Spitsen van niveau lopen er nog wel rond, geen wereldklasse maar toch. Ik vind het denigrerend naar Defoe, Bent en Vassell toe bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het genant dat een grote voetbalnatie slechts twee spitsen van niveau heeft (en geblesseerd) en zijn hoop vestigt op een 17-jarige...
Yep.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:42 schreef Erasmusch het volgende:
Kan je ze dan ook layen/backen ofzo?
OK, maar eens uitzoeken hoe dat precies werkt. Heb nog wat credit bij Unibet zag ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Yep.
Ik heb ze al gelayed.
Bij Unibet staan ze vierde gedeeld derde, daar staat Argentinie er nog tussen en staat Engeland gelijk met Duitsland.
Daar kun je alleen maar op Engeland wedden en niet tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:08 schreef Erasmusch het volgende:
OK, maar eens uitzoeken hoe dat precies werkt. Heb nog wat credit bij Unibet zag ik.
Is dat een vereiste dan om de critici de mond te snoeren? Crouch heeft 13 goals gemaakt dit seizoen voor LFC.. Niet genoeg voor een spits maar daarnaast houdt hij wel de bal vast voor Gerrard die er niet voor niks 21 heeft gemaakt...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef trepper het volgende:
[..]
Waar is ie dan op de topscorerslijst? Ik heb net de topscorerslijst van dit seizoen bekeken en daar stond ie niet eens bij. En dat was een lijst van 28 spelers.
quote:Eriksson yet to see Walcott play
Eriksson has taken an almighty gamble on the 17-year-old Walcott
England boss Sven-Goran Eriksson has revealed he picked Arsenal teenager Theo Walcott for the World Cup despite never having seen him play a match.
The 17-year-old striker was the shock inclusion in the 23-man squad.
"I've seen him perhaps three times in training," said Eriksson. "At Arsenal training on Saturday I saw him play 11 against 11 on a half pitch.
Ja die Eriksson is echt de weg kwijt hoor... dat je dit ook gewoon durft toe te geven... ze zouden die man nu nog de laan uit moeten sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:28 schreef Skwish het volgende:
[..]
een paar keer in training is al genoeg om hem naar een WK mee te nemen
Ja maar die hadden al iets van een naam opgebouwd toen... deze gozer heeft nog nooit een officiele pot gespeeld voor het 1e en de bondscoach heeft hem zelf nog nooit zien spelen... je zou bijna denken dat het een grap is, zoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef Entonie het volgende:
En ik denk dat de gedachte achter Walcott is dat men hoopt dat hij hetzelfde doet als Owen (98) en Rooney (02).
En gaat de overige 5% van Rooney dan wel mee?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:50 schreef stevengerrard het volgende:
Defoe komt er nog wel bij aangezien Rooney voor 95 % afvalt
Volgens mij niet of Arsenal lag er al uit of hij was cup tied.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Walcott heeft toch wel in de League Cup voor Arsenal 1 gespeeld trouwens?
Dit is natuurlijk wel vrij verontrustend. En dat voor zo'n ervaren coach als Eriksson.quote:"I've seen him perhaps three times in training," said Eriksson. "At Arsenal training on Saturday I saw him play 11 against 11 on a half pitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |