Bij tactics heb je een drop-down menu met View erop, daaronder staat Penalty Takers.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Paar vraagjes.
Waar kan ik aangeven wie de penalties moet nemen?
Worden (jonge) coaches ook beter in de loop van tijd?
Ook zeer aanvallende tactiek gedaan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik moest nu ook thuis tegen Andorra. Heb geen zin om hem nog up te loaden, maar het is 14-0 geworden.
5 x Nistel
2 x Makaay
2 x Sneijder
2 x Seedorf
1 x van der Vaart
1 x Bouhla
Nee, ik had helemaal niks veranderd ten opzichte van wat ik normaal doe.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook zeer aanvallende tactiek gedaan?
Mijn god..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:13 schreef VinnieJones het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mKvztQBlraQ`
Opmerkelijk, counteren tegen Andorra.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, ik had helemaal niks veranderd ten opzichte van wat ik normaal doe.
Ik speelde zo:
Sar
Kromkamp - Maduro - Bouhla - Gio
vdV - Cocu - Sneijder
Seedorf
Makaay - Nistelrooy
De taktiek stond op attacking en op counter spelen, verder niks bijzonders.
Tsja, ik verander eigenlijk nooit wat voor welke tegenstander dan ook. En volgens mij houdt het niet in dat ze alleen maar op de counter loeren, maar als ze een keer de mogelijkheid hebben er met een counter uitgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opmerkelijk, counteren tegen Andorra.
Nee haast niemand behalve Donadel enMontolivio..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef Afunados het volgende:
Vinnie, maak eens een screen van je elftal, ben benieuwd hoe het eruit ziet. Of is het huidige Fiorentina er niet meer in te herkennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |