Nou het is duidelijk wie weer alleen de verhalen van andere overneemt en zelf geen 1 wedstrijd van Crouch heeft gezien...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef trepper het volgende:
CrouchDie is van het niveau Vennegoor of Hesselink. En dat is dan straks de beste spits die ze hebben
![]()
Dat is idd een punt dat verbeterd moet worden...maar dat heeft dit seizoen aan gelegen aan de toevoer v/d zijkanten...En met een Beckham aan de zijkant komen de lekkere voorzetten wel goed voor Crouch..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:29 schreef DANILXL het volgende:
crouch bakt er niks van, hij heeft veel te veel kansen nodig.
Het was Lowie van Schijndel, zijn ouders spelden blijkbaar ook in het Brabants.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
Crouch doet me denken aan Martinus Dijkhuizen of Louis van Schijndel.
Ik vond het altijd al zo'n rare naam.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Net als Jhon van Beukering wiens vader dyslexies was
Ach, als je ziet dat Walcott geselecteerd is verbaas je je over niets met Sven. Crouch is inderdaad straks wel hun nummer 1 spits, dan kunnen ze beter een 5-5-0 systeem spelen.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:03 schreef trepper het volgende:
CrouchDie is van het niveau Vennegoor of Hesselink. En dat is dan straks de beste spits die ze hebben
![]()
Als pinchhitter zou Crouch niet eens zo'n gekke keus zijn, maar het ziet er nu inderdaad naar uit dat hij basisspeler zal zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ach, als je ziet dat Walcott geselecteerd is verbaas je je over niets met Sven. Crouch is inderdaad straks wel hun nummer 1 spits, dan kunnen ze beter een 5-5-0 systeem spelen.
Ze hebben weleens een speler uit de 3rd division opgeroepen.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:45 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens ook armoe troef dat er een keeper uit de First Division moet komen
Heeft wel een hoog Gullit-gehaltequote:Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef stevengerrard het volgende:
Erikson over King en Defoe/ D Bent
Asked how he came to the decision to omit the likes of Defoe and Bent in favour of Walcott, Eriksson confessed: "Probably not too logically.
"Sometimes you do it on feelings as well and I am excited about Theo Walcott."
Ledley King is injured and he can't train. If you talk about centre-halves we are very well covered, so taking another one half-injured when we have so many good ones it is not a good idea."
Terry word ws ook wel de nieuwe aanvoerder van Engeland...
Waar is ie dan op de topscorerslijst? Ik heb net de topscorerslijst van dit seizoen bekeken en daar stond ie niet eens bij. En dat was een lijst van 28 spelers.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:23 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Nou het is duidelijk wie weer alleen de verhalen van andere overneemt en zelf geen 1 wedstrijd van Crouch heeft gezien...
Dus laten we deze discussie dan maar niet aangaan...Crouch snoert je mond nog wel net zo hard als hij dit seizoen de Engelse pers de mond heeft gesnoerd!![]()
Als pinchhitter inderdaad. En die Walcott is inderdaad ook te idioot voor woorden. Dat zou hetzelfde zijn als dat van Basten nu Vurnon Anita of Jeffrey Sarpong zou meenemen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als pinchhitter zou Crouch niet eens zo'n gekke keus zijn, maar het ziet er nu inderdaad naar uit dat hij basisspeler zal zijn.
Brazilië werd er wereldkampioen mee in 1958quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het genant dat een grote voetbalnatie slechts twee spitsen van niveau heeft (en geblesseerd) en zijn hoop vestigt op een 17-jarige...
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brazilië werd er wereldkampioen mee in 1958
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ach, als je ziet dat Walcott geselecteerd is verbaas je je over niets met Sven. Crouch is inderdaad straks wel hun nummer 1 spits, dan kunnen ze beter een 5-5-0 systeem spelen.
Ik vind ook dat Tony Adams terug moet in het Engelse elftalquote:Op maandag 8 mei 2006 23:50 schreef Nielsch het volgende:
Gazza!
Hoezo 'hoop vestigen'? Neem aan dat ie geen basisplaats krijgt.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het genant dat een grote voetbalnatie slechts twee spitsen van niveau heeft (en geblesseerd) en zijn hoop vestigt op een 17-jarige...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |