ff een reactie geplaatst, nog net voordat deze ook weer dicht is !quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Wat kan er wel in onzin volgens de modjes ?
pas je rits dicht doen als je klaar bentquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
Inklapbare tandenborstel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
een paar stokken kaartenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de horizontale lambada!
En volgens Studio Sport dus ook de wedstrijd tegen Ajax...quote:
Wat is er?quote:
met avatarquote:
Iddquote:
Duidelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/images/802-01.gif
Amarillo is links af aan het einde !quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sjalalalalaaaaaaala
quote:
quote:
eerst de doping verhalen.............. en nu ditquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En volgens Studio Sport dus ook de wedstrijd tegen Ajax...
wat zeg je romario? appelmoes erbij?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iddietsje anders dan de vorige.. maar die kon ik niet meer vinden, heb deze maar gemaakt.. bijna hetzelfde
Ik ga zo maar eens slapen, ben nog een beetje moe
Ik moet erg lachen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.
Ik kan daar best kwaad om worden ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst de doping verhalen.............. en nu ditjullie zullen je wel bekocht voelen
Belangrijk voor een pokerweekend is ook een zonnebrilquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar wordt voor gezorgd evenals de uit de VS afkomstige pokerchips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |