abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37563613
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:24 schreef Bjoro het volgende:

[..]

3e geworden toch ? in de competitie
Maar na de playoffs 5e
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:25:35 #127
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37563619
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Aggos, daar moeten ze Ramses helemaal niet willen hebben
met oud en nieuw bij Paul de Leeuw gezien, dat was nogwel binnen en dat was al zielig
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:26:07 #128
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37563632
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:25 schreef dndiek het volgende:

[..]

Maar na de playoffs 5e
niet zo flauw he, tegen onze rotterdamse vriendjes
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37563642
Dat bedoel ik Bjoor
Maar Paul heeft dat wel weer later goedgemaakt.
pi_37563671
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef Bjoro het volgende:

[..]

niet zo flauw he, tegen onze rotterdamse vriendjes
Het is gewoon de waarheid.... vooruit gedeeld 4e
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:27:36 #131
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37563672
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Dat bedoel ik Bjoor
Maar Paul heeft dat wel weer later goedgemaakt.
tja....ik heb het idee dat hij het zelf toch allemaal niet meer zo heel erg door heeft
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:27:57 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37563682
kraak&smaak is wel leuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 mei 2006 @ 00:28:14 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37563690
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:20 schreef Bjoro het volgende:
programma morgen in Haarlem


23:05 Kraak & Smaak

toch benieuwd naar Ramses
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37563696
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef Bjoro het volgende:


tja....ik heb het idee dat hij het zelf toch allemaal niet meer zo heel erg door heeft
En dat heb jij nu weer wél door.

  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:28:54 #135
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37563706
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is gewoon de waarheid.... vooruit gedeeld 4e
volgens jou theorie zijn wij dan lekker 2e geworden met 24 punten achterstand
oh nee, nog 3x gewonnen in de PO dus 15 punten achter
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37563711
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er hier nog Feyenoordsupporters pilzen op zondag in Rotterdam?
Zal ik voor een dag Feyenoorder worden?
That's all folks!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:29:51 #137
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37563731
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:27 schreef borisz het volgende:
kraak&smaak is wel leuk
en heel laat...denk niet dat ik Maud zo lang wakker kan houden
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37563736
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zal ik voor een dag Feyenoorder worden?
Kom je dan gezellig pilzen?
pi_37563750
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:28 schreef Bjoro het volgende:

[..]

volgens jou theorie zijn wij dan lekker 2e geworden met 24 punten achterstand
oh nee, nog 3x gewonnen in de PO dus 15 punten achter
de nr 2 gaat de CL in
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:31:09 #140
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37563762
Een dagje op-en-neer naar Assen (240 km enkele reis) is toch wel zwaar op één dag .
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:31:15 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37563765
K&S heb ik toevallig een cd van gekocht laatst

leuke cd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37563804
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kom je dan gezellig pilzen?
Lijkt me reuze gezellig, maar het is zover uit de richting helaas.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:35:37 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37563856
50 te gaan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37563875
* Da_Sandman gaat slapen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37563892
Eendje, we eten nu taart op kosten van Spidey
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:38:05 #146
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37563900
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 00:38:20 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_37563904
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zal ik voor een dag Feyenoorder worden?
Ga ik met je hand in hand lopen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 mei 2006 @ 00:39:20 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37563926
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ga ik met je hand in hand lopen

en zijn we kameraden (spelling van niks)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37563943
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:39 schreef borisz het volgende:

[..]

en zijn we kameraden (spelling van niks)
Liedje van niks, ook...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 mei 2006 @ 00:41:56 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37563980
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:37 schreef dndiek het volgende:
Eendje, we eten nu taart op kosten van Spidey
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')