quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Janwillem!!!!
mja stekelenburgquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:06 schreef J.P. het volgende:
Natuurlijk, had het alleen niet verwacht.
Je weet wel.... West...quote:
quote:Ajax krijgt een Zweeds talent op proef. De zeventienjarige Fisnik Shala van Trelleborgs FF komt voor een proefperiode naar Amsterdam, zo meldt de krant Trelleborgs Allehanda.
In navolging van zijn landgenoten Zlatan Ibrahimovic en Markus Rosenberg hoopt Shala een contract te verdienen bij Ajax. De jonge aanvaller speelde nog nauwelijks op het hoogste niveau. Shala kwam welgeteld vier minuten in actie voor Trelleborgs.
4? ik had 2x 30 sec...quote:
gaat over die zweedquote:
Heb het toch zelf gezien, jij was er niet eens bij. Zelfs foto's van genomen als bewijs, omdat ik precies die reactie al verwacht had van linkse ontkenningskneusjes zoals jij.quote:
merci en ook merci voor de link daar ga ik de rest van de filmpies ff uppenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
http://depositfiles.com/files/49350/Ajax08052006.rar.html
Waarom film je het danquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:46 schreef firecow het volgende:
Ja nee ik ga niks uploaden.... Schiet ik zelf niks mee op.
haha, dat is zo n sigaartje met zo n plastic filter tip dingquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:56 schreef 020-NRD het volgende:
Even op een kut rapidshare en ook nog eens kut kwaliteit, me at5 is erg slecht op me pc.
Maar je ziet het wel:
http://rapidshare.de/files/20005077/stekelenburg.jointje.wmv.html
Het is alleen een beetje lullig als je door de dopingcontrole moetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach en dan nog. Half Nederland doet dat, dus mag Maarten van mij ook wel een blowtje roken.
Maar toch denk ik dat het een sigaar is
ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:07 schreef devv05 het volgende:
Heeft iemand de hele huldiging van AT5? Zou ik heel graag hebben!
ik las op AT5.nl dat er ook buitenlandse clubs willenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:12 schreef Pritt het volgende:
Vitesse wil Blind.
Zou zielig zijn voor Boskamp die nu op cursus is om de juiste papieren te krijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:12 schreef Pritt het volgende:
Vitesse wil Blind.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:17 schreef WEST het volgende:
[..]
ik las op AT5.nl dat er ook buitenlandse clubs willen
Benfica?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou zielig zijn voor Boskamp die nu op cursus is om de juiste papieren te krijgen.
quote:Vitesse moet vrijwel zeker opnieuw op zoek naar een nieuwe trainer. Jan Boskamp, de beoogde opvolger van Edward Sturing, beschikt niet over de benodigde papieren en krijgt definitief geen dispensatie van de KNVB
30 juni dusquote:Velen weten het niet, maar het voorzitterstermijn van John Jaakke loopt over een maand af. Dan zal hij zich verkiesbaar moeten stellen bij de ledenraad van de vereniging AFC Ajax.
Dat was Jaakke absoluut van plan, althans dat zei hij in januari in een interview met Highlow Communications. Inmiddels is de situatie behoorlijk verandert en willen de fans de advocaat niet meer zien bij Ajax.
Herverkiezing
Op 30 juni komt een eind aan het termijn van drie jaar als bestuursvoorzitter. 'Hoe lang ik hier nog als voorzitter zit? Nog tot 30 juni en dan stel ik me herkiesbaar. Absoluut! Ajax is een hartstikke mooie club en het is een ongelooflijk leuke en interessante functie', zei Jaakke aan het begin van dit kalenderjaar.
De hausse tegen de advocaat is inmiddels in volle gang. Volgens analitici, waaronder Johan Derksen en Jan Mulder, zou Jaakke alleen bij Ajax 'voor zichzelf zitten'. 'Die man heeft helemaal niets met de voetbalclub', zei Derksen gisteren nog in Voetbal Insite.
Terug naar 't Gooi
NRC-columnist Youp Van 't Hek schoffeerde hem voor de zoveelste keer in zijn wekelijks column. 'Maandag begint het Leidseplein te zingen en de Arena zal komend seizoen doorzingen tot Jaakke huilend vertrekt. Het wordt de eerste fluwelen supportersactie. Waar hij heen moet? Richting Blaricum. De buurt waar hij hoort. En daar lekker zuipen met de burgermoeder en haar chauffeur. Proost!'.
'Jaakke rot op'
Gisteren waren van de Ajax-fans op het Leidsplein opnieuw spreekkoren te horen richting Jaakke. Het 'Jaakke rot op' galmde tot ver in de Amsterdamse straten door. De voetbalwereld is Jaakke beu en daarom is een herverkiezing van de advocaat op 30 juni onwaarschijnlijk. Ook het boek Jaakke bij Ajax gaat gesloten worden.
Dat was voor de Fontein positie toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Keje Molenaar heeft zich toch ook verkiesbaar gesteld?
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach en dan nog. Half Nederland doet dat, dus mag Maarten van mij ook wel een blowtje roken.
Maar toch denk ik dat het een sigaar is
Is duidelijk geen joint, maar een sigaartje .Dat "tipje" wat je ziet is inderdaad gewoon een sigarenbandje.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:05 schreef Vom het volgende:
Nou Sandje, ik denk ook eerder dat het een joint is hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |