Curci van Roma .. Kost alleen wel wat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand een goede keeper? Ik heb elke wedstrijd 1-2 tegentreffers
Ik heb Stekelenburg, wat een rampquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Curci van Roma .. Kost alleen wel wat.
Sebastian Frey.
Zanonni, jeugd Milan.. Wordt een goede keeper
en anders Stekelenburg![]()
Niet goed ??quote:
Nu in mijn 2e seizoen bezig (totaal 10 wedstrijden, niet eens de 0quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Niet goed ??
Wou hem paar seizoen terug naar Fiorentina halen, toen Frey wegging.. Maar Ajax vond 15 Miljoen Euri te weinig![]()
Leek opzich een goede keeper, met goede stats..
Nou 't kan ook aan je verdedigers liggen..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nu in mijn 2e seizoen bezig (totaal 10 wedstrijden, niet eens de 0)
Ja, zo'n "games-toerist" ben ik dan wel weer, dat ik daar niet eens aan gedacht had.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Overgens zou je je spel ff kunnen saven van te voren natuurlijk.
Ik probeer hem nu aan te trekken... is wonderbaarlijk reserve keeper bij Real Madrid... alleen proberen Inter en Milan hem ook te halen dus het zal wel niet lukkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Zijn jullie wel zeker over football manager bezig?
Keepers uiteraard (als je geld hebt) Akinfeev, de sanctis, kameni, franco.
Als je kan is akinfeev de beste natuurlijk.
Dit is geen football manager!!!!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef TomHoofd het volgende:
Nu eindelijk na 7 jaar zwoegen KAMPIOEN MET NAC
Uiteindelijk met 2 punten voorsprong op Ajax geeindigd. Dit seizoen ga ik voor succes in de CL.
Helaas wel 1 van mijn 2 sterke spelers centraal op het middenveld kwijt geraakt (Ghali) maar met dit elftal denk ik wel een eindje te komen.
[afbeelding]
Lijkt me nou niet echt leuk om dit te gebruiken. Toch een beetje goedkoop om alles zo af te kunnen lezen vind ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:13 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Als er iemand FM scout niet kent en er wat screenies uit wilt zien:
Een algemeen overzicht van chelsea in 2008
Een close-up van akinfeev met een aantal hidden stats
Nog meer hidden stats van akinfeev
Een hoop precieze stats over robben, die in-game ook niet zo gemakkelijk toegankelijk zijn
Volgens mij staat er toch echt football manager 2006 in m'n taskbar hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Dit is geen football manager!!!!!!!![]()
Dat is championship manager, als ik me niet vergis
Sjah, het heeft wel voordelen van tegen 2010 te weten welke nieuwe onbekende spelers gaan doorgroeien tot wereldspelers en welke voor altijd zullen zuigen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:17 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt leuk om dit te gebruiken. Toch een beetje goedkoop om alles zo af te kunnen lezen vind ik.
Football manager 2006 toch niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch echt football manager 2006 in m'n taskbar hoor
Ok, je hebt gelijk ik heb me vergistquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef TomHoofd het volgende:
Nope. Gewoon 2006. Championship Man heb ik ook de laatste versie wel eens van geprobeerd maar die zoog toch zooooo ongeloofelijk dat ik hem gelijk heb verwijderd
Zie nu pas dat je verschillende skins kan kiezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:19 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
edit: of misschien heb je hem via settings terug op oudere skins gezet?
tactische kennis, omgaan met jongeren, man management, determinationquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:22 schreef SuperUli het volgende:
Iemand een idee wat voor goede stats scouts nodig hebben? Judging player potential & ability is logisch..maar verder?
Ik moest nu ook thuis tegen Andorra. Heb geen zin om hem nog up te loaden, maar het is 14-0 geworden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:24 schreef methodmich het volgende:
Ben tussendoor even een potje als bondscoach begonnen, voor ik deze zomer de transfers ga doorwerken in de editor. Bondscoach van Oranje.
Best leuk, 2-2 oefenen tegen de Duitsers, daarna 0-2 in Armenië en dan thuis tegen Andorra. Ik ben 3-3-4 gaan spelen, vol op de aanval, zeer hoog tempo, breed veld, overal pressing.... Resultaat was er naar:
[[url=http://img89.imageshack.us/img89/620/dikkewinst3kv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Even op klikken, dan werkt ie ook als kikker.
Dat maakt het weer te makkelijk, en ik ben te lui om zelf iets op te zoeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
tactische kennis, omgaan met jongeren, man management, determination
edit: ik heb scouts nog nooit nuttig weten zijn overigens. Dus gebruik ik mijn wonderbaarlijke FM scout programmatje. Veeel efficienter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |