abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37559460
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:29 schreef Bjoro het volgende:

[..]

hangt er vanaf hoe het tot stand komt natuurlijk
....
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 22:40:30 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_37559861
Een tip als je lekker uit eten wil

[CUL]Tong's cafetaria-recencies.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:47:12 #63
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37560092
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Een tip als je lekker uit eten wil

[CUL]Tong's cafetaria-recencies.


had graag aan je willen laten merken hoe enthousiast ik was geworden, maar het was waarschijnlijk te serieus voor ONZ ...hij zit alweer dicht !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 22:54:05 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_37560362
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:56:03 #65
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37560436
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.

Ik ga me niet meer opwinden over het feit hoe serieus die modjes in ONZ zichzelf nemen.
En keer op keer vergeten dat ze waken over het gedeelte dat ONZIN heet
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37560499
ONZin had allang opgedoekt moeten worden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2006 @ 22:58:17 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37560519
tijd voor een sportjournaal met toine
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:01:26 #68
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37560644
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
ONZin had allang opgedoekt moeten worden.
als ze daar modjes plaatsen MET gevoel voor humor kan het best wel wat zijn hoor !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37560687
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:01 schreef Bjoro het volgende:

[..]

als ze daar modjes plaatsen MET gevoel voor humor kan het best wel wat zijn hoor !
Al hadden ze gevoel voor humor, er lopen heel wat losgeslagen TBS-ers rond in ONZ.

Bier!!1111eeneinzweidrei ":'( _O_!@O_O

Enzo. Nee top
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 23:04:01 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37560738
omg Herman weer bij Jensen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37560760
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef rubbereend het volgende:
omg Herman weer bij Jensen
Ja John de Wolf was net wel ok.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 23:05:52 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_37560820
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 23:07:58 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37560914
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja John de Wolf was net wel ok.
ja en hij doet zn danspartner echt wel! Dat druipt er aan alle kanten af!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37560934
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja en hij doet zn danspartner echt wel! Dat druipt er aan alle kanten af!
Ja die maken mij ook niet wijs dat ze niet ff hebbe geuh...sensueel gedanst.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 23:10:18 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37560994
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:08 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja die maken mij ook niet wijs dat ze niet ff hebbe geuh...sensueel gedanst.
de horizontale lambada!

ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:11:32 #76
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37561045
quote:
ff een reactie geplaatst, nog net voordat deze ook weer dicht is !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:12:36 #77
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37561073
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de horizontale lambada!

ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
pas je rits dicht doen als je klaar bent
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37561074
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de horizontale lambada!

ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
Inklapbare tandenborstel.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37561083
houdoe
pi_37561113
* Dylan Dog heeft weer aan het bier gezeten
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37561133
Juventus...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37561140
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de horizontale lambada!

ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
een paar stokken kaarten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37561147
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Juventus...

Ja goed bezig daar
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37561168
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja goed bezig daar
En volgens Studio Sport dus ook de wedstrijd tegen Ajax...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37561196
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Juventus...

Wat is er?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37561285
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:15 schreef dndiek het volgende:

[..]

Wat is er?
http://teletekst.nos.nl/gif/images/802-01.gif
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:17:54 #87
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37561300
Zo daar zijn we weer
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_37561354
Herman

'Ze moet me nemen om wie ik ben, niet omdat ik bekend ben'
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:20:54 #89
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37561425
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef appelsientje het volgende:
Zo daar zijn we weer
met avatar
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:22:34 #90
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_37561494
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:20 schreef Bjoro het volgende:

[..]

met avatar
Idd ietsje anders dan de vorige.. maar die kon ik niet meer vinden, heb deze maar gemaakt.. bijna hetzelfde
Ik ga zo maar eens slapen, ben nog een beetje moe
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')