mijne ook, ibrahimovic schopte er 53 goals in in 1 seizoen (50 wedstrijden).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:22 schreef KansloosForEver het volgende:
mijn spel is tenminster realistisch: ik verlies als ajax zijnde met 5-4 van RBC, 4 doelpunten van elkhatabi
Vind opzich leuke game.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:42 schreef devv05 het volgende:
Concurrentie is er nu ook:
LMA Manager 2007 aangekondigd voor PC en Xbox 360
Zijn de FM liefhebbers hier ook zo enthousiast over? Zo niet dan hoor ik graag waarom FM dan zoveel beter is, want ik heb het eerlijk gezegd zelf niet zo kunnen ontdekken nog..
Portsmouth heb ik met CM 03/04 nog gespeeltquote:Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Portsmouth
Daar ga ik na mijn Valencia tijd heen.
Weet ik nu al
Met een 4de plek lukt dat welquote:Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha, ben dus niet de enigste die zich wel vermaakt met die club ?
Heb tot nu toe, alleen een contract voor dit seizoen, hopelijk krijg ik een nieuwe !
season is nog niet over.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met een 4de plek lukt dat wel
Mijn god, wat voor tactiek gebruik jij dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga donderdag (hemelvaartsdag.) maar weer eens verder met mn ManUtd game.
Eerste 4 weds dik gewonnen.
Rooney 4 wedstrijden 11 goals
ALs je dan niet mag blijven dan zijn ze gek gewordenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
season is nog niet over.
moest alleen voor degradatie vechten van het bestuur
Als zo door gaat, speel ik volgend jaar, europees voetbal, mits ik mag blijven
![]()
Ik wil na mijn Barcelona tijd weer terug waar ik was begonnenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Portsmouth
Daar ga ik na mijn Valencia tijd heen.
Weet ik nu al
Kan je wel zeggen. Ik rolde met Barcelona Real Madrid met 0-4 op! Zelfs in de periode met Ajax!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Barcelona is niks
Slechte club net als Real Madrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |