Titel aangepast en inmiddels zijn we afgestapt van de tagjes met centraalquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:40 schreef Erasmusch het volgende:
Rooney begint uitgerust aan t WK en wordt topscorer![]()
Ik denk niet dat een Rooney die zes weken niet getraind heeft nog vooruit te branden is...quote:Op maandag 1 mei 2006 17:40 schreef Erasmusch het volgende:
Rooney begint uitgerust aan t WK en wordt topscorer![]()
Juist wel, zo kan ie ook niet naar de chippy en raakt ie al zn babyvet kwijtquote:Op maandag 1 mei 2006 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een Rooney die zes weken niet getraind heeft nog vooruit te branden is...![]()
Peter Crouch krijgt een basisplaatsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:02 schreef Canisfire het volgende:
Hebben ze voor Rooney eigenlijk wel een vervanger?
De eerste speler die bij mij op komt is Vassel maar die is volgens mij lang niet goed genoegEn Alan Smith misschien ooh nee die is ook al gebleseerd
![]()
lol dan kan je echt nog beter Vassel hebben.quote:
Wat een onzin. Zonder Rooney heeft Engeland geen enkele creativiteit voorin. Echt een aderlating voor dat team. En dat halen van domme rode kaarten is ook allang achterhaald. Dat valt tegenwoordig heel erg mee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Engeland zonder Rooney is beter dan met Rooney....
Rooney breekt Engeland op door een domme rode kaart door zijn heethoofd gedrag..en daar spelen landen handig op in. Tis een risicogebied, net als bijv. Cocu, Heitinga en v.Bommel voor Oranje (en lange tijd davids...)
We zullen niet weten wie d'r gelijk krijgt, want hij gaat niet...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:41 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zonder Rooney heeft Engeland geen enkele creativiteit voorin. Echt een aderlating voor dat team. En dat halen van domme rode kaarten is ook allang achterhaald. Dat valt tegenwoordig heel erg mee.
Die haalt 'ie normaal gesproken ook niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:50 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zou m sowieso meenemen, desnoods voor de achtste finale. Die moet je toch ook wel kunnen halen zonder Rooney.
Ja, best wel. "Gelukkig" is hij nog jong genoeg om in ieder geval nog 1 WK mee te maken. Waarschijnlijk wel meer. Maar het blijft natuurlijk behoorlijk rot om juist nu geblesseerd te raken.quote:
Ben het met je eens. Wat een team jammer dat Rooney het niet gaat halen dan was het WK alleen nog een formaliteit geweest.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:06 schreef stevengerrard het volgende:
Met rooney erbij was Engeland mijn bewuste favoriet voor de titel...Nu moet Defoe, Crouch of D Bent naast Owen de goals maar maken.
Mijn opstelling voor de Titel:
Robinson
G neville Terry Carragher A. Cole
Beckham Lampard Carrick J Cole
Gerrard
Owen
Of Gerrard ipv Carrick en dan Crouch naast Owen voor de voorzetten van Beckham
* Dos37 ook weer eens is. Dit lijkt me het beste duoquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:54 schreef stevengerrard het volgende:
Ja op papier denk ik dat Engeland het meest uitgebalanceerde team heeft...Ook een team dat helaas net steeds niet de verwachtingen heeft waar kunnen maken...Of waarbij een Ster zich van de verkeerde kant liet zien...Beckham in de laatste jaren vooral...
Ik hoop echter niet dat Sven Carragher uit het centrum haalt voor z'n langzame klungel genaamd Campbell of Ferdinand die ook niet weten wat opbouwen is
Over een uurtje is er zekerheid.quote:
England to unveil World Cup squad
England coach Sven-Goran Eriksson will on Monday name a provisional squad to take to this summer's World Cup. The Swede will make his announcement at 1400 BST in London. Eriksson can take 23 men to Germany and is expected to name a squad comprising that number of players - with an extra three or four on a standby list. Strikers Wayne Rooney and Michael Owen will be included but doubts over their fitness could see a shock call-up for Arsenal's 17-year-old Theo Walcott.
England assistant coach Tord Grip told BBC Sport that the squad had not yet been finalised. Grip said he, Eriksson and goalkeeping coach Ray Clemence were due to meet at Soho Square at 1100 BST to confirm the squad, with coaches Sammy Lee and Steve McClaren, the future manager, joining in via telephone. Owen and Rooney are recovering from broken metatarsal injuries and Walcott has emerged as a surprise candidate as a possible replacement.
The teenager is likely to be placed on standby with reports that Eriksson has watched him during visits to the Arsenal training ground where the Swede also ran the rule over defenders Ashley Cole and Sol Campbell. Walcott has yet to make a first-team outing for the Gunners since his move to the club from Southampton in January but his cause has been championed by manager Arsene Wenger. "If Sven calls me to ask should he take Walcott, I would not stop him doing that," said Wenger. "Theo needs games at the moment but he has something very special. It would be a gamble, but he is an option."
Eriksson gave Rooney his England debut at 17, although he had played for former club Everton's first-team before becoming the country's youngest ever player. Manchester United forward Rooney's chances of being fit for the World Cup in Germany appear to be slim, despite the 20-year-old spending sessions in an oxygen chamber to improve his chances of recovering from a broken foot. United boss Sir Alex Ferguson is wary of Rooney being taken to the World Cup in the hope he will recover for the later stages and then being pressured into playing when not fully-fit.
"I think Wayne will be in the squad. I'd do the same if I was in Sven-Goran Eriksson's position," said Ferguson. "Wayne is showing a great determination to try to get ready for the World Cup. We know it is a forlorn hope but we will give it a try. "We will see how he gets on over the next few weeks. That's the important time for him."
Former England captain Bryan Robson has voiced his concerns about taking Rooney and told BBC Radio Four: "I think if he is not fit then what is the point of him going? "You have other squad players who you know will be champing at the bit to impress and improve themselves at international level.
"If Wayne Rooney is not fit then he should not go and should stay back in Manchester. "But I think the manager should give him every chance right up to the last minute before making his decision as to whether he goes or not."
Owen raised concerns over the state of his fitness when he was not included in Newcastle's squad for their final game of the season against Chelsea. He could now play a part in Alan Shearer's testimonial at St James' Park on Thursday as he bids to recover from his own foot injury.
"That will be left down to Michael completely now," said Newcastle caretaker-manager Glenn Roeder. "If between the medical team and Michael, they thought there was any mileage in giving him a short run-out, that would happen.
"But if they didn't, he wouldn't take part. Michael wasn't on the bench because, exactly how he was after the game against Birmingham, he wasn't 100% happy with it. "He's done some light training this week, but he's not 100% happy with it. "There's still a dull ache there. It's nothing serious and he hasn't needed to visit the surgeon or have any more scans or X-rays since Sunday, and it's just a question now of being more patient and building him up.
"I'm sure there still is time for the World Cup, but with this injury now as far as Michael is concerned, I think you will have to take a weekly view of it rather than making long-term statements that can make you end up looking silly."
Eriksson's squad may have major worries in the striking department but the rest of his squad appears mostly to be the players he has kept faith during his five-year reign. Central defender Ledley King is expected to be included, despite his foot injury, while the only other doubts are over whether he will include Aaron Lennon ahead of Shaun Wright-Phillips and Stewart Downing in place of Jermaine Jenas.
Probable squad: Robinson, James, Green; G Neville, King, Campbell, R Ferdinand, Terry, Carragher, A Cole, Bridge; Beckham, Wright-Phillips, Gerrard, Lampard, Carrick, J Cole, Downing; Rooney, Owen, Crouch, Defoe, Bent.
Stand-by: Carson, Hargreaves, Lennon, Walcott.
Snotneus van een jaar of 17. Dit jaar door Arsenal overgenomen van Southampton. Heeft sindsdien volgens mij niet zo heel veel meer gespeeld.quote:
spits. dus ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ahjohh. Hoeveel had Arsenal toen wel niet voor hem neergelegd?
En is dat trouwens wel een aanvaller?
Ferdinand in plaats van King is ook onzin.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:31 schreef stevengerrard het volgende:
erg verrassend dat Walcott de voorkeur krijgt boven Defoe...Verder kan ik me goed met de selectie vinden.
4 gemaakt in 21 wedstrijden voor Soton..quote:
Nou het is duidelijk wie weer alleen de verhalen van andere overneemt en zelf geen 1 wedstrijd van Crouch heeft gezien...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef trepper het volgende:
CrouchDie is van het niveau Vennegoor of Hesselink. En dat is dan straks de beste spits die ze hebben
![]()
Dat is idd een punt dat verbeterd moet worden...maar dat heeft dit seizoen aan gelegen aan de toevoer v/d zijkanten...En met een Beckham aan de zijkant komen de lekkere voorzetten wel goed voor Crouch..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef DANILXL het volgende:
crouch bakt er niks van, hij heeft veel te veel kansen nodig.
Het was Lowie van Schijndel, zijn ouders spelden blijkbaar ook in het Brabants.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
Crouch doet me denken aan Martinus Dijkhuizen of Louis van Schijndel.
Ik vond het altijd al zo'n rare naam.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Net als Jhon van Beukering wiens vader dyslexies was
Ach, als je ziet dat Walcott geselecteerd is verbaas je je over niets met Sven. Crouch is inderdaad straks wel hun nummer 1 spits, dan kunnen ze beter een 5-5-0 systeem spelen.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef trepper het volgende:
CrouchDie is van het niveau Vennegoor of Hesselink. En dat is dan straks de beste spits die ze hebben
![]()
Als pinchhitter zou Crouch niet eens zo'n gekke keus zijn, maar het ziet er nu inderdaad naar uit dat hij basisspeler zal zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ach, als je ziet dat Walcott geselecteerd is verbaas je je over niets met Sven. Crouch is inderdaad straks wel hun nummer 1 spits, dan kunnen ze beter een 5-5-0 systeem spelen.
Ze hebben weleens een speler uit de 3rd division opgeroepen.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:45 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens ook armoe troef dat er een keeper uit de First Division moet komen
Heeft wel een hoog Gullit-gehaltequote:Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef stevengerrard het volgende:
Erikson over King en Defoe/ D Bent
Asked how he came to the decision to omit the likes of Defoe and Bent in favour of Walcott, Eriksson confessed: "Probably not too logically.
"Sometimes you do it on feelings as well and I am excited about Theo Walcott."
Ledley King is injured and he can't train. If you talk about centre-halves we are very well covered, so taking another one half-injured when we have so many good ones it is not a good idea."
Terry word ws ook wel de nieuwe aanvoerder van Engeland...
Waar is ie dan op de topscorerslijst? Ik heb net de topscorerslijst van dit seizoen bekeken en daar stond ie niet eens bij. En dat was een lijst van 28 spelers.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:23 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nou het is duidelijk wie weer alleen de verhalen van andere overneemt en zelf geen 1 wedstrijd van Crouch heeft gezien...
Dus laten we deze discussie dan maar niet aangaan...Crouch snoert je mond nog wel net zo hard als hij dit seizoen de Engelse pers de mond heeft gesnoerd!![]()
Als pinchhitter inderdaad. En die Walcott is inderdaad ook te idioot voor woorden. Dat zou hetzelfde zijn als dat van Basten nu Vurnon Anita of Jeffrey Sarpong zou meenemen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als pinchhitter zou Crouch niet eens zo'n gekke keus zijn, maar het ziet er nu inderdaad naar uit dat hij basisspeler zal zijn.
Brazilië werd er wereldkampioen mee in 1958quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het genant dat een grote voetbalnatie slechts twee spitsen van niveau heeft (en geblesseerd) en zijn hoop vestigt op een 17-jarige...
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brazilië werd er wereldkampioen mee in 1958
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ach, als je ziet dat Walcott geselecteerd is verbaas je je over niets met Sven. Crouch is inderdaad straks wel hun nummer 1 spits, dan kunnen ze beter een 5-5-0 systeem spelen.
Ik vind ook dat Tony Adams terug moet in het Engelse elftalquote:Op maandag 8 mei 2006 23:50 schreef Nielsch het volgende:
Gazza!
Hoezo 'hoop vestigen'? Neem aan dat ie geen basisplaats krijgt.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het genant dat een grote voetbalnatie slechts twee spitsen van niveau heeft (en geblesseerd) en zijn hoop vestigt op een 17-jarige...
Spitsen van niveau lopen er nog wel rond, geen wereldklasse maar toch. Ik vind het denigrerend naar Defoe, Bent en Vassell toe bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Yep.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:42 schreef Erasmusch het volgende:
Kan je ze dan ook layen/backen ofzo?
OK, maar eens uitzoeken hoe dat precies werkt. Heb nog wat credit bij Unibet zag ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Yep.
Ik heb ze al gelayed.
Bij Unibet staan ze vierde gedeeld derde, daar staat Argentinie er nog tussen en staat Engeland gelijk met Duitsland.
Daar kun je alleen maar op Engeland wedden en niet tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:08 schreef Erasmusch het volgende:
OK, maar eens uitzoeken hoe dat precies werkt. Heb nog wat credit bij Unibet zag ik.
Is dat een vereiste dan om de critici de mond te snoeren? Crouch heeft 13 goals gemaakt dit seizoen voor LFC.. Niet genoeg voor een spits maar daarnaast houdt hij wel de bal vast voor Gerrard die er niet voor niks 21 heeft gemaakt...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef trepper het volgende:
[..]
Waar is ie dan op de topscorerslijst? Ik heb net de topscorerslijst van dit seizoen bekeken en daar stond ie niet eens bij. En dat was een lijst van 28 spelers.
quote:Eriksson yet to see Walcott play
Eriksson has taken an almighty gamble on the 17-year-old Walcott
England boss Sven-Goran Eriksson has revealed he picked Arsenal teenager Theo Walcott for the World Cup despite never having seen him play a match.
The 17-year-old striker was the shock inclusion in the 23-man squad.
"I've seen him perhaps three times in training," said Eriksson. "At Arsenal training on Saturday I saw him play 11 against 11 on a half pitch.
Ja die Eriksson is echt de weg kwijt hoor... dat je dit ook gewoon durft toe te geven... ze zouden die man nu nog de laan uit moeten sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:28 schreef Skwish het volgende:
[..]
een paar keer in training is al genoeg om hem naar een WK mee te nemen
Ja maar die hadden al iets van een naam opgebouwd toen... deze gozer heeft nog nooit een officiele pot gespeeld voor het 1e en de bondscoach heeft hem zelf nog nooit zien spelen... je zou bijna denken dat het een grap is, zoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef Entonie het volgende:
En ik denk dat de gedachte achter Walcott is dat men hoopt dat hij hetzelfde doet als Owen (98) en Rooney (02).
En gaat de overige 5% van Rooney dan wel mee?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:50 schreef stevengerrard het volgende:
Defoe komt er nog wel bij aangezien Rooney voor 95 % afvalt
Volgens mij niet of Arsenal lag er al uit of hij was cup tied.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Walcott heeft toch wel in de League Cup voor Arsenal 1 gespeeld trouwens?
Dit is natuurlijk wel vrij verontrustend. En dat voor zo'n ervaren coach als Eriksson.quote:"I've seen him perhaps three times in training," said Eriksson. "At Arsenal training on Saturday I saw him play 11 against 11 on a half pitch.
Ik geloof niet dat een WK bedoeld is om jonge spelers in hun ontwikkeling tot topper te begeleiden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:08 schreef dvdfreak het volgende:
Beckham steunt Eriksson wat betreft selectie Walcott
LONDEN Donderdag 11 Mei 2006 08:43 uur
“Het is altijd goed om te zien dat jonge spelers doorbreken in Engeland. Theo is zonder twijfel een groot talent voor Arsenal. Arsene Wenger heeft gedurende zijn periode in Londen al vele malen bewezen een oog voor supertalent te hebben”, vindt de aanvoerder van Engeland. “Wij (Engeland, red.) hebben een surplus aan routine en kunnen jonge spelers uitstekend begeleiden in hun ontwikkeling. Ik ben overtuigd dat Theo eindigt als een topper.”
Ik ook. Goede voetballers en een fantastisch publiek:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:19 schreef maril het volgende:
tvp, hoop dat Engeland ver komt.
quote:England striker Wayne Rooney is taking "very positive" steps in his bid to be fit for the World Cup.
Rooney was photographed riding a bike at Manchester United's Carrington training ground on Friday in his fight to recover from his broken foot.
And England team doctor Leif Sward said: "I talked to the doctors in Manchester and the report they gave me was very, very positive.
"I can say they have done a tremendous job with Wayne."
Rooney was carried off on a stretcher just two weeks ago during his club's Premiership defeat to Chelsea.
There are major doubts over his chances of being fit despite being included in Sven-Goran Eriksson naming him in his 23-man squad for the tournament.
But Sward said England had handed full control over the striker's recovery to his club doctors.
He added: "I don't want to say so much because we have decided Manchester United's medical team, with Mike Stone in charge, will work with Rooney's recovery.
"I can say they have done a tremendous job with Wayne. And I can say I am very glad for this latest report. Wayne's progress is very positive."
England's World Cup game gets under way on Saturday 10 June against Paraguay.
Wat verheug ik me weer op die wedstrijdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:20 schreef Erasmusch het volgende:
Of de groepsfase. Als ie er maar bij is tegen Duitsland![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:51 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wat verheug ik me weer op die wedstrijd![]()
Ik betwijfel of Engeland wereldkampioen gaat worden. Engeland gaat hoogstens de kwartfinale halen denk ik. Kwaliteit genoeg, alleen de trainer is bout.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:37 schreef JapieGijs het volgende:
Ik denk dat Rooney waarneer het erop aankomt gewoon gaat spelen..
ookal heeftie het risico weer wat te breken..
En Walcott vind ik opzicht nog geen slecht idee. Hij is een van de snelste spelers die naar het WK
gaan en snelheid kan wel een handig wapen zijn.
Engeland - Duitsland zou idd prachtig zijn..
owja btw: Engeland word wereldkampioen![]()
achja, ik ben benieuwd hoe veel voortgang Engeland geboekt heeft het laatste 2 jaar (dus na het ek 2004).quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef JapieGijs het volgende:
ja wat zijn dat ook voor jaartallen.. 2006 hè.. 40 jaar na dato.. op dit WK hebben we 40 jaar gewacht.. dus nu gaat het gebeuren ook.
Gerrard is gewoon geen spits. Kan hij beter Walcott opstellen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:38 schreef JapieGijs het volgende:
Nou.. waaorm zou het geen goede spits kunnen zijn..
Techniek heeftie, scorend vermogen, perfechte trap.
Dan kan Carrick op Steven's plekkie
Spitsen zat in Engeland. Crouch, Vassell, Bent etc Laatste 2 gaan volgens mij niet mee, maar Engeland heeft totaal geen spitsen te kort. De trainer moet ze dan wel oproepen. Heb begrepen dat Owen ook goed geneest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:45 schreef JapieGijs het volgende:
Die houd dat geen 90 minuten vol.. dan moet je weer een spits gaan vervangen en die heb je dan niet meer.
Idd Gerrard is geen spits al zou hij die rol makkelijk kunnen vervullen!......Maar ik denk dat Sven om dan vooral achter de spits laat lopen....Gelukkig is het niet nodig als Owen fit raakt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gerrard is gewoon geen spits. Kan hij beter Walcott opstellen.
dan nog liever Andy Johnson..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Philips (niet die van Chelsea, maar die ene spits)
'quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Canisfire het volgende:
Ja maar wat is er nou met Owen Hargreaves gebeurd?
Ooh oke omdat hij niet op de foto staat in de VI,quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef RodimusPrime het volgende:
[..]
'
die speelt nog bij Bayern Munchen en is gewoon opgenomen in de wk-selectie van Engeland.
Neeeeeee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:56 schreef RodimusPrime het volgende:
Kevin Philips speelt nu bij Aston Villa. Ze kunnen altijd nog eendagsvlieg ( met 1-cap ! ) Michael Ricketts ergens uit de bosjes vissen![]()
Bradley is een veredelde wisselsspeler bij Man City... Maar wel iemand voor de toekomstquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:48 schreef Canisfire het volgende:
In zijn tijd bij Sunderland was hij toch wel de locale hero daar.
Geen idee trouwens waar die nu speelt.
Anders heb je trouwens ook nog het broertje van Shaun Wright.
Bradly Wright-Phillips dat is ook een spits maar geen idee hoe die het nu doet.
Come on England!quote:1 ROBINSON Paul (GK)
2 NEVILLE Gary
3 COLE Ashley
4 GERRARD Steven
5 FERDINAND Rio
6 TERRY John
7 BECKHAM David
8 LAMPARD Frank
9 ROONEY Wayne
10 OWEN Michael
11 COLE Joe
12 CAMPBELL Sol
13 JAMES David (GK)
14 BRIDGE Wayne
15 CARRAGHER Jamie
16 HARGREAVES Owen
17 JENAS Jermaine
18 CARRICK Michael
19 LENNON Aaron
20 DOWNING Stewart
21 CROUCH Peter
22 GREEN Robert (GK)
23 WALCOTT Theo
Je hebt ook nog Defoe, die wat mij betreft eerder mee had gemoeten dan Crouch...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Spitsen zat in Engeland. Crouch, Vassell, Bent etc Laatste 2 gaan volgens mij niet mee, maar Engeland heeft totaal geen spitsen te kort. De trainer moet ze dan wel oproepen. Heb begrepen dat Owen ook goed geneest.
Waarom zou Defoe eerder mee moeten dan Crouch....quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Defoe, die wat mij betreft eerder mee had gemoeten dan Crouch...
yes.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:01 schreef stevengerrard het volgende:
England's team doctor says Wayne Rooney is making a "perfect recovery" from his broken foot and has every chance of playing at next month's World Cup.
The Manchester United striker will have a scan on the injury on 25 May to check its progress but Leif Sward told The Sun everything was looking encouraging
quote:Carrick set for England B chance
Michael Carrick will get a chance to stake his claim for a place in England's midfield in Thursday's B international against Belarus. The 24-year-old is set to start in the holding role alongside Spurs team-mates Jermaine Jenas and Aaron Lennon. Middlesbrough's Stewart Downing will play on the left wing. Coach Sven-Goran Eriksson will use the game at Reading to see Michael Owen and Peter Crouch in action up front, with Theo Walcott to come off the bench.
The game was originally organised to give England's fringe players a run-out, but with several players short of match fitness, Eriksson has revised his plans. First-choice players Owen and Ashley Cole both play, while Peter Crouch could win a place as Owen's strike partner in Eriksson's World Cup XI should Wayne Rooney fail to recover from a broken foot. Owen Hargreaves fills in for first-choice right-back Gary Neville, while Jamie Carragher and Sol Campbell pair up in central defence.
The game at Reading's 24,000-capacity Madejski Stadium is a sell-out. England will play two more friendlies before their first World Cup game against Paraguay on 10 June. Hungary visit Old Trafford on 30 May, with Jamaica to follow on 3 June.
Probable England B team: James, Hargreaves, Carragher, Campbell, A Cole, Lennon, Jenas, Carrick, Downing, Crouch, Owen
En dat was de invalbeurt en het WK. Dieptriest zeg.quote:48 mins: Robert Green makes a terrible start, Romashchenko's shot going through the England substitute's hands and legs and going just wide.
50 mins: GOAL England B 1-1 Belarus
Shocking scenes as Robert Green collapses in agony while taking a goalkick. The ball falls to Vitaly Kutuzov, who shoots into the open goal.
53 mins: A stricken Green covers his face as he is carried off injured, barely five minutes after coming on. Liverpool's Scott Carson, on England's standby list, gets an unexpected chance in goal.
63 mins: News filters through that Norwich keeper Robert Green has ruptured his groin. That will surely rule him out of the World Cup, and put Scott Carson in the squad for Germany.
En? Al nieuws?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef dvdfreak het volgende:
Komende donderdag (25 mei) na de MRI-scan kan ik precies zeggen hoe hij ervoor staat.
quote:
Zeker met deze stand zal heel Engeland in spanning zittenquote:Wayne Rooney underwent an MRI scan on his broken foot on Thursday but the result is not expected until Friday.
oeps niet gezien....Carson is reserve keepert bij LFC en wel de keeper van Engeland -21 altijd geweestquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk eens 4 posts boven je
Nu mag wel de keepert van Liverpool mee. Maar dat is niet de eerste keeper toch?
Ah. Waar is Kirkland dan eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:09 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
oeps niet gezien....Carson is reserve keepert bij LFC en wel de keeper van Engeland -21 altijd geweest
Niemand. Daarom is dat middenveld van Engeland helemaal niet zo sterk als velen denken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie kan de Makalele of Sisoko rol invullen bij Engeland?
Tip: Lampard en Gerrard beide niet
Tellen is schijnbaar moeilijk want ik tel er maar 4. Cole, Cambell, James en Owenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:16 schreef twi het volgende:
Echt, wat kots ik op die Engelsen. "Engeland B", maar ondertussen bestaat de helft wel uit basisspelers. En zodra er een flutterig oefenpotje wordt gewonnen of ook maar iets aan nieuws is over Engeland, dan staat het direct groot op de BBC. Ga ik naar de BBC, moet ik echt flink zoeken wil ik er iets over vinden.
Sorry hoor, maar Engelsen zijn nog erger dan teletoeters.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat mocht Rooney niet terugkomen, dan is 'ie gewoon vaste prik. En dan zijn die Engelsen gewoon hypocriet om zich achter 5 spelers te verschuilen waarvan er maar eentje de volle 90 minuten heeft meegespeeld.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo gek is het niet he dat je spelers die er tegenaan hikken opstelt voor je B team?
Van mij hoeft Beckham er ook niet in, maar hij zal er toch wel staan. Dus wellicht dan Becham rechts Gerrard centraal, Lampard links. En als we dan toch het middenveld gaan versterken, kan inderdaad King erachter, of anders Hargreaves.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou Beckham op de bank zetten en Gerrard op rechts en Cole op links en Lampard centraal.
Wie er achter Lampard moet weet ik niet, misschien kan King het
Was gewoon een logische B-Opstelling. Of vindt je dat Crough al veel internationale ervaring heeft?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wil zeggen is dat mocht Rooney niet terugkomen, dan is 'ie gewoon vaste prik. En dan zijn die Engelsen gewoon hypocriet om zich achter 5 spelers te verschuilen waarvan er maar eentje de volle 90 minuten heeft meegespeeld.
oops, ff vergetenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:04 schreef WeebI het volgende:
King gaat niet eens mee dus waar hebben jullie het over?
Nee, dat vind ik niet. Maar ik zie Rooney ook niet 1-2-3 opknappen, dus dan moet je wel met Crouch en is er dus weinig B meer aan, dan is het gewoon een vaste basisspeler.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Was gewoon een logische B-Opstelling. Of vindt je dat Crough al veel internationale ervaring heeft?
Het is gewoon logisch om hem te testen met Owen(die spelritme op moet doen)
Dat zou het zijn als hij met een gebroken voet mee zou gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Maar ik zie Rooney ook niet 1-2-3 opknappen, dus dan moet je wel met Crouch en is er dus weinig B meer aan, dan is het gewoon een vaste basisspeler.
Uhm, als je gewoon naar de voetbalpagina van bbc.co.uk gaat staat er genoeg op over de wedstrijd van gisteren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:16 schreef twi het volgende:
Echt, wat kots ik op die Engelsen. "Engeland B", maar ondertussen bestaat de helft wel uit basisspelers. En zodra er een flutterig oefenpotje wordt gewonnen of ook maar iets aan nieuws is over Engeland, dan staat het direct groot op de BBC. Ga ik naar de BBC, moet ik echt flink zoeken wil ik er iets over vinden.
Sorry hoor, maar Engelsen zijn nog erger dan teletoeters.
Kerelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:48 schreef Julien het volgende:
In mij ogen de beste opstelling voor Engeland is:
Robinson
Ferdinand-Campbell-Terry-Cole
Beckham-Gerard-Lampard-Cole
Owen-Rooney
Veel minder als normaal, en alles wat er staat staat in het teken van zichzelf verschuilen achter Engeland B.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:00 schreef Nielsch het volgende:
Uhm, als je gewoon naar de voetbalpagina van bbc.co.uk gaat staat er genoeg op over de wedstrijd van gisteren.
Ach, 3 leuke wedstrijden toekijken voor Rooney. Daarna kan Sven met z'n Engeland B lekker naar huis.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Lekker slim om een geblesseerde speler mee te nemen
Is ook een goede kijk op de zaak. Een Rooney zonder wedstrijdritme heb je niets aan. Ik vind het een belediging voor Bent en Defoe dat Rooney ondanks alles mee zal gaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan zouden ze de finale bereiken met Crouch en Owen en dan zou een van beiden er uit moeten voor een net fitte Rooney?
Lijkt me niet goed en slim, dus dan kan je Rooney net zo goed niet meenemen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Waris het volgende:
Goed gezien door DAM.
Trouwens, de beste basisopstelling voor Engeland is nog altijd
Doel: James
Verdediging: Gary Neville, Ferdinand, Campbell, Ashley Cole
Middenveld: Beckham, Gerrard, Lampard, Iemand die ik even vergeten ben
Aanval: Owen, Rooney
Trouwens, Phil Neville gaat naar het WK!Dat vond ik nou echt grappig
Welke 'Dan'quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan wint misschien een keer van de 10 wedstrijden
Die kon tenminste de groepswedstrijden spelen. Rooney kan pas met de training beginnen halverwege het toernooi ...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je vergelijking is ongeveer het zelfde als Hans Gilhaus en Juul Ellerman het een belediging vinden dat Marco van Basten mee gaat naar het EK 88
Dat is om ook een England C te kunnen makenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Waris het volgende:
Trouwens, Phil Neville gaat naar het WK!Dat vond ik nou echt grappig
Datquote:
Van Basten begon niet fit aan het toernooi en met TWI als coach was hij vast ook niet meegegaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Die kon tenminste de groepswedstrijden spelen. Rooney kan pas met de training beginnen halverwege het toernooi ...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:55 schreef Doc het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funny_old_game/5019718.stm
Robbo's take on all this ... Ik vond er wel wat inzitten.
Leuk voor Scott trouwens. LFC enige club met een speler in elke linie (K-V-M-A)
Haha, hij is 't met me eensquote:And the England 'B' international with Belarus?
To be fair it was actually more like England A and a half - and they should have beaten Belarussia whether it was a friendly or not - I mean that's not even proper Russia.
That poor lad Green has been replaced by someone who sounds like he was at the OK Corral. Scott Carson, what a ridiculous name for a footballer. He should be wearing a ten-gallon hat and a holster.
Aaron Lennon impressed me - he was the pick of the bunch, Owen looked reasonably fit and with a couple more games behind him he should be OK.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:12 schreef JapieGijs het volgende:
Engeland 1ste ronde er al uit..
Ja vast.. :L omdat Rooney niet kan spelen? De enige speler die heel misschien het niveau van Engeland aan kon van Paraguay doet ook niet mee.. en Trinidad.. tsja, Nederland zou der klop van krijgen. Dat vinden ze te makkelijk. En dat dan heel klein in een hoekje verstoppen op de KNVB site.
Zweden word nog wel moeilijk, maar daarvoor moet je de punten al binnen hebben, zodat het niet meer uitmaakt.
Wel klasse van Rooney dat ie nog zo graag mee wil, elke Nederlander had een maand geleden al gezegd 'nee ik ben geblesseerd, kan niet meedoen, ik ga op vakantie'. stelletje luizen.
quote:Beenhakker tired of England hype
Beenhakker has led Trinidad and Tobago to their first World Cup finals
Trinidad and Tobago coach Leo Beenhakker has taunted World Cup Group B opponents England by insisting they always flop at major championships.
Beenhakker said: "All I see with my eyes wide open is a team that doesn't perform when it comes to the World Cup and the European Championships.
"England have fantastic players, one of the strongest leagues in the world and a population of 50 million.
"These guys should be prepared for everything but they never win."
Beenhakker told the Sunday Mirror: "England are one of the favourites for the World Cup because of the talents they have but they have to show it."
The Dutchman also insists he won't worry about facing Sven-Goran Eriksson's men until his side have first taken on Sweden in their opening match in Germany.
Trinidad face the Swedes in Dortmund on 10 June before facing England in Nuremberg five days later.
Beenhakker said: "I can't think of England now although it is all I hear - England, England, all the time.
"We must stay focused on Sweden. England comes later, and I know we will be better by then."
Beenhakker admitted, however, that his side still has "a lot of work to do" before they get to the World Cup finals.
He saw his team lose to Wales 2-1 in a World Cup warm-up game in Graz, Austria and said: "There is a big difference between preparation games and competitive ones.
"We are at a certain stage of our planning and are two weeks away from our objective."
Eigenlijk geldt wat Beenhakker voor Engeland zegt nog veel meer voor Nederland. Engeland is tenminste nog eens wereldkampioen geworden. Was het niet Beenhakker zelf die op het WK 1990 ongelooflijk faalde met het beste spelersmateriaal?!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:33 schreef Erasmusch het volgende:
Die bedoelde ik ook.
Maar goed, ook zonder Rooney haalt Engeland de volgende ronde.
Rare kop van de BBC...
[..]
Paraguay heeft aanvallend NOG minder te bieden.. en verdedigend net zo weinig..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzinDaarbij kan Paraguay gewoon maar even Engeland klop geven hoor
Aanvallend heeft Engeland werkelijk niets te bieden.
Verschil alleen is dat de Nederland hype alleen in Nederland leeft, en daarbij niet eens zo veel als voorgaande jaren. bij de vorige EK's en WK's dachten "we" echt dat "we" kampioen zouden worden. Daar is nu minder sprake van.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eigenlijk geldt wat Beenhakker voor Engeland zegt nog veel meer voor Nederland. Engeland is tenminste nog eens wereldkampioen geworden. Was het niet Beenhakker zelf die op het WK 1990 ongelooflijk faalde met het beste spelersmateriaal?!
in uitwedstrijden slaan ze niet echt een goed figuur. En Duitsland is een uitwedstrijd, alle3.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
12/10/2005 Paraguay Colombia 0-1
3/9/2005 Paraguay Argentinië 1-0
8/6/2005 Paraguay Bolivia 4-1
30/3/2005 Paraguay Chili 2-1
13/10/2004 Paraguay Peru 1-1
5/9/2004 Paraguay Venezuela 1-0
31/3/2004 Paraguay Brazilië 0-0
15/11/2003 Paraguay Ecuador 2-1
10/9/2003 Paraguay Uruguay 4-1
8/10/2005 Venezuela Paraguay 0-1
5/6/2005 Brazilië Paraguay 4-1
27/3/2005 Ecuador Paraguay 5-2
17/11/2004 Uruguay Paraguay 1-0
9/10/2004 Colombia Paraguay 1-1
4/6/2004 Argentinië Paraguay 0-0
1/6/2004 Bolivia Paraguay 2-1
18/11/2003 Chili Paraguay 0-1
6/9/2003 Peru Paraguay 4-1
8 punten in 6 wedstrijden dus ik denk niet dat je Paraguay moet onderschatten
Brazilie verlies je altijd en in Ecuador speel je op het Ecuadoriaanse equivalent van de Mount Everest (Bolivia idem dito). Zegt dus niet zo veel.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
in uitwedstrijden slaan ze niet echt een goed figuur. En Duitsland is een uitwedstrijd, alle3.
En Peru en uruguay hebben beiden natuurlijk een zeer sterk elftalquote:Op maandag 29 mei 2006 00:15 schreef twi het volgende:
[..]
Brazilie verlies je altijd en in Ecuador speel je op het Ecuadoriaanse equivalent van de Mount Everest (Bolivia idem dito). Zegt dus niet zo veel.
Onzin, dat verschil is er niet. Nederland werd in het buitenland bijna altijd net zo veel kansen toegedicht als Engeland.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Verschil alleen is dat de Nederland hype alleen in Nederland leeft, en daarbij niet eens zo veel als voorgaande jaren. bij de vorige EK's en WK's dachten "we" echt dat "we" kampioen zouden worden. Daar is nu minder sprake van.
Dit was omdat de spelers niet voor elkaar wilden werken, de sfeer niet goed was, en iedereen cruijff als trainer wou, maar omdat Michels Cruijff deze baan niet gunde werd het Beenhakker en was iedereen kwaad en ongemotiveerd gedurende het hele toernooi.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eigenlijk geldt wat Beenhakker voor Engeland zegt nog veel meer voor Nederland. Engeland is tenminste nog eens wereldkampioen geworden. Was het niet Beenhakker zelf die op het WK 1990 ongelooflijk faalde met het beste spelersmateriaal?!
Ja, als...als...quote:Op maandag 29 mei 2006 09:23 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Dit was omdat de spelers niet voor elkaar wilden werken, de sfeer niet goed was, en iedereen cruijff als trainer wou, maar omdat Michels Cruijff deze baan niet gunde werd het Beenhakker en was iedereen kwaad en ongemotiveerd gedurende het hele toernooi.
Ik durf gerust te zeggen dat Nederland op het wk 1990 wereldkampioen was geworden, als cruijff trainer was geweest.![]()
Ik heb nog geen enkele buitenlander horen zeggen dat Nederland een kanshebber is op de titel. Hoogstens een outsider.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin, dat verschil is er niet. Nederland werd in het buitenland bijna altijd net zo veel kansen toegedicht als Engeland.
Ja, ik heb voor dit wk ook weinig buitenlanders de Engelsen als favoriet horen tippen. De gelijkenissen stapelen zich op.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele buitenlander horen zeggen dat Nederland een kanshebber is op de titel. Hoogstens een outsider.
Die smiley moet eigenlijk aangepast worden aan Crouch.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:11 schreef Erasmusch het volgende:
Crouchieeee![]()
http://www.youtube.com/watch?v=rlfLx1HrOz4
Van Basten kon gewoon meetrainen en had de eerste wedstrijd kunnen spelen en was tweede wedstrijd zo fit dat-ie al die doelpunten maakte. Rooney kan dat niet. Die kan geen van de gropewstrijden spelen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Van Basten begon niet fit aan het toernooi en met TWI als coach was hij vast ook niet meegegaan.
Verder gaat het er natuurlijk om dat Rooney net als Bassie een uitzonderlijk talent is en daar gelden andere regels voor, zeker als je 23 spelers mag meemenen
Anders reageer effe op de helftquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Van Basten kon gewoon meetrainen en had de eerste wedstrijd kunnen spelen en was tweede wedstrijd zo fit dat-ie al die doelpunten maakte. Rooney kan dat niet. Die kan geen van de gropewstrijden spelen.
Als z'n haar niet in de war zit wel ja....quote:Beckham heeft weer laten zien dat hij een fluwele traptechniek heeft en met elke bal gevaar kan zorgen...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:00 schreef Cyclopssss het volgende:
[..]
Als z'n haar niet in de war zit wel ja....![]()
Niet bij voorbaat, maar hij gaat toch een keer doorbreken, waarom niet deze zomer?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:24 schreef RM-rf het volgende:
jezus... die Walcott heeft nog nooit in de premier League gespeeld .... maar enkel voor de mediahype 'moest' die nu wel debuteren ...
Wat een onzin!... Laat engeland gewoon bouwen op de spelers met werkelijke klasse, die hebben ze wel... en verder de hype verder de hype laten, en enkel voor de opgewonden tabloids-koppen weer een 'jonge spits' introduceren ... zeker omdat owen en Rooney het op jonge leeftijd redeljk deden, zou Walcott ook bij voorbaat goed zijn?
niet iedere getalenteerde 17-jarige breekt ook werkelijk door, en als je wilt garanderen dat iemand te vroeg piekt en vervolgens nooit meer gewoon door te werken iets bereikt, moet je hem vooral voor het nationaal team laten debuteren, voordat hij zelfs ook maar één keertje in de premier league gespeeld heeft...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:14 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Niet bij voorbaat, maar hij gaat toch een keer doorbreken, waarom niet deze zomer?
Snelheid is denk een belangrijk wapen en dus is Walcott daarmee ook een wapen van Engeland.
Als je zo iemand als Becks in je team hebt die die bal precies over de verdediger kan geven zodat hij weg is haalt geen verdediger op het komende WK hem meer in.. dus dan creeër je zo een 1 tegen 1 situatie.
Ik reageerde op het feit dat Van Basten aanzienlijk fitter was dan Rooney aan het begin van het toernooi. Als MvB een gebroken voet had gehad en nog niet eens getraind had, dan zou meneer Michels hem zeker niet meegnoemen hebben, hoe aanzienlijk zijn talent ook is, netzoals dat van Rooney.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Anders reageer effe op de helft![]()
Niet zozeer de vorige intyerland als wel de vorige interland in the theatre of prawns. Daarwerd-ie toen voor houterig uitgemaakt, vandaar zijn wijze van vieren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:08 schreef Dos37 het volgende:
Terwijl die tijdens zijn vorige interland nog werd uitgefloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |