Ik verwacht wel dat iemand deze mop op de 13e van mei in O'Connells kan navertellen, maar da's logisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het gaat ook om de eerste regel he
maar je hebt een ruime week in de ardennen om het tijdens de meet uit je hoofd na te vertellen
Maar als het weer het toelaat gaan we wel minstens 1 dagje kajakken.quote:
misschien na een biertje of 6 dat het me lukt...maar ik beloof nietsquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat iemand deze mop op de 13e van mei in O'Connells kan navertellen, maar da's logisch.
6 pintsquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien na een biertje of 6 dat het me lukt...maar ik beloof niets
Ik heb net een zijvakje vrijgemaaktquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Golfer en Bluezz is er nog een plekje in jullie weekendtassen
Tuurlijk, je moet er wat voor over hebben. Hippiemodquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb net een zijvakje vrijgemaakt
Lijkt het je wat daar![]()
Je kan van mij een festini ijsje krijgenquote:
We hebben een trekhaak, dus als je denkt dat je daar een beetje comfortabel overheen kunt zakken, kan je mee.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Golfer en Bluezz is er nog een plekje in jullie weekendtassen
verrekquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan van mij een festini ijsje krijgen
dat was ook op het nieuwsquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is
die was goed voor vele miljoenen!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:11 schreef dndiek het volgende:
Jij wilt natuurlijk aan een mooie horloge krijgenlikken
dat stukje eventueel voor als Nederland doorgaat kun je wegstrepenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo net ff een alternatieve WK route uitgezocht voor met een paar maatjes te rijden:
19/06: Togo vs. Zwitserland (Dortmund) - Deze is wat mij betreft optioneel!
20/06: Engeland vs. Zweden (Koln)
21/06: Nederland vs. Argentinie (Frankfurt)
22/06: Ghana vs. USA (Nuremberg) - Bij gebrek aan beter
Daarna hebben we twee opties (gebaseerd op het tournooi verloop):
A. We blijven een dag extra in Nuremberg (als Nederland eerste in de poule wordt) en daarna:
24/06: Nederland vs. Nr. 2 poule D. (Leipzig)
B. 23/06: Kroatie vs. Australie (Stutgart)
24/06: Nummer 1 poule A (Duitsland?) vs. Nummer 2 poule B (England?)
Leuk weekje zo!
gok ook ff hoeveel ik er met mn lang weekendje weg ga missen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:48 schreef Bluezz het volgende:
Die mop?
Vertel ik al jaaaaaren op elke verhaardag![]()
![]()
Oh, en Gok hier hoeveel Hools golfer en ik gaan missen in onze vakantie pcloze week
Ik hoop eigenlijk meer op Duitsland vs. England in Munchen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Dat stukje eventueel voor als Nederland doorgaat kun je wegstrepen
ik ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 4 mei 2006 22:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch mooi dat hools, ik lees voor eht eerst dat Karel Appel dood is
die was goed voor vele miljoenen!
joh..ik zie het ook net...gisteren overleden in Zurichquote:
Niet gevonden worden lijkt mij erg naar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
joh..ik zie het ook net...gisteren overleden in Zurich![]()
Dood gevonden aan de Afsluitdijk ...dat lijkt me pas erg
voel je niks van knulquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet gevonden worden lijkt mij erg naar.
hangt er vanaf hoe het tot stand komt natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |