abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16909393
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zeg ik.


Bere pik! hhihi .
pi_16909709
Schopje Cul
  Trouwste user 2022 donderdag 5 februari 2004 @ 13:27:48 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_16909779
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Schopje Cul
Daar stond ie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_16909860
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Daar stond ie.


Ben je nou nog niet uitgejankt?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 donderdag 5 februari 2004 @ 13:32:33 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_16909940
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:30 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ben je nou nog niet uitgejankt?


Ik eet me vet uit verdriet.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 5 februari 2004 @ 13:33:51 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_16909994
Trouwens shmoops de gehaktballen in de Tigo zijn heerlijk.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_16910069
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:33 schreef tong80 het volgende:
Trouwens shmoops de gehaktballen in de Tigo zijn heerlijk.



Geloof er geen zak van.

Loop eens een straat verder van de week, naar de traiteur, en doe 'm de groeten van me.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 donderdag 5 februari 2004 @ 13:38:42 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_16910144
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:36 schreef shmoopy het volgende:


Loop eens een straat verder van de week, naar de traiteur, en doe 'm de groeten van me.


Van die vieze chili ?

Moet ik de groeten doen aan een lekkere vent ?

Ben niet gek.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 22:37:44 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_37559757
Agelopen weekend naar Markzicht in Zaltbommel geweest.

Ik en mijn partner hadden een dagje te vieren, we zijn nu al een jaartje samen namelijk. Wat doe je dan ? Dan blijf je dicht bij huis en gaat naar je favoriete eetgelegenheid.
Nu was het leuke dat het zondag mooi weer was dsus we konden op de stoep beginnen. We zeiden tegen elkaar dat Markzicht zo'n mooie naam is. Want wat wil je meer de markt in blakende zonnenschijn aanschouwen, terwijl je op het terrasje je aardbeien milk shake kunt nuttigen.
En wat voor een milkshake, je durfde het rietje bijna niet uit je mond te halen zo heerlijk.Perfect gekoeld en geserveerd in mooie plastic bekers met de naam van het cafetaria er op.
Dit kon niet meer fout gaan zei m'n partner.
We hadden inmiddels onze bestelling geplaatst, mijn schat nam het menu van de dag, bestaand uit een patatje stoofvlees en een frikandel met uien en ketchup.
Ikzelf meer aanhanger van de traditionele maaltijd nam een berenlul en een patatje oorlog.
Het duurde niet te lang dat onze delicatessens klaar waren.Een minpuntje was wel dat we zelf onze bestelling aan de balie moesten ophalen ipv dat het aan het tafeltje werd bezord.
Maar goed een kniesoor.
Want eenmaal aan het eten geslagen kwamen we steeds meer in vervoering. Alles was perfect op temperatuur. Zelfs de berenlul, waar zo als je weet veel mee kan mis gaan, was perfect.
De uitjes bij de frikandel waren mooi fijn gesneden en niet te grof.
Maar het hoogtepunt was toch het patatje stoofvlees, Frietje Haché zoals we hier zeggen, zelden zo'n hoeveelheid vlees gezien op een patatje. Ik keek m'n ogen uit. Je zag de patat amper meer. Zelden zoiets gezien.
Dat het iets aan de prijzige kant was maakte niet uit. Want dit was een voorrecht om mee te maken.
De bedienig was ook al perfect. Ze sleepten zelfs de naast ons leegstaande plastic stoeltjes naar binnen terwijl we nog aan het eten waren. Alles om ons op het gemak te stellen.

Na de Tigo is het wel uniek dat je in dezelfde plaats een even hoog niveau treft bij een cafetaria.

Net als bij de Tigo een dikke 8. Ik ben nog aan het bijkomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:43:11 #35
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_37563075
Nu wel?
pi_37563187
En weer open ..
  Admin vrijdag 5 mei 2006 @ 00:09:51 #38
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_37563199
Nu zijn er 2
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:12:15 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37563267
Dubbel
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37563281
Burger King op HC in Utrecht is zoooo Pre-Pinpas
pi_37563330
Kwam er achter dat m'n ouwe gouwe sneckpleck

Tegenwoordig een noordafricaanschg koffiehuis is

*RIP snackbar het Bikkertje (Gouda)

**Ik was gek op hun mexicano
pi_37563540
Dicht wegens dubbel.
Marktzicht recensie is Tong's culinaire recensies daar te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')