ach af en toe mag dat een keerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:46 schreef Backhander het volgende:
het valt trouwens wel op dat er veel roken.
quote:9/5/2006 - Ajax en Amsterdam op zoek naar alternatieven voor huldigingen?
(Gepost door P.)
BRON: Het Parool
Het Parool meldt dat burgemeester met Ajax en de politie gaat overleggen om te kijken of er alternatieven zijn voor eventuele huldigingen in de toekomst. "Cohen zegt niet nooit meer Leidseplein, maar zoals het gisteren ging, kan het niet meer. Iedereen heeft hier de buik van vol. Dit kun je ondernemers ook niet aandoen", zegt zijn woordvoerster. De politie wil zich niet uitlaten over de vraag of huldigingen voortaan elders moeten worden gehouden. "Dat is een zaak van het stadsbestuur. De huldiging ging prima totdat een paar honderd zich supporters noemende lieden onderling begonnen te vechten"
Kijk dan eens naar die zogenaamde tip, die steekt al een paar cm boven zijn hand uit, dan zit er nog een stukje tussen zijn vingers dat is ook weer minstens een centimeter en dan heeftie nog iets in zn mond. Dan zou die dus al met al een tip van 3 a 4 cm hebben. Zulke joints ken ik niet hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
Ik keek net op At5 en het ziet er toch uit als een jointMaar was maar kort in beeld
![]()
Je hebt gelijk iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar die zogenaamde tip, die steekt al een paar cm boven zijn hand uit, dan zit er nog een stukje tussen zijn vingers dat is ook weer minstens een centimeter en dan heeftie nog iets in zn mond. Dan zou die dus al met al een tip van 3 a 4 cm hebben. Zulke joints ken ik niet hoor
F-side / 410 mentaliteit?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:16 schreef anoukforza het volgende:
Wat wordt er bedoelt met ''2 belevingen'' ?
fantastisch nieuwsquote:
denk het wel, alleen hele domme.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:23 schreef HeatWave het volgende:
En dat waren waarschijnlijk niet eens echt Ajacieden.
Yep...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fantastisch nieuws![]()
door een paar rellende debielen kunnen we volgend jaar misschien weer lekker naar P2![]()
Huldiging op het Leidseplein is het mooiste wat er is, maar het voordeel van een huldiging op (bijvoorbeeld) P2 is wel dat het alleen maar Ajaxsupporters zijn en niet de sensatie- en ruzie-zoekende (Marokkaanse?) mede-Amsterdammers. Toch hoop ik echt dat we volgend jaar de landstitel kunnen vieren op het Leidseplein, want dat hoort er gewoon bij, lekker de kroeg in daarna!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fantastisch nieuws![]()
door een paar rellende debielen kunnen we volgend jaar misschien weer lekker naar P2![]()
Schrik ik toch wel van. Is toch een beetje mijn jeugdidool. Tis altijd afwachten hoe je uit zoiets komt. Zie Rob de wit bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Jesper Olsen in ziekenhuis na hersenbloeding
09 mei 2006
Voormalig Ajax-voetballer Jesper Olsen is met spoed opgenomen in het ziekenhuis van Melbourne. De Deense ex-international, die wereldberoemd werd door in zijn Ajax-periode een strafschop te benutten na een combinatie met Johan Cruijff, heeft een hersenbloeding.
Olsen, die achtereenvolgens speelde voor Ajax, Manchester United en de Franse teams Bordeaux en Caen, hoeft waarschijnlijk niet geopereerd te worden. "Hij wordt van nabij gevolgd en zal een reeks onderzoeken ondergaan, maar werd niet geopereerd", liet het ziekenhuis van Melbourne weten in een verklaring.
Hoe oud is hij nu ondertussen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
09 mei 2006
Voormalig Ajax-voetballer Jesper Olsen is met spoed opgenomen in het ziekenhuis van Melbourne. De Deense ex-international, die wereldberoemd werd door in zijn Ajax-periode een strafschop te benutten na een combinatie met Johan Cruijff, heeft een hersenbloeding.
Olsen, die achtereenvolgens speelde voor Ajax, Manchester United en de Franse teams Bordeaux en Caen, hoeft waarschijnlijk niet geopereerd te worden. "Hij wordt van nabij gevolgd en zal een reeks onderzoeken ondergaan, maar werd niet geopereerd", liet het ziekenhuis van Melbourne weten in een verklaring.
"we wisten niet dat je hersens had". hehequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Schrik ik toch wel van. Is toch een beetje mijn jeugdidool. Tis altijd afwachten hoe je uit zoiets komt. Zie Rob de wit bijvoorbeeld![]()
Hier schrik ik wel van zegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
09 mei 2006
en heeelemaal van het pad af... wel een contrast, woensdag bij het feest van Barcelona geweest, misschien dat een enkeling een biertje had, hier had iedereen zowat een sixpack bij zichquote:
ja is dat t?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier schrik ik wel van zegEen van de beste buitenlandse linksbuiten die voor Ajax heeft gespeeld.
Lijkt me wel aangezien er ook 2 doeken waren met FSIDE since 1976 en Vak410 since 2001. En nog 2 doeken waarop die mentaliteiten werder uitgebeeld...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:53 schreef anoukforza het volgende:
[..]
en heeelemaal van het pad af... wel een contrast, woensdag bij het feest van Barcelona geweest, misschien dat een enkeling een biertje had, hier had iedereen zowat een sixpack bij zich
[..]
ja is dat t?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |