Bij tactics heb je een drop-down menu met View erop, daaronder staat Penalty Takers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Paar vraagjes.
Waar kan ik aangeven wie de penalties moet nemen?
Worden (jonge) coaches ook beter in de loop van tijd?
Ook zeer aanvallende tactiek gedaan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik moest nu ook thuis tegen Andorra. Heb geen zin om hem nog up te loaden, maar het is 14-0 geworden.
5 x Nistel
2 x Makaay
2 x Sneijder
2 x Seedorf
1 x van der Vaart
1 x Bouhla
Nee, ik had helemaal niks veranderd ten opzichte van wat ik normaal doe.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook zeer aanvallende tactiek gedaan?
Mijn god..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:13 schreef VinnieJones het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mKvztQBlraQ`
Opmerkelijk, counteren tegen Andorra.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, ik had helemaal niks veranderd ten opzichte van wat ik normaal doe.
Ik speelde zo:
Sar
Kromkamp - Maduro - Bouhla - Gio
vdV - Cocu - Sneijder
Seedorf
Makaay - Nistelrooy
De taktiek stond op attacking en op counter spelen, verder niks bijzonders.
Tsja, ik verander eigenlijk nooit wat voor welke tegenstander dan ook. En volgens mij houdt het niet in dat ze alleen maar op de counter loeren, maar als ze een keer de mogelijkheid hebben er met een counter uitgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opmerkelijk, counteren tegen Andorra.
Nee haast niemand behalve Donadel enMontolivio..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef Afunados het volgende:
Vinnie, maak eens een screen van je elftal, ben benieuwd hoe het eruit ziet. Of is het huidige Fiorentina er niet meer in te herkennen?
Positief denk ik. (In de veronderstelling dat je goede resultaten haalt met je club.)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:13 schreef X-fi het volgende:
Als je onder je totale loonbudget zit, is dat dan positief of negatief?
Raar ja. Misschien een Schotse regel??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij, of klopt er hier iets niet?
Gewoon bosman arrest tochquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij, of klopt er hier iets niet?
Dus als een speler minder kan verdienen bij een andere club, mag hij gratis weg, en als hij meer kan verdienen niet? Met andere woorden: voor verbetering positie moet betaald worden, voor verslechtering niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Gewoon bosman arrest toch
Ik denk dat ze hem alleen gratis kunnen weg jatten aan het einde vh seizoen. Ik heb heel wat seizoenen in Schotland gespeeld maar dit ken ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als een speler minder kan verdienen bij een andere club, mag hij gratis weg, en als hij meer kan verdienen niet? Met andere woorden: voor verbetering positie moet betaald worden, voor verslechtering niet!
Het probleem is alleen dat als ik in het engels speel, er op de een of andere manier toch Nederlandse berichten doorheen komen. Erg irritant, dus speel ik maar in het Nederlands.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem alleen gratis kunnen weg jatten aan het einde vh seizoen. Ik heb heel wat seizoenen in Schotland gespeeld maar dit ken ik niet. Volgens mij moet je normaal gesproken zelfs betalen voor een speler die onder bosman arrest weg kan, mits hij onder de 24 is. Ik zou FM is in het Engels gaan spelen als ik jou was. De Nederlandse taal bevat te veel domme fouten als dit.
Edit: ff mijn domme fouten eruit gehaald.
Dat is iig meer FM dan met een topclub en FMscout ff alles winnenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef DaMart het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat dat LLM nog best lastig is, trouwens. Ik ben de laatste versies gewend om met wat betere teams te spelen, dus het is nu even hele frustrerend dat ik kwalitatief minderwaardige spelers heb, te weinig goede spelers om blessures op te vangen, geen geld om aankopen te doen en dat niemand op uitleenbasis of via een vrije transfer wil komen...![]()
Ik wil niet zeggen dat ik alleen maar topteams onder mijn hoede neem, maar in ieder geval clubs met wat geld voor transfers en waar tenminste wat spelers naartoe wilden. FMscout gebruik ik ook niet, net als dat ik het niet echt leuk vind om spelers aan te trekken die door iedereen al genoemd worden als toppers in spé. Ik zoek mijn eigen goede spelers welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is iig meer FM dan met een topclub en FMscout ff alles winnen. Gan dan Fifa manager (
) doen ofzo
. Met FM is het juist zo gaaf om met een kleine club te beginnen en carriere te maken zonder te cheaten omdat het zo'n gedetailleerd en realistisch (oke, soms niet
) spel is
.
Maar goed, ik ben dan ook al sinds 98 ofzo aan dit spel verslaafd.
Nerdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik alleen maar topteams onder mijn hoede neem, maar in ieder geval clubs met wat geld voor transfers en waar tenminste wat spelers naartoe wilden. FMscout gebruik ik ook niet, net als dat ik het niet echt leuk vind om spelers aan te trekken die door iedereen al genoemd worden als toppers in spé. Ik zoek mijn eigen goede spelers wel
overigens ben ik al verslaafd sinds CM2... da's al erg lang dus
Das een bug ofzo, bekend probleem iig. Je krijgt nooit alles op 20, vaak is er dan een heel laag en dat is meestal ambition.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef RayMania het volgende:
Damn, mijn ambitie is gedaald tot 1. Weet iemand hoe dit snel omhoog gaat?
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:43 schreef WEST het volgende:
staat er ergens op internet een handleiding om te beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |