quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
Twee mooie foto's nog van afgelopen zondag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan vast nog geen nederlandsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:22 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Rosenberg was te verlegen om iets te zeggen wel grappig hehe.
Als hij niet geopereerd hoefde te worden zal het wel niet heel ernstig zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Jesper Olsen in ziekenhuis na hersenbloeding
Preciesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:23 schreef HeatWave het volgende:
heel voetbalhatend Nederland ...... Ik zeg, tegen de muur die gasten!
Rosenbergquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
leren broek aan en kan zo jullie stad in haha
[CENTRAAL] Fok! Homo topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
leren broek aan en kan zo jullie stad in haha
de Coolsingel blijft voorlopig ook nog wel een jaar of 10 leeg minimaalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef Silenus het volgende:
Waar gaat de coolsingel bleef leeg dan over? (Ik kan het wel een beetje raden btw)
Kunnen we de volgende huldeging niet op de Coolsingel vieren, nu we het Leidseplein niet meer op mogen. Weten ze daar in Rotterdam ook weer eens hoe het is om een prijs te winnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef WEST het volgende:
[..]
de Coolsingel blijft voorlopig ook nog wel een jaar of 10 leeg minimaal![]()
Borst heeft Feyenoord toen een seizoen lang gevolgd. Hoe de spelers met elkaar omgaan, met de trainer(s), hoe het bestuur werkt enzovoort. Maar ook de fans en gewone medewerkers.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef Silenus het volgende:
Waar gaat de coolsingel bleef leeg dan over? (Ik kan het wel een beetje raden btw)
Vak 127 schijnt een aanrader te zijn. Gaat over Ajax-supporters en een journalist. Wel van het vorige seizoen, met Koeman/Blind zeg maar. Deze zomer ff huren, kijken of het inderdaad een aanrader is/was.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef methodmich het volgende:
Ik lees momenteel De Coolsingel bleef leeg van Hugo Borst en eigenlijk is het toch erg jammer dat er dit jaar geen journalist hetzelfde heeft gedaan bij Ajax. Wat een verhaal en bestseller had dat kunnen opleveren!
Op voorspraak van Van Praag geloof ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:41 schreef VoreG het volgende:
Hoe is Jaakke eigenlijk bij Ajax gekomen?
Heb je het nu tegen mij of niet? Want ik volg je ff nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Is toch gevraagd?
Ik heb het boek ook gelezen, en ik moet zeggen dat het een erg vermakelijk boek is. Het is echt zo'n boek die je niet weg kunt leggen als ermee begonnen bentquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vak 127 schijnt een aanrader te zijn. Gaat over Ajax-supporters en een journalist. Wel van het vorige seizoen, met Koeman/Blind zeg maar. Deze zomer ff huren, kijken of het inderdaad een aanrader is/was.
Als antwoord op de Jaakke vraag, denk ik...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of niet? Want ik volg je ff niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |