in PDF formaat?quote:
Nee, echt bij het spel gekregen. Ik zal wel mee zoekenquote:
Welk jaar zit je eigenlijk?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:30 schreef VinnieJones het volgende:
Milan lijkt ook zonder mij kampioen te worden, staan 2 punten voor op Juve met nog 5 speeldagen..
Ik sta met Fiorentina nu 4e, 7 punten achter Milan..CL voorronde lijkt bijna binnen.
ps: heb Milan wel met 1-0 verslagen thuis![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef VinnieJones het volgende:
2012
Kloptquote:Op zondag 14 mei 2006 22:25 schreef MichielMiddelbos het volgende:
En ik heb gelezen dat SI op de E3 beurs ook reclame heeft gemaakt voor de nieuwe FM2007
Bij mij is hij maar één keer 3 maanden geblesseerd geweest, en verder niet (soms een een paar dagen of zo).quote:Op zondag 14 mei 2006 18:19 schreef Ruudt het volgende:
Romaric zeurt altijd dat hij wil spelen, geef ik hem de kans raakt hij geblesseerd. Is nu al drie keer in 2 maanden tijd gebeurt..
Huntelaarquote:Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef Rnnz het volgende:
Weet iemand nog een goede niet al te dure spits voor AS Roma?
Ik ben nu ook coach van Nederlandquote:Op maandag 15 mei 2006 16:20 schreef Ruudt het volgende:
Ben in seizoen 2007-2008 4e geworden met PSV.
Met de reserves ben ik kampioen geworden en ook met de -21 ben ik kampioen geworden
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 mei 2006 20:32 schreef RayMania het volgende:
Ik heb me geplaatst voor het WK 2010.
Acht gespeeld, acht gewonnen, 6 punten voor op Turkije, maar de laatste 2 wedstrijden doen er toch niet meer toe (onderling beter, doelsaldo beter).
Nee, volgens mij niet! Is er dan een spel van?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er een topic over football manager handheld voor de psp?
Ja, heb um het net gekocht. Is best leuk, alleen zijn er maar 7 competities. Spelers database is wel best groot.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet! Is er dan een spel van?
Bij mijn Partizan game was vorig seizoen de halve finales Gatorade Cup:quote:Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef Knoekie het volgende:
In de Eredivisie is bij mij FC Omniworld 15de geworden, maar omdat ze de minste gele/rode kaarten hebben mogen ze UEFA Cup spelen![]()
![]()
Inmiddels het 4e seizoen afgerond en won naast de JC schaal ook de Europese super cup (4-0 tegen Manchester United), wereldbeker voor clubteams (11-0 tegen Auckland City en 6-0 tegen Orlando Pirates) en werd kampioen door in de ArenA Ajax te verslaan met 0-3quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef wouter1988 het volgende:
Speel nu mijn 4e seizoen met Feyenoord:
1e seizoen: 2e plaats + bekerwinnaar
2e seizoen: kampioen, halve finalist beker, finalist champions league
3e seizoen: johan cruyff schaal + kampioen + bekerwinnaar + champions league winnaar
4e seizoen: johan cruyff schaal (seizoen is net begonnen)
Ik heb wel een pijltje naar achteren voor de vleugelverdedigers. Misschien werkt dat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik met aanvallende backs speel kost me dit niet zelden de lulligste tegendoelpunten omdat er een hoop ruimte op de flanken ligt...
Zitten veel goede spelers inquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:35 schreef Neoktheone het volgende:
Ik speel altijd 4-1-2-1-2 met vleugelverdedigers. Het is een verkapte 4-4-2 met een VM en AMC. De rechter- en linkermiddenvelder spelen aanvallend (met zo'n pijl naar voren). Ik heb met dit systeem altijd veel succes gehad.
@Fathom: Een filter instellen met contractstatus "loopt af" is de manier om die spelers te vinden!
En ook die is binnenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef X-fi het volgende:
Landskampioen met Ajax in de 33 speelronde!
Nu nog de bekerfinale tegen Feyenoord ! Super seizoen gedraaid met een jeugdelftal (20 jaar gemiddeld!!)
De meeste mensen in dit topic zullen het niet met je eens zijn denk ik... Maar we zullen zien wat het gaat wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:20 schreef devv05 het volgende:
Ik vond het juist iets te uitgebreid, waardoor het onoverzichtelijk werd. En ik denk dat graphics wel degelijk belangrijk zijn. Ik vind het ook leuk om mn stadion uit te breiden en een wedstrijd in 3D te zien en niet rondjes die over een groen vlak heen en weer bewegen.
FIFA Manager uit 1996 ofzo vond ik als voorbeeld wel erg leuk, terwijl FM me nog niet echt lang heeft weten te boeien.
Het is wel verrekte handigquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:06 schreef Rahl het volgende:
Ik wil juist geen 3D graphics en al die shit, ik wil cijfertjes en statistieken, die wedstrijden zelf maken me eigenlijk niet zoveel uit, het alles eromheen dat het zo leuk maakt voor mij. Wedstrijden zo snel mogelijk spelen met zo min mogelijk poespas. Speel ook altijd alleen met commentaar, geen wedstrijdbeelden.
Dat bespreken we hier nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:33 schreef Didammer het volgende:
Mannen,
Het zal vast ergens te vinden zijn, maar het is mij nog niet gelukt om te vinden. Dus.....
Waar kun je de nieuwe Football Manager downloaden?
Dan kan ik eindelijk mijn game uit het seizoen 2004 afbreken, na 3 dagen, 12 uur en 5 min ermee bezig te zijn geweest. Ben toe aan iets nieuws geloof ik.
Thnxalot...
mijne ook, ibrahimovic schopte er 53 goals in in 1 seizoen (50 wedstrijden).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:22 schreef KansloosForEver het volgende:
mijn spel is tenminster realistisch: ik verlies als ajax zijnde met 5-4 van RBC, 4 doelpunten van elkhatabi
Vind opzich leuke game.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:42 schreef devv05 het volgende:
Concurrentie is er nu ook:
LMA Manager 2007 aangekondigd voor PC en Xbox 360
Zijn de FM liefhebbers hier ook zo enthousiast over? Zo niet dan hoor ik graag waarom FM dan zoveel beter is, want ik heb het eerlijk gezegd zelf niet zo kunnen ontdekken nog..
Portsmouth heb ik met CM 03/04 nog gespeeltquote:Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Portsmouth
Daar ga ik na mijn Valencia tijd heen.
Weet ik nu al
Met een 4de plek lukt dat welquote:Op maandag 22 mei 2006 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha, ben dus niet de enigste die zich wel vermaakt met die club ?
Heb tot nu toe, alleen een contract voor dit seizoen, hopelijk krijg ik een nieuwe !
season is nog niet over.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met een 4de plek lukt dat wel
Mijn god, wat voor tactiek gebruik jij dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik ga donderdag (hemelvaartsdag.) maar weer eens verder met mn ManUtd game.
Eerste 4 weds dik gewonnen.
Rooney 4 wedstrijden 11 goals
ALs je dan niet mag blijven dan zijn ze gek gewordenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
season is nog niet over.
moest alleen voor degradatie vechten van het bestuur
Als zo door gaat, speel ik volgend jaar, europees voetbal, mits ik mag blijven
![]()
Ik wil na mijn Barcelona tijd weer terug waar ik was begonnenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Portsmouth
Daar ga ik na mijn Valencia tijd heen.
Weet ik nu al
Kan je wel zeggen. Ik rolde met Barcelona Real Madrid met 0-4 op! Zelfs in de periode met Ajax!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Barcelona is niks
Slechte club net als Real Madrid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |