abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37557838
Bjoor
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37557893
Die mop?
Vertel ik al jaaaaaren op elke verhaardag


Oh, en Gok hier hoeveel Hools golfer en ik gaan missen in onze vakantie pcloze week
pi_37557898
Ik moest me toch op een glimlach betrappen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:48:48 #29
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37557907
De Vrijheidsschreeuw



Stond afgebeeld op mijn geboortekaartje

Toepasselijk voor 5 mei ook.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:48:51 #30
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37557908
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
Tering, wat wat flauwe lange mop, Bjoro.
het gaat ook om de eerste regel he

maar je hebt een ruime week in de ardennen om het tijdens de meet uit je hoofd na te vertellen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37557952
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, lekker luieren in een villa.
Beter!... op die leeftijd.
That's all folks!
pi_37557972
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef Bjoro het volgende:

[..]

het gaat ook om de eerste regel he

maar je hebt een ruime week in de ardennen om het tijdens de meet uit je hoofd na te vertellen
Ik verwacht wel dat iemand deze mop op de 13e van mei in O'Connells kan navertellen, maar da's logisch.
pi_37557987
Flierp wat een origineel geb. kaartje
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:52:23 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37558024
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:


Beter!... op die leeftijd.
Maar als het weer het toelaat gaan we wel minstens 1 dagje kajakken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37558102
Golfer en Bluezz is er nog een plekje in jullie weekendtassen
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 donderdag 4 mei 2006 @ 21:59:04 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_37558277
Niks op TV en niks recents opgenomen. Maar ik heb nog 10 volle videobanden liggen waarvan ik mijn god niet meer weet wat er op staat. Dus net naar DWHN gekeken met Rick de Leeuw uit 2004. En nu ben ik naar voorbeschouwingen aan het kijken met oude beelden voor het EK-2004.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:59:44 #37
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37558306
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat iemand deze mop op de 13e van mei in O'Connells kan navertellen, maar da's logisch.
misschien na een biertje of 6 dat het me lukt...maar ik beloof niets
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37558361
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Bjoro het volgende:

[..]

misschien na een biertje of 6 dat het me lukt...maar ik beloof niets
6 pints
pi_37558592
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Golfer en Bluezz is er nog een plekje in jullie weekendtassen
Ik heb net een zijvakje vrijgemaakt
Lijkt het je wat daar
pi_37558614
Haha Tong, zo komen je banden ook eens op
pi_37558625
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb net een zijvakje vrijgemaakt
Lijkt het je wat daar
Tuurlijk, je moet er wat voor over hebben. Hippiemod
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:07:56 #42
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37558648
Zo net ff een alternatieve WK route uitgezocht voor met een paar maatjes te rijden:

19/06: Togo vs. Zwitserland (Dortmund) - Deze is wat mij betreft optioneel!
20/06: Engeland vs. Zweden (Koln)
21/06: Nederland vs. Argentinie (Frankfurt)
22/06: Ghana vs. USA (Nuremberg) - Bij gebrek aan beter

Daarna hebben we twee opties (gebaseerd op het tournooi verloop):

A. We blijven een dag extra in Nuremberg (als Nederland eerste in de poule wordt) en daarna:
24/06: Nederland vs. Nr. 2 poule D. (Leipzig)

B. 23/06: Kroatie vs. Australie (Stutgart)
24/06: Nummer 1 poule A (Duitsland?) vs. Nummer 2 poule B (England?)

Leuk weekje zo!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_37558655
doe mij maar zo'n festina ijsje
pi_37558682
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:08 schreef pascalheister het volgende:
doe mij maar zo'n festina ijsje
Je kan van mij een festini ijsje krijgen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:09:56 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37558722
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Golfer en Bluezz is er nog een plekje in jullie weekendtassen
We hebben een trekhaak, dus als je denkt dat je daar een beetje comfortabel overheen kunt zakken, kan je mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37558727
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:08 schreef dndiek het volgende:

[..]

Je kan van mij een festini ijsje krijgen
verrek
pi_37558783
Jij wilt natuurlijk een mooie horloge krijgen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 mei 2006 @ 22:14:58 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_37558922
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is

die was goed voor vele miljoenen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_37558976
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is

die was goed voor vele miljoenen!
dat was ook op het nieuws
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:16:23 #50
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37558977
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:11 schreef dndiek het volgende:
Jij wilt natuurlijk aan een mooie horloge krijgenlikken
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')