quote:Daar stond ie.
Op donderdag 5 februari 2004 13:25 schreef Bluezz het volgende:
Schopje Cul
quote:Ben je nou nog niet uitgejankt?
Op donderdag 5 februari 2004 13:27 schreef tong80 het volgende:[..]
Daar stond ie.
quote:Ik eet me vet uit verdriet.
Op donderdag 5 februari 2004 13:30 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ben je nou nog niet uitgejankt?
quote:Geloof er geen zak van.
Op donderdag 5 februari 2004 13:33 schreef tong80 het volgende:
Trouwens shmoops de gehaktballen in de Tigo zijn heerlijk.
Loop eens een straat verder van de week, naar de traiteur, en doe 'm de groeten van me.
quote:Van die vieze chili ?
Op donderdag 5 februari 2004 13:36 schreef shmoopy het volgende:
Loop eens een straat verder van de week, naar de traiteur, en doe 'm de groeten van me.
Moet ik de groeten doen aan een lekkere vent ?
Ben niet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |