Dat zou wel mooi zijn. Maar Blind dan in wat voor functie?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:35 schreef Jasza het volgende:
Volgens AT5 staat Jaakke open voor vertrek en mag Blind misschien blijven ..
AFCA.nl krijgt dus gelijk met Fontein en Jaakke gok ik.quote:Volgens de Amsterdamse televisiezender AT5 zouden twee bestuursleden van Ajax van plan zijn op te stappen. Het zou gaan om onder andere de fel bekritiseerde John Jaake. De laatste weken komt er kritiek van zowel de supporters als de aandeelhouders. Jaakke zou zelf al aangegeven hebben een voorkeur te hebben voor een vertrek.
Sinds het uitlekken van een vrijwel zeker ontslag van Danny Blind hebben vooral de supporters van de ploeg uit Amsterdam duidelijk hun mening laten horen. Vrijwel wekelijks waren er spreekkoren te horen gericht naar Jaakke en zijn collega's. Vooral "Jaakke rot op!" schalde menig maal door de Amsterdam ArenA. Een vertrek van Martin van Geel lijkt overigens niet logisch. De technisch directeur kreeg veel krediet na het contracteren van spelers als Kenneth Perez en Jaap Stam.
Ik wacht het nog even af, maar ben voorzichtig optimistisch.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
AFCA.nl krijgt dus gelijk met Fontein en Jaakke gok ik.
*jaloer?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit net Studio Sport te kijken en zie ik opeens mensen op het leidseplein staan. Wat is de gemiddelde leeftijd van jullie "Supporters"? Het leek wel een kinderfeestje man.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit net Studio Sport te kijken en zie ik opeens mensen op het leidseplein staan. Wat is de gemiddelde leeftijd van jullie "Supporters"? Het leek wel een kinderfeestje man.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord zou maar al te graag zo'n kinderfeesje hebben, of niet?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe lang is het geleden dat ze zo'n feest hadden?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Iedereen die niet zoals jij is is geen normale supporter of wel?
![]()
Durfde je nog wel te kijken jochie, wat goed van jequote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
2002 toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Feyenoord zou maar al te graag zo'n kinderfeesje hebben, of niet?
Laatste Nationale prijs, 1999. Ga nu maar weer naar je eigen topic.
Heb jij het jeugdjournaal zitten kijken? Ik zag geen kinderen staan hoor..quote:Op maandag 8 mei 2006 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een nationale prijs?quote:
Vandaag was het weer feest. Het was vandaag 4 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat ze zo'n feest hadden?
Neu, maar dan nogquote:
Lang geleden hèquote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vandaag was het weer feest. Het was vandaag 4 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnen![]()
Ach ja, UEFA Cup kampioen van de armoedequote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
Neu, maar dan nogInternationaal is dan nog beter. Maar nationaal idd 1999
Vorige eeuw
Moeten jullie al zo ver terug voor jullie laatste prijs?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vandaag was het weer feest. Het was vandaag 4 jaar geleden dat we de UEFA cup wonnen![]()
Alle2 wegquote:Op maandag 8 mei 2006 22:46 schreef Silenus het volgende:
Het zou toch gigantisch klote zijn als straks door die mongolen Blind volgend jaar nog steeds hoofdcoach zou zijn. Help, moet er niet aan denken. Nog zo'n kenkerseizoen kan ik niet aan..
Jaakke moet helemaal niet oprotten. Blind moet oprotten! (herstel..Blind moet weg)
Zeg je dat ook als ajax hem zou winnen. Nee natuurlijk niet, dan is het meteen een topprestatiequote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach ja, UEFA Cup kampioen van de armoede.
1995quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe lang is jullie laatste internationale prijs dan dan geleden![]()
Zullen we even de erelijst naast elkaar leggen, smartass.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe lang is jullie laatste internationale prijs dan dan geleden![]()
Kloptquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als ajax hem zou winnen. Nee natuurlijk niet, dan is het meteen een topprestatie![]()
Of hij doelt op het feit dat de boosheid omslaat in vreugde als Jaakke zijn ontslag indient..quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Gelderland het volgende:
Jaakke: 'de boosheid gaat wel weer over'...
denk niet datie opstapt
Voor Rotterdam welquote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zullen we even de erelijst naast elkaar leggen, smartass.
3x kampioen in de laatste 30 jaar. 10% succes, knap hoor.
Maak ik nog een fout ook, laatste 32 jaarquote:Op maandag 8 mei 2006 22:49 schreef X-fi het volgende:
[..]
Voor Rotterdam welZe moesten alles opbouwen
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maak ik nog een fout ook, laatste 32 jaar.
van Geel uitfluiten? No wayquote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Martin van Geel had wel op het bordes mogen komen. Die wordt toch niet uitgefloten (mag ik hopen)
Lijkt me wel, hij heeft achter de rug van Blind gezocht naar een andere trainer zonder dat Blind er wat vanaf wist.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Martin van Geel had wel op het bordes mogen komen. Die wordt toch niet uitgefloten (mag ik hopen)
En dat Boukhari verhaal danquote:Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me wel, hij heeft achter de rug van Blind gezocht naar een andere trainer zonder dat Blind er wat vanaf wist.
Ik las net op een ander forum dat Davids Feyenoord ook wel zag zitten. Dat had hij op de radio gezegtquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
En heeft Huntelaar, Stam, Perez, Ten Cate en straks Davids aangetrokken
Bah bah bahquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik las net op een ander forum dat Davids Feyenoord ook wel zag zitten. Dat had hij op de radio gezegt![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik las net op een ander forum dat Davids Feyenoord ook wel zag zitten. Dat had hij op de radio gezegt![]()
Wie had dat gedacht van Michael Reiziger, of van Jaap Stamquote:
Maar Davids is geen Stam/Reiziger.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht van Michael Reiziger, of van Jaap Stam.
Echt?quote:
Laat Keje maar komen danquote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens de kenners:
Crisisberaad bij Ajax nu. Fontein en Jaakke gaan ook opstappen.
Programma al máánden niet mer gezien.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef S-Two het volgende:
Ik zet hem net op Voetbal Insite en het gaat over Ajax. Iemand die het hele programma heeft gezien?
Ja en 1000 middelvingers richting het scherm ookquote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef RayMania het volgende:
Hehe, Jaakke kwam dus gewqoon op dat scherm.
Die gast zit hier niet dus boeiendquote:Op maandag 8 mei 2006 23:09 schreef X-fi het volgende:
Mag dat wel ? Logs?
Ja pas maar op anders krijg je het kk hard aan de stok met Oscarquote:Op maandag 8 mei 2006 23:09 schreef X-fi het volgende:
Mag dat wel ? Logs?
En dan moet je rennen he, dat is hard he!!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja pas maar op anders krijg je het kk hard aan de stok met Oscar
Dood hard mênquote:Op maandag 8 mei 2006 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan moet je rennen he, dat is hard he!!
Serieus dood hard rennen!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wie is Oscar?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:11 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja pas maar op anders krijg je het kk hard aan de stok met Oscar
Ow okéquote:Op maandag 8 mei 2006 23:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die gast zit hier niet dus boeiendIk wilde alleen ff aangeven hoe dom sommige mensen zijn
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, ik zie ook niet echt 1,2,3 een reden waarom Jaakke weg moet, kan er verder ook niet echt wakker van liggen. Zou het wel zonde vinden als Fontein weggaat, z'n beleidsplan klinkt niet slecht en ik had het idee dat ie met z'n ideeen ook wel extra geld in het laatje kan brengen.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:12 schreef Silenus het volgende:
Iedereen loopt overigens wel te schreeuwen dat Jaakke wegmoet maar goede redenen heb ik nog niet gehoord. Iedereen schreeuwt de meute ook maar een beetje na lijkt het wel.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en 1000 middelvingers richting het scherm ook![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar ff serieus we lopen nu wel op Oscar te zeiken.
Maar Oscar en Ernst zijn wel échte ajax hooligans.
Mooiquote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef SoA-Holic het volgende:
http://www.skoften.net/comments.php?id=2188_0_1_0
De gehele een deel van de huldiging te zien vanuit het publiek. Aanrader!
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef jna het volgende:
http://www.dannyblind.nl/
oke.....
Kan iemand hem ff uitleggen
wtfquote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef jna het volgende:
oke.....
oke.....
oke.....
oke.....
Goddamn, wietrokende blowerquote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef jna het volgende:
oke.....
Was zelf gaan kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef Badabingea het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de huldiging :$
ja ik heb een stuk of wat filmpjes gemaaktquote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef Badabingea het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de huldiging :$
Of hij kijkt zelf even verder dan zijn pielebuis lang isquote:Op maandag 8 mei 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of je wijst hem op de link.
http://www.skoften.net/comments.php?id=2188_0_1_0
De ME moet op een of andere ook altijd ineens charges uitvoeren. Als je die gasten daar nou gewoon een uur laat staan en afkoelen, scheelt het de helft in de problemen.quote:
toen was ik denk ik al weg want ik heb niks gemerktquote:
2 mensen neergestokenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
[..]
toen was ik denk ik al weg want ik heb niks gemerkt
Als ik hun was had ik gewoon de eer aan mezelf gehouden en was ik opgestapt. De supporters willen Blind, en hun hebben hem achter zijn rug om ontslagen en al een andere trainer gecontracteert. Zoals Danny al zei: de supporters zijn de baas en niet het bestuur of technische staf.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verder vond ik het Jaakke en Van Geel nog best netjes verwoorden.
Supporters zijn kortzichtig, hebben een fantastisch korte termijn geheugen, leven met de waan van de dag en kiezen altijd de kant tegen de macht. Als je echt altijd naar supporters gaat luisteren is het einde zoek. Zoals Jaakke zei, was het fout gegaan tegen Vitesse en Roda JC, dan was 4 weken geleden het einde geweest van het seizoen op een 6de plaats en zonder bekerfinale.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ik hun was had ik gewoon de eer aan mezelf gehouden en was ik opgestapt. De supporters willen Blind, en hun hebben hem achter zijn rug om ontslagen en al een andere trainer gecontracteert. Zoals Danny al zei: de supporters zijn de baas en niet het bestuur of technische staf.
Ga lekker Amsterdam slopen zegquote:Op maandag 8 mei 2006 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens de scanner gaat het nu nog loss op het koningsplein !111!111
Klopt, maar hoe sterkt is de positie nog als de supporters Blind nog willen hebben terwijl je hem achter zijn rug om al hebt ontslagen?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supporters zijn kortzichtig, hebben een fantastisch korte termijn geheugen, leven met de waan van de dag en kiezen altijd de kant tegen de macht. Als je echt altijd naar supporters gaat luisteren is het einde zoek. Zoals Jaakke zei, was het fout gegaan tegen Vitesse en Roda JC, dan was 4 weken geleden het einde geweest van het seizoen op een 6de plaats en zonder bekerfinale.
Dan was het gewoon nog maar 34 wedstrijden kut geweest ipv nu 34 wedstrijden kut, maar toch nog twee gelukkige 'prijzen'.
En er is ook nog zoiets als lange termijn beleid.
Hoe sterk was de positie van Blind 5 weken geleden? Hoe sterk is zijn positie volgend seizoen wanneer hij eigenlijk ontslagen was, er van binnenuit geen vertrouwen meer is en hij volgend seizoen geen enkele misstap kan veroorloven, want dan ligt er weer uit? Dan heb je en het bestuur en de trainer en de selectie verneukt. We zijn de dupe? Wij de supporters.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe sterkt is de positie nog als de supporters Blind nog willen hebben terwijl je hem achter zijn rug om al hebt ontslagen?
die tramhaltes halen ze toch standaard weg bij huldigingen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Schandalig gewoon, een aantal barretjes/restaurants in puin, 2 steekpartijen, politiebusje gesloopt en waarschijnlijk hebben de bushokjes het traditioneel ook niet overleefd.
En dan praat ik niet eens over de belegering van de ambswoning van Cohen..
je kunt niet in februari al gaan oordelen over wel of niet ontslag blind..., ontsla hem dan direct. Tis simpel gewoon Ajax heeft een slecht jaar gehad maar aan het eind toch veelal goed gekomen met voorronden CL en de beker winst. er moet gewoon een oordeel na het seizoen plaatsvinden en niet tijdens het seizoen en de trainer laten zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe sterk was de positie van Blind 5 weken geleden? Hoe sterk is zijn positie volgend seizoen wanneer hij eigenlijk ontslagen was, er van binnenuit geen vertrouwen meer is en hij volgend seizoen geen enkele misstap kan veroorloven, want dan ligt er weer uit? Dan heb je en het bestuur en de trainer en de selectie verneukt. We zijn de dupe? Wij de supporters.
Dit soort beslissingen kun je niet terugdraaien en op bais van het seizoen is het gewoon terecht. Neemt niet weg dat er slecht en op een laag niveau gehandeld is door het bestuur.
Nou die ene malloot stond op een bushokje dus ik denk niet dat ze weg warenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:19 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die tramhaltes halen ze toch standaard weg bij huldigingen tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:24 schreef firecow het volgende:
Zo zeg wat een tering mongole.... Ben een cafe ingvlucht bij de leidsche dwarsstraat daar... Alles kunnen filmpen hoe een politie busje compleet gesloopt word..... Hoe er 10, 20 klinkers werden gegooit naar ME paarden..... TE sneu zulke "supporters" Het was zo gezellig.
haha ja ik had niks om te gooien, je zou denken dat die flinke stalen punten de boodschap wel zou overbrengen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou die ene malloot stond op een bushokje dus ik denk niet dat ze weg waren![]()
quote:8/5/2006 - Huntelaar mist duel om Johan Cruijff Schaal
(Gepost door RvN)
Klaas-Jan Huntelaar zal de eerste officiele wedstrijd, de strijd om de Johan Cruijff Schaal, aan zich voorbij zien gaan. De topscorer van Ajax liep in de bekerfinale tegen geel op en krijgt daardoor een automatische schorsing van een bekerduel. Omdat Ajax als bekerwinnaar het duel om de Johan Cruijff Schaal ingaat, telt de schorsing voor dit duel. De schorsingen aan PSV-zijde naar aanleiding van de bekerfinale voor Lamey en Ball gelden niet voor het duel om de Johan Cruijff Schaal omdat PSV die wedstrijd speelt als landskampioen. Voor de strijd om de Super Cup ontbreekt aan PSV-zijde wel voormalig Ajacied Jason Culina die een schorsing opliep in de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen en die dus tegen Ajax zal moeten uitzitten.
ik wilde net gaan slapen. daar komen de nachtmerries....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:39 schreef Trancelocator het volgende:
Tenenkrommend filmpje:
"Dancing without the stars"![]()
John Jaakke
uploadenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:24 schreef firecow het volgende:
Zo zeg wat een tering mongole.... Ben een cafe ingvlucht bij de leidsche dwarsstraat daar... Alles kunnen filmpen hoe een politie busje compleet gesloopt word..... Hoe er 10, 20 klinkers werden gegooit naar ME paarden..... TE sneu zulke "supporters" Het was zo gezellig.
mooi, ik stond gewoon met me hoofd in die fakkels op de 4e fotoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:13 schreef firecow het volgende:
Paar sfeer plaatjes met me mobiel gemaakt .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja......
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, zie ik net dat die knuffelmocro op de training was. ik ben die gast echt spuugzat.
Bak een taart en vier het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:26 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
mooi, ik stond gewoon met me hoofd in die fakkels op de 4e foto![]()
Maar ja, hij krijgt het toch weer voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, zie ik net dat die knuffelmocro op de training was. ik ben die gast echt spuugzat.
Probeer het maar weer af te schuivenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:37 schreef devv05 het volgende:
Was lekker dagje gisteren met genoeg fakkels, mooi om te zien. Daarna ging het er vrij hard aan toe, toen een zootje debielen (waaronder een groep marokkanen) met bierflesjes gingen gooien. Toen sloeg de vlam al vrij gauw in de pan.
quote:sing, lach, huil, bied
montana liep jij toevallig in een legerbroek en had jij een shirt met Tony Montana aan??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
Belooft wat voor de CL-huldiging volgend jaar.
weet jij een goeie server waar ik kan uploaden?? grootste filmpje is 22 mb totaal 9 filmpjesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:43 schreef Badabingea het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de Huldiging?
van 2 walletjes eten is nog lekkerder hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
"John met z'n vriendin"
Fok dat soapsterretje, zij is veel lekkerder man![]()
hij komt uit zuid oost, hij heeft een reputatie hoog te houdenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat mij opviel afgelopen zondag was dat iedereen elkaar om de nek vloog. Behalve Babel en Huntelaar. Zij gaven elkaar wel een hele koude handdruk
Aight, respecpa... Da's waar...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:50 schreef 020-NRD het volgende:
[..]
hij komt uit zuid oost, hij heeft een reputatie hoog te houden
Het enige wat ik zag was Olaf Lindenbergh die onbeholpen met een sigaret in zijn hand stond en Stekelenburg met een sigaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef 020-NRD het volgende:
Net op at5, het besloten feest in een restaurant. Zag ik het nou goed en zaten ze jointjes te roken?
R E S T E C Pquote:
Ja maar erna kwam er een joint door het beeld, ik ga het zo cappenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef J.P. het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was Olaf Lindenbergh die onbeholpen met een sigaret in zijn hand stond en Stekelenburg met een sigaar.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Janwillem!!!!
mja stekelenburgquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:06 schreef J.P. het volgende:
Natuurlijk, had het alleen niet verwacht.
Je weet wel.... West...quote:
quote:Ajax krijgt een Zweeds talent op proef. De zeventienjarige Fisnik Shala van Trelleborgs FF komt voor een proefperiode naar Amsterdam, zo meldt de krant Trelleborgs Allehanda.
In navolging van zijn landgenoten Zlatan Ibrahimovic en Markus Rosenberg hoopt Shala een contract te verdienen bij Ajax. De jonge aanvaller speelde nog nauwelijks op het hoogste niveau. Shala kwam welgeteld vier minuten in actie voor Trelleborgs.
4? ik had 2x 30 sec...quote:
gaat over die zweedquote:
Heb het toch zelf gezien, jij was er niet eens bij. Zelfs foto's van genomen als bewijs, omdat ik precies die reactie al verwacht had van linkse ontkenningskneusjes zoals jij.quote:
merci en ook merci voor de link daar ga ik de rest van de filmpies ff uppenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
http://depositfiles.com/files/49350/Ajax08052006.rar.html
Waarom film je het danquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:46 schreef firecow het volgende:
Ja nee ik ga niks uploaden.... Schiet ik zelf niks mee op.
haha, dat is zo n sigaartje met zo n plastic filter tip dingquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:56 schreef 020-NRD het volgende:
Even op een kut rapidshare en ook nog eens kut kwaliteit, me at5 is erg slecht op me pc.
Maar je ziet het wel:
http://rapidshare.de/files/20005077/stekelenburg.jointje.wmv.html
Het is alleen een beetje lullig als je door de dopingcontrole moetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach en dan nog. Half Nederland doet dat, dus mag Maarten van mij ook wel een blowtje roken.
Maar toch denk ik dat het een sigaar is
ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:
Heeft iemand de hele huldiging van AT5? Zou ik heel graag hebben!
ik las op AT5.nl dat er ook buitenlandse clubs willenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:12 schreef Pritt het volgende:
Vitesse wil Blind.
Zou zielig zijn voor Boskamp die nu op cursus is om de juiste papieren te krijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:12 schreef Pritt het volgende:
Vitesse wil Blind.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:17 schreef WEST het volgende:
[..]
ik las op AT5.nl dat er ook buitenlandse clubs willen
Benfica?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou zielig zijn voor Boskamp die nu op cursus is om de juiste papieren te krijgen.
quote:Vitesse moet vrijwel zeker opnieuw op zoek naar een nieuwe trainer. Jan Boskamp, de beoogde opvolger van Edward Sturing, beschikt niet over de benodigde papieren en krijgt definitief geen dispensatie van de KNVB
30 juni dusquote:Velen weten het niet, maar het voorzitterstermijn van John Jaakke loopt over een maand af. Dan zal hij zich verkiesbaar moeten stellen bij de ledenraad van de vereniging AFC Ajax.
Dat was Jaakke absoluut van plan, althans dat zei hij in januari in een interview met Highlow Communications. Inmiddels is de situatie behoorlijk verandert en willen de fans de advocaat niet meer zien bij Ajax.
Herverkiezing
Op 30 juni komt een eind aan het termijn van drie jaar als bestuursvoorzitter. 'Hoe lang ik hier nog als voorzitter zit? Nog tot 30 juni en dan stel ik me herkiesbaar. Absoluut! Ajax is een hartstikke mooie club en het is een ongelooflijk leuke en interessante functie', zei Jaakke aan het begin van dit kalenderjaar.
De hausse tegen de advocaat is inmiddels in volle gang. Volgens analitici, waaronder Johan Derksen en Jan Mulder, zou Jaakke alleen bij Ajax 'voor zichzelf zitten'. 'Die man heeft helemaal niets met de voetbalclub', zei Derksen gisteren nog in Voetbal Insite.
Terug naar 't Gooi
NRC-columnist Youp Van 't Hek schoffeerde hem voor de zoveelste keer in zijn wekelijks column. 'Maandag begint het Leidseplein te zingen en de Arena zal komend seizoen doorzingen tot Jaakke huilend vertrekt. Het wordt de eerste fluwelen supportersactie. Waar hij heen moet? Richting Blaricum. De buurt waar hij hoort. En daar lekker zuipen met de burgermoeder en haar chauffeur. Proost!'.
'Jaakke rot op'
Gisteren waren van de Ajax-fans op het Leidsplein opnieuw spreekkoren te horen richting Jaakke. Het 'Jaakke rot op' galmde tot ver in de Amsterdamse straten door. De voetbalwereld is Jaakke beu en daarom is een herverkiezing van de advocaat op 30 juni onwaarschijnlijk. Ook het boek Jaakke bij Ajax gaat gesloten worden.
Dat was voor de Fontein positie toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Keje Molenaar heeft zich toch ook verkiesbaar gesteld?
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach en dan nog. Half Nederland doet dat, dus mag Maarten van mij ook wel een blowtje roken.
Maar toch denk ik dat het een sigaar is
Is duidelijk geen joint, maar een sigaartje .Dat "tipje" wat je ziet is inderdaad gewoon een sigarenbandje.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:05 schreef Vom het volgende:
Nou Sandje, ik denk ook eerder dat het een joint is hoor![]()
ach af en toe mag dat een keerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:46 schreef Backhander het volgende:
het valt trouwens wel op dat er veel roken.
quote:9/5/2006 - Ajax en Amsterdam op zoek naar alternatieven voor huldigingen?
(Gepost door P.)
BRON: Het Parool
Het Parool meldt dat burgemeester met Ajax en de politie gaat overleggen om te kijken of er alternatieven zijn voor eventuele huldigingen in de toekomst. "Cohen zegt niet nooit meer Leidseplein, maar zoals het gisteren ging, kan het niet meer. Iedereen heeft hier de buik van vol. Dit kun je ondernemers ook niet aandoen", zegt zijn woordvoerster. De politie wil zich niet uitlaten over de vraag of huldigingen voortaan elders moeten worden gehouden. "Dat is een zaak van het stadsbestuur. De huldiging ging prima totdat een paar honderd zich supporters noemende lieden onderling begonnen te vechten"
Kijk dan eens naar die zogenaamde tip, die steekt al een paar cm boven zijn hand uit, dan zit er nog een stukje tussen zijn vingers dat is ook weer minstens een centimeter en dan heeftie nog iets in zn mond. Dan zou die dus al met al een tip van 3 a 4 cm hebben. Zulke joints ken ik niet hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
Ik keek net op At5 en het ziet er toch uit als een jointMaar was maar kort in beeld
![]()
Je hebt gelijk iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar die zogenaamde tip, die steekt al een paar cm boven zijn hand uit, dan zit er nog een stukje tussen zijn vingers dat is ook weer minstens een centimeter en dan heeftie nog iets in zn mond. Dan zou die dus al met al een tip van 3 a 4 cm hebben. Zulke joints ken ik niet hoor
F-side / 410 mentaliteit?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef anoukforza het volgende:
Wat wordt er bedoelt met ''2 belevingen'' ?
fantastisch nieuwsquote:
denk het wel, alleen hele domme.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:23 schreef HeatWave het volgende:
En dat waren waarschijnlijk niet eens echt Ajacieden.
Yep...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fantastisch nieuws![]()
door een paar rellende debielen kunnen we volgend jaar misschien weer lekker naar P2![]()
Huldiging op het Leidseplein is het mooiste wat er is, maar het voordeel van een huldiging op (bijvoorbeeld) P2 is wel dat het alleen maar Ajaxsupporters zijn en niet de sensatie- en ruzie-zoekende (Marokkaanse?) mede-Amsterdammers. Toch hoop ik echt dat we volgend jaar de landstitel kunnen vieren op het Leidseplein, want dat hoort er gewoon bij, lekker de kroeg in daarna!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fantastisch nieuws![]()
door een paar rellende debielen kunnen we volgend jaar misschien weer lekker naar P2![]()
Schrik ik toch wel van. Is toch een beetje mijn jeugdidool. Tis altijd afwachten hoe je uit zoiets komt. Zie Rob de wit bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Jesper Olsen in ziekenhuis na hersenbloeding
09 mei 2006
Voormalig Ajax-voetballer Jesper Olsen is met spoed opgenomen in het ziekenhuis van Melbourne. De Deense ex-international, die wereldberoemd werd door in zijn Ajax-periode een strafschop te benutten na een combinatie met Johan Cruijff, heeft een hersenbloeding.
Olsen, die achtereenvolgens speelde voor Ajax, Manchester United en de Franse teams Bordeaux en Caen, hoeft waarschijnlijk niet geopereerd te worden. "Hij wordt van nabij gevolgd en zal een reeks onderzoeken ondergaan, maar werd niet geopereerd", liet het ziekenhuis van Melbourne weten in een verklaring.
Hoe oud is hij nu ondertussen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
09 mei 2006
Voormalig Ajax-voetballer Jesper Olsen is met spoed opgenomen in het ziekenhuis van Melbourne. De Deense ex-international, die wereldberoemd werd door in zijn Ajax-periode een strafschop te benutten na een combinatie met Johan Cruijff, heeft een hersenbloeding.
Olsen, die achtereenvolgens speelde voor Ajax, Manchester United en de Franse teams Bordeaux en Caen, hoeft waarschijnlijk niet geopereerd te worden. "Hij wordt van nabij gevolgd en zal een reeks onderzoeken ondergaan, maar werd niet geopereerd", liet het ziekenhuis van Melbourne weten in een verklaring.
"we wisten niet dat je hersens had". hehequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Schrik ik toch wel van. Is toch een beetje mijn jeugdidool. Tis altijd afwachten hoe je uit zoiets komt. Zie Rob de wit bijvoorbeeld![]()
Hier schrik ik wel van zegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
09 mei 2006
en heeelemaal van het pad af... wel een contrast, woensdag bij het feest van Barcelona geweest, misschien dat een enkeling een biertje had, hier had iedereen zowat een sixpack bij zichquote:
ja is dat t?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier schrik ik wel van zegEen van de beste buitenlandse linksbuiten die voor Ajax heeft gespeeld.
Lijkt me wel aangezien er ook 2 doeken waren met FSIDE since 1976 en Vak410 since 2001. En nog 2 doeken waarop die mentaliteiten werder uitgebeeld...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:53 schreef anoukforza het volgende:
[..]
en heeelemaal van het pad af... wel een contrast, woensdag bij het feest van Barcelona geweest, misschien dat een enkeling een biertje had, hier had iedereen zowat een sixpack bij zich
[..]
ja is dat t?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
Twee mooie foto's nog van afgelopen zondag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan vast nog geen nederlandsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:22 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Rosenberg was te verlegen om iets te zeggen wel grappig hehe.
Als hij niet geopereerd hoefde te worden zal het wel niet heel ernstig zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:23 schreef HeatWave het volgende:
heel voetbalhatend Nederland ...... Ik zeg, tegen de muur die gasten!
Rosenbergquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
leren broek aan en kan zo jullie stad in haha
[CENTRAAL] Fok! Homo topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
leren broek aan en kan zo jullie stad in haha
de Coolsingel blijft voorlopig ook nog wel een jaar of 10 leeg minimaalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef Silenus het volgende:
Waar gaat de coolsingel bleef leeg dan over? (Ik kan het wel een beetje raden btw)
Kunnen we de volgende huldeging niet op de Coolsingel vieren, nu we het Leidseplein niet meer op mogen. Weten ze daar in Rotterdam ook weer eens hoe het is om een prijs te winnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef WEST het volgende:
[..]
de Coolsingel blijft voorlopig ook nog wel een jaar of 10 leeg minimaal![]()
Borst heeft Feyenoord toen een seizoen lang gevolgd. Hoe de spelers met elkaar omgaan, met de trainer(s), hoe het bestuur werkt enzovoort. Maar ook de fans en gewone medewerkers.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef Silenus het volgende:
Waar gaat de coolsingel bleef leeg dan over? (Ik kan het wel een beetje raden btw)
Vak 127 schijnt een aanrader te zijn. Gaat over Ajax-supporters en een journalist. Wel van het vorige seizoen, met Koeman/Blind zeg maar. Deze zomer ff huren, kijken of het inderdaad een aanrader is/was.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ik lees momenteel De Coolsingel bleef leeg van Hugo Borst en eigenlijk is het toch erg jammer dat er dit jaar geen journalist hetzelfde heeft gedaan bij Ajax. Wat een verhaal en bestseller had dat kunnen opleveren!
Op voorspraak van Van Praag geloof ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:41 schreef VoreG het volgende:
Hoe is Jaakke eigenlijk bij Ajax gekomen?
Heb je het nu tegen mij of niet? Want ik volg je ff nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Is toch gevraagd?
Ik heb het boek ook gelezen, en ik moet zeggen dat het een erg vermakelijk boek is. Het is echt zo'n boek die je niet weg kunt leggen als ermee begonnen bentquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vak 127 schijnt een aanrader te zijn. Gaat over Ajax-supporters en een journalist. Wel van het vorige seizoen, met Koeman/Blind zeg maar. Deze zomer ff huren, kijken of het inderdaad een aanrader is/was.
Als antwoord op de Jaakke vraag, denk ik...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of niet? Want ik volg je ff niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |