Behoorlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst de doping verhalen.............. en nu ditjullie zullen je wel bekocht voelen
als dat zin zou hebben zou ik dat ook wel worden, denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan daar best kwaad om worden ja...
zeker aangezien het weer super is we dus waarschijnlijk buiten sitten, lekker met mn hooikoortsquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Belangrijk voor een pokerweekend is ook een zonnebril![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:40 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee lekker naar bed gaat.
Druk weekend voor de boeg en morgen zal het ook wel niet vroeg worden (spelersavond/supportersfeest![]()
)
Toedeledoki Hools
Mwah ik vind van wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
Is het al 5 mei en kunnen we gaan feesten vakantie vieren?
Ja, ik zag dat de basisscholen maandag weer moeten beginnen.quote:
vieren ze dan de bronzen medaillequote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaan er hier nog Feyenoordsupporters pilzen op zondag in Rotterdam?
hoezo brons?quote:
3e geworden toch ? in de competitiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |