....quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe het tot stand komt natuurlijk
had graag aan je willen laten merken hoe enthousiast ik was geworden, maar het was waarschijnlijk te serieus voor ONZ ...hij zit alweer dicht !quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Een tip als je lekker uit eten wil
[CUL]Tong's cafetaria-recencies.
Ik ga me niet meer opwinden over het feit hoe serieus die modjes in ONZ zichzelf nemen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.
als ze daar modjes plaatsen MET gevoel voor humor kan het best wel wat zijn hoor !quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
ONZin had allang opgedoekt moeten worden.
Al hadden ze gevoel voor humor, er lopen heel wat losgeslagen TBS-ers rond in ONZ.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze daar modjes plaatsen MET gevoel voor humor kan het best wel wat zijn hoor !
quote:
Ja die maken mij ook niet wijs dat ze niet ff hebbe geuh...sensueel gedanst.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja en hij doet zn danspartner echt wel! Dat druipt er aan alle kanten af!
de horizontale lambada!quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja die maken mij ook niet wijs dat ze niet ff hebbe geuh...sensueel gedanst.
ff een reactie geplaatst, nog net voordat deze ook weer dicht is !quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Wat kan er wel in onzin volgens de modjes ?
pas je rits dicht doen als je klaar bentquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
Inklapbare tandenborstel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
een paar stokken kaartenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
En volgens Studio Sport dus ook de wedstrijd tegen Ajax...quote:
Wat is er?quote:
met avatarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |