Behoorlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst de doping verhalen.............. en nu ditjullie zullen je wel bekocht voelen
als dat zin zou hebben zou ik dat ook wel worden, denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan daar best kwaad om worden ja...
zeker aangezien het weer super is we dus waarschijnlijk buiten sitten, lekker met mn hooikoortsquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Belangrijk voor een pokerweekend is ook een zonnebril![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee lekker naar bed gaat.
Druk weekend voor de boeg en morgen zal het ook wel niet vroeg worden (spelersavond/supportersfeest![]()
)
Toedeledoki Hools
Mwah ik vind van wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
Is het al 5 mei en kunnen we gaan feesten vakantie vieren?
Ja, ik zag dat de basisscholen maandag weer moeten beginnen.quote:
vieren ze dan de bronzen medaillequote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er hier nog Feyenoordsupporters pilzen op zondag in Rotterdam?
hoezo brons?quote:
3e geworden toch ? in de competitiequote:
Maar na de playoffs 5equote:
met oud en nieuw bij Paul de Leeuw gezien, dat was nogwel binnen en dat was al zieligquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Aggos, daar moeten ze Ramses helemaal niet willen hebben
niet zo flauw he, tegen onze rotterdamse vriendjesquote:
Het is gewoon de waarheid.... vooruit gedeeld 4equote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet zo flauw he, tegen onze rotterdamse vriendjes
tja....ik heb het idee dat hij het zelf toch allemaal niet meer zo heel erg door heeftquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat bedoel ik Bjoor
Maar Paul heeft dat wel weer later goedgemaakt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:20 schreef Bjoro het volgende:
programma morgen in Haarlem
23:05 Kraak & Smaak
toch benieuwd naar Ramses
En dat heb jij nu weer wél door.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef Bjoro het volgende:
tja....ik heb het idee dat hij het zelf toch allemaal niet meer zo heel erg door heeft![]()
volgens jou theorie zijn wij dan lekker 2e geworden met 24 punten achterstandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid.... vooruit gedeeld 4e
Zal ik voor een dag Feyenoorder worden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er hier nog Feyenoordsupporters pilzen op zondag in Rotterdam?
en heel laat...denk niet dat ik Maud zo lang wakker kan houdenquote:
Kom je dan gezellig pilzen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal ik voor een dag Feyenoorder worden?
de nr 2 gaat de CL inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens jou theorie zijn wij dan lekker 2e geworden met 24 punten achterstand
oh nee, nog 3x gewonnen in de PO dus 15 punten achter
Ga ik met je hand in hand lopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal ik voor een dag Feyenoorder worden?
Liedje van niks, ook...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
en zijn we kameraden (spelling van niks)
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:37 schreef dndiek het volgende:
Eendje, we eten nu taart op kosten van Spidey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |