4-4-2 tegen de wat mindere ploegen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:15 schreef KansloosForEver het volgende:
welke opstelling en tactieken heb jij met Utrecht?
Ohja, had ik ook laatst, krijg ik 5 aanbiedingen van: Roma, roma, roma, roma en roma, wist ook niet welke ik zou kiezen:Pquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Rnnz het volgende:
en krijg nu 5 aanbiedingen van Nederland, Engeland, Zweden, Roemenië en Zweden.Ik zit te twijfelen tussen de eerste 3.. welke zal ik kiezen?
In een wereld van 4-5-1 counteren en een hele grote dosis geluk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:08 schreef martjin het volgende:
Lost: 0
lol in wat voor droomwereld leef jij?
Met iets van 8 x exit game.. en dan wedstrijd opnieuw gespeeld zekerquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:08 schreef martjin het volgende:
Lost: 0
lol in wat voor droomwereld leef jij?
Zwitserland dus, ipv Zweden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:11 schreef martjin het volgende:
[..]
Ohja, had ik ook laatst, krijg ik 5 aanbiedingen van: Roma, roma, roma, roma en roma, wist ook niet welke ik zou kiezen:P
Wtfquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Heb een aparte bug ontdekt. Heb Manucharyan van Ajax verkocht aan Heerenveen, maar hij blijft wel staan in mijn team, én kan hem gewoon opstellen. Terwijl hij ook voor Heerenveen zijn wedstrijden speelt... Echt wazig...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Heb een aparte bug ontdekt. Heb Manucharyan van Ajax verkocht aan Heerenveen, maar hij blijft wel staan in mijn team, én kan hem gewoon opstellen. Terwijl hij ook voor Heerenveen zijn wedstrijden speelt... Echt wazig...
Weet je zeker dat hij niet twee keer in je team voorkwam? Ik heb in mijn huidige spel ook een keeper die dubbel in het spel zit... zelfde naam, leeftijd, positie en statistieken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Ik meen te hebben gelezen dat FM2007 ergens in november/december zo ongeveer uiterlijk zal verschijnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:04 schreef VinnieJones het volgende:
weet iemand wanneer FM2007 zo'n beetje zal uitkomen![]()
Haal jij Manucharyan & Medunjanin niet door elkaar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:07 schreef Silverado het volgende:
Oh, laat maar... tegenwoordig moet je (in tegenstelling tot vorige versies) ook in het spel fullscreen uitvinken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand hoe ik het spel small screen kan maken? Ik heb de instructies van de SI website al opgevolgd, maar hij blijft vrolijk full screen weergeven.
Instellingen -> Volledige scherm uitvinkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand hoe ik het spel small screen kan maken? Ik heb de instructies van de SI website al opgevolgd, maar hij blijft vrolijk full screen weergeven.
Ik zit nu in 2010 met Roma en ik krijg elke seizoen zoveel geld als jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Roma krijgt ¤80,000,000
Roma heeft ¤80,000,000 gekregen voor de televisierechten van de Serie A het komende seizoen.
80 miljoen? Ik dacht dat het een foutje was, en het ¤80.000 moest zijn.. maar ik krijg dus 80 miljoen.
Wat een mooie skin!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:01 schreef Gallacher het volgende:
Kreeg net 5 leuke aanbiedingen:
[afbeelding]
Ik ben zelf HK (Ijslandse ploeg) en ik heb gekozen voor een baan bij Zweden erbij
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:24 schreef martjin het volgende:
[..]
Wat een mooie skin!
Waar haal je die vandaan?!
Dat heb ik ook al mijn hele carriere gehad, penlaties missen, maar sinds ik bij Brescia zit heb ik een kereltje die er maar 1 heeft gemist van de 15 ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:49 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij wordt het tijd dat ik wat meer op penalties ga trainen. We kregen er 4 in de wedstrijd, en er werd er maar eentje gescoord
Medunjanin zit in 2009 bij Birmingham City. Het wordt steeds raarder. Manucharyan is dus verkocht aan Heerenveen, en is uitgeleend aan Darmstadt. En toch wil Manucharyan niet uit mijn team verdwijnen. Voordeel blijft wel dat ik hem kan blijven opstellenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Haal jij Manucharyan & Medunjanin niet door elkaar?![]()
Waar te downloaden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat is Turnstyle 06. Heb ik ook, best relaxed
Assistenten hebben geen verstand van spelers. Ik ga altijd vooral op mijn eigen gevoel af, en negeer de negatieve meldingen van scouts en assistenten over spelers die ik wil aantrekken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zegt mijn assistent dat de aankoop van Henry niet de moeite waard is
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zegt mijn assistent dat de aankoop van Henry niet de moeite waard is
Seizoen 2006-2007quote:
HSVquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Met welk team speel je?
Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HSV
Mijn huidige spitsen zijn Huntelaar en Lauth.
En die assistent had een aflopen contract. Zo meteen heeft hij geen contract meer
Iemand die zegt dat henry geen goede aankoop is moet gewoon wegquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vervang eigenlijk maar zelden een assistent. Mocht je nog een nieuwe willen, bij Manchester UTD zit een goede Nederlandse coach/assistent. Tenminste, in mijn spel had hij goede statistieken. Meulensteen heet hij geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |