij kampioen te worden, staan 2 punten voor op Juve met nog 5 speeldagen..
Ik sta met Fiorentina nu 4e, 7 punten achter Milan..CL voorronde lijkt bijna binnen.
ps: heb Milan wel met 1-0 verslagen thuis![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef VinnieJones het volgende:
2012
Kloptquote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef MichielMiddelbos het volgende:
En ik heb gelezen dat SI op de E3 beurs ook reclame heeft gemaakt voor de nieuwe FM2007
Bij mij is hij maar één keer 3 maanden geblesseerd geweest, en verder niet (soms een een paar dagen of zo).quote:Op zondag 14 mei 2006 18:19 schreef Ruudt het volgende:
Romaric zeurt altijd dat hij wil spelen, geef ik hem de kans raakt hij geblesseerd. Is nu al drie keer in 2 maanden tijd gebeurt..
Huntelaarquote:Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef Rnnz het volgende:
Weet iemand nog een goede niet al te dure spits voor AS Roma?
Ik ben nu ook coach van Nederlandquote:Op maandag 15 mei 2006 16:20 schreef Ruudt het volgende:
Ben in seizoen 2007-2008 4e geworden met PSV.
Met de reserves ben ik kampioen geworden en ook met de -21 ben ik kampioen geworden
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 mei 2006 20:32 schreef RayMania het volgende:
Ik heb me geplaatst voor het WK 2010.
Acht gespeeld, acht gewonnen, 6 punten voor op Turkije, maar de laatste 2 wedstrijden doen er toch niet meer toe (onderling beter, doelsaldo beter).
Nee, volgens mij niet! Is er dan een spel van?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er een topic over football manager handheld voor de psp?
Ja, heb um het net gekocht. Is best leuk, alleen zijn er maar 7 competities. Spelers database is wel best groot.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet! Is er dan een spel van?
Bij mijn Partizan game was vorig seizoen de halve finales Gatorade Cup:quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Knoekie het volgende:
In de Eredivisie is bij mij FC Omniworld 15de geworden, maar omdat ze de minste gele/rode kaarten hebben mogen ze UEFA Cup spelen![]()
![]()
Inmiddels het 4e seizoen afgerond en won naast de JC schaal ook de Europese super cup (4-0 tegen Manchester United), wereldbeker voor clubteams (11-0 tegen Auckland City en 6-0 tegen Orlando Pirates) en werd kampioen door in de ArenA Ajax te verslaan met 0-3quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef wouter1988 het volgende:
Speel nu mijn 4e seizoen met Feyenoord:
1e seizoen: 2e plaats + bekerwinnaar
2e seizoen: kampioen, halve finalist beker, finalist champions league
3e seizoen: johan cruyff schaal + kampioen + bekerwinnaar + champions league winnaar
4e seizoen: johan cruyff schaal (seizoen is net begonnen)
Ik heb wel een pijltje naar achteren voor de vleugelverdedigers. Misschien werkt dat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik met aanvallende backs speel kost me dit niet zelden de lulligste tegendoelpunten omdat er een hoop ruimte op de flanken ligt...
Zitten veel goede spelers inquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:35 schreef Neoktheone het volgende:
Ik speel altijd 4-1-2-1-2 met vleugelverdedigers. Het is een verkapte 4-4-2 met een VM en AMC. De rechter- en linkermiddenvelder spelen aanvallend (met zo'n pijl naar voren). Ik heb met dit systeem altijd veel succes gehad.
@Fathom: Een filter instellen met contractstatus "loopt af" is de manier om die spelers te vinden!
En ook die is binnenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef X-fi het volgende:
Landskampioen met Ajax in de 33 speelronde!
Nu nog de bekerfinale tegen Feyenoord ! Super seizoen gedraaid met een jeugdelftal (20 jaar gemiddeld!!)
De meeste mensen in dit topic zullen het niet met je eens zijn denk ik... Maar we zullen zien wat het gaat wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Ik vond het juist iets te uitgebreid, waardoor het onoverzichtelijk werd. En ik denk dat graphics wel degelijk belangrijk zijn. Ik vind het ook leuk om mn stadion uit te breiden en een wedstrijd in 3D te zien en niet rondjes die over een groen vlak heen en weer bewegen.
FIFA Manager uit 1996 ofzo vond ik als voorbeeld wel erg leuk, terwijl FM me nog niet echt lang heeft weten te boeien.
Het is wel verrekte handigquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:06 schreef Rahl het volgende:
Ik wil juist geen 3D graphics en al die shit, ik wil cijfertjes en statistieken, die wedstrijden zelf maken me eigenlijk niet zoveel uit, het alles eromheen dat het zo leuk maakt voor mij. Wedstrijden zo snel mogelijk spelen met zo min mogelijk poespas. Speel ook altijd alleen met commentaar, geen wedstrijdbeelden.
Dat bespreken we hier nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:33 schreef Didammer het volgende:
Mannen,
Het zal vast ergens te vinden zijn, maar het is mij nog niet gelukt om te vinden. Dus.....
Waar kun je de nieuwe Football Manager downloaden?
Dan kan ik eindelijk mijn game uit het seizoen 2004 afbreken, na 3 dagen, 12 uur en 5 min ermee bezig te zijn geweest. Ben toe aan iets nieuws geloof ik.
Thnxalot...
mijne ook, ibrahimovic schopte er 53 goals in in 1 seizoen (50 wedstrijden).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:22 schreef KansloosForEver het volgende:
mijn spel is tenminster realistisch: ik verlies als ajax zijnde met 5-4 van RBC, 4 doelpunten van elkhatabi
Vind opzich leuke game.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:42 schreef devv05 het volgende:
Concurrentie is er nu ook:
LMA Manager 2007 aangekondigd voor PC en Xbox 360
Zijn de FM liefhebbers hier ook zo enthousiast over? Zo niet dan hoor ik graag waarom FM dan zoveel beter is, want ik heb het eerlijk gezegd zelf niet zo kunnen ontdekken nog..
Portsmouth heb ik met CM 03/04 nog gespeeltquote:Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Portsmouth
Daar ga ik na mijn Valencia tijd heen.
Weet ik nu al
Met een 4de plek lukt dat welquote:Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha, ben dus niet de enigste die zich wel vermaakt met die club ?
Heb tot nu toe, alleen een contract voor dit seizoen, hopelijk krijg ik een nieuwe !
season is nog niet over.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met een 4de plek lukt dat wel
Mijn god, wat voor tactiek gebruik jij dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga donderdag (hemelvaartsdag.) maar weer eens verder met mn ManUtd game.
Eerste 4 weds dik gewonnen.
Rooney 4 wedstrijden 11 goals
ALs je dan niet mag blijven dan zijn ze gek gewordenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
season is nog niet over.
moest alleen voor degradatie vechten van het bestuur
Als zo door gaat, speel ik volgend jaar, europees voetbal, mits ik mag blijven
![]()
Ik wil na mijn Barcelona tijd weer terug waar ik was begonnenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Portsmouth
Daar ga ik na mijn Valencia tijd heen.
Weet ik nu al
Kan je wel zeggen. Ik rolde met Barcelona Real Madrid met 0-4 op! Zelfs in de periode met Ajax!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Barcelona is niks
Slechte club net als Real Madrid
Wat voor tactiek gebruik je dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:27 schreef TomHoofd het volgende:
Ik heb juist meestal veel minder kansen maar win toch vaak.
Speel 3 5 2 met 2 DM's, 1 AM en 2 opkomende middenvelders op de vleugel. Ik zoek ook altijd 2 DM's die goed van afstand kunnen schieten en zo ook regelmatig scoren.quote:
Atijd als ik Feyenoord neem dan doe ik het zo slecht dat ik ontslagen wordquote:Op maandag 22 mei 2006 13:21 schreef Klicina het volgende:
M'n allereeste game met Feyenoord is een behoorlijk succes; Eerste seizoen kampioen, de beker en verliezend finalist van de UEFA Cup tegen Real Madrid (4-2 na verlenging). In het 2e seizoen gaat het redelijk naar wens. In de competitie sta ik wederom eerste,28 gespeeld, 21 winst, 7 gelijkspel en 0 verloren. Tel daarbij de 34 ongeslagen van vorig seizoen en ik kom op een prachtige reeks van 62 wedstrijden ongeslagen in de eredivisie
In de Champions League gaat het ook goed. Sta in de halve finale tegen Arsenal, de eerste wedstrijd, thuis, met 1-0 gewonnen. Ik vrees dat ik er hierna uitlig:( De andere wedstrijd is overigens Juventus - Werder Bremen . Voor de beker doe ik ook nog altijd mee, de finale tegen RBC staat me te wachten aan het einde van het seizoen. Kennelijk zijn mijn succes opgevallen, naar een teleurstellende vroege uitschakeling tijdens het WK stond de bond op de stoep met de vraag of ik bondscoach wilde worden![]()
Ook financieel gaat het prima, een dik saldo van 33 miljoen, waarvan 17 miljoen beschikbaar voor transfers. Salaris zit ik 130k per week onder de max, dus ook daar ruim voldoende te besteden. De transfers:
(In)
Bergkamp, Simoes, Shkjezi, Baroni, Costil, Maximiliano Moralez, Tommy Hoiland, Emiliano Vecchio, Igor Petkovic, Jesper Hansen, Karl-John Tern, Pablo Vitti en Steven Defour.
(Uit)
Danko Lazovic (daar heb ik er kennelijk 2 van, de slechtste verkocht), Timon van Leeuwen, Gianni Zuiverloon, Edwin de Graaf, Patrick Mtiliga, Harbuzi, Saidi, Schreuder, Acuna en een zooi aan talentloze jeugd.
Verder speelt een groot deel op lening bij andere clubs. In totaal 15 spelers, waarvan deze de noemenswaardige spelers zijn:
Derijk @ VVV
Vincken @ West Ham
Gérson Magrao @ Köln
Defour @ Brugge
Petkovic @ Q.P.R.
Vitti @ VVV
De meest spelende spelers per linie:
GK: Costil (Aerts)
D: Greene, Bosschaart, Vlaar, Gibbs, Paauwe, Biseswar, Bahia
M: Kalou, de Guzman, Janssen, Leonardo, Shkjezi, Bergkamp, Castelen, Pardo
F/ST: van Hooijdonk, Kuyt, Lazovic, Hoiland
Dat heb ik ook gehad.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik nou de enige die dit spel veel te moeilijk vindt?Ik kan de hele wedstrijd domineren en 15 kansen krijgen zonder te scoren (vijandelijke keeper lijkt wel een magneet) om vervolgens in 1 counter een doelpunt om de oren te krijgen waar de keeper totaal kansloos op is
.
Schuifjes is toch niet moeilijk. Dat betekent waar een speler heengaat in balbezit. Arrows naar achter (barrows) heeft naar mijn idee niet veel zin, omdat je in balbezit op zoek gaat naar een aanval en dan moeten je spelers niet naar achteren gaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef SuperUli het volgende:
En nu ben ik dus op zoek naar de juiste instellingen van de schuifjes per speler enzo, speel nu vooral op de vleugelaanval met als target man Eto'o.
Je spelersinstructies moet je afstemmen op de kwaliteiten van je spelers. Heeft een AMR bijvoorbeeld een lage "Off The Bal / Zonder Bal" waarde, waarom zou je hem dan aanvallende impulsen gaan geven? Zelfde geldt voor bijvoorbeeld Afstandschoten, Voorzetten, Passing. Deze stats zijn voor elke spelers verschillend, je moet dus niet lukraak iets aanvinken wat jij denkt wat wel een leuke wedstrijd oplevert. Nee, dan krijgen je spelers lage ratings, omdat ze doen wat jij wilt wat ze doen, maar wat ze niet kunnen. Snap je het nogquote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef SuperUli het volgende:
Iemand een idee over de teaminstellingen die ik verder moet gebruiken hiervoor? En instructies per speler?
Bij Feyenoord moet je een aantal spelers kopen om goed te draaien.Vitti,Sivok,Barretto(NEC)Agger etc etcquote:Op maandag 22 mei 2006 19:13 schreef Belthazor het volgende:
[..]
Atijd als ik Feyenoord neem dan doe ik het zo slecht dat ik ontslagen wordWat is je geheim :p
En wat voor systeem en spelersinstructies gebruik je dan? Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kan de juiste combinatie niet vinden. Of ik word ondanks een 5-3-2 opstelling bijna overlopen of 9 van de 10 wedstrijden eindigen in een gelijk spel...quote:Op maandag 22 mei 2006 21:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad.
Maar ik speel nu defensief voetbal, maar net zoveel kansen als dat ik aanvallend speel
Alleen nu vallen de goals
Misschien moet je een systeem even de tijd geven. Je bent net nieuw bij een club en de spelers moeten dus nog wennen aan een systeem. Mijn begin is ook nooit denderend, maar als het eenmaal begint te draaien... Ik ben bij FM nog nooit ontslagen, dus het werkt wel (overigens speel ik altijd aanvallend voetbal).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat voor systeem en spelersinstructies gebruik je dan? Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kan de juiste combinatie niet vinden. Of ik word ondanks een 5-3-2 opstelling bijna overlopen of 9 van de 10 wedstrijden eindigen in een gelijk spel...
welke skin gebruik jijquote:Op maandag 22 mei 2006 15:44 schreef captain.lefteye het volgende:
Ben in het tweede seizoen gepromoveerd met Emmen!Nadat ik in het eerste seizoen had gekozen om niet te promoveren. Heb het elftal redelijk onder handen genomen, heb mezelf nu al voorgenomen om volgend jaar meer Nederlandse spelers aan te kopen. Anyway, ik wou dit laten zien:
[[url=http://picserv.pixio.nl/~picserver/i.php?/E758125Y5M9452W2/M0C7K0ZEG330/JPEG/1148304658//1j69]afbeelding][/URL]
klikbaar
Al is het nog vroeg in het seizoen, Emmen dat in zowel de Eredivisie, de hoogste reservedivisie als de hoogste U21-competitie bovenaan staat is best wel goed, dacht ik zo.![]()
Tis inderdaad Turnstyle 06 en ik heb hem van Sortitoutsi gehaald, maar daar staat hij nu niet meer. Iets met een servercrash ofzoquote:
4-4-2 Met op de flanken pijltjes naar voorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat voor systeem en spelersinstructies gebruik je dan? Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kan de juiste combinatie niet vinden. Of ik word ondanks een 5-3-2 opstelling bijna overlopen of 9 van de 10 wedstrijden eindigen in een gelijk spel...
Ontslag genomen bij Barcelona. Bestuur stond niet volledig achter mij en de prestaties waren in mijn ogen nog redelijk. Stond in de winterstop in de 2e ronde Uefa cup en op een 2e plaats (3 punten achter Betis) in de competitie. Toch stond mijn status op onzeker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef wouter1988 het volgende:
[..]
Inmiddels het 4e seizoen afgerond en won naast de JC schaal ook de Europese super cup (4-0 tegen Manchester United), wereldbeker voor clubteams (11-0 tegen Auckland City en 6-0 tegen Orlando Pirates) en werd kampioen door in de ArenA Ajax te verslaan met 0-3
Champions League en beker waren dit seizoen niet veel waard. Halve finale beker werd verloren van PSV (2-1) en Champions league al in de 1e ronde R.U. van Lyon (1-4 en 3-2)
Voor het laatste competitieduel kreeg ik de aanbieding om Henk ten Cate op te volgen bij Barcelona, die kans heb ik aangegrepen omdat ik met Feyenoord alles gewonnne heb en het plezier er na een tijdje af ging![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:54 schreef wouter1988 het volgende:
Wel lelijk door mijn 4 topjaren bij Feyenoord is die club zo erg gegroeid dat ze alleen maar toppers hebben. Die talenten die ik toen haalde zijn nu gewoon top
Lastig om tegen te spelen
En zaken als closing down, passing, defensive line?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
4-4-2 Met op de flanken pijltjes naar voor
Met flanken en spitsen als enigste vol op de aanval.
Maar teaminstructie's verdedigend.
Congratuliere! Tegen Milan, altijd heeeeerlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Net CL finale gewonnen van Milan
1-0 achter door vrije trap van Pirlo, maar Di Vaio 2 maal met een doelpunt.
60ste en 90ste minuut
Prima koppel met Villa samen.
Ik laat alles meestal alles gewoon zoals het is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zaken als closing down, passing, defensive line?![]()
Hoezo gebruik jij Gravesen als een soort van AMC terwijl je daar betere spelers voor hebt voor die positie??quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:46 schreef PPWB84 het volgende:
Heb een nieuwe game gestart met Real Madrid. Ben vrij tevreden over het spel, maar het zal een taak worden voor Barca te eindigen. Ik verloor ongelukkig van ze met 2-1, omdat Raul van het veld werd gestuurd.
http://img163.imageshack.us/my.php?image=real9xv.jpg
formatie:
http://img126.imageshack.us/my.php?image=realtactic6hx.jpg
Het is in ieder geval een prestatiequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef ethiraseth het volgende:
[afbeelding]
Wordt echt spannend, kampioenschap nadert maar ik mag echt geen fouten veroorloven en Utrecht heeft nou niet de allerbeste selectie. En psv weigert maar punten te verspelen.Durf bijna geen wedstrijd meer te spelen uit angst om punten te verspelen.
![]()
Hoe kan dat dan?? Ik doe dat ook vaak, maar blijf op heel zeker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:18 schreef Rnnz het volgende:
2e geworden achter Inter, beker verloren tegen Inter (6-4 over 2 wedstrijden).. Enig lichtpuntje is dat ik de UEFA Cup heb gewonnen.Toch redelijk met een niet al te sterke selectie
Edit: domme fout gemaakt.. Had openlijk interesse getoond in de baan bij Barcelona.. m'n status ging van heel veilig naar heel onzeker. Oftewel; ik zal waarschijnlijk ontslagen worden.Nu maar hopen dat Rijkaard oprot bij Barça want anders ben ik werkloos.
![]()
Ik zit nu bij Barcelona, en jij krijgt mijn stokje nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:29 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet niet, had het al een keer eerder gehad bij Ajax. Toen werd het ook opeens 'heel onzeker'. Maar, ik ben nog niet ontslagen dus misschien loopt het met een sisser af. Hoewel ik toch het liefste naar Barcelona ga.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Barcelona, en jij krijgt mijn stokje niet
Ik kreeg bij barcelona maar 6.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Roma krijgt ¤80,000,000
Roma heeft ¤80,000,000 gekregen voor de televisierechten van de Serie A het komende seizoen.
80 miljoen? Ik dacht dat het een foutje was, en het ¤80.000 moest zijn.. maar ik krijg dus 80 miljoen.
Mja, bij Ajax kreeg ik geloof ik ook zoiets. Best raarquote:
4-4-2 tegen de wat mindere ploegen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:15 schreef KansloosForEver het volgende:
welke opstelling en tactieken heb jij met Utrecht?
Ohja, had ik ook laatst, krijg ik 5 aanbiedingen van: Roma, roma, roma, roma en roma, wist ook niet welke ik zou kiezen:Pquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Rnnz het volgende:
en krijg nu 5 aanbiedingen van Nederland, Engeland, Zweden, Roemenië en Zweden.Ik zit te twijfelen tussen de eerste 3.. welke zal ik kiezen?
In een wereld van 4-5-1 counteren en een hele grote dosis geluk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:08 schreef martjin het volgende:
Lost: 0
lol in wat voor droomwereld leef jij?
Met iets van 8 x exit game.. en dan wedstrijd opnieuw gespeeld zekerquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:08 schreef martjin het volgende:
Lost: 0
lol in wat voor droomwereld leef jij?
Zwitserland dus, ipv Zweden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:11 schreef martjin het volgende:
[..]
Ohja, had ik ook laatst, krijg ik 5 aanbiedingen van: Roma, roma, roma, roma en roma, wist ook niet welke ik zou kiezen:P
Wtfquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Heb een aparte bug ontdekt. Heb Manucharyan van Ajax verkocht aan Heerenveen, maar hij blijft wel staan in mijn team, én kan hem gewoon opstellen. Terwijl hij ook voor Heerenveen zijn wedstrijden speelt... Echt wazig...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Heb een aparte bug ontdekt. Heb Manucharyan van Ajax verkocht aan Heerenveen, maar hij blijft wel staan in mijn team, én kan hem gewoon opstellen. Terwijl hij ook voor Heerenveen zijn wedstrijden speelt... Echt wazig...
Weet je zeker dat hij niet twee keer in je team voorkwam? Ik heb in mijn huidige spel ook een keeper die dubbel in het spel zit... zelfde naam, leeftijd, positie en statistieken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Ik meen te hebben gelezen dat FM2007 ergens in november/december zo ongeveer uiterlijk zal verschijnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:04 schreef VinnieJones het volgende:
weet iemand wanneer FM2007 zo'n beetje zal uitkomen![]()
Haal jij Manucharyan & Medunjanin niet door elkaar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Oh, laat maar... tegenwoordig moet je (in tegenstelling tot vorige versies) ook in het spel fullscreen uitvinken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand hoe ik het spel small screen kan maken? Ik heb de instructies van de SI website al opgevolgd, maar hij blijft vrolijk full screen weergeven.
Instellingen -> Volledige scherm uitvinkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand hoe ik het spel small screen kan maken? Ik heb de instructies van de SI website al opgevolgd, maar hij blijft vrolijk full screen weergeven.
Ik zit nu in 2010 met Roma en ik krijg elke seizoen zoveel geld als jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Roma krijgt ¤80,000,000
Roma heeft ¤80,000,000 gekregen voor de televisierechten van de Serie A het komende seizoen.
80 miljoen? Ik dacht dat het een foutje was, en het ¤80.000 moest zijn.. maar ik krijg dus 80 miljoen.
Wat een mooie skin!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:01 schreef Gallacher het volgende:
Kreeg net 5 leuke aanbiedingen:
[afbeelding]
Ik ben zelf HK (Ijslandse ploeg) en ik heb gekozen voor een baan bij Zweden erbij
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:24 schreef martjin het volgende:
[..]
Wat een mooie skin!
Waar haal je die vandaan?!
Dat heb ik ook al mijn hele carriere gehad, penlaties missen, maar sinds ik bij Brescia zit heb ik een kereltje die er maar 1 heeft gemist van de 15 ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:49 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij wordt het tijd dat ik wat meer op penalties ga trainen. We kregen er 4 in de wedstrijd, en er werd er maar eentje gescoord
Medunjanin zit in 2009 bij Birmingham City. Het wordt steeds raarder. Manucharyan is dus verkocht aan Heerenveen, en is uitgeleend aan Darmstadt. En toch wil Manucharyan niet uit mijn team verdwijnen. Voordeel blijft wel dat ik hem kan blijven opstellenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Haal jij Manucharyan & Medunjanin niet door elkaar?![]()
Waar te downloaden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat is Turnstyle 06. Heb ik ook, best relaxed
Assistenten hebben geen verstand van spelers. Ik ga altijd vooral op mijn eigen gevoel af, en negeer de negatieve meldingen van scouts en assistenten over spelers die ik wil aantrekken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zegt mijn assistent dat de aankoop van Henry niet de moeite waard is
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zegt mijn assistent dat de aankoop van Henry niet de moeite waard is
Seizoen 2006-2007quote:
HSVquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Met welk team speel je?
Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HSV
Mijn huidige spitsen zijn Huntelaar en Lauth.
En die assistent had een aflopen contract. Zo meteen heeft hij geen contract meer
Iemand die zegt dat henry geen goede aankoop is moet gewoon wegquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |