Spitsen zat in Engeland. Crouch, Vassell, Bent etc Laatste 2 gaan volgens mij niet mee, maar Engeland heeft totaal geen spitsen te kort. De trainer moet ze dan wel oproepen. Heb begrepen dat Owen ook goed geneest.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:45 schreef JapieGijs het volgende:
Die houd dat geen 90 minuten vol.. dan moet je weer een spits gaan vervangen en die heb je dan niet meer.
Idd Gerrard is geen spits al zou hij die rol makkelijk kunnen vervullen!......Maar ik denk dat Sven om dan vooral achter de spits laat lopen....Gelukkig is het niet nodig als Owen fit raakt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Gerrard is gewoon geen spits. Kan hij beter Walcott opstellen.
dan nog liever Andy Johnson..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
Philips (niet die van Chelsea, maar die ene spits)
'quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Canisfire het volgende:
Ja maar wat is er nou met Owen Hargreaves gebeurd?
Ooh oke omdat hij niet op de foto staat in de VI,quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef RodimusPrime het volgende:
[..]
'
die speelt nog bij Bayern Munchen en is gewoon opgenomen in de wk-selectie van Engeland.
Neeeeeee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:56 schreef RodimusPrime het volgende:
Kevin Philips speelt nu bij Aston Villa. Ze kunnen altijd nog eendagsvlieg ( met 1-cap ! ) Michael Ricketts ergens uit de bosjes vissen![]()
Bradley is een veredelde wisselsspeler bij Man City... Maar wel iemand voor de toekomstquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:48 schreef Canisfire het volgende:
In zijn tijd bij Sunderland was hij toch wel de locale hero daar.
Geen idee trouwens waar die nu speelt.
Anders heb je trouwens ook nog het broertje van Shaun Wright.
Bradly Wright-Phillips dat is ook een spits maar geen idee hoe die het nu doet.
Come on England!quote:1 ROBINSON Paul (GK)
2 NEVILLE Gary
3 COLE Ashley
4 GERRARD Steven
5 FERDINAND Rio
6 TERRY John
7 BECKHAM David
8 LAMPARD Frank
9 ROONEY Wayne
10 OWEN Michael
11 COLE Joe
12 CAMPBELL Sol
13 JAMES David (GK)
14 BRIDGE Wayne
15 CARRAGHER Jamie
16 HARGREAVES Owen
17 JENAS Jermaine
18 CARRICK Michael
19 LENNON Aaron
20 DOWNING Stewart
21 CROUCH Peter
22 GREEN Robert (GK)
23 WALCOTT Theo
Je hebt ook nog Defoe, die wat mij betreft eerder mee had gemoeten dan Crouch...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Spitsen zat in Engeland. Crouch, Vassell, Bent etc Laatste 2 gaan volgens mij niet mee, maar Engeland heeft totaal geen spitsen te kort. De trainer moet ze dan wel oproepen. Heb begrepen dat Owen ook goed geneest.
Waarom zou Defoe eerder mee moeten dan Crouch....quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:48 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Defoe, die wat mij betreft eerder mee had gemoeten dan Crouch...
yes.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:01 schreef stevengerrard het volgende:
England's team doctor says Wayne Rooney is making a "perfect recovery" from his broken foot and has every chance of playing at next month's World Cup.
The Manchester United striker will have a scan on the injury on 25 May to check its progress but Leif Sward told The Sun everything was looking encouraging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |