dat stukje eventueel voor als Nederland doorgaat kun je wegstrepenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo net ff een alternatieve WK route uitgezocht voor met een paar maatjes te rijden:
19/06: Togo vs. Zwitserland (Dortmund) - Deze is wat mij betreft optioneel!
20/06: Engeland vs. Zweden (Koln)
21/06: Nederland vs. Argentinie (Frankfurt)
22/06: Ghana vs. USA (Nuremberg) - Bij gebrek aan beter
Daarna hebben we twee opties (gebaseerd op het tournooi verloop):
A. We blijven een dag extra in Nuremberg (als Nederland eerste in de poule wordt) en daarna:
24/06: Nederland vs. Nr. 2 poule D. (Leipzig)
B. 23/06: Kroatie vs. Australie (Stutgart)
24/06: Nummer 1 poule A (Duitsland?) vs. Nummer 2 poule B (England?)
Leuk weekje zo!
gok ook ff hoeveel ik er met mn lang weekendje weg ga missen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Die mop?
Vertel ik al jaaaaaren op elke verhaardag![]()
![]()
Oh, en Gok hier hoeveel Hools golfer en ik gaan missen in onze vakantie pcloze week
Ik hoop eigenlijk meer op Duitsland vs. England in Munchen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Dat stukje eventueel voor als Nederland doorgaat kun je wegstrepen
ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is
die was goed voor vele miljoenen!
joh..ik zie het ook net...gisteren overleden in Zurichquote:
Niet gevonden worden lijkt mij erg naar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
joh..ik zie het ook net...gisteren overleden in Zurich![]()
Dood gevonden aan de Afsluitdijk ...dat lijkt me pas erg
voel je niks van knulquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet gevonden worden lijkt mij erg naar.
hangt er vanaf hoe het tot stand komt natuurlijkquote:
....quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe het tot stand komt natuurlijk
had graag aan je willen laten merken hoe enthousiast ik was geworden, maar het was waarschijnlijk te serieus voor ONZ ...hij zit alweer dicht !quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Een tip als je lekker uit eten wil
[CUL]Tong's cafetaria-recencies.
Ik ga me niet meer opwinden over het feit hoe serieus die modjes in ONZ zichzelf nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.
als ze daar modjes plaatsen MET gevoel voor humor kan het best wel wat zijn hoor !quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
ONZin had allang opgedoekt moeten worden.
Al hadden ze gevoel voor humor, er lopen heel wat losgeslagen TBS-ers rond in ONZ.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze daar modjes plaatsen MET gevoel voor humor kan het best wel wat zijn hoor !
quote:
Ja die maken mij ook niet wijs dat ze niet ff hebbe geuh...sensueel gedanst.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja en hij doet zn danspartner echt wel! Dat druipt er aan alle kanten af!
de horizontale lambada!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja die maken mij ook niet wijs dat ze niet ff hebbe geuh...sensueel gedanst.
ff een reactie geplaatst, nog net voordat deze ook weer dicht is !quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Wat kan er wel in onzin volgens de modjes ?
pas je rits dicht doen als je klaar bentquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
Inklapbare tandenborstel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
een paar stokken kaartenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
En volgens Studio Sport dus ook de wedstrijd tegen Ajax...quote:
Wat is er?quote:
met avatarquote:
Iddquote:
Duidelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/images/802-01.gif
Amarillo is links af aan het einde !quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sjalalalalaaaaaaala
quote:
quote:
eerst de doping verhalen.............. en nu ditquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En volgens Studio Sport dus ook de wedstrijd tegen Ajax...
wat zeg je romario? appelmoes erbij?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iddietsje anders dan de vorige.. maar die kon ik niet meer vinden, heb deze maar gemaakt.. bijna hetzelfde
Ik ga zo maar eens slapen, ben nog een beetje moe
Ik moet erg lachen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.
Ik kan daar best kwaad om worden ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst de doping verhalen.............. en nu ditjullie zullen je wel bekocht voelen
Belangrijk voor een pokerweekend is ook een zonnebrilquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar wordt voor gezorgd evenals de uit de VS afkomstige pokerchips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |