ik wilde net gaan slapen. daar komen de nachtmerries....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:39 schreef Trancelocator het volgende:
Tenenkrommend filmpje:
"Dancing without the stars"![]()
John Jaakke
uploadenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:24 schreef firecow het volgende:
Zo zeg wat een tering mongole.... Ben een cafe ingvlucht bij de leidsche dwarsstraat daar... Alles kunnen filmpen hoe een politie busje compleet gesloopt word..... Hoe er 10, 20 klinkers werden gegooit naar ME paarden..... TE sneu zulke "supporters" Het was zo gezellig.
mooi, ik stond gewoon met me hoofd in die fakkels op de 4e fotoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:13 schreef firecow het volgende:
Paar sfeer plaatjes met me mobiel gemaakt .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja......
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, zie ik net dat die knuffelmocro op de training was. ik ben die gast echt spuugzat.
Bak een taart en vier het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:26 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
mooi, ik stond gewoon met me hoofd in die fakkels op de 4e foto![]()
Maar ja, hij krijgt het toch weer voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, zie ik net dat die knuffelmocro op de training was. ik ben die gast echt spuugzat.
Probeer het maar weer af te schuivenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:37 schreef devv05 het volgende:
Was lekker dagje gisteren met genoeg fakkels, mooi om te zien. Daarna ging het er vrij hard aan toe, toen een zootje debielen (waaronder een groep marokkanen) met bierflesjes gingen gooien. Toen sloeg de vlam al vrij gauw in de pan.
quote:sing, lach, huil, bied
montana liep jij toevallig in een legerbroek en had jij een shirt met Tony Montana aan??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
Belooft wat voor de CL-huldiging volgend jaar.
weet jij een goeie server waar ik kan uploaden?? grootste filmpje is 22 mb totaal 9 filmpjesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:43 schreef Badabingea het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de Huldiging?
van 2 walletjes eten is nog lekkerder hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
"John met z'n vriendin"
Fok dat soapsterretje, zij is veel lekkerder man![]()
hij komt uit zuid oost, hij heeft een reputatie hoog te houdenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat mij opviel afgelopen zondag was dat iedereen elkaar om de nek vloog. Behalve Babel en Huntelaar. Zij gaven elkaar wel een hele koude handdruk
Aight, respecpa... Da's waar...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:50 schreef 020-NRD het volgende:
[..]
hij komt uit zuid oost, hij heeft een reputatie hoog te houden
Het enige wat ik zag was Olaf Lindenbergh die onbeholpen met een sigaret in zijn hand stond en Stekelenburg met een sigaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef 020-NRD het volgende:
Net op at5, het besloten feest in een restaurant. Zag ik het nou goed en zaten ze jointjes te roken?
R E S T E C Pquote:
Ja maar erna kwam er een joint door het beeld, ik ga het zo cappenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef J.P. het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was Olaf Lindenbergh die onbeholpen met een sigaret in zijn hand stond en Stekelenburg met een sigaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |