abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 22:16:36 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37558987
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo net ff een alternatieve WK route uitgezocht voor met een paar maatjes te rijden:

19/06: Togo vs. Zwitserland (Dortmund) - Deze is wat mij betreft optioneel!
20/06: Engeland vs. Zweden (Koln)
21/06: Nederland vs. Argentinie (Frankfurt)
22/06: Ghana vs. USA (Nuremberg) - Bij gebrek aan beter

Daarna hebben we twee opties (gebaseerd op het tournooi verloop):

A. We blijven een dag extra in Nuremberg (als Nederland eerste in de poule wordt) en daarna:
24/06: Nederland vs. Nr. 2 poule D. (Leipzig)

B. 23/06: Kroatie vs. Australie (Stutgart)
24/06: Nummer 1 poule A (Duitsland?) vs. Nummer 2 poule B (England?)

Leuk weekje zo!
dat stukje eventueel voor als Nederland doorgaat kun je wegstrepen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 22:17:11 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37559000
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Die mop?
Vertel ik al jaaaaaren op elke verhaardag


Oh, en Gok hier hoeveel Hools golfer en ik gaan missen in onze vakantie pcloze week
gok ook ff hoeveel ik er met mn lang weekendje weg ga missen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:18:02 #53
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37559036
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Dat stukje eventueel voor als Nederland doorgaat kun je wegstrepen
Ik hoop eigenlijk meer op Duitsland vs. England in Munchen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:18:52 #54
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37559073
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is
ik ook
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_37559130
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is

die was goed voor vele miljoenen!
Je bent niet de enige
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:23:26 #56
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37559247
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:18 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik ook
joh..ik zie het ook net...gisteren overleden in Zurich

Dood gevonden aan de Afsluitdijk ...dat lijkt me pas erg
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37559275
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef Bjoro het volgende:

[..]

joh..ik zie het ook net...gisteren overleden in Zurich

Dood gevonden aan de Afsluitdijk ...dat lijkt me pas erg
Niet gevonden worden lijkt mij erg naar.
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:24:57 #58
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37559298
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Niet gevonden worden lijkt mij erg naar.
voel je niks van knul
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37559386
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:24 schreef Bjoro het volgende:

[..]

voel je niks van knul
Van dood aan de afsluitdijk ook niet.
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:29:07 #60
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37559434
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Van dood aan de afsluitdijk ook niet.
hangt er vanaf hoe het tot stand komt natuurlijk
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37559460
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:29 schreef Bjoro het volgende:

[..]

hangt er vanaf hoe het tot stand komt natuurlijk
....
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 22:40:30 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_37559861
Een tip als je lekker uit eten wil

[CUL]Tong's cafetaria-recencies.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:47:12 #63
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37560092
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Een tip als je lekker uit eten wil

[CUL]Tong's cafetaria-recencies.


had graag aan je willen laten merken hoe enthousiast ik was geworden, maar het was waarschijnlijk te serieus voor ONZ ...hij zit alweer dicht !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 22:54:05 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_37560362
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:56:03 #65
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37560436
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef tong80 het volgende:
Hij stond eerst in Cul Bjoro zag niet dat ie verplaatst was anders had ik het niet gepost. Maar humor is een rekbaar begrip dus. En al helemaal niet besteed aan onzin.

Ik ga me niet meer opwinden over het feit hoe serieus die modjes in ONZ zichzelf nemen.
En keer op keer vergeten dat ze waken over het gedeelte dat ONZIN heet
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37560499
ONZin had allang opgedoekt moeten worden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 mei 2006 @ 22:58:17 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37560519
tijd voor een sportjournaal met toine
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:01:26 #68
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37560644
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:57 schreef VoreG het volgende:
ONZin had allang opgedoekt moeten worden.
als ze daar modjes plaatsen MET gevoel voor humor kan het best wel wat zijn hoor !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37560687
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:01 schreef Bjoro het volgende:

[..]

als ze daar modjes plaatsen MET gevoel voor humor kan het best wel wat zijn hoor !
Al hadden ze gevoel voor humor, er lopen heel wat losgeslagen TBS-ers rond in ONZ.

Bier!!1111eeneinzweidrei ":'( _O_!@O_O

Enzo. Nee top
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 23:04:01 #70
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37560738
omg Herman weer bij Jensen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37560760
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef rubbereend het volgende:
omg Herman weer bij Jensen
Ja John de Wolf was net wel ok.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 23:05:52 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_37560820
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 23:07:58 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37560914
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja John de Wolf was net wel ok.
ja en hij doet zn danspartner echt wel! Dat druipt er aan alle kanten af!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37560934
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja en hij doet zn danspartner echt wel! Dat druipt er aan alle kanten af!
Ja die maken mij ook niet wijs dat ze niet ff hebbe geuh...sensueel gedanst.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 23:10:18 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37560994
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:08 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja die maken mij ook niet wijs dat ze niet ff hebbe geuh...sensueel gedanst.
de horizontale lambada!

ik ga mn tas ff inpakken, nog tips iemand?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')