Duidelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/gif/images/802-01.gif
Amarillo is links af aan het einde !quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sjalalalalaaaaaaala
quote:
quote:
eerst de doping verhalen.............. en nu ditquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En volgens Studio Sport dus ook de wedstrijd tegen Ajax...
wat zeg je romario? appelmoes erbij?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Iddietsje anders dan de vorige.. maar die kon ik niet meer vinden, heb deze maar gemaakt.. bijna hetzelfde
Ik ga zo maar eens slapen, ben nog een beetje moe
Ik moet erg lachen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.
Ik kan daar best kwaad om worden ja...quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst de doping verhalen.............. en nu ditjullie zullen je wel bekocht voelen
Belangrijk voor een pokerweekend is ook een zonnebrilquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]daar wordt voor gezorgd evenals de uit de VS afkomstige pokerchips
Behoorlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst de doping verhalen.............. en nu ditjullie zullen je wel bekocht voelen
als dat zin zou hebben zou ik dat ook wel worden, denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan daar best kwaad om worden ja...
zeker aangezien het weer super is we dus waarschijnlijk buiten sitten, lekker met mn hooikoortsquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Belangrijk voor een pokerweekend is ook een zonnebril![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee lekker naar bed gaat.
Druk weekend voor de boeg en morgen zal het ook wel niet vroeg worden (spelersavond/supportersfeest![]()
)
Toedeledoki Hools
Mwah ik vind van wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
Is het al 5 mei en kunnen we gaan feesten vakantie vieren?
Ja, ik zag dat de basisscholen maandag weer moeten beginnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |