quote:Op maandag 8 mei 2006 23:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar ff serieus we lopen nu wel op Oscar te zeiken.
Maar Oscar en Ernst zijn wel échte ajax hooligans.
Mooiquote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef SoA-Holic het volgende:
http://www.skoften.net/comments.php?id=2188_0_1_0
De gehele een deel van de huldiging te zien vanuit het publiek. Aanrader!
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef jna het volgende:
http://www.dannyblind.nl/
oke.....
Kan iemand hem ff uitleggen
wtfquote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef jna het volgende:
oke.....
oke.....
oke.....
oke.....
Goddamn, wietrokende blowerquote:Op maandag 8 mei 2006 23:27 schreef jna het volgende:
oke.....
Was zelf gaan kijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef Badabingea het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de huldiging :$
ja ik heb een stuk of wat filmpjes gemaaktquote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef Badabingea het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de huldiging :$
Of hij kijkt zelf even verder dan zijn pielebuis lang isquote:Op maandag 8 mei 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of je wijst hem op de link.
http://www.skoften.net/comments.php?id=2188_0_1_0
De ME moet op een of andere ook altijd ineens charges uitvoeren. Als je die gasten daar nou gewoon een uur laat staan en afkoelen, scheelt het de helft in de problemen.quote:
toen was ik denk ik al weg want ik heb niks gemerktquote:
2 mensen neergestokenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:50 schreef WEST het volgende:
[..]
toen was ik denk ik al weg want ik heb niks gemerkt
Als ik hun was had ik gewoon de eer aan mezelf gehouden en was ik opgestapt. De supporters willen Blind, en hun hebben hem achter zijn rug om ontslagen en al een andere trainer gecontracteert. Zoals Danny al zei: de supporters zijn de baas en niet het bestuur of technische staf.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verder vond ik het Jaakke en Van Geel nog best netjes verwoorden.
Supporters zijn kortzichtig, hebben een fantastisch korte termijn geheugen, leven met de waan van de dag en kiezen altijd de kant tegen de macht. Als je echt altijd naar supporters gaat luisteren is het einde zoek. Zoals Jaakke zei, was het fout gegaan tegen Vitesse en Roda JC, dan was 4 weken geleden het einde geweest van het seizoen op een 6de plaats en zonder bekerfinale.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ik hun was had ik gewoon de eer aan mezelf gehouden en was ik opgestapt. De supporters willen Blind, en hun hebben hem achter zijn rug om ontslagen en al een andere trainer gecontracteert. Zoals Danny al zei: de supporters zijn de baas en niet het bestuur of technische staf.
Ga lekker Amsterdam slopen zegquote:Op maandag 8 mei 2006 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens de scanner gaat het nu nog loss op het koningsplein !111!111
Klopt, maar hoe sterkt is de positie nog als de supporters Blind nog willen hebben terwijl je hem achter zijn rug om al hebt ontslagen?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Supporters zijn kortzichtig, hebben een fantastisch korte termijn geheugen, leven met de waan van de dag en kiezen altijd de kant tegen de macht. Als je echt altijd naar supporters gaat luisteren is het einde zoek. Zoals Jaakke zei, was het fout gegaan tegen Vitesse en Roda JC, dan was 4 weken geleden het einde geweest van het seizoen op een 6de plaats en zonder bekerfinale.
Dan was het gewoon nog maar 34 wedstrijden kut geweest ipv nu 34 wedstrijden kut, maar toch nog twee gelukkige 'prijzen'.
En er is ook nog zoiets als lange termijn beleid.
Hoe sterk was de positie van Blind 5 weken geleden? Hoe sterk is zijn positie volgend seizoen wanneer hij eigenlijk ontslagen was, er van binnenuit geen vertrouwen meer is en hij volgend seizoen geen enkele misstap kan veroorloven, want dan ligt er weer uit? Dan heb je en het bestuur en de trainer en de selectie verneukt. We zijn de dupe? Wij de supporters.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe sterkt is de positie nog als de supporters Blind nog willen hebben terwijl je hem achter zijn rug om al hebt ontslagen?
die tramhaltes halen ze toch standaard weg bij huldigingen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Schandalig gewoon, een aantal barretjes/restaurants in puin, 2 steekpartijen, politiebusje gesloopt en waarschijnlijk hebben de bushokjes het traditioneel ook niet overleefd.
En dan praat ik niet eens over de belegering van de ambswoning van Cohen..
je kunt niet in februari al gaan oordelen over wel of niet ontslag blind..., ontsla hem dan direct. Tis simpel gewoon Ajax heeft een slecht jaar gehad maar aan het eind toch veelal goed gekomen met voorronden CL en de beker winst. er moet gewoon een oordeel na het seizoen plaatsvinden en niet tijdens het seizoen en de trainer laten zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoe sterk was de positie van Blind 5 weken geleden? Hoe sterk is zijn positie volgend seizoen wanneer hij eigenlijk ontslagen was, er van binnenuit geen vertrouwen meer is en hij volgend seizoen geen enkele misstap kan veroorloven, want dan ligt er weer uit? Dan heb je en het bestuur en de trainer en de selectie verneukt. We zijn de dupe? Wij de supporters.
Dit soort beslissingen kun je niet terugdraaien en op bais van het seizoen is het gewoon terecht. Neemt niet weg dat er slecht en op een laag niveau gehandeld is door het bestuur.
Nou die ene malloot stond op een bushokje dus ik denk niet dat ze weg warenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:19 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die tramhaltes halen ze toch standaard weg bij huldigingen tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:24 schreef firecow het volgende:
Zo zeg wat een tering mongole.... Ben een cafe ingvlucht bij de leidsche dwarsstraat daar... Alles kunnen filmpen hoe een politie busje compleet gesloopt word..... Hoe er 10, 20 klinkers werden gegooit naar ME paarden..... TE sneu zulke "supporters" Het was zo gezellig.
haha ja ik had niks om te gooien, je zou denken dat die flinke stalen punten de boodschap wel zou overbrengen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou die ene malloot stond op een bushokje dus ik denk niet dat ze weg waren![]()
quote:8/5/2006 - Huntelaar mist duel om Johan Cruijff Schaal
(Gepost door RvN)
Klaas-Jan Huntelaar zal de eerste officiele wedstrijd, de strijd om de Johan Cruijff Schaal, aan zich voorbij zien gaan. De topscorer van Ajax liep in de bekerfinale tegen geel op en krijgt daardoor een automatische schorsing van een bekerduel. Omdat Ajax als bekerwinnaar het duel om de Johan Cruijff Schaal ingaat, telt de schorsing voor dit duel. De schorsingen aan PSV-zijde naar aanleiding van de bekerfinale voor Lamey en Ball gelden niet voor het duel om de Johan Cruijff Schaal omdat PSV die wedstrijd speelt als landskampioen. Voor de strijd om de Super Cup ontbreekt aan PSV-zijde wel voormalig Ajacied Jason Culina die een schorsing opliep in de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen en die dus tegen Ajax zal moeten uitzitten.
ik wilde net gaan slapen. daar komen de nachtmerries....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:39 schreef Trancelocator het volgende:
Tenenkrommend filmpje:
"Dancing without the stars"![]()
John Jaakke
uploadenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:24 schreef firecow het volgende:
Zo zeg wat een tering mongole.... Ben een cafe ingvlucht bij de leidsche dwarsstraat daar... Alles kunnen filmpen hoe een politie busje compleet gesloopt word..... Hoe er 10, 20 klinkers werden gegooit naar ME paarden..... TE sneu zulke "supporters" Het was zo gezellig.
mooi, ik stond gewoon met me hoofd in die fakkels op de 4e fotoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:13 schreef firecow het volgende:
Paar sfeer plaatjes met me mobiel gemaakt .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja......
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, zie ik net dat die knuffelmocro op de training was. ik ben die gast echt spuugzat.
Bak een taart en vier het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:26 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
mooi, ik stond gewoon met me hoofd in die fakkels op de 4e foto![]()
Maar ja, hij krijgt het toch weer voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:24 schreef -Wolf- het volgende:
he bah, zie ik net dat die knuffelmocro op de training was. ik ben die gast echt spuugzat.
Probeer het maar weer af te schuivenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:37 schreef devv05 het volgende:
Was lekker dagje gisteren met genoeg fakkels, mooi om te zien. Daarna ging het er vrij hard aan toe, toen een zootje debielen (waaronder een groep marokkanen) met bierflesjes gingen gooien. Toen sloeg de vlam al vrij gauw in de pan.
quote:sing, lach, huil, bied
montana liep jij toevallig in een legerbroek en had jij een shirt met Tony Montana aan??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
Belooft wat voor de CL-huldiging volgend jaar.
weet jij een goeie server waar ik kan uploaden?? grootste filmpje is 22 mb totaal 9 filmpjesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:43 schreef Badabingea het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de Huldiging?
van 2 walletjes eten is nog lekkerder hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
"John met z'n vriendin"
Fok dat soapsterretje, zij is veel lekkerder man![]()
hij komt uit zuid oost, hij heeft een reputatie hoog te houdenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat mij opviel afgelopen zondag was dat iedereen elkaar om de nek vloog. Behalve Babel en Huntelaar. Zij gaven elkaar wel een hele koude handdruk
Aight, respecpa... Da's waar...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:50 schreef 020-NRD het volgende:
[..]
hij komt uit zuid oost, hij heeft een reputatie hoog te houden
Het enige wat ik zag was Olaf Lindenbergh die onbeholpen met een sigaret in zijn hand stond en Stekelenburg met een sigaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef 020-NRD het volgende:
Net op at5, het besloten feest in een restaurant. Zag ik het nou goed en zaten ze jointjes te roken?
R E S T E C Pquote:
Ja maar erna kwam er een joint door het beeld, ik ga het zo cappenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef J.P. het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was Olaf Lindenbergh die onbeholpen met een sigaret in zijn hand stond en Stekelenburg met een sigaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |