ik wilde net gaan slapen. daar komen de nachtmerries....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:39 schreef Trancelocator het volgende:
Tenenkrommend filmpje:
"Dancing without the stars"![]()
John Jaakke

uploadenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:24 schreef firecow het volgende:
Zo zeg wat een tering mongole.... Ben een cafe ingvlucht bij de leidsche dwarsstraat daar... Alles kunnen filmpen hoe een politie busje compleet gesloopt word..... Hoe er 10, 20 klinkers werden gegooit naar ME paarden..... TE sneu zulke "supporters" Het was zo gezellig.

mooi, ik stond gewoon met me hoofd in die fakkels op de 4e fotoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:13 schreef firecow het volgende:
Paar sfeer plaatjes met me mobiel gemaakt .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja......
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, zie ik net dat die knuffelmocro op de training was. ik ben die gast echt spuugzat.

Bak een taart en vier het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:26 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
mooi, ik stond gewoon met me hoofd in die fakkels op de 4e foto![]()

Maar ja, hij krijgt het toch weer voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, zie ik net dat die knuffelmocro op de training was. ik ben die gast echt spuugzat.

Probeer het maar weer af te schuivenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:37 schreef devv05 het volgende:
Was lekker dagje gisteren met genoeg fakkels, mooi om te zien. Daarna ging het er vrij hard aan toe, toen een zootje debielen (waaronder een groep marokkanen) met bierflesjes gingen gooien. Toen sloeg de vlam al vrij gauw in de pan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |